top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie

Filtre
Categorii
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    Cele mai bune instituții financiare

    Lista este ordonată după scorul recenziilor pentru toate produsele

    ProCredit Bank

    Scor: 3.3 | 6 recenzii

    Citește recenzii

    BCR Leasing

    Scor: 3.1 | 9 recenzii

    Citește recenzii

    Ferratum

    Scor: 3 | 2 recenzii

    Citește recenzii

    ING

    Scor: 2.5 | 138 recenzii

    Citește recenzii

    Idea Bank

    Scor: 2.5 | 12 recenzii

    Citește recenzii

    CEC Bank

    Scor: 2.4 | 343 recenzii

    Citește recenzii

    Alpha Bank

    Scor: 2.3 | 72 recenzii

    Citește recenzii

    Libra Bank

    Scor: 2.3 | 6 recenzii

    Citește recenzii

    Părerea ta contează

    Descrie experienta avută cu o instituție financiară și ajută-ne să evaluăm mai bine serviciile financiare.

    Scrie o recenzie

    Ultimele Recenzii

    E Celisabeta cosma
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    o experienta foarte neplacuta, abia aste

    O experienta foarte neplacuta, abia astept sa fac transferul la alta banca. De 4 zile sun sa vorbesc cu cineva sa- mi deblocheze conturile pentru 63 lei cu poprire de la ANAF pe care am achitat o.La data achitarii am primit raspuns ca contul este deblocat automat. Urmez instructiunile bancii dar nimic , tot felu de roboti care ma invarte in acelasi loc si nu am acces la bani. Din toate accestea m am ales cu un opuseu de tensiune.Multumesc banca Transilvasnia!Va bateti joc de clienți

    18-09-2023

    R VRăzvan Vâlcu
    Card de credit de la ING

    Nevoie de responsivitate mai bună

    Degeaba utilizați procese high-teck, precum recunoașterea vocală a cuvintelor, asistenți digitali și algoritme sofisticate pentru identificarea clientului, dacă trebuie să stăm mai mult de 14 minute (14!!) în telefon ca să intrăm în direct cu un reprezentant de la serviciul de relații clienți / customer support. Pe vremuri cardul de credit mergea mai bine: orice plată se împărțea în 12 rate egale și notificarea se primea direct din momentul plății cu cardul. Acum trebuie să răspund la un sms cu suma cheltuită și după ce răspund nu se întâmplă nimic. În homebank nu apar noile rate eșalonate, ca și cum suma nu ar fi fost plătită. E important să se revină la numărul de rate > = 12. Poate mă trezesc că au fost mai puține rate și că am de plătit mai mult.... Am dat 3 stele pentru că nu mi se pare o problemă la fel de gravă ca blocarea contului / nefuncționarea cardului. Totuși, consider că este un subiect important pentru utilizatorii acestui serviciu.

    18-09-2023

    M NMihai Nedelcu
    Refinantare credit de la CEC Bank

    Cec Bank refinanțare

    Buna ziua ! Este posibil ca sa faci o refinanțare credit și nici după două săptămâni să nu primești nici un răspuns din partea agenției daca sa aprobat sau nu ?

    18-09-2023