Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Card de credit

24 Octombrie 2020

Experienta mea este cel putin una neplacuta din pacate cu toate ca sunt un bun platnic.Am achizitonat doua telefoane,in rate fara dobanda,am platit ratele la timp,fara intarzieri.in urma situatiei covid si tinand cont de faptul ca am ramas in somaj tehnic,am cerut o amanare la plata.bun,pana aici totul ok.Pe langa faptul ca am dat 100 de telefoane in care am fost asigurata ca nu voi plati dobanda,pt ca am rate fara dobanda si nu am scos bani de la bancomat,sau platit cu termen de returnare a banilor,luna aceasta vine extrasul de cont...suma restanta este aproape dubla ,de la 2500 la 4100 ron.cu toate ca si daca as avea dobNda,sa zicem,este Dae 31%,adica in niciun caz aceasta suma.doresc pe aceasta cale pe toti ,fugiti de aceasta banca.sume care nu au fost Comunicate,sume care nu se regasesc nicaieri,bani furati.Voi contacta un avocat si voi face si demersurile necesare catre toate institutiile abilitate pt a rezolva aceasta problema,vreau sa platesc banutii ,dar nu asa,japca pe fata!fugiti cand auziti de ei!

Cristina Zamfir (, )

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

24 Octombrie 2020

Buna seara. S-a inscris cnv de aici pe grupul de whatsapp care si-a propus darea in judecata a BCR BpL? Daca da, poate sa ma adauge si pe mine? Am incercat mai demult dar fara succes. Multumesc. Antonio 0721927067

Antonio Dobre (, )

TBI Credit - Card de credit

22 Octombrie 2020

Am luat un card de credit virtual de la ei, pentur suma de 920 RON. Am ajuns sa platesc mai bine de 1.400 de RON la ei, minim. Am achitat ultima suma care consta in 1230 RON, pe langa cei aproape 800 deja platiti. Am solicitat inchidere, am atasat dovezi de plata si actele necesare. Au continuat sa ma sune sa platesc. Am intocmit dosar pentru ANPC, ca dupa ce i-am informat sa imi dea confirmare de inchidere a contractului, CU SUMA DE RESTIUIT IN VALOARE DE 920 RON. Operatorii habar nu au de capul lor, trebuie sa platesti continuu daca e sa iei de buna ce iti spun ei. Acum astept sa mi se comunice termenul de 30 de zile lucratoare pentru restiuire. Nu voi astepta. Solutia, oameni buni, este avocat, plangere si ANPC. Cel putin avocatul meu a stiut ce e de capul lor si e permanent aici pentru inaintare plangere. Stati departe de TBI!

Claudia-Ana-Maria Savin (, )

Cetelem - Credite bunuri in magazine

22 Octombrie 2020

Nu contest ce spun alte persoane stiu ca unii au avut probleme. Insa experienta mea a fost complet OK. Am luat un card pentru un telefon in rate pe care l-am terminat de platit recent. Nu am avut deloc probleme, dar am platit fiecare rata la timp, iar cand am terminat de plata si am vrut sa inchid cardul am trimis un email catre Cetelem, am fost contactat in aprox 3 zile, le-am confirmat ca doresc inchiderea cardului si 2 zile mai tarziu am primit telefonic si prin email confirmarea inchiderii cardului/contului aferent. Culmea mi-au cerut un numar de cont catre care sa imi inapoieze o suma mica deoarece am platit putin mai mult (la fiecare rata plateam cu vreo 15-20 lei in plus). Nu am nimic de spus legat de dobanda etc deoarece am stiut de la bun inceput ce suma trebuie sa returnez, scrie clar pe contract Dobanda etc. Personal am fost multumit

George Cristi (, )

BCR - Tranzactii la ghiseu

20 Octombrie 2020

Am dorit sa achit o taxa pentru RA-APPS la sucursala din Floresti-Vivo. Doamnele de la ghiseu, cu toate ca erau libere, au binevoit sa ma trimita afara la Robotel, unde am stat 5 minute la coada , apoi am pierdut alte 10 minute pana am gasit pe penultima pagina beneficiarul (de nu pot fi ordonati alfabetic??) si mi-am introdus datele, timp in care s-a facut coada in spatele meu. Inteleg situatia pandemica in care ne aflam, si se doreste evitarea aglomeratiei din sediul bancii, dar totusi coada de la robotel, care se face pe culoarul de acces din mall, m-a pus in apropierea a aproximativ 200 de oameni care au trecut pe langa mine in cele 15 minute. Pe langa toate acestea, am constatat la final ca Robotelul BCR, care este si un bancomat, NU DA REST. Si nu am gasit niciunde sa te anunte de acest aspect. Can am intrebat la ghiseu despre acest lucru, mi s-a raspuns ca trebuia "sa depun suma exacta"...

Eugen Gliga (, )

BCR Banca pentru Locuinte - Prima de la stat

20 Octombrie 2020

Suntem mii de oameni mintiti, inselati de BCR . Impreuna ar trebui sa castigam(intr-o tara cu justitie corecta) Adaugati-ma va rog pe grupul WhatsApp daca exista asa ceva, multumesc. Tel. 00447511259214

Alin Comnoiu (, )

Inapoi sus