Vocea clientului: Recenzii servicii financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR Banca pentru Locuinte - Banca pentru locuinte

23 Ianuarie 2020

Sunt in aceeasi situatie cu toti ceilalti care au scris mai jos, în cazul în care se constituie un grup pentru a da in judecata BPL, las datele de contact aici: Papuc Alin, 0745601831, papucalin@yahoo.com

Alin Papuc (, )

BCR Banca pentru Locuinte - Banca pentru locuinte

23 Ianuarie 2020

Sunt in aceeasi situatie cu toti ceilalti care au scris mai jos, în cazul în care se constituie un grup pentru a da in judecata BPL, las datele de contact aici: Papuc Alin, 0745601831, papucalin@yahoo.com

Alin Papuc (, )

CEC Bank - Cont curent

22 Ianuarie 2020

Bun? ziua ma numesc Udroiu Irina ?i am o problema ?i nu în?eleg de ce este atât de greu de rezolvat so?ul mamei mele a decedat a avut în cont la cec bank o suma de bani am fost la ei sa discutam au spus sa venim cu o hot?râre judec?toreasc? bun zis ?i f?cut acum dup? 2 ani ne am dus cu hot?rârea judec?toreasc? acum iar nu e posibil ce sa în?eleg cine a decedat bani iau fost lua?i de c?tre banca nu i teleg ce ie ad? de greu sa înapoieze bani

Irina Udroiu (, )

BCR Banca pentru Locuinte - Banca pentru locuinte

20 Ianuarie 2020

Sunt in aceeasi situatie cu 3 conturi,am facut cererea de reziliere si dupa 11 zile nu am primti banii. azi am fost la banca si mi au spus ca sunt multe cereri si dureaza... cu un relax total ,fara pic de respect as putea spune putin aroganta doamna de la biou. Daca se constitue un grup va rog sa ma adaugati ! STEFAN NICUSOR mail,nicusor.stefan@yahoo.com

nicusor stefan (, )

BCR - Cont de economii

17 Ianuarie 2020

Am deschis un cont pe numele mamei sotului meu, un cont de economii in care se facea o depunere anuala de 1000 euro timp de 5 ani, daca bine imi amintesc.Am ales sa deschid contul pe dinsa pentruca eram plecata din tara. Motivul pentru care am deschis contul acesta de economii este ca , se oferea o dobinda la finalul acestei perioade de 1250 euro. Insa surpriza, desi s-a evitat sa se explice acest fapt la deschiderea contului, aceasta dobinda este ofertita numai daca se fac investii sau plati in valoare de 25000 lei, care sa aibe dovada platii respectiv factura etc. La sucursala din Bistrita, domnisoara care s-a ocupat de caz dupa aceasta perioada de 5 ani, se pare ca nu isi cunostea atributiunile si procedurile pentru ca dupa ce am stat la banca mai mult de1 ora , au fost chemati sa revenim a doua zi, pentru o actualizare de date, ceea ce ne-a aratat clar ca domnisoara nu stia ce face, ce mai trebuie facut sau procedurile /serviciile ii erau straine. Binenteles, ca dobinda promisa la deschiderea contului nu a fost platita, pt ca nu aveam intentia unor investitii imediate, deci a fost un cont de economii de 5 ani care ne-a oferit o dobinda mai mica de 100 euro. Dezamagitor, dar este adevarat ca nu au luat personal toata hirtogaria la citit iar dupa cum stiti sunt acele conditii scrise cu litere mici, pe care sa le observi cu greutate, deci vina a fost si a mea, ca am fost un client de buna credinta. A fost prima experienta cu BCR si ultima, de aceea nici nu recomand aceata banca, care nu stie sa fie transparenta si onesta cu clientii, prezentand toate informatiile.

Dana Aruncutean (, )

Banca Transilvania - Internet banking

17 Ianuarie 2020

Am un cont cu BancaTransilvania, pe care nu îl folosesc mult. Cu toate acestea, recent, am decis s? activez aplica?ia mobil? BT pe mobil ?i dup? o interac?iune telefonic? cu Banca Transilvania, a trebuit s? merg într-o sucursal? ?i s? aceasta problema. Dezam?gire mare s? a?tep?i 30 min la telefon pentru a fi informat ca nu te pot ajuta telefonic, nici m?car pt a actualiza adresa de coresponden?a. Interac?iunea telefonic? cu ei înseamn? o pierdere de timp, deci pentru acest serviciu primesc 0 stele. Cu toate acestea, în filiala Bistri?a este un angajat foarte bun, Raul Razvan Putilean, care a încercat tot posibilul s? ofere o experien?? foarte bun?, de?i într-o situa?ie specific?, ac?iunile sale erau limitate de colegii s?i si procedurile bancii. Its the kind of employee who likes to go the extra miles to satisfy its customers. Angajatul a ar?tat dorin?a de a ajuta, abilit??i excelente de a interactiona, a intelege problema si a ajunge la o solutie favorabila, astfel încât, pot numi o experien?? excelent?. Dup? aceast? experien??, m? pot exprima ca fiind cea mai bun? banc? din ora?, cu privire nu la serviciile grozave pe care le ofer?, pentru ca toate ofera aceleasi servicii insa prin puterea de a recruta oameni de calitate. Multumesc pentru aceasta experienta.

Dana Aruncutean (, )

Inapoi sus