top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Bancpost

Bancpost

Scor: 1.8 | 77 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Bancpost
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M TMihaela Trandafir
    Recuperare creante de la Bancpost

    In urma rezerv?rii unui

    In urma rezerv?rii unui serviciu de închiriere ma?in? online f?cut? pt Italia , operatorul virtual mi-a retras suma de pe card, dar nu mi-a mai furnizat serviciul respectiv. Am f?cut o plângere când am revenit în ?ar?, la banca mea prin care am solicitat recuperarea sumei retrase abuziv. Am constituit un dosar iar angajatul sucursalei Gorjului a fost destul de implicat, c?ci plângerea s-a solu?ionat , nea?teptat de repede (2 s?pt?mâni) in mod favorabil pt mine. Mi-am recuperat banii retra?i abuziv, ?i pt asta mul?umesc pt implicare ?i profesionalism Bancpost! Aten?ie la pl??ile online c?tre firme nesigure de pe net!

    29-08-2018

    C CCatalin Codreanu
    Descoperit cont de la Bancpost

    Am primit de la Banc Pos

    Am primit de la Banc Post o descoperire de cont...care a fost retrasa ziele trecute, fara ca banca sa ma anunte...tembeli astea de la BP nici nu au avut bunul simnt sa informeze clientul, ca produsul lor a fost retras. Ma trezesc ca, respectivul card este respins pe motiv de fonduri insuficiente...Ce banca de jepcari! Evitati sa faceti ceva cu Banc Post...sunt camatari cu acte. Personalul de la banca este necalificat in gestionarea relatiilor cu clientul si duc lipsa de bun simnt...dar duc lipsa enorm!

    23-01-2018

    A AAdrian Adrian
    Card de credit de la Bancpost

    O banca sub orice critic

    O banca sub orice critica, desi produsul pe care-l ofera (card de credit cobranded Wizzair Mastercard World) este foarte avantajos. Experiente neplacute pe linie: 1. Procedura de aprobare deficitara(se solicita tot felul de stampile pe documente care, de altfe, nu ar trebui sa contina asa ceva) 2. Comunicare foarte deficitara ( am primit raspuns dupa aproape o luna pe motiv ca angajatul respectiv a fost in concediu intre timp) 3. Angajati nepregatiti: in sucursala primesti informatii eronate, ca apoi cei din call-center sa le infirme 4. Tehnologie invechita: ATM-urile si Automatele de plati sunt din alta epoca, raportat la ce au alte banci.

    11-01-2018

    D MDoinita Marin
    Probleme diverse de la Bancpost

    Cred ca reprezinta o Soc

    Cred ca reprezinta o Societate,unde fraudele si incompetenta ,sant la ele acasa!!!!

    04-07-2017

    L CLucia Chiperi
    Card de credit de la Bancpost

    Acum câteva luni mama me

    Acum câteva luni mama mea a facut o solicitare la un card de cumparaturi,într-un final dupa 3 saptamâni de asteptare a venit si cardul mult asteptat.Am fost dupa el l-am activat iar dupa ce am fost sunati de la Bucuresti ca este activ ne-am dus la cumparaturi,am luat produsele dorite si când am ajuns la casa,acel card nu functiona,ba ca tranzactie respinsa,ba ca pin gresit,si tot asa de nu stiu cate ori.Am sunat la Bucuresti ni sa comunicat ca totul este ok cu cardul si nea îndrumat spre sediul bancii de unde sa emis cardul,doamna de acolo a sunat la Bucuresti în sa spus sa asteptam un telefon de la dânsii,într-un final sa aflam ca nu e bun codul pin,si sa mai asteptam înca câteva zile pana elibereaza altul.Deci parerea mea este ca sunt de tot rahatul Bancpost si foarte neseriosi.

    15-06-2017

    L CLavinia Ciulbea
    Card de credit de la Bancpost

    Sunt foarte nemultumita

    Sunt foarte nemultumita de serviciile acestei banci, oparatorii sunt greu de gasit, majoritatea plictisiti.Am un card Wizz, care l-am luat exclusiv pentru beneficiile Wizz, insa restul servciilor lasa de dorit.Tranzactiile sub 100 lei nu beneficiaza de sms alert, in urma unei tentative de frauda, cardul meu a fost blocat si urma sa ma contacteze cineva sa imi preia cererea de reemitere.Evident ca nu m-au sunat si am facut o cerere printr-o unitate Bancpost si inca astept sa imi spuna daca a fost procesata cererea-dureaza 14 zile lucratoare sa emita un nou card-enorm pt o bucata de plastic ,in conditiile in care la late banci vine in 7 zile calendaristice maxim.Eu daca as sti ca am un client ramas fara card, mai ales in urma unei fraude l-as suna in 5 minte sa demares procedura pentru un alt card.De asemenea, trasnformarea punctelor Wizz in bani pe contul My wizz se face extrem de greoi, in ciuda faptului ca ar trebui facuta pe loc.In fine, cred ca Wizzair ar trebui sa isi gaseasca alti parteneri pentru acest tip de serviciu.

    03-03-2017

    V PVictor Platon
    Internet banking de la Bancpost

    Acum 2 luni, la insisten

    Acum 2 luni, la insistentele unei operatoare de la Bancpost am decis sa aplic pentru un card de credit VISA si unul American Express. Nu stiu ce a fost in capul meu. Toate bune si frumoase dar pana a inceput utilizarea cardurilor. Mi s-a spus ca voi putea vizualiza soldul si face plati prin FASTbanking. Nu este asa. Cele 2 carduri nu apar in contul personal BANCPOST asa cum este la alte banci. Dupa o saptamana de asteptare si conversatii telefonice tot nu s-a rezolvat. Pentru mine este important deoarece nu prea am timp sa ma duc la BP sa fac plati ca sa acopar creditul. NU RECOMAND DELOC.

    04-02-2017

    D ADiana Ardelean
    Card de credit de la Bancpost

    daca vrei sa inchizi un

    daca vrei sa inchizi un card bancar esti amanat cu 7 zile si pe urma inca 14 zile cum ca nu ai facut cererea de lichidare card decat dupa ce astepti 7 zile lucratoare

    29-12-2016

    D GDORINA PARASCHIVA GEORGE
    Internet banking de la Bancpost

    Sunt complet nemultumita

    Sunt complet nemultumita de serviciile acestei banci, singurul motiv pentru care inca sunt client al acestei banci este datorita angajatorului care lucreaza cu aceasta banca si. Nemultumirile mele incep de la faptul ca: - se percepe o taxa pt virarea salariului in conditiile in care angajatorul are o conventie cu banca iar pentru a nu se incasa aceasta taxa sunt obligata sa mai am un serviciu furnizat de ei; - nu sunt prompti in rezolvarea problemelor, pana in momentul de fata nu mi-au rezolvat si nici nu am primit vreun raspuns la vreuna din solicitarile facute printre care, activarea serviciului de reducere de la Wizzair, inchiderea unui card de credit (am solicitat inchiderea cardului de credit in urma cu 40 de zile si inca nu s-a inchis lucru care imi afecteaza accesarea creditului prima casa) - orice operatiune dureaza mai mult decat la alte banci, - nu reusesc sa dau de un operator de la call center decat dupa ce sunt pusa pe lista de asteptare minim o ora de cel putin 3 ori pe zi. - nu pot transfera banii din contul de economii in contul meu curent prin intermediul serviciului fastbanking la orice ora si aici ma refer la faptul ca daca decid sa transfer o suma de bani vinerea din contul de economii in contul curent deschis tot la BancPost, nu am acces la suma respectiva decat lunea pentru ca banca trebuie sa isi dea aprobarea. - si lista poate continua

    10-12-2016

    A BAlex Barbu
    Probleme diverse de la Bancpost

    Vai de mama lor! Am avut

    Vai de mama lor! Am avut si eu experiente negative cu personalul BANCPOST. Si nu intr-un singur oras! La Bucuresti - ag. Min Transporturilor, unde pentru o lichidare a unei descoperiri de card, am stat in jur de o ora fara sa inlocuiasca nimeni pe functionara care "s-a defectat" in tacere si a parasit biroul. La Brasov, cand am inchis contul de salariu, personalul apatic, fara interes. La alta agentie, tot in Brasov, functionara m-a rugat sa inchei o asigurare, ceva de genul asta. Am intrebat de ce si mi-a spus ca asa lua si ea un mic comison. Ce mai, e pierdere de timp cu ei. Ocoliti aceasta banca.

    05-09-2016

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie