Opinii clienti Bancpost

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Bancpost - Recuperare creante

29 August 2018

In urma rezerv?rii unui serviciu de închiriere ma?in? online f?cut? pt Italia , operatorul virtual mi-a retras suma de pe card, dar nu mi-a mai furnizat serviciul respectiv. Am f?cut o plângere când am revenit în ?ar?, la banca mea prin care am solicitat recuperarea sumei retrase abuziv. Am constituit un dosar iar angajatul sucursalei Gorjului a fost destul de implicat, c?ci plângerea s-a solu?ionat , nea?teptat de repede (2 s?pt?mâni) in mod favorabil pt mine. Mi-am recuperat banii retra?i abuziv, ?i pt asta mul?umesc pt implicare ?i profesionalism Bancpost! Aten?ie la pl??ile online c?tre firme nesigure de pe net!

Mihaela Trandafir (Bucuresti, Bucuresti)

Bancpost - Overdraft/Descoperit cont

23 Ianuarie 2018

Am primit de la Banc Post o descoperire de cont...care a fost retrasa ziele trecute, fara ca banca sa ma anunte...tembeli astea de la BP nici nu au avut bunul simnt sa informeze clientul, ca produsul lor a fost retras. Ma trezesc ca, respectivul card este respins pe motiv de fonduri insuficiente...Ce banca de jepcari! Evitati sa faceti ceva cu Banc Post...sunt camatari cu acte. Personalul de la banca este necalificat in gestionarea relatiilor cu clientul si duc lipsa de bun simnt...dar duc lipsa enorm!

Catalin Codreanu (Bucuresti, Bucuresti)

Bancpost - Card de credit

11 Ianuarie 2018

O banca sub orice critica, desi produsul pe care-l ofera (card de credit cobranded Wizzair Mastercard World) este foarte avantajos. Experiente neplacute pe linie: 1. Procedura de aprobare deficitara(se solicita tot felul de stampile pe documente care, de altfe, nu ar trebui sa contina asa ceva) 2. Comunicare foarte deficitara ( am primit raspuns dupa aproape o luna pe motiv ca angajatul respectiv a fost in concediu intre timp) 3. Angajati nepregatiti: in sucursala primesti informatii eronate, ca apoi cei din call-center sa le infirme 4. Tehnologie invechita: ATM-urile si Automatele de plati sunt din alta epoca, raportat la ce au alte banci.

Adrian Adrian (Iasi, Iasi)

Bancpost - Probleme diverse

04 Iulie 2017

Cred ca reprezinta o Societate,unde fraudele si incompetenta ,sant la ele acasa!!!!

Doinita Marin (Lugoj, Timis)

Bancpost - Card de credit

15 Iunie 2017

Acum câteva luni mama mea a facut o solicitare la un card de cumparaturi,într-un final dupa 3 saptamâni de asteptare a venit si cardul mult asteptat.Am fost dupa el l-am activat iar dupa ce am fost sunati de la Bucuresti ca este activ ne-am dus la cumparaturi,am luat produsele dorite si când am ajuns la casa,acel card nu functiona,ba ca tranzactie respinsa,ba ca pin gresit,si tot asa de nu stiu cate ori.Am sunat la Bucuresti ni sa comunicat ca totul este ok cu cardul si nea îndrumat spre sediul bancii de unde sa emis cardul,doamna de acolo a sunat la Bucuresti în sa spus sa asteptam un telefon de la dânsii,într-un final sa aflam ca nu e bun codul pin,si sa mai asteptam înca câteva zile pana elibereaza altul.Deci parerea mea este ca sunt de tot rahatul Bancpost si foarte neseriosi.

Lucia Chiperi (Arad, Arad)

Bancpost - Card de credit

03 Martie 2017

Sunt foarte nemultumita de serviciile acestei banci, oparatorii sunt greu de gasit, majoritatea plictisiti.Am un card Wizz, care l-am luat exclusiv pentru beneficiile Wizz, insa restul servciilor lasa de dorit.Tranzactiile sub 100 lei nu beneficiaza de sms alert, in urma unei tentative de frauda, cardul meu a fost blocat si urma sa ma contacteze cineva sa imi preia cererea de reemitere.Evident ca nu m-au sunat si am facut o cerere printr-o unitate Bancpost si inca astept sa imi spuna daca a fost procesata cererea-dureaza 14 zile lucratoare sa emita un nou card-enorm pt o bucata de plastic ,in conditiile in care la late banci vine in 7 zile calendaristice maxim.Eu daca as sti ca am un client ramas fara card, mai ales in urma unei fraude l-as suna in 5 minte sa demares procedura pentru un alt card.De asemenea, trasnformarea punctelor Wizz in bani pe contul My wizz se face extrem de greoi, in ciuda faptului ca ar trebui facuta pe loc.In fine, cred ca Wizzair ar trebui sa isi gaseasca alti parteneri pentru acest tip de serviciu.

Lavinia Ciulbea (Cluj-Napoca, Cluj)

Inapoi sus