Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Opinii clienti UniCredit Bank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

UniCredit Bank - Card de credit

06 Iunie 2019

Vai samar de banca asta doar nu te poti baza chiar deloc pe ea,la astia mori de foame cu banii in mana,aveam nevoie sa mut ceva bani din contul de economii in contul curent si am selectat sa fie urgent,acuma imi zice ca imi ia comision am zis ok doar sa ii bage,de 2 ore tot astept si nimic acuma daca nu bagam urgent tinea cateva luni sau cum?

Robert Gruie (, )

UniCredit Bank - Card de debit

10 Mai 2019

Sunt client vechi Unicredit Bank iar zilele acestea m-am trezit ca nu pot folosi cardul de debit la ATM Unicredit Bank! Am inncercat sa aflu motivul blocarii cnturilor prin serviciul telefonic clienti si afost imposibil :serviciul telefonic nu raspunde s-au raspunde fr. greu din motiv de aglomerare a serviciului (nu cred !?) sau de economii la operatori!? A II a zi am mers la sucursala si am aflat cu stupefactie ca a fost blocat contul din motive de neactualizare a datelor in puternicitilor !Mentionez ca n-am primit nicio notificare a bancii in acest sens pe niciun canal de comunicare!? Consider ca s-a comis un abuz din partea Bancii in blocarea contului !! Am fost pus in imposibilitatea de a efectua plati cu cardul s-auextrage bani de la ATM!? Astept o explicatie!? Multumesc!

Ion Iancu (, )

UniCredit Bank - Credit nevoi personale

03 Septembrie 2018

O surpriza placuta! Profesionalism. Operativitate. Amabilitate. Un "10" doamnei Irina-Andreea MAXIM de la sucursala din Moinesti, jud. Bacau!

GABRIEL-LIVIU MUNTEANU (Targu Ocna, Bacau)

UniCredit Bank - Card de credit

06 Iunie 2018

Agentiile locale nu fac decat incasari. orice informatie despre card se obtine doar cu telefon si cu asteptare (20-30 min) pana esti preluat. In decembrie am inchis cardul, exact din cauza proastei comunicari, acum primesc mail ca am de platit 39 de lei, gestionarea cardului, desi in decembrie mi s-a spus (la telefon) ca e terminat si incheiat, fara nici o datorie. Nu ai nici o dovada a convorbirii avute, nu ai nici un act fiindca TOTUL se rezolva DOAR telefonic. In ciuda ofertelor, felul in care tin legatura cu clientul este jalnica. Nu mi s-a raspuns la sesizare, a trebuit tot eu sa sun si sa astept 30 de minute in telefon pana m-a preluat cineva. Angajatii isi fac treaba, dar din pacate e singurul plus. Nici acum NU AM nici o dovada ca am solicitat inchiderea cardului, nu am cum demonstra asta. NU STIU daca ce mi s-a spus telefonic e suficient. NU RECOMAND DELOC

Liliana Stefan (Galati, Galati)

UniCredit Bank - Card de credit

06 Octombrie 2017

sunt in posesia de o carte de credit UNICREDIT . Am avut nevoia sa maresc plafonul dar procedura este lenta , complicata,lunga si mai departe. Daca t-aduci la o filiala iti spune ca trebuie sa suni la call center si invers. Nici uno nu stie sa iti da o explicatia corecta. O nebunie completa pe cine nu are timp sa umble pentru ca are serviciu . De 3 ori m-am dus pana acuma si anca nu am rezolvat

DESTRO GIANNI (Ghimbav, Brasov)

UniCredit Bank - Cont curent

31 Iulie 2017

Am solicitat in data de 20.07.2017 prin intermediul online banking deschiderea unui cont de depozit si a unui cont curent in EUR, fiind deja clienta a bancii cu un cont in RON. Vineri in 28.07.2017 am sunat si mi s-a spus ca se vor crea in cursul zilei. Nici pana acum 31.07.2017 nu sunt deschise.

Silvia Ionela (Timisoara, Timis)

Inapoi sus