top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Patria Bank

Patria Bank

Scor: 1.7 | 3 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Patria Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A BAurel Balan
    Call Center de la Patria Bank

    Experienta tare neplacut

    Experienta tare neplacuta! Nu recomand Patria Bank , aveti mare grija! Au comosioane de admistrare mari si inexplicabile persoane incompatibile cu serviciul pe care il presteaz?. Dezam?git fix din prima zi . Abia astept sa scap de ei. Aveti mare grija

    30-01-2020

    I Wionut Wolf
    Depozit la termen de la Patria Bank

    Astazi, 1 noiembrie 2017

    Astazi, 1 noiembrie 2017, am facut un depozit de economii la termen, la Patria Bank. Impresionat fiind de promovarea si rebranding-ul pe care l-au facut la TV m-am gandit sa acord o sansa acestei banci romanesti din cauza dobanzii pe care o ofereau (1.95% la 12 luni). Din prima m-am confruntat cu o problema. Cu toate ca reclamele sunt frumoase la TV, ajuns la fata locului, in Cluj Napoca in P-ta M. Viteazul, foarte greu am reusit sa imi dau seama unde este aceasta banca. Nu este deloc vizibila, ca si o banca moderna. Intr-un final am gasit-o dar aceasta arata mai degraba ca un birou si nicidecum ca si o banca. In vitrina sunt lipite cu banda scotch cateva afisuri cu oferte si asa mi-am dat seama ca aici este o banca. Sigla nu este deloc vizibila. In interior, 3 angajati la 5 birouri dintre care doar 2 se ocupau de depuneri. Un client, foarte suparat pe serviciile bancii, aproape ca m-a facut sa ma razgandesc sa depun banii aici. Era suparat pe organizarea celor din aceasta sucursala. Se pare ca astepta de o perioada si nu reusea sa isi rezolve problema. Dupa ce domnul a terminat am urmat eu. Aici a inceput si povestea mea ciudata cu aceasta banca, prima banca la care am facut un depozit de economii in viata mea :) Pana acum preferam sa imi tin banii acasa... Angajatii acestei sucursale erau foarte nepregatiti. Nu cunoasteau perfect regulile, comisioanele, ofertele. Pareau incepatori... Se contraziceau intre ei si se pare ca unul dintre angajati era venit din alt oras, probabil din cauza lipsei de personal. Banii erau numarati pe birou, de fata cu ceilalti clienti. De pe strada se vedea prin vitrina cum acestia numara bani. Oricand cineva putea sa intre si sa jefuiasca aceasta banca, fara ca cineva sa faca ceva. Nu exista un om de paza si nici o casierie securizata. Culmea ciudatei mele experiente cu aceasta banca a fost cand am fost poftit afara din cauza unei defectiuni la alarma, in timp ce completam actele pentru depozit, dupa o ora si un sfert de la intrarea in sucursala. Am ramas in frig aproximativ 20 de minute, fara sa fiu invitat inapoi. A trebuit sa intreb un angajat care a iesit afara la tigara daca mai dureaza mult. Ajuns inapoi in banca a mai durat inca vreo 20 de minute sa finalizez aceasta depunere. La plecare, in loc sa fiu informat in legatura cu concursul promotional care este promovat pe site-ul bancii, a trebuit sa intreb eu daca pot sa particip. Mi s-a inmanat un talon pe care trebuia sa il razuiesc cu o moneda pentru a afla premiul castigat. Din pacate acest talon nu s-a razuit corect iar premiul nu se putea citi. Angajatii au dedus, citind doar numarul "2018", ca am castigat o reducere pentru credit pe care o pot folosi pana la sfarsitul lui 2018. Cum poti sa castigi un asemenea premiu in situatia in care acesta era un concurs pentru cei care depun bani pentru depozite de economii? E ilogic sa vrei sa iei un credit daca tu iti faci un depozit :) Dupa aproximativ 2 ore am iesit din banca, putin ingrijorat, gandindu-ma : "Oare banii mei vor fi in siguranta avand in vedere modul in care aceasta banca isi trateaza clientii?"

    01-11-2017

    G Jgabriela elena jucan
    Descoperit cont de la Patria Bank

    JUCAN Gabriela-Elena, id

    JUCAN Gabriela-Elena, identificata cu CI seria MX nr. 751***, avand CNP 2810*********... - in cursul anului 2004 am contractat un credit de tipul overdraft la MKB Romexterra Bank � Sucursala Iasi, cu sediul in Iasi, str. Arcu nr. **, bl. L**, cuantumul acestuia fiind de 3450 lei (respectiv 34.500.000 lei vechi). In cererea de acordare a facilitatii descoperirii de cont, formulata la data de 17.06.2004 am completat datele corespunzatoare adresei de domiciliu avute la acel moment, respectiv � Iasi, str. Decebal nr. 2*, bl. B*, sc. A, et.2, ap. **, precum si o adresa de corespondenta, anume Iasi, Sos. Nicolina nr. ***, bl. ****, sc. T*, et. 2, ap. 3. Ulterior, la data de 30.06.2004 mi-am schimbat domiciliul, fapt pe care l-am adus la cunostinta bancii in data de 06.07.2004, ocazie cu care am completat din nou o cerere de acordare in care am inscris datele referitoare la domiciliul stabil din Iasi, str. Costache Negri nr. **, bl. T*, et. 3, ap. * . In mod gresit banca nu a actualizat in baza de date schimbarea de domiciliu intervenita si astfel nu am mai primit nici un fel de corespondenta din partea acesteia, privandu-ma de dreptul de a fi fost informata in mod corect si permanent cu privire la situatia contului meu. Fara a observa ca nu si-a indeplinit aceasta obligatie, banca a facut raportari catre Biroul de Credit, creand astfel un istoric negativ al debitorului, situatie de care am luat cunostinta cu ocazia unei interogari facute in data de 27.10.2009. Din raspunsul primit de la Biroul de Credit reiese cu claritate ca raportarile facute de MKB Romexterra Bank SA, Suc. Iasi incepand cu 01.09.2006 au fost eronate in ceea ce priveste domiciliul, locul de munca si numarul de telefon. In urma unor verificari pe care le-am intreprins ulterior, am descoperit ca MKB Romexterra Bank mai facuse o serie de greseli in scopul recuperarii unui debit, toate cu incalcarea obligatiei de informare a debitorului. Astfel, la data de 26.02.2008 a instituit o poprire pe contul RO54BREL190035432RO*****deschis la LibraBank Iasi pe Cabinet avocat Gabriela-Elena JUCAN la data de 25.07.2007. Intrucat acesta este un cont apartinand unei PFA, ce are un Cod de Inregistrare Fiscala atribuit de MFP - ANAF la data de 22.01.2007, poprirea a avut un efect de blocare a contului intre 26.02.2008 - 02.06.2009. Singura identitate existenta a fost cea de nume, aspect ce nu justifica instituirea unei popriri. In acest cont a existat disponibil banesc conform extrasului, insa banca poprita nu a efectuat niciunui virament bancar tocmai din motivul aratat mai sus. Ridicarea popririi s-a facut de catre Romexterra Bank dupa numeroase solicitari argumentate. Desi debitul a fost acoperit integral, la data de 18.11.2009 (cand m-am prezentat la sediul Romexterra pentru a ridica copiile conforme cu originalul dupa actele din dosarul intocmit de banca) mi s-a adus la cunostinta faptul ca mai datorez bancii aproximativ 150 lei, suma ce reprezinta taxele de instituire si ridicare a popririi avute pe contul de la LibraBank, precum si faptul ca nici la acel moment contul de la Romexterra nu era inchis, cu toate ca eu am solicitat asta. Tot la aceasta data, am luat cunostinta si de faptul ca din contul de la Romexterra Bank Iasi a fost retrasa o suma de 200 lei in cursul anului 2007, impreuna cu comisioanele aferente, in baza unui titlu executoriu al MFP- AFP Gura Humorului. Intrucat suma retrasa reprezinta amenzi judiciare aplicate PFA, avand in vedere si faptul ca de la infiintare am functionat doar in raza MFP-AFP Iasi, unde am avut domiciliul fiscal, apreciez ca aceasta retragere s-a facut cu incalcarea dispozitiilor legale in vigoare. Si de aceasta data nu am fost informata in legatura cu titlul executoriu existent. La data primirii acestuia, banca avea obligatia de a-mi comunica in scris, la adresa de domiciliu indicata, datele privitoare la situatia existenta. Acest lucru nu s-a intamplat insa si, prin urmare, mi s-a incalcat atat dreptul de dispozitie asupra veniturilor proprii cat si posibilitatea legala de a contesta executarea. Revenind la raportarile facute catre Biroul de Credite, consider ca banca a incalcat in mod continuu dispozitiile legale privitoare la informarea clientilor pe parcursul derularii unui contract de credit (Decizia nr. 105/15.12.2007) si, mai ales, inainte de raportarea situatiei catre Biroul de Credit, iar la momentul de fata sustine neintemeiat ca eu n-as fi respectat conditiile de utilizare ale unui card de credit. Ori prin adoptarea deciziei nr. 105/15.12.2007, Autoritatea Nationala de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal a urmarit tocmai evitarea raportarilor datelor negative la Biroul de Credit de catre banci inainte de instiintarea prealabila, realizata cu cel putin 15 zile calendaristice anterioare datei transmiterii, permitandu-i astfel debitorului sa achite datoria si sa preintampine astfel raportarea. O eventuala nerespectare a clauzelor contractuale nu s-a datorat decat greselilor facute de institutia bancara, care nu mi-a comunicat intarzierile sau restantele, pentru ca eu nu aveam o alta posibilitate de a vizualiza disponibilul existent in cont in fiecare moment. De altfel, la data contractarii, am adus un garant. Nici acesta nu a fost informat niciodata despre vreo intarziere. Pe fondul acestei situatii mi-a fost respinsa cererea de acordare a unui credit imobiliar formulata in sept 2009, desi indeplineam toate celelalte conditii de creditare. In vederea rezolvarii pe cale amiabila, la sfarsitul lunii noiembrie 2009 am adresat unitatii bancare MKB Romexterra- Sucursala Iasi o notificare prin care le-am solicitat sa dispuna transmiterea catre Biroul de Credite a datelor corecte si conforme, urmarind restabilirea situatiei initiale a subsemnatei, in sensul radierii istoricului negativ inregistrat din culpa unitatii bancare . Raspunsul primit este cat se poate de superficial si il anexez prezentei sesizari. Sustinerea bancii ca nu a avut cunostinta de faptul ca n-am fost instiintata cu privire la situatia contului se constituie intr-o neglijenta grava a lucratorilor acestei unitati bancare, ce nu respecta drepturile clientilor. De asemenea, citarea partiala a disp. art. 454CPC in raspunsul ce mi-a fost comunicat nu da dovada decat de rea-credinta din partea bancii. In mod corect, disp. acestui articol prevad ca poprirea se infiinteaza fara somatie, prin adresa insotita de o copie certificata a titlului executoriu, comunicata celei de-a treia persoane aratate la art. 452, instiintandu-se totodata si debitorul despre masura luata�. Printr-o interpretare logica, retinand ipotetic varianta relatata de banca in raspunsul sau, s-ar da posibilitatea retragerii oricaror sume din contul oricarei persoane, fara ca aceasta sa aiba cunostinta de ce se intampla cu banii sai. Pe de alta parte, daca banca considera acum ca nu avea obligatia sa ma informeze, si din contra, eu trebuia sa solicit mereu date despre situatia contului, de ce a facut totusi comunicari la vechea adresa de domiciliu? Si daca tot trebuia sa primesc extrasul de cont lunar, de ce nu l-au comunicat niciodata? Chiar la o adresa gresita ... Insasi posibilitatea mea de a formula o contestatie la executare presupune o comunicare in prealabil a instiintarii privitoare la poprirea infiintata, data de la care curge termenul de formulare a actiunii in instanta. Ori atata timp cat eu nu am primit o astfel de comunicare, nici la adresa indicata si nici la cea la care am observat ca mi-au mai fost comunicate unele somatii, nu aveam posibilitatea de a lua la cunostinta despre situatia existenta si nici nu puteam promova o actiune in instanta. Mai arat ca la 18.11.2009, am solicitat numitului SERGIU GRIVINCA (angajat al bancii) sa-mi comunice in scris cele mai sus-aratate, precum si faptul ca as mai datora bancii o suma provenita din instituirea/ridicarea popririi infiintate pe PFA Cabinet de avocat Gabriela-Elena JUCAN pentru a le putea contesta. Nici la aceasta data nu am primit absolut nimic de la banca. -note: - eu nu am semnat conditiile de utilizare a cardului, desi era obligatoriu (nu mi s-a cerut). Mai exact, contractul de credit este semmnat doar pe prima pagina, desi era necesara semnarea fiecarei pagini a contractului. Astfel, s-au incalcat normele BNR de la acea data, privitoare la asumarea prin semnatura a tuturor clauzelor contractuale de catre client. - am inteles ca banca ar mai detine un act aditional la contract. Nu am idee despre ce e vorba, eu nu stiu sa fi semnat vreodata asa ceva si nu mi-a fost comunicat. - am facut o sesizare la OPC. Mi s-a raspuns ca banca era in culpa, dar a intervenit prescriptia raspunderii contraventionale si nu se mai poate lua vreo masura. - nu exista un titlu executoriu in baza caruia sa se fi instituit poprirea. Contractul de credit nu era titlu executoriu, iar banca a refuzat sa-mi prezinte vreo investire. Nu cunosc in ce forma au cesionat creanta si in ce baza legala a fost instituita poprirea pe contul cabinetului. Mai mult, am inteles ca si in momentul de fata s-ar fi pus o poprire pe acelasi cont, pentru a-si recupera niste cheltuieli. Inca nu mi s-a comunicat nimic ... - pt toate cele aratate mai sus detin dovezile necesare.

    02-03-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie