Opinii clienti Raiffeisen Bank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Credit nevoi personale

07 Februarie 2020

Ca tot muritorul de rand vreau sa fac un credit de nevoi personale. Fac simularea online, casc ochii la grafic....hmmm. putin mai mult dar nu prea mult..... aproape ca la celelate banci....clientul bancii, dobanda preferentiala 10.50%. Cam mare !!!!! dar hai va-i banca mea de 25 de ani. Ok.... tanti de la giseu zice de adeverinta de la munca. Cum....acum cand se verifica online la ANAF? Ok.... pierdut o zi pentru hartie. Vin iar la ghiseu, alta doamna.....ia hartia se uita butoneaza la PC, apoi zice suav ca nu era nevoie. Ceeee? In fine . butoneaza....scoate un contract si imi spune suma...... ok ca si online dar ciupita cu 2000. Cica am overdraft la card. Ok !!!!...dar nu am intrat in ei ...aveam in cont peste 10 000 lei banii mei. In fine....imi pune un grafic in fata si documentele sa semnez, semnez dar zic sa ma uit putin pe contracte. Dragutii de ei nu au zis ca te mai ciupesc de asigurarea de viata doar de 4000 lei lei pe care ii iau direct din banii imprumutati. Nu se mentioneaza nicaieri online sau in contract !!!!!! Dar daca platesc anticipat asigurarea este stabilita si luata pentru suma respectiva, bineintele si comisionul !!!! La alte banci asigurarea este stabilita precis in grafic si este in jur de 2300 lei si este inclusa in rate fiind platita in functie de soldul imprumutului. Hotie pe fata, la alte banci ieseam mai ieftin cu peste 3000 lei si cu asigurare inclusa in rata. Amintesc c? ANPC a amendat, anterior, Raiffeisen Bank pentru practici incorecte. Parerea mea este ca respectul fata de clienti vechi ai bancii este zerooo ! Este timpul sa spunem adio Raiffeisen Bank!!!!!

Indre Dodo (, )

Raiffeisen Bank - Card de credit

15 Octombrie 2019

am vrut sa fac o rata la Alex si mi-au comunicat ca sunt inregistrat la Biroul de Credite , ori eu stiu ca am avut imprumut dar cu peste aprox.8 ani in urma cand ma raportasera la Biroul de Credite

IOAN POPA (Tulcea, Tulcea)

Raiffeisen Bank - Credit rapid

10 Octombrie 2019

A fost o experien?? foarte frumoas?

Ionut Adelin Popa (Curtea de Arges, Arges)

Raiffeisen Bank - Card de debit

13 August 2019

So?ia mea sre un card de debit la aceast? banca ?i a f?cut o sesizare privind folosirea ilegala a acestuia ?i nu a primit niciun r?spuns dup? 50 de zile. Mai grav este ca are serviciu de alarmare privind folosirea cardului ?i dup? ce a primit mesaj pe telefon ca s-a f?cut o plata online c?tre Amazon a sunat la banca ?i a sesizat acest lucru cerând blocarea tranzac?iei. Acest lucru s-a întâmplat pe 21 iunie ?i surpriza banca a finalizat tranzac?ia ?i au dat drumul la bani pe 24 iunie. Ce încredere sa mai avem în aceasta banca ?i pentru ce pl?tim serviciile de securitate, anun?are ?i protec?ie? Ru?ine.

Nicolae Stoica (, )

Raiffeisen Bank - Card de debit

13 August 2019

Facand un card de cump?r?turile la raiffeisen si totodata cumparand cu el,mi s-a facut o rata 50 lei/luna.. Eu fiind o persoana ce nu vrea sa se pungeasca cu datoriile,am decis sa faca o plata lunara de cate 200 de lei...In decembrie 2018 am terminat toate ratele de platit,iar surpriza mi-a fost sa aflu in aprilie ca trebuie sa le confirm printr-un apel la call center precum ca am terminat acele rate,de parca le era greu sa se vada in sistem ca nu mai sunt dator si sa se faca confirmarea automata,asa cum se face mai peste tot...ok...am facut si confirmarea insa eu tot primeam plicuri cu rapoarte de activate in fiecare luna,in conditiile in care eu nu foloseam deloc cardul si nu mai eram dator fata de ei,dar na...tot au gasit o solutie sa mai scobeasca ei putin in buzunarul meu... cand am decis sa inchid cardul,am avut inca o surpriza din partea lor,desi am facut platile mereu la bancomatul lor,s-au gandit sa nu imi recunoasca o plata...iar cand am sunat sa se rezolve,mi s-a spus ca daca nu am tinut bonul 5 luni de zile,as fi bun de plata.... cu alte cuvinte,chiar daca eu am efectuat toate platile dar la ei in sistem nu apare lucrurul asta,ei nu isi asuma greseala interna,iar eu sunt nevoit sa mai platesc inca o data pentru greseala lor... De fiecare daca cand am sunat in call center am fost tratat cu arogante si cu incercarile lor sa se scoata "basma curata" in cat sa fiu eu nevoit sa scot bani din buzunar pentru greselile lor. Pot spune ca este o firma de toata jena,orice ati face...evitati bancile...mai ales aceasta banca!!!

Madalin Madalin (, )

Raiffeisen Bank - Internet banking

04 Iulie 2019

Am platit o taxa pentru emitere pasaport nou utilizand platforma Raiffeisen online - sectiunea impozite si taxe - prefectura Ph. Plata s-a debitat rapid in acel cont pus la dispozitie pe platforma dar chitanta electronica emisa ca dovada a platii nu afost admisa la politie, sectia pasapoarte sustinand ca contul in care s-a facut plata nu este cel agreeat de ei. A trebuit sa platesc inca odata cash ca sa pot obtine pasaportul. Am incercat sa-mi recuperez banii platiti online dar "marea" banca Raiffeisen nu a dorit sa ma ajute deloc desi era vina lor ca au publicat un cont neagreat de politie pe platforma online, iar prefectura sustine ca nu poate face retur la acei bani daca nu sunt intr-un cont la trezorerie. Suspectez un circuit infractional al banilor , agreat de catre banca Raiffeisen si prefectura (sper sa fie doar o impresie) astfel: utilizatorul de buna credinta plateste online in contul pus la dispozitie pe platforma RZB -> banii se debiteaza rapid si intra intr-un cont pe care prefectura nu-l recunoaste -> clientului ii e solicitata plata din nou, de data asta cash la cec pt eliberare pasaport si nu i se accepta chitanta electronica emisa din platforma Rzb -> clientului nu i se returneaza plata online deoarece nu este intr-un cont de trezorerie. Astfel, clientul este taxat de 2 ori pt acelasi serviciu fara posibilitate de recuperare a banilor iar ambele institutii (banca si prefectura) nu fac absolut nimic (intentionat cred eu) pt a rezolva situatia. Suspectand o situatie de natura infractionala am depus petitie la Ipj, petitie la sectia pasapoarte, petitie la prefectura, reclamatie la Rzb (rezolvata cu nu e treaba noastra), reclamatie Anpc privind restituirea banilor de catre prefectura, reclamatie Anpc privind platforma online a Rzb care induce in eroare clientii (intentionat cred eu) si in cazul in care tot nu imi primesc banii inapoi urmeaza reclamatie la avocatul poporului, ministerul de interne si DIICOT pt ca atunci e clar ca situatia e infractionala si deliberata, adica pe romaneste ii voi acuza de FURT. Mentionez ca am contactat RZB atat pe e-mail, la ghiseu si la call center si nu au dorit sa ma ajute cu absolut nimic. Cea mai slaba banca din Romania, ar trebui inchisi definitiv pentru asa ceva.

razvan Ciuna (Ploiesti, Prahova)

Inapoi sus