Opinii clienti Raiffeisen Bank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Call Center

02 Decembrie 2020

O experienta terifianta cu aceasta banca, indiferent daca apelezi la call center sau mergi la vreun sediu, timpul de asteptare este de CEL PUTIN 30 DE MINUTE ceea ce este total inacceptabil. Aplicatia lor merge extrem de defectuos de cate ori isi face actualizari, ai nevoie de 2 aplicatii care ocupa in plus spatiu pe telefon fata de aplicatiile tuturor celorlalte banci care se descurca si cu una singura, si nu poti rezolva nicio problema cu acestea decat daca suni in call center unde chiar si daca incerci sa reclami problemele pe care le ai, operatorii schimba subiectul sau se misca de parca ar fi cu incetinitorul. Daca ai vreo solicitare la banca asta vreodata fii pregatit sa te inarmezi cu ore de rabdare pentru ca nici reclamatiile sau erorile nu le proceseaza. De 5 zile astept sa imi fie restituita o suma de bani care a fost transferata intr-un cont gresit si nu se intampla nimic, decat un timp de asteptare de 40 de minute la telefon pentru a primi drept raspuns un ridicat din umeri si un "nu stiu, nu cred, daca nu va convine mergeti in instanta". Total dezamagita de aceste servicii !!!!

Andreea Calin (, )

Raiffeisen Bank - Transfer international

19 Noiembrie 2020

Sunt client Premium de foarte multi ani, timp in care am efectuat o multime de transzactii prin Raiffeisen. In urma cu doua saptamani, am trimis dintr-o banca europeana catre contul de USD din Raiffeisen o suma de bani dar acestia, dintr-o eroare, au ajuns in moneda RON. Am cont si in RON tot la ei. A durat mai bine de 5 zile pana banii au fost returnati catre origini fara nici o informatie catre mine. Experienta cu alte banci cu respect fata de clienti m-a invatat ca banca suna clientul, il informeaza asupra erorii la intrare, ii deschide cont in moneda transferului daca nu are si vrea...informeaza, lucreaza cu clientul. Aici, nimic. Am online banking, am whatsapp, email orice insa nu am primit nici macar o informatie. Am sunat de 4 ori, in patru zile la rand pentru a primi mesaje generale, clasice de tipul celor generate automat din care nu poti sa afli nimic concret. Este o totala lipsa de respect fata de client, este lipsa de profesionalism. Am retras depozitele si nu voi mai face nici o tranzactie prin Raiffeisen. Nu recomand si nici nu indemn pe nimeni sa mearga la acestia. Rusine!

Marian Costea (, )

Raiffeisen Bank - Cont curent

09 Noiembrie 2020

Buna ziua, In luna martie am deschis contul, incasez lunar indemnizatia pentru copil in acest cont, si inca nu am primit cardul. De doua ori am fost la banca si au trimis mail sa imi solicite cardul la sucursala unde am deschis contul si pana in ziua de azi nu am card, am facut si o sesizare si degeaba. Aplicatia mereu se schimba, daca suni la ei stai cel putin 30 min pana raspunde cineva si si atunci mai stai 20 de min pana fac o sesizare. Profesionalism 0, mult timp pierdut si fara nici o rezolvare, inteleg de ce statul lucreaza cu asemenea banci.

aNDREEA RUS (, )

Raiffeisen Bank - Card de debit

04 Noiembrie 2020

Am sunat acum 4 zile sa mi sincrinizeze nr de telefon cu contul, pt a putea efectua plati online. Timpul de asteptare in a mi prelua apelul a fost de 48 de minute si cateva secunde. Din spusele celei de la cealalta parte a "firului", am inteles ca problema a fost rezolvata. Am incercat sa fac onplata online acum, si ce sa vezi??? Nu era nr adaugat! Am sunat din nou, am asteptat 38 de minute pt a mi fi preluat apelul. Am dat de un "domn" Andrei si mi a spus ca daca nu mi convine sa astept atat, sa schimb banca sau sa ma duc la ghiseu! Atat de simplu!!! Tin sa mentionez ca am mers la ghiseu innainte de a apela la ei telefonic, iar doamna din acea sucursala mi a spus ca ei nu se ocupa cu asa ceva. Ca trebuie sa sun neaparat! Foarte nemtumita sunt si chiar dezamagita. Ne rugam de ei, pe banii nostrii sa si faca meseria!!!

Iustina Codreanu (, )

Raiffeisen Bank - Credit nevoi personale

31 August 2020

am fost client fidel mai mult de 10 ani de zile la Raiffeisen, si intotdeuna am fost foarte multumit de serviciile lor pana in momentul cand a trebuit sa termin relatia cu ei din cauza ca m-am mutat de tot din Romania in alta tara si atat mi-a trebuit. Am avut doua credit de nevoi personale la ei, acestea aveau si asigurare iar in momentul cand am platit la zi creditele si am inchis toate conturile banii care trebuiau restituiti de pe asigurare nu i-am mai vazut. A trecut deja mai bine de un an de zile de cand ma chinui sa primesc banii inapoi si sunt trimit dintr-o parte in alta, cei de la Raiffeisen ca la ei nu sunt banii sa merg la asigurator (cu toate ca eu contractele le-am facut cu si prin Raiffeisen). Cei de la asigurare ca ei au platit primele catre Raiffeisen si nu ma pot ajuta!

Sebastian Comsa (, )

Raiffeisen Bank - Credit nevoi personale

05 Iunie 2020

Experienta tr?it? acum cateva minute. Suna telefonul, raspund si mi se prezinta o doamna/ domnisoara Adina cred dac? am retinut bine numele din partea bancii raiffeisen care ma sunase in legatura cu plata unei rate scadenta de 5 zile , bineanteles de care stiam????. Vreau sa va marturisec ca atat de frumos si pe un ton atat de bland mi a vorbit încât imi era mie rusine. De ce imi era rusine? Pentru ca problema era la mine, eu nu îmi respectasem angajamentul de plata si tot ea vorbea cu mine, parca cu team? de a nu ma deranja. Si de ce mai imi era rusine? Pt ca de fiecare dat? când am avut nevoie de o amânare de plata, a fost nevoie doar de un telefon c?tre banca si se rezolva, acum de data aceasta nici macar un telefon nu am dat ( probabil de lene). Oameni dragi propun sa nu mai aruncam cu noroi în operatori, sa nu mai pasam problemele noastre, sa nu ne mai certam cu ei ca vezi DOAMNE au sunat intr un moment nepotrivit ( de unde sa stie ei momentul oportun când sa sune) . Am r?mas placut impresionata de aceast? doamna/domnisoara si cred ca mai exista si altele ca ea. Mai am 2 luni de plata la creditul existent , iar cu siguranta când voi mai avea nevoie de un imprumut tot raiffeisen banck voi alege.

Nicoleta Romosan (, )

Inapoi sus