top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Credit Europe Bank

Credit Europe Bank

Scor: 1.7 | 34 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Credit Europe Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A Salex savu
    Card de credit de la Credit Europe Bank

    Sotia a aplicat pentru c

    Sotia a aplicat pentru card avantaj,i s a facut interogarea la ANAF in timp ce discuta telefonic cu un operator,i s a spus ca totul este ok sa se duca sa isi ridice cardul din sucursala.Acolo intr adevar i s a inmanat cardul si a semnat o tona de maculatura apoi i s a spus sa astepte un sms cu limita de credit acceptata.Dupa o lunga perioada de asteptare,SURPRIZA!,primeste mesajul ca nu i s a acceptat cererea de credit fara nici o explicatie desi,repet,in urma interogarii la ANAF totul a fost ok.Intrebati ce sa faca cu cardul i s a spus nonsalant sa il distruga.Citesc foarte multe plangeri in acest sens pe internet la adresa lor.Chiar nu se autosesizeaza nici o institutie abilitata??

    03-09-2021

    S ISilvia Ionescu
    Card de credit de la Credit Europe Bank

    Sunt scarbita! Am fost c

    Sunt scarbita! Am fost contactati de catre banca, ca a fost aprobata cererea pentru un card avantaj, ne am deplasat de la Sibiu pana la Brasov, pentru a semna documentatia necesara si a primi cardul fizic, am venit acasa cu teancul de hartii si cardul aferent, pentru ca mai apoi, dupa 2 zile, sa primim un mesaj, prin care ni se informa ca cererea pentru card a fost respinsa.... contactand serviciul cu clientii, sa lamurim situatia, ni s a comunicat ca banca s a razgandit, sunteti o mizerie de institutie!!!! O banca neserioasa, care se "razgandeste" si mai punem si clientul pe drumuri, NU VREAU SA MAI AUD DE VOI!

    14-07-2021

    R IRoxana Iancu
    Card de credit de la Credit Europe Bank

    Inselaciune pe fata, ang

    Inselaciune pe fata, angajati nesimtiti !! Am aplicat online pt un card de cumparaturi atat eu si sotul meu , mi s-a spus ca trebuie sa merg in Bucuresti la Promenada MALL pt a ridica cardul cum noi nu avem sucursala in Targoviste.I-am explicat doamnei care m-a sunat ca nu vreau cardul daca nu am o limita pe card de cel putin 3000-4000 lei, mi-a spus ca voi primi pana la 3 salarii. In fine ma duc intr-o sambata la Bucuresti, gasesc pe cineva care ma pune sa semnez vreo 20 hartii si imi spune ca o sa primesc acasa cardul si daca se aproba......desi doamna imi spusese la telefon ca s-a aprobat... Mentionez ca am specificat de prima data la telefon ca eu o safac 87 km doar dus 87 km intors si vreau sa fie totul clar de prima data . IN fine , semnez documentele, NU PRIMESC nici un act in mana, imi spune angajatul bancii ca o sa le primesc pe mail daca se aproba!!!! Desi doamna imi spusese la telefon ca s-a aprobat , primesc la cateva zile sms ca s-a aprobat limita de 2000 lei in conditiile in care i-am spus clar la telefon de cel putin 3 ori ca daca este vorba de o suma sub 3000 -4000 nu vreau cardul. In fine , folosesc cardul la niste cumparaturi si la primul extras imi apare o suma de 11 lei lunar pt asigurare in caz de invaliditate sau deces.Nu am fost anuntata de nimeni ca voi plati lunar aceasta suma, mi s-a imputat fortat si nejustificat. Am sunat la Promenada mall unde mi-a raspuns o doamna foarte suparata , ca trebuie sa merg inapoi la sucursala sa fac cerere sa mi se anuleze ca este optionala, i-am spus daca se poate sa-mi trimita pe mail sau sa-mi faca legatura cu domnul care mi-a facut cardul, ca totusi vin de la 87 km si mi-a spus ca ea nu are timp de asa ceva ca e prea ocupata si ca se poate decat asa , aceeasi atitudine nesimtita a avut-o si tanarul la care am facut cardul. Am sunat la call center, am gasit niste doamne mult mai dragute care mi-au spus ca o sa primesc cererea pt anularea politeti de asigurare pe mail si pot sa o transmit tot pe mail. Plus ca este o mare minciuna ca nu se plateste comision, decat in primul an nu se taxeaza comisonul, apoi esti taxat ! Astept sa vad cum se rezolva. NU RECOMAND IN VENI CREDIT EUROPE BANK !

    25-11-2020

    L CLigia Calciov
    Card de credit de la Credit Europe Bank

    Am ridicat de la banc? c

    Am ridicat de la banc? cardul de credit ,angajatul b?ncii nu mi-a dat sa semnez contractul, iar cardul nu este activ. Am f?cut 70 km pana la Timi?oara ?i angajatul b?ncii a spus c? eu sunt de vina pentru ca nu am cerut sa semnez contractul.

    14-05-2020

    M AMilea Ana
    Card de credit de la Credit Europe Bank

    In primavara am vrut sa

    In primavara am vrut sa inchid cardul de credit Optimo, am platit integral suma de extras, mi s-a spus ca nu se poate inchide deoarece am buletinul expirat. Banii au fost luati, desi aveam buletinul expirat, dar mi s-a spus ca acest card nu ar trebui sa genereze costuri suplimentare. Bineinteles, luna trecuta cand m-am dus sa inchid cardul definitiv, am mai avut de platit inca vreo 300 lei pt ca in primavara imi alimentase cardul si acesta a generat noi rate. In octombrie am facut cerere de inchidere al cardului si din nou mi s-a zis ca acum chiar nu ar mai trebui sa genereze alte costuri. Bineinteles, iar a generat costuri suplimentare, in conditia in care nu am alimentat cardul, am platit suma restanta si am facut cererea de inchdiere a contului. Multe minciuni si costuri ascunse, nu recomand absolut deloc aceasta banca!

    05-11-2018

    C VCristina Vasile
    Credite bunuri in magazine de la Credit Europe Bank

    M-au cheamat la banca s

    M-au cheamat la banca sa semnez o jumatate de top de hartie si mi-au deschis si un cont de debit automat, dupa m-au anuntat ca nu se aproba... Dupa cateva zile primesc mesaj sa ridic cardul de debit, pe care oricum nu il voiam, le-am dat un mail la care nu mi-au raspuns, acum trebuie sa ma duc iar la ei, sa nu ma trezesc ca am ramas cu cont deschis..

    19-08-2018

    A MAndrei Macoviciuc
    Card de credit de la Credit Europe Bank

    Minciuni legate de cursu

    Minciuni legate de cursul de schimb la plata cu Card Avantaj in strainatate. Pe site, si la telefon spun ca se foloseste cursul VISA, in realitate este unul mult mai dezavantajos.

    08-05-2018

    G VGheorghe Florin Vacariu
    Card de credit de la Credit Europe Bank

    Buna ziua! Ma numesc Vac

    Buna ziua! Ma numesc Vacariu Gheorghe Florin si am avut card de credit de la CEB. Am solicitat inchiderea acestuia achitand integral sumele aferentesi solicitand adresa de lichidare in vederea accesarii unui credit necesar pt un eveninent in familie. La inceput mi s-a comunicat ca il voi primi in termen de 10 zile, iar dupa aceasta perioada mi s-a spus ca trebuie sa astept 30 de zile. Dupa inca 30 de zile am fost din nou la ei pt a mi se acorda acea adresa de lichidare. Surpriza! Cerea mea de inchiderea a cardului nu a fost trimisa si sunt trimis sa mai astept pana voi fi contactat. In concluzie... oameni neseriosi si fara nici o competenta! RECOMAND SA NU AVETI NICI O TANGENTA CU ACEASTA INSTITUTIE!!!

    02-05-2018

    N Dnicusor danica
    Card de credit de la Credit Europe Bank

    Nu recomand nimanui....e

    Nu recomand nimanui....elibereaza cardul si promit ca iti vireaza banii in 48 de ore dar dupa o saptamana nu ai un raspuns....nici macar telefonic nu pot fi contactati...iar cand isi aduc aminte iti trimit un mesaj ca nu a fost aprobat...asta suna un pic a bataie de joc

    01-12-2017

    S CSylva Carmen
    Card de credit de la Credit Europe Bank

    Buna ziua! Va scriu in s

    Buna ziua! Va scriu in speranta de a va mai gandi inca o data atunci cand vreti sa aplicati pentru un card de credit de la CEB. In urma unei cereri aplicate online, am fost contactata de un operator si mi s-a spus ca intrunesc toate conditiile pentru aprobarea cardului si sa ma prezint in sucursala pentru ridicarea acestuia. Am insistat pe aflarea sumei aprobate, mi-a zis la ce suma ma pot astepta (in jur de 10 000 lei). Am promis ca merg in sucursala cea mai apropiata de localitatea mea (135 km), pentru a semna documentele si ridica cardul, insa, trebuie sa stiu suma pentru care merg. M-a mai linistit inca o data si mi-a precizat ca trebuie sa ajung in sediu. Dupa doua ore de condus dupa orele de program, ma lasa sa astept inca o ora, pentru ca documentele nu erau gata, intr-un final, dupa ce semnez, imi spune sa astept ca voi primi sms cu suma aprobata. Am insistat asupra sumei, fara succes. A doua zi, imi spune ca suma aprobata este mai mica decat salariul meu pe luna. Doamnele la tel mi-au zis ca pot anula cardul in 10 zile, si acum imi spuneau ca procedura este de 30 zile, documentele nu pot fi trimise prin posta electronica, ci numai prin posta, doar ca sa tergiverseze si ca sa incurce clientul. Cand m-au chemat, s-a putut in aceeasi zi, cand VREAU SA SCAP DE EI, nu se poate, decat in 30 zile. Rusine! O sa fac remarci negative oriunde o sa am ocazia. Nu merita nici timpul si nici banii nostri. Imi pare rau ca am fost naiva, este vina mea, imi asum, insa o institutie care se respecta (bancara sau nu), nu prezinta credibilitate daca procedeaza in astfel de moduri. Asa procedeaza IFN -urile.

    15-11-2017

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie