Opinii clienti Credit Europe Bank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Credit Europe Bank - Card de credit

05 Noiembrie 2018

In primavara am vrut sa inchid cardul de credit Optimo, am platit integral suma de extras, mi s-a spus ca nu se poate inchide deoarece am buletinul expirat. Banii au fost luati, desi aveam buletinul expirat, dar mi s-a spus ca acest card nu ar trebui sa genereze costuri suplimentare. Bineinteles, luna trecuta cand m-am dus sa inchid cardul definitiv, am mai avut de platit inca vreo 300 lei pt ca in primavara imi alimentase cardul si acesta a generat noi rate. In octombrie am facut cerere de inchidere al cardului si din nou mi s-a zis ca acum chiar nu ar mai trebui sa genereze alte costuri. Bineinteles, iar a generat costuri suplimentare, in conditia in care nu am alimentat cardul, am platit suma restanta si am facut cererea de inchdiere a contului. Multe minciuni si costuri ascunse, nu recomand absolut deloc aceasta banca!

Milea Ana (Bucuresti, Bucuresti)

Credit Europe Bank - Credite bunuri in magazine

19 August 2018

M-au cheamat la banca sa semnez o jumatate de top de hartie si mi-au deschis si un cont de debit automat, dupa m-au anuntat ca nu se aproba... Dupa cateva zile primesc mesaj sa ridic cardul de debit, pe care oricum nu il voiam, le-am dat un mail la care nu mi-au raspuns, acum trebuie sa ma duc iar la ei, sa nu ma trezesc ca am ramas cu cont deschis..

Cristina Vasile (Bucuresti, Bucuresti)

Credit Europe Bank - Card de credit

08 Mai 2018

Minciuni legate de cursul de schimb la plata cu Card Avantaj in strainatate. Pe site, si la telefon spun ca se foloseste cursul VISA, in realitate este unul mult mai dezavantajos.

Andrei Macoviciuc (Bucuresti, Bucuresti)

Credit Europe Bank - Card de credit

02 Mai 2018

Buna ziua! Ma numesc Vacariu Gheorghe Florin si am avut card de credit de la CEB. Am solicitat inchiderea acestuia achitand integral sumele aferentesi solicitand adresa de lichidare in vederea accesarii unui credit necesar pt un eveninent in familie. La inceput mi s-a comunicat ca il voi primi in termen de 10 zile, iar dupa aceasta perioada mi s-a spus ca trebuie sa astept 30 de zile. Dupa inca 30 de zile am fost din nou la ei pt a mi se acorda acea adresa de lichidare. Surpriza! Cerea mea de inchiderea a cardului nu a fost trimisa si sunt trimis sa mai astept pana voi fi contactat. In concluzie... oameni neseriosi si fara nici o competenta! RECOMAND SA NU AVETI NICI O TANGENTA CU ACEASTA INSTITUTIE!!!

Gheorghe Florin Vacariu (Timisoara, Timis)

Credit Europe Bank - Card de credit

01 Decembrie 2017

Nu recomand nimanui....elibereaza cardul si promit ca iti vireaza banii in 48 de ore dar dupa o saptamana nu ai un raspuns....nici macar telefonic nu pot fi contactati...iar cand isi aduc aminte iti trimit un mesaj ca nu a fost aprobat...asta suna un pic a bataie de joc

nicusor danica (Bucuresti, Bucuresti)

Credit Europe Bank - Card de credit

15 Noiembrie 2017

Buna ziua! Va scriu in speranta de a va mai gandi inca o data atunci cand vreti sa aplicati pentru un card de credit de la CEB. In urma unei cereri aplicate online, am fost contactata de un operator si mi s-a spus ca intrunesc toate conditiile pentru aprobarea cardului si sa ma prezint in sucursala pentru ridicarea acestuia. Am insistat pe aflarea sumei aprobate, mi-a zis la ce suma ma pot astepta (in jur de 10 000 lei). Am promis ca merg in sucursala cea mai apropiata de localitatea mea (135 km), pentru a semna documentele si ridica cardul, insa, trebuie sa stiu suma pentru care merg. M-a mai linistit inca o data si mi-a precizat ca trebuie sa ajung in sediu. Dupa doua ore de condus dupa orele de program, ma lasa sa astept inca o ora, pentru ca documentele nu erau gata, intr-un final, dupa ce semnez, imi spune sa astept ca voi primi sms cu suma aprobata. Am insistat asupra sumei, fara succes. A doua zi, imi spune ca suma aprobata este mai mica decat salariul meu pe luna. Doamnele la tel mi-au zis ca pot anula cardul in 10 zile, si acum imi spuneau ca procedura este de 30 zile, documentele nu pot fi trimise prin posta electronica, ci numai prin posta, doar ca sa tergiverseze si ca sa incurce clientul. Cand m-au chemat, s-a putut in aceeasi zi, cand VREAU SA SCAP DE EI, nu se poate, decat in 30 zile. Rusine! O sa fac remarci negative oriunde o sa am ocazia. Nu merita nici timpul si nici banii nostri. Imi pare rau ca am fost naiva, este vina mea, imi asum, insa o institutie care se respecta (bancara sau nu), nu prezinta credibilitate daca procedeaza in astfel de moduri. Asa procedeaza IFN -urile.

Sylva Carmen (Barlad, Vaslui)

Inapoi sus