Opinii clienti Cetelem

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Credit nevoi personale

04 August 2020

Nu le mai platiti nimic cei care aveti 500 de lei nu le dati nimic ei va baga din burta acea penalizare poate sa bage pana nu mai poate ,nu are ce sa va faca.

Sima Sima (, )

Cetelem - Card de debit

22 Iulie 2020

Buna seara , daca nu pl?tesc luna asta creditul ,luna viitoare va veni mai mare se vor institui penaliz?ri mari ?

Angela Nicula (, )

Cetelem - Probleme diverse

03 Iulie 2020

Buna ziua. Sotul meu are un card de la Cetelem, cardul nu a fost folosit niciodata, a fost activat fara aprobarea lui, i se cer comisioane lunar, mentionez ca am trimis mail pt inchiderea cardului, nu am primit niciun raspuns.Ce este de facut?!

Marinela Onaca (, )

Cetelem - Card de credit

16 Iunie 2020

Buna ziua, am avut un credit la Cetelem actuala Paribas IFN , toate bune ?i frumoase, pl?tit la timp, într-un final m-am hot?rât sa îl achit integral, dar am dorit ca la final sa primesc ?i un formular cum ca am achitat ?i închis creditul, nici pana la momentul de fata nu l-am primit, ba ca trebuie a?tept pana se emite extrasul de cont, ba ca trebuie astreptat 24 h dup? emiterea extrasului de conf, fel ?i fel de pretexte! Nu recomand!

Monica Botezatu (, )

Cetelem - Card de credit

22 Mai 2020

Niste neseriosi si miniciunosi. Iti prezinta total un alt pachet, dupa care ai minunata surpriza ca ai de platit tot felul de asigurari. Iar cand suni la relatii cu clientii, nici macar nu stiu sa iti explice ce ai de plata. Nu ii recomand.

Ioana Ignat (, )

Cetelem - Card de credit

13 Februarie 2020

La data de 19.12.2019, la cererea mea, Cetelem a emis adeverinta nr.CA60 prin care precizeaza ca am rambursat integral sumele datorate si linia de credit e inchisa.Cardul de credit era deja expirat din martie 2018.Cu toate acestea, s-a emis ulterior un extras de cont pentru perioada 14.12.2019-15.01.2020 pentru suma de 5,25 lei ! Am solicitat printr-un mail la data de 27 ian.20 reglementarea acestei situatii. Nu am primit raspuns, in schimb am primit mesaje ca voi fi raportata la biroul de credite pentru neplata la scadenta si blocarea cardului ! Solicit urgent clarificari in scris si reglementarea situatiei.

Ileana Doina Marin (, )

Raspunsul Cetelem

Buna, Ileana! Te rugam sa ne trimiti un email cu situatia intampinata, pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro, iar colegii nostri de la Relatii Clienti vor verifica si vor reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp cu putinta. De asemenea, iti stam la dispozitie de luni pana vineri la unul dintre numerele de telefon: 021 3051200 sau 0750 100101. Zi frumoasa! Echipa Cetelem

Inapoi sus