top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele ING

ING

Scor: 2.6 | 135 recenzii

Scrie o recenzie

Produse ING
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    S GSilvia Grigoriu
    Cont curent de la ING

    Cosmar la ING sa schimbi nr de telefon

    Locuim de regula in afara dar am venit in Bucuresti pe timpul verii ca ne vizitam tara. Prima oprire am facut-o la banca ING ca sa rezolvam problemele acumulate pe timpul pandemiei. De cum am intrat însă, am rămas surprinsi de văruiala din filiala, lipsa de decoratii, spatiul mic si birourile inghesuite. Filiala CEC, unde am fost sa discutam creerea unui cont nou in Euro, fara dobanda negativa ca la ING, era mai imbietoare. Dar doream sa ne schimbam numerele de telefon. Cum ING a adoptat sistemul de dubla autentificare cu telefonul mobil numai pentru ca așa face toata lumea, nu mai putem accesa conturile cu numerele noastre de afara fara un roaming scump. Daca ING nu facea economii la dispozitivele de autentificare nu am fi avut probleme. Asta-i si o propunere pentru ING. Din cauza acestei situatii nu mai putem folosi conturile ING cand calatorim. Speram ca ING sa citeasca aceste recenzii. La ING bineinteles telefonul nu se poate schimba online, prin aplicatie... asa cum ar fi normal desi toate celelalte detalii personale se pot schimba, zic ei, desi noua nu ne-a mers din străinătate impotriva convingerilor lor de atunci. Acum insa cand plecam, trebuie sa le schimbam inapoi ca sa putem accesa contul online. De patru zile ne duc cu vorba la ghiseu si la telefon. Mai avem o zi si plecam si ING e inca in sedinta. Intai, fara nici o legatura, ne-au cerut confirmarea adresei din strainatate ca sa ne schimbe numarul. Dupa doua zile, ne-au informat ca nu se vede bine permisul de conducere desi copia a fost facuta de banca... si ar fi putut sa ne informeze imediat. Pe uram au intrat in sedinta... Degeaba. Dar atat numarul de telefon cat si adresa sunt inregistrate deja la banca de ani de zile. ING confunda securitatea contului cu vigilenta in lupta impotriva terorismului, spalarii de bani... Iar noi ca pensionari reprezentam un pericol. Nu numai ca ING ne invalideaza accesul la contul nostru in banca in care intra numai banii de pensii dar ne simtim sub scrutin ca in fata agentilor de la pasapoarte de la Otopeni. Acum cativa ani, cand au insistat sa ne re-innoiasca detaille, ne-au intrebat cum avem de gand sa cheltuim banii. Si noi care credeam ca ING e numai o banca. Regretam si acum ca ne-am deschis cont la ING. Dar speram sa rezolve situatia azi. Asteptam telefon.

    30-09-2022

    C ACristiana Achim
    Card de credit de la ING

    CARD CREDIT ING 0% DOBÂNDA=MINCIUNĂ

    Cardul de credit ING cu dobandă 0 pentru cumpărături de la magazinele partenere este o minciună sfruntată. Am achizitionat un produs de la un magazin partener ING si trebuia să nu plătesc nici un fel de dobândă pentru cele 6 luni în care trebuia să rambursez suma integral. Surpriza a fost că am platit dobânda 12%. Am sunat la departamentul de relații cu clienții și bineînțeles că nu a știut să-mi explice de ce trebuie să plătesc dobânda de 12%, chiar dacă în mod normal nu trebuia să plătesc nimic în plus. M-a îndrumat să merg la un oficiu ING. Acolo am fost întrebață dacă am sunat la departamentul de relații cu clienții. Am spus că da, dar am fost îndrumată să vin personal la un office. Nu a știut să-mi spună nici domnișoara de la respectivul office (cel din Calea Victoriei) de ce am plăti 12% dobânda. Am anulat cardul și aștept să fiu contactată și să mi se explice. Am observat însă o nepăsare totală și din partea operatoarei de la call center, dar și a domnișoarei de la office. Eu am rămas cu paguba și ei cu banii, dacă ar fi fost altfel nu cred că mai erau așa nepăsători.

    20-04-2022

    H SHHH SSS
    Probleme diverse de la ING

    Mare atentie la Direct Debitul ING.

    Mare atentie la Direct Debitul ING. Daca ai mai multe facturi de la o firma, ei debiteaza numai una singura. Cica pe acelasi cod de client nu merge sa ai si telefonie si energie. Mda. Noi scriem 2022, ei 1999. Si culmea, nici nu vor sa se alinieze cu celelalte banci la care asta nu este o problema. Rusinica ING!

    06-04-2022

    I IIulia Ionita
    Probleme diverse de la ING

    Cea mai idioata banca di

    Cea mai idioata banca din cate exista pe pamant de fiecare data cand ai o problema nu poti lua legatura cu nimeni decat daca te duci personal la banca si nici acolo nu te ajuta nu mai pui faptul ca daca suni la ei stai pe linie cel putin 30 de minute si nu iti raspunde nici un operator este banca , care isi bate joc de clienti in ultimul hal ,nu recomand nimanui sa suporte bataia de joc pe banii lor eu am renuntat definitiv la tot ce inseamna ing

    14-08-2021

    D CDutu Cristina
    Cont curent de la ING

    Da. Daca sunteti PJ si v

    Da. Daca sunteti PJ si va ganditi sa colaborati cu aceasta banca mai bine renuntati la idee.Daca aveti angaati...mai bine ii indrumati catre o alta banca ..De ce?? Pentru ca semnezi ceva ei iti schimba a doua luna in ce vor ei, deci predictibilitatea ta ca si companie este 0. Deoarece iti blocheaza conturile desi nu ai nici o datorie la nimeni, ai facut actualixare datelor (dar incopetenta lor depaseste orice limita de pristie imaginabila si inimaginabila. Deoarece iti expui angaatii unor sitiatie penibile, an de an si le faci rau.....tu semnezi ceva, iar ei temint si te prostesc pe fata....Angaatii lor sunt la fel, nu raspund la telefoane, te trateaza ca pe un nimeni..nici macar nu isi dau interesul sa te indrume catre cineva competent....deci va dati seama.... Daca esti PJ si ai nevoie de finantare...cicuciu...astia doar te upoaie de comisioane la greu....dar atat.....Nu te poti baza pe ei nici macar o secunda. Sunt genul de parteneri JEPCARI, care sug de la tine ce pot si dupa iti dau un sut in cur abandonandu-te daca nu esti obedient.....Nota mea pentru aceasta comanie este -1 .......cu minus in fata. Am lucrar cu multe banci, dar aceasta a reusit sa imi ies din orice stare de calmitate......din luna Ianurie pana in luna Aprilie..in perioada de PANDEMIE m0au agasat in permanenta...dar inpermanenta cu incompetenta lor. Ei nu vor sa faca nimic....dar nimic pentru client ca sa isi regleze macar incompetelnta lor. In timp ce alte banci iti cer sa le dai pemail sa rezolve, astia te cheama mereu sa tai bucurestiul ( ca au doar cateva sucursale bussines si te muta unde vrea pixul lor), iar in alta nu se poate rezolva, ca sunt francize....nu sediile lor....asa mi-au spus angjatii de la pasaul Muncii....Deci va recomand cu caldura orice alta banca...mai putin aceasti pretiosi, care nu stiu sa lucrezecu documente si actualizari on line, chiar daca aungi in agentie si se scarpina ei dupa ca le mai trebuie x,y documente, iti blocheaza conturile fara sa faca ceva sa previna..poate omul nu poate aunge presonal in balaceanca sa rezolve o situetie, iar credite nu dau decat daca o ai pe mama si tata garantie ..iar la PJ nu dau nimic. SCURT, Semnat, un viitor fost client al ING BANG...cred ca de maine poimaine cand merg sa le predau echipamentele primite POS-urile inapoi. Sunt alte banci care doresc colaboratori seriosi , corecti si cu potential..asa ca ADIO ING BANK

    13-04-2021

    M GMihai Georgescu
    Card de debit de la ING

    Nu stiu daca ati avut si

    Nu stiu daca ati avut si voi probleme cu cardurile ING in ultima perioada (a inceput de prin ianuarie). Cand iti este lumea mai draga nu merg platile la POS sau platile online! Nu o data a trebuit sa ma lipsesc de cardul lor si sa platesc cu un alt card. In plus, m-am trezit contactat de banca si mi-au spus ca o tranzactie veche de 6 luni nu ar fi a mea (eu fac cca 10 portari lunare de la alte banci la ING) si ca imi vor lua banii din cont! Chiar asa varza sunteti? Faceti reconcilierile pe conturi dupa 6 luni? Le-am cerut un ragaz de cateva zile sa imi verific toate portarile, insa nesimtirea angajatului cu care am discutat la telefon a depasit orice limita si m-a amenintat ca oricum ei imi iau banii din cont! Rusine sa va fie! O sa inchid atat contul de pf de la ING cat si conturile firmelor pe care le administrez!

    02-04-2021

    M GMihai Georgescu
    Card de debit de la ING

    Nu stiu daca ati avut si

    Nu stiu daca ati avut si voi probleme cu cardurile ING in ultima perioada (a inceput de prin ianuarie). Cand iti este lumea mai draga nu merg platile la POS sau platile online! Nu o data a trebuit sa ma lipsesc de cardul lor si sa platesc cu un alt card. In plus, m-am trezit contactat de banca si mi-au spus ca o tranzactie veche de 6 luni nu ar fi a mea (eu fac cca 10 portari lunare de la alte banci la ING) si ca imi vor lua banii din cont! Chiar asa varza sunteti? Faceti reconcilierile pe conturi dupa 6 luni? Le-am cerut un ragaz de cateva zile sa imi verific toate portarile, insa nesimtirea angajatului cu care am discutat la telefon a depasit orice limita si m-a amenintat ca oricum ei imi iau banii din cont! Rusine sa va fie! O sa inchid atat contul de pf de la ING cat si conturile firmelor pe care le administrez!

    02-04-2021

    E MEmilia Mandalac
    Cont curent de la ING

    Pe data de 3 ianuarie a.

    Pe data de 3 ianuarie a.c. cardul meu VISA a fost clonat si mi s-au sustras prin frauda toti banii din cont, aproximativ 900 lei. Am sesizat banca telefonic, deoarece era duminica seara si nu aveam cum altcumva sa opresc furtul. Hotii au retras din contul meu banii prin clonarea cardului, activand Google Pay-ul, astfel mi-am dat seama ca cineva ma fura, deoarece eu personal nu solicitasem activarea acestui serviciu. Tranzactiile erau in asteptare si am solicitat de nenumarate ori, atat telefonic, cat si in agentia ING ca aceste tranzactii sunt neautorizate de mine, drept urmare sa fie oprite de la plata, pe motiv de frauda bancara. Am depus plangere la politie in aceeasi zi, insa am avut neplacuta surpriza ca pe data de 5 ianuarie a.c. sa constat ca platile reclamate de mine ca fiind furt din contul personal, sa fie reglate, platile intelegand ca au fost sustrase din afara tarii, de undeva din Ucraina, deci banca a reglat conform cursului valutar si a mai platit din contul meu platile reclamate ca fiind neautorizate, furate din contul personal. Am fost luni dimineata in agentie sa-mi refact cardul bancar si sa las o sesizare in scris, dar ce credeti? Au refuzat sesizarea in scris pe motiv ca nu este treaba lor, se ocupa politia... Dupa nenumarate apeluri telefonice, in care diversi angajati ai ING-ului imi dadeau fantasmagorice sfaturi, printre care: "sa iau legatura cu comerciantul - d-na Mihaela Mateoiu, SR.Chargeback Specialist Advisory Contact Center Ing Romania - "va recomand sa incercati sa luati legatura si cu comerciantul pentru a-i explica situatia..." - asta in conditiile in care eu nu am niciun fel de informatie in ceea ce priveste comerciantul, "este treaba politiei, nu tine de noi"...Am sunat la politie care m-a asigurat ca banca prin actiunile ei a devenit complice cu hotii.

    15-01-2021

    A AAttila Anderlik
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la ING

    Buna ziua In mai 2020 m

    Buna ziua In mai 2020 mi s-a probat un credit de nevoi personale in valoare de 178000 ron. Toate bune si frumoase dupa inheierea contractului mi s-a livrat suma de 125000 ron -pe care i-am transferat catre un dezvoltator imobiliar -scopul banilor era sa platesc o parte din pretul unui apartament -altul decat cel ipotecat- Mi s-a spus ceva ca restul banilor din credit o sa fie virag direct de banca catre dezvoltator. Am inceput sa platesc ratele dupa toata suma. In decembrie urma sa platesc ultima rata ramasa catre dezvoltator, le-am cerut sa-mi confirma soldul si surpriza !!!!lipseau banii care trebuiau sa fie platiti de ING ...deci practic eu am platit rate dupa o suma pe care nu am primit-o!!!. Comunicare zero! Am trimis mail, am vorbit cu roboti la telefon nimic . Eu platesc penalizare pentru platile neefectuate! Escroci!

    23-12-2020

    C AConstantin Arhir
    Cont curent de la ING

    Atentie cand va deschide

    Atentie cand va deschideti cont la ING! Nici in cel mai urat vis al meu nu credeam ca se poate asa ceva: Banca m-a notificat ca doreste sa actualizeze datele mele, desi fusesem in office si facusem actualizarea in luna iunie a anului curent, nimic nelalocul lui(doar lipsa de profesionalism a personalului), se intampla la orice banca mi-am zis doar suntem in Romania. Numai ca intre timp am intrat in carantina si nu am putut sa ma prezint in office. Regulamentar am sunat in call center sa rezolvam problema online. O domnisoara foarte draguta m-a asigurat ca totul este "ok" si ca o sa ma sune cineva din back office si in nici un caz nu o sa se ajunga sa mi se blocheze contul. A venit termenul limita la care puteam sa actualizez datele si ghiciti ce nu am primit nici un telefon sau email dar contul a fost blocat. Ca orice om normal sun din nou la ei si mi se confirma ca urmeaza sa ma sune cineva din back office. Ca sa scurtez, am inceput sa-i contactez zilnic sa mi se actualizeze datele si sa mi se deblocheze contul, iar ei imi promit zilnic ca se rezolva. Deja am doua saptamani de cand fac asta si nu se intampla nimic. Cam asa se comporta "ING-ul" cu clientii. Am inceput sa am rabdare deoarece urmeaza sa mi se taie curentul, campaniile google s-au oprit din momentul in care s-a blocat contul, deja au inceput sa ma notifice diversi furnizori, etc.Acum tot ce-mi ramane este sa-i dau in judecata pentru toate aceste "lipsiri a dreptului de utilizare al proprietatii". In concluzie: nu va deschideti conturile la ING, sunt niste incompetenti care au imbracat haina lupului din padure ca "cea mai digitalizata banca",Aiurea, doar praf in ochii prostilor!

    10-12-2020

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie