Opinii clienti ING

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Fond de investitii

14 Martie 2020

La unit??ile de fond conservator, unde riscurile ar trebui sa fie minime, am pierdut peste 4% într-o lun?.

Alin Ciocan (, )

ING - Card de credit

04 Februarie 2020

Dup? ce am observat c? în contul de credit asociat cardului de cump?r?turi cu dobând? zero apar rate e?alonate doar pentru o singur? achizi?ie din cele trei sau patru, sau c? îmi apar dobânzi aiurea ?i ni?te planuri de rambursare din care nu pricepeam nimic , m? încumet s-o sun pe Maria care evident c? nu m? recunoa?te ?i m? paseaz? Alinei care-mi în?elege nelini?tile ?i preocupat? îmi transmite c? au mai fost cazuri, vede achizi?iile în sistem, mi le enumer?, ?i c? problema se va rezolva simplu, printr-o migrare de servicii pentru produsul impricinat!?!? Am fost penalizat pentru c? nu am fost în?tiin?at înainte s? folosesc produsul? Alina m? lini?te?te, m? trimite la orice office, office-ul de care apar?in de vreo 10 ani se f?cea frumos, ?i m? asigur? c? se va efectua migrarea minunat? ?i se vor e?alona ?i ratele. Serios?! Ajung la cei din Roman?, mul?i ?i ocupa?i s? nu în?eleag? ce vreau de fapt. Se pasau de la unul la cel?lalt, c? nu s-au mai întâlnit cu situa?ia. Mai mult, ca s? se dumireasc? ?i ei cum e cu migrarea serviciilor în natur?, vorbesc ei de mai multe ori, evident, la telefonul meu, pe timpul ?i spa?iul meu, cu mai mul?i pricepu?i de la un departament care se pare c? st?pânea situa?iile de criz?. Concluzia: ei, cei din Roman?, nu pot s? migreze nimic, n-au acces la contul meu, ?i trebuie s? a?tept pân? se redeschide office-ul meu drag ?i scump. N-am a?teptat decât vreo trei zile, îmi iau avânt, m? simt bine în biroul proasp?t zugr?vit, în compania unor domni?oare pline de “bun?-voin??”, dar care se uitau n?ucite una la cealalt? neîn?elegând cam deloc ce caut eu de fapt prin zon?. P?i, ?ti?i, migrarea aia de servicii.. Ce-i aia colega? ?tii ceva despre asta? Nu ?tiu, poatea aia, sau poate cealalt?, cam cum se asambleaz? dup? manualul în limba chinez?. Nu exist? a?a ceva, lua?i dvs. leg?tura cu colegii no?tri de la credite, e treaba lor. Ghinion, sun, de fa?? cu ele, respectivul, u?or consumat nervos, îmi cere pe cineva din office, are loc o discu?ie plin? de rezultate, în sensul c? se termin? brusc, probabil cu mesajul trebuie s? faci cutare ?i cutare lucru. Un fel de perfec?ionare la locul de munc?, prin telefonul clientului. Evident, natural, se produce migrarea, e un adi?ional micu? care are ca principal scop b?nuiesc m?rirea dobânzii. Logic, doar nu era s? fie despre m?rilea salariului. Stau frumos în scaun, semnez cuminte, u?or jenat între atâtea persoane care vor s? m? ajute s? fiu mai actualizat, remarc epuizat tehnic c? acum produsul este la maximul poten?ialului ?i c? voi fi fericitul beneficiar de 12 rate cu dobând? zero pentru respectivele cump?r?turi. NU! Noi nu putem face ?i e?alonarea ratelor, ?ti?i ...noi doar migrarea ...,tot cu colegii trebuie s? lua?i leg?tura. Din nou, telefonic, trecând greu de robo?ii pu?i la intrare, de aceast? dat? cu o doamn? care e clar c? nu m-a pl?cut înc? de la începuturi, m? dojene?te iritat?, cum c? e sigur? c? am fost în?tiin?at despre migrare ?i c? am fost de acord, deci, nu se schimb? nimic. !?!? Nu e?alon?ri de rate, nu plan de rambursare, anticipat ba cost? ba nu cost?, da dobânzi, da penalit??i ?i cam tot ce putea fi mai r?u pe lume, doar pentru mine. Eu, în?elegând declinul de imagine în care m? aflu, vrându-m? egal: dac? sus?ine?i c? produsul nu putea fi folosit pentru c? eu am decis s?-l folosesc defect cu toate c? am fost în?tiin?at, cum v? explica?i faptul c?, totu?i, o achizi?ie din 4 se comport? normal, are rate e?alonate ?i tot ce trebuie, e chiar frumoas?? Ea: V-am f?cut o excep?ie, ce nu în?elege?i? Am r?mas f?r? replic?, m-am întors în office am rambursat anticipat întreaga sum?, noroc c? n-am fost aventurier, doldora de dobânzi ?i alte sume neprietenoase cu faptul c? am vrut s? m? joc cu produsul neactualizat , am retras tot ce mai aveam prin conturile lor, am mutat salariul ?i am plecat cu speran?a c? în câteva zile încet?m orice rela?ie contractual?. Da,am aflat, nu se poate dintr-o dat?, trebuie a?teptat s? vedem dac? în decurs de 30 de zile mai apare ceva de plat?. Corect, produsul pe care l-am închis ieri, ?la pe care m-am zb?tut s?-l actualizez degeaba, care mi-a consumat câteva zile, vreo 20 de apeluri telefonice, vreo câteva zeci de log on inutile, ?i care m-a f?cut s? m? simt din nou penibil pentru c? am deranjat un office plin de lucruri mai importante, produsul ?la pe care l-am redus la zero rambursând anticipat întreaga sum? cu cerere de închidere de cont semnat? ?i ?tampilat?, l-am l?sat pe zero asear? iar diminea?? l-am g?sit cerând 5 lei.

Nicolae Stoian (, )

ING - Card de credit

30 Decembrie 2019

Seriozitate

Ionut Oanca (, Bucuresti)

ING - Asigurare de viata

13 Decembrie 2019

Atentie la NN Asigurari sau ING, exista consultanti orientati pe dezinformare in scopul sporirii castigurilor personale. Cititi clauzele in liniste, ma refer la toate documentele de semnat, cu cateva zile de a semna efectiv. Problemele mele au aparut pe produsul Academica. Consultantul m-a mintit efectiv in fata ca este obligatoriu sa am componente de protectie care erau de fapt optionale, fara de care nu ar fi putut sa imi ofere produsul Academica. Academica are obligatorie doar componenta de asigurare in caz de deces, restul sunt optionale. Apoi m-a dezinformat referitor la suma minima de asigurat per componenta, cereti paragraful care specifica sumele, este imperativ sa existe in acte daca chiar exista acest minim. Ca sa continuu desi am agreat anumite sume pe componente, pe hartiile efective pe care a trebuit sa le semnez electronic era altceva. Nu semnati pe baza de dispozitive electonice care nu permit vizualizarea efectiva in timp real al datelor. Si apoi mi-a consumat timp pretios incercand sa imi impuna o modalitate de plata pe care o agrea. NN Asigurari permite plata la alegere si nu ingradeste clientul. Acest consultant fie lipsit de informatiile necesare desfasurarii in conditii profesionale a consilierii, fie lipsit de etica si moralitate mi-a consumat timp, nervi si resurse financiare. Dupa ani de buna colaborare aceasta dezamagire recenta zdrucina increderea si imaginea pe care o aveam despre NN Asigurari. Mare pacat!

Anca SM (, )

ING - Cont curent

09 Noiembrie 2019

De doua luni de zile nu pot sa-mi incasez pensia deoarece Casa de Pensii nu-mi poate turna banii la ING. Am dat contul comun cu sotia. ING a refuzat sa accepte insa pensia in cont pentru ca sunt numai imputernicit. Am telefonat la ING. Mi s-a raspuns ca o sa mi se trimita prin email o scrisoare in decurs de trei zile care scrisoare va inleni turnarea pensiei in banca. Nu am primit nimic. Am dat contul ING de euro unde eram titular. Nu s-a putut din motive necunocute. Am chemat ING din nou, am fost asigurat ca se poate. A durat saptamani dar tot nu s-a putut. Am facut of petitie la ING. Dupa o saptamana mi-au raspuns ca le pare rau dar nu s-au oferit sa remedieze nimic. S-au oferit sa-mi deschida un cont de la distanta. Am raspuns sigur. A mai durat o saptamana ca ING sa confirme ca vor proceda. Dupa alte cateva zile mi-au spus ca nu ma pot contacta la telefon desi stiau ca locuiesc pe moment in afara. Le-am dat numarul de afara. Dupa o alta saptamana, mi-au raspuns ca deoarece nu ma pot contacta, desi telefonul arata ca nu ma sunasera, trebuie sa sun eu la contact ING. Am sunat. Mi-au tirmis un formular de sapte pagini desi aveam deja doua conturi cu ei. L-am completat si trimis imediat. A trecut alta saptamana. Nimic. Am sunat din nou la contact ING dar agentii spun ca ei nu cunosc cazul, refuza sa se implice si in general nu sunt de loc serviabili sau saritori. Ba dau impresia ca te trateaza de sus, ca vor sa expedieze problema cat mai repede. ING are un singur email pentru toti agentii de contact. Se pare ca orice mesaj este pus la aceeasi coada care dureaza o saptamana, ca si cum ar fi primul mesaj, in loc sa ajunga imediat la agentul care cunoaste cazul. In prezent nu stiu daca formularul de deschidere de cont a ajuns, daca este prelucrat sau ING are nevoie de alte informatii. Dar Casa de Pensii mi-a cerut urgent acum contul de banca. Nu am mai avut o experienta de acest gen pana acum "scuze, trece saptamana si de la capat". Nici in vremurile apuse nu completam formulare de sapte pagini. Nu mai reusesc sa vorbesc cu acelasi agent iar ceilalti agenti se eschiveaza. Dar la alte banci se poate deschide un cont online intr-o zi. As dori sa mi se dea un singur nume de contact, o adresa de email unde ING poate sa raspunda imediat. As dori ca operati de deschidere de cont sa fie facuta intr-o zi nu in luni de zile. ING desi pretinde ca opereaza pe Internet transforma contactul cu clientii intr-un calvar. Pe deasupa degeaba fcaeti petitii. Scuze si de la Capat.

Adrian Grigoriu (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de credit

13 Septembrie 2019

La începutul lunii august mi-am pierdut cardul de debit. Aveam un card ING complet(salariu, economii, homebank, etc). L-am închis ?i am încercat s? fac o solicitare pentru eliberarea unui card nou din portalul Homebank ING. Nu a mers din cauz? c?, spunea acolo, nu aveam datele personale actualizate. La cererea ING Bank am f?cut o actualizare de date din contul ING Homebank, de?i nu am avut nici o schimbare de domiciliu sau altceva cât de cât important. Am sunat ?i am aflat ca “ar fi bine” s? m? ?i prezint personal la sediul ING de care apar?in pentru actualizare ?i am f?cut ?i acest lucru. Am primit email de confirmare c? solicitarea mea de actualizare a datelor a fost primit? ?i urmeaz? s? se rezolve in cel mult 2 zile lucr?toare. Asta se întampla pe data de 13 August. Nici pâna ast?zi nu s-a solu?ionat problema. Am vizitat mai multe sedii ING pentru aceea?i problem? trimis fiind de c?tre operatorii Call Center ING. De asemenea au fost trimise mai multe cereri de urgentare(email-uri) de la aceste sedii ING. În plus am avut peste 10 discu?ii în diferite zile cu operatorii Call Center ING despre aceast? problem?. Ieri am primit un email de confirmare în care primeam scuze din partea ING ?i eram informat c? problema s-a rezolvat în final ?i sunt rugat s? ma prezint la unul din sediile ING cu buletinul ca s?-mi poat? fi eliberat cardul de credit. Am primit ?i telefon de la un angajat ING care a confirmat c? problema s-a rezolvat ?i m-a rugat s? m? prezint la sediu pentru eliberarea cardului. Am fost astazi la sediul ING pentru a nu ?tiu câta oar? pentru aceea?i problem? ?i surpriz?, nu s-a rezolvat nimic, angaja?ii ING s-au sunat unii pe altii in continuare ?i-au dat emailuri ?i cam atât, am fost rugat s? revin. In tot acest timp, peste o lun? de zile, eu nu am avut card de debit, nici card virtual nu am putut ob?ine din aceea?i cauz?. Este contul în care îmi intr? salariul, am economiile, fac pl?ti, etc.

Tiberiu Oprea (, )

Inapoi sus