Opinii clienti ING

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Card de credit

13 Septembrie 2019

La începutul lunii august mi-am pierdut cardul de debit. Aveam un card ING complet(salariu, economii, homebank, etc). L-am închis ?i am încercat s? fac o solicitare pentru eliberarea unui card nou din portalul Homebank ING. Nu a mers din cauz? c?, spunea acolo, nu aveam datele personale actualizate. La cererea ING Bank am f?cut o actualizare de date din contul ING Homebank, de?i nu am avut nici o schimbare de domiciliu sau altceva cât de cât important. Am sunat ?i am aflat ca “ar fi bine” s? m? ?i prezint personal la sediul ING de care apar?in pentru actualizare ?i am f?cut ?i acest lucru. Am primit email de confirmare c? solicitarea mea de actualizare a datelor a fost primit? ?i urmeaz? s? se rezolve in cel mult 2 zile lucr?toare. Asta se întampla pe data de 13 August. Nici pâna ast?zi nu s-a solu?ionat problema. Am vizitat mai multe sedii ING pentru aceea?i problem? trimis fiind de c?tre operatorii Call Center ING. De asemenea au fost trimise mai multe cereri de urgentare(email-uri) de la aceste sedii ING. În plus am avut peste 10 discu?ii în diferite zile cu operatorii Call Center ING despre aceast? problem?. Ieri am primit un email de confirmare în care primeam scuze din partea ING ?i eram informat c? problema s-a rezolvat în final ?i sunt rugat s? ma prezint la unul din sediile ING cu buletinul ca s?-mi poat? fi eliberat cardul de credit. Am primit ?i telefon de la un angajat ING care a confirmat c? problema s-a rezolvat ?i m-a rugat s? m? prezint la sediu pentru eliberarea cardului. Am fost astazi la sediul ING pentru a nu ?tiu câta oar? pentru aceea?i problem? ?i surpriz?, nu s-a rezolvat nimic, angaja?ii ING s-au sunat unii pe altii in continuare ?i-au dat emailuri ?i cam atât, am fost rugat s? revin. In tot acest timp, peste o lun? de zile, eu nu am avut card de debit, nici card virtual nu am putut ob?ine din aceea?i cauz?. Este contul în care îmi intr? salariul, am economiile, fac pl?ti, etc.

Tiberiu Oprea (, )

ING - Credit Prima casa

28 August 2019

Am avut mai multe tentative de colaborare cu ING pentru programul prima casa, atat din perspectiva de cumparator cat si de vanzator. Ca si cumparator am avut marea neplacere de a realiza ca mai multi consultanti ING din trei sedii diferite din Timisoara nu cunosc deloc legislatia in domeniu si am primit informatii eronate. Trei sedii cu trei informatii diferite... iar drept urmare datorita "fidelitatii" am pierdut ocazia de a cumpara imobilul. Ca si vanzator, dosarul prima casa a ajuns la fond dupa o luna jumatate de la semnarea antecontractului, deoarece angajatii bancii au vazut ca pe unul din documente era gresita adresa imobilului abia dupa 30 de zile de la semnarea antecontractului. Mai grav este ca angajatul bancii de la sucursala Oradea nu stia obiectul contractului si ca urmare nici cei de la biroul de credite ING Bucuresti denumit generic "Bucurestiul" nu avea de unde sa-l stie ...si ca urmare s-au apucat sa modifice actele eronat... ceea ce a indus o intarzierea de o luna si jumatate. Eu ne avand relatii contractuale directe cu a ING in acest caz dar fiind un client ING destul de vechi nu ma asteptam chiar la un asemenea grad de incompetenta si nepasare. Ce este si mai important este ca angajata ING Oradea nu se simte vinovata. Au mai fost si altele... dar nu tin de prima casa. Ca urmare impreuna cu familia ma gandesc serios sa incetez orice colaborare cu ING in viitorul apropiat.

Cristian Luncan (, )

ING - Cont curent

27 Februarie 2019

Bun? ziua, Am sunat la banca ING sa întreb ce face un client care nu este familiarizat cu aplica?ii online sau nu dore?te s? instaleze pe telefon aceste aplica?ii pentru a face tranzac?ii fara numerar. Nu au avut r?spuns.Aproape toate sediile unde existau m?su?e pentru tranzac?ii f?r? numerar au disp?rut f?r? o informare individuala prealabil?. A? vrea s? ?tiu cum fac o tranzac?ie fara numerar în cadrul b?ncii fara a apela la mediul online? Poate renun?ând la serviciile b?ncii?

Adrian Emil Danaila (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de credit

06 Octombrie 2018

la ing am avut un card de cumparaturi si dupa un an a bagat dobinda spunindu im ,, ca s a terminat produsul " parca i piine sa se termine, am un card de debit si mi se dadea dobinda la banii din cont , acum nu mi mai da ,dar imi ia comision cind imi intra banii in cont, plateam facturile prin serviciu plati expres la ing , l au desfiintat ,constat ca ne face tot mai complicate tranzactiile bancare si incearca sa ia tot mai multi bani! ma gindesc sa renunt la ei , dar daca dau peste niste hoti mai mari !creditul in euro are o dobinda de 3 ori mai mare ca in Germania ,de ce dace este aceeasi valuta ?

viorel costin (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Credit nevoi personale

04 Octombrie 2018

Lipsa cominicare, mesaje eronate din partea companiei de recuperare.

Nicoleta Anghel (Topoloveni, Arges)

ING - Card de credit

04 Octombrie 2018

Am vrut sa achizitionez o cumparatura in rate si ma trimit cei de la magazin la ing ca se face card de credit pe loc .... surpriza , trebyie sa aduc acte constatatoare si mai mult trebuie sa astept 3 zile lucratoare, ok am zis ... astept..., trimit mail cu actele cerute ( contract de munca +acte aditiinale) si nu primesc confirmare , a doua zi sun, nu mi se raspunde la telefon... ii trimit mesaj pe whatsup si imi spune ca e libera si ca o sa roage un coleg sa depuna actele si mai dureaza inca vreo 5 zile... Cine ne-a trimis la ing pt acest card a spus ca lui ia facut cardul pe loc, ce sa inteleg? Care minte?Si unde mai pui ca sunt si taxe de administrare de 150 lei... eu va intreb imeneste , in clipa de fata cu toate actele depuse pot sa renunt la acest card? Sa nu il mai vreau pur si simplu...astept raspuns , multumesc !

Marian Augustin Raus (Brasov, Brasov)

Inapoi sus