top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele ING

ING

Scor: 2.5 | 143 recenzii

Scrie o recenzie

Produse ING
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D SDaniela Stanciu
    Card de credit de la ING

    Experienta mea cu cardul care are 3 sala

    Experienta mea cu cardul care are 3 salarii pe el.....este cea mai proastă de până acum!In conditiile in care am mai avut si mai am un astfel de card si la o altă bancă,ing fiindca eu am plătit cu acel card conform condițiilor băncii,nu m i s au evaluat rate aferente chipurile eu trebuia sa fac acest lucru chiar dacă nu m i s a spus de la început asta!Groaznic....fiindca eu cand am sunat să mă interesez nu se mai putea decât să plătesc foarte mare dobândă ca si cand as fi foștit acei bani scotandu i de pe card!Sunt lipsisiti de bun simt!Astept sa achit acel card cu conditiile băncii....Si draci cu copii lui mai ia ceva de la ing!!!Voi spune tuturorexperienta avută în conditiile în care am fost corecta,am plătit,am sunat.....????????????

    11-04-2024

    C BCarmen Simona Biziniche
    Cont curent de la ING

    ING fura conturile batranilor

    ING blocheaza conturile batranilor bolnavi si le pun conditii ilegale pentru a nu le mai da inapoi. Mama mea are certificat de handicap vizual cu insotitor si i-au blocat conturile pentru ca , desi am mers amandoua in agentie, angajatii ING au spus ca trebuia sa o sune cineva din sediul central sa o intrebe date din buletin si din aplicatia homebank. Cand le-am spus ca acest lucru este imposibil si sa imi permita sa ii citesc eu datele sau sa ii citeasca angajatele din agentie, au refuzat, cerandu-ne fie HOTARARE JUDECATOREASCA DE CURATELA (desi mama nu are probleme psihice, are discernamant, doar ca nu vede), fie imputernicire de la notar, pe formularul intern al bancii, in care ING sa impuna notarului cum sa isi faca meseria si cum sa redacteze imputernicirea. Le-am spus ca acest lucru este imposibil, le-am facut si plangeri penale si plangeri la ANPC, CNCD si chiar si sesizari la ING-ul din Olanda, fara succes. Eu cred ca acesti angajati vor sa ii fure conturile, impunand tot felul de reguli ilegale si absurde. In plus, eu alimentez conturile mamei mele, banii sunt legali,proveniti din munca cinstita, nu avem popriri, nimic. Cand si-a deschis contul si cand si-a schimbat primul numar de telefon declarat de ea cu primul numar de telefon declarat de mine (si eu am conturi la ING si am schimbat, anul trecut, numerele de telefon, eu cu un numar nou business si ea cu numarul meu, pentru a permite fiicei mele sa declare numarul ei in contul de Young. Numarul ei de telefon fusese declarat de mama cand a deschis contul, mama raspunzand doar la telefonul fix al nostru), nici un angajat ING nu a intrebat-o cine o ajuta cu Homebank. Nu stiu cum vom rezolva, dar am citit pe internet ca, in trecut, cativa angajati ING au fost condamnati pentru ca au furat conturile clientilor. De cand le-am spus ca i-am reclamat, arantandu-le plangerile depuse, au inceput sa o sicaneze si pe fiica mea minora. Ea are un card ING Young si, desi ii crescusem limita la card de la 500 la 1000 de lei, la o ora distanta de operatiune, chiar daca primisem email de confirmare cu modificarea limitei, i-a fost imposibil de utilizat cardul, primind urmatoarele erori: ``tranzactie esuata`` si ``pin incorect``, desi pinul era corect. In plus, a doua zi i-a fost imposibil de utilizat cardul la a treia sesiune de cumparaturi, din ziua respectiva, desi suma obisnuita stabilita de ING nu a fost atinsa. Trebuie neaparat sa ne mutam banii la alta banca, pana nu ni-i fura sarlatanii astia care, brusc, din senin, au capatat o ``grija foarte mare`` pentru banii mamei. Pana atunci nu a intrebat nimeni nimic. Cred ca vor sa ii ``palmeze``, adica sa ii tina blocati si sa ii faca disparuti, dar problema e ca eu am depus plangeri la autoritati si nu mai au cum sa faca astfel de ilegalitati.

    07-04-2024

    R VRăzvan-Andrei Vâlcu
    Cont curent de la ING

    Cont blocat cât ai zice ING

    Este cu greu să exprim în cuvinte frustrarea și dezamăgirea pe care le simt față de modul în care banca ING tratează clienții săi. Experiența mea recentă cu această instituție bancară a fost una profund dezamăgitoare și, din păcate, ilustrativă pentru modul în care unele bănci pun profitul înaintea respectului și satisfacției clienților lor. Pe 21 martie am fost brusc confruntat cu o situație alarmantă: conturile mele au fost blocate și cardurile dezactivate sub pretextul unui presupus atac de phishing. Meajul primit suna sec: "În vederea efectuării unor verificări suplimentare, conturile tale au fost blocate pentru siguranța lor. Pentru deblocare, discută cu ING, relații cu clienții." Am sunat, le-am spus despre ce este vorba (tranzacția pe care au considerat-o ei dubioasă era făcută de mine; bună, rea, cum e, era a mea, a clientului). Deși am încercat să clarific situația și să-i asigur pe cei de la ING că totul este în regulă, am fost întâmpinat cu indiferență și o atitudine de superioritate din partea lor. Cu toate că am explicat în mod clar că nu am fost victima niciunui atac și că tranzacția considerată suspectă a fost efectuată de mine, ING a preferat să ignore cu desăvârșire argumentele mele și să îmi mențină conturile blocate. Această atitudine disprețuitoare și lipsită de empatie din partea băncii este inacceptabilă. Faptul că "verificările" durează de mai mult timp și nimeni nu este capabil să ofere detalii concrete cu privire la natura acestora este profund alarmant. Este inadmisibil ca o instituție financiară să blocheze accesul unui client la propriile sale fonduri fără să ofere explicații valide sau să prezinte dovezi convingătoare. Am înregistrat la ei reclamația 28199235, am fost în sucursală și...nimic (Ba mai mult, reprezentanta de la serviciul de relații cu clienții mi-a spus la telefon "Da, dar colega din sucursală a transmis cererea de urgentare la 16:30, este evident că nu vom primi niciun răspuns de la <<ei>> deci veți rămâne cu conturile blocate peste weekend"). Succint, sunt inacceptabile: 1. Felul total greșit în care banca își privește clienții: Ca pe niște infantili ai căror conturi sunt mai bine gestionate de departamentul lor de “experți”. 2. Ignorarea clientului: Le-am spus că tranzacția suspectă a fost făcută de mine. Dar cine sunt eu să știu mai bine decât “expertoii” lor? 3. “Verificarea” care durează AȘA DE MULT: Deja au trecut 9 zile. Ce verifică? ADN-ul meu financiar? 4. Nimeni nu spune în ce constă “verificarea”. 5. EMPATIA 0 din partea departamentului de relații cu clienții: “Dragă client, nu ne pasă de tine. Suntem ocupați să ne jucăm cu banii tăi. Ți-am mai spus o dată că departamentul de experți care ți-a închis conturile face verificări și nu ne-a transmis niciun răspuns cu privire la deblocare. De ce tot insiști?” 6. De când trebuie să justifice clientul băncii ce face cu banii lui? Nu știu, poate că ar trebui să le trimit un PowerPoint cu bugetul meu lunar și cheltuielile, dar oricum ar fi inutil pentru că experții lor știu mai bine și ce le-aș spune eu despre ce fac cu banii mei ar fi ignorat. În concluzie, am ajuns să trăiesc pe pielea mea realitatea a ceea ce știam de mult (dar din păcate nu aplicam): banii pe care îi avem în conturile bancare nu sunt cu adevărat ai noștri. Pentru bancă este foarte simplu să-ți sisteze accesul la bani. "Se întâmplă". Ceva total arbitrar. Pentru a evita astfel de neplăceri și inconveniente, singura soluție este să folosim numerar, nu carduri. #CASHISKING

    30-03-2024

    D SDaniela Stanciu
    Card de credit de la ING

    O experienta absolut urata cu aceasta ba

    O experienta absolut urata cu aceasta banca și acest tip de card!Comunicarea celor cu care intrii în contact de la aceasta banca este mediocra,în situația în care întâmpini probleme nimic nu se poate rezolva!Sunteți subsolut groaznici!Voi închide cardul deschis și voi spune tuturor sa fuga de voi ca de dracu.......????????????

    20-02-2024

    A SAndrei Sbarnea
    Cont curent de la ING

    refuz incasare plata instant

    Din 1 Octombrie 2023 ING Romania refuza sa incaseze plati instant catre furnizori (companii) - nu pot confirma si vis-a-vis de persoane fizice. Am incercat si din Revolut si din Libra Bank sa imi platesc furnizorul de materiale de constructii. ING a refuzat sa imi dea detalii de ce nu incaseaza platile invocant secretul clientului (desi nu le-am cerut nici un detaliu despre clientul cu care sunt bune relatii). Am cofirmare de la furnizor (clientul ING) in privinta acestei practici - dupa multe insistente a reusit sa primeasca in scris de la ING o confirmare asupra practicii. Pe furnizor l-am convins sa creeze cont si in alta banca (dar dureaza ca e corporatie), iar eu ca si client ING in acelasi timp am inchis contul pe care il aveam la ei.

    04-12-2023

    R VRăzvan Vâlcu
    Card de credit de la ING

    Nevoie de responsivitate mai bună

    Degeaba utilizați procese high-teck, precum recunoașterea vocală a cuvintelor, asistenți digitali și algoritme sofisticate pentru identificarea clientului, dacă trebuie să stăm mai mult de 14 minute (14!!) în telefon ca să intrăm în direct cu un reprezentant de la serviciul de relații clienți / customer support. Pe vremuri cardul de credit mergea mai bine: orice plată se împărțea în 12 rate egale și notificarea se primea direct din momentul plății cu cardul. Acum trebuie să răspund la un sms cu suma cheltuită și după ce răspund nu se întâmplă nimic. În homebank nu apar noile rate eșalonate, ca și cum suma nu ar fi fost plătită. E important să se revină la numărul de rate > = 12. Poate mă trezesc că au fost mai puține rate și că am de plătit mai mult.... Am dat 3 stele pentru că nu mi se pare o problemă la fel de gravă ca blocarea contului / nefuncționarea cardului. Totuși, consider că este un subiect important pentru utilizatorii acestui serviciu.

    18-09-2023

    A MAlina Manolescu
    Cont curent de la ING

    Cont personal blocat de 3 luni

    Si eu am probleme cu banca ING. De 3 luni de zile mi-au blocat contul personal din motive,, necunoscute,, și mi-au blocat banii din cont de nu pot să-i retrag sau să-i transfer la alta banca. Niște j.... I.

    08-08-2023

    V SVlad Stanica
    Card de debit de la ING

    ING mi-a furat banii din cont !

    Am avut in cont suma de 3500 Euro timp de 10 zile. CU ACCEPTUL SI CU IMPLICAREA BANCII ING SI A ANGAJATILOR ACESTEIA BANII MI-AU FOST FURATI ! Am facut toate demersurile necesare: la politie la ANPC (care se spala pe maini spunand ca nu treaba lor), cu avocati. Din pacate nu pot da 0 stele din 5. Toate javrele astea straine au venit la noi sa ne jecmaneasca cu acceptul si in cardasie cu statul roman ! Este vina noastra ca nu dam cu ei de pamant !

    08-02-2023

    S GSilvia Grigoriu
    Cont curent de la ING

    Cosmar la ING sa schimbi nr de telefon

    Locuim de regula in afara dar am venit in Bucuresti pe timpul verii ca ne vizitam tara. Prima oprire am facut-o la banca ING ca sa rezolvam problemele acumulate pe timpul pandemiei. De cum am intrat însă, am rămas surprinsi de văruiala din filiala, lipsa de decoratii, spatiul mic si birourile inghesuite. Filiala CEC, unde am fost sa discutam creerea unui cont nou in Euro, fara dobanda negativa ca la ING, era mai imbietoare. Dar doream sa ne schimbam numerele de telefon. Cum ING a adoptat sistemul de dubla autentificare cu telefonul mobil numai pentru ca așa face toata lumea, nu mai putem accesa conturile cu numerele noastre de afara fara un roaming scump. Daca ING nu facea economii la dispozitivele de autentificare nu am fi avut probleme. Asta-i si o propunere pentru ING. Din cauza acestei situatii nu mai putem folosi conturile ING cand calatorim. Speram ca ING sa citeasca aceste recenzii. La ING bineinteles telefonul nu se poate schimba online, prin aplicatie... asa cum ar fi normal desi toate celelalte detalii personale se pot schimba, zic ei, desi noua nu ne-a mers din străinătate impotriva convingerilor lor de atunci. Acum insa cand plecam, trebuie sa le schimbam inapoi ca sa putem accesa contul online. De patru zile ne duc cu vorba la ghiseu si la telefon. Mai avem o zi si plecam si ING e inca in sedinta. Intai, fara nici o legatura, ne-au cerut confirmarea adresei din strainatate ca sa ne schimbe numarul. Dupa doua zile, ne-au informat ca nu se vede bine permisul de conducere desi copia a fost facuta de banca... si ar fi putut sa ne informeze imediat. Pe uram au intrat in sedinta... Degeaba. Dar atat numarul de telefon cat si adresa sunt inregistrate deja la banca de ani de zile. ING confunda securitatea contului cu vigilenta in lupta impotriva terorismului, spalarii de bani... Iar noi ca pensionari reprezentam un pericol. Nu numai ca ING ne invalideaza accesul la contul nostru in banca in care intra numai banii de pensii dar ne simtim sub scrutin ca in fata agentilor de la pasapoarte de la Otopeni. Acum cativa ani, cand au insistat sa ne re-innoiasca detaille, ne-au intrebat cum avem de gand sa cheltuim banii. Si noi care credeam ca ING e numai o banca. Regretam si acum ca ne-am deschis cont la ING. Dar speram sa rezolve situatia azi. Asteptam telefon.

    30-09-2022

    C ACristiana Achim
    Card de credit de la ING

    CARD CREDIT ING 0% DOBÂNDA=MINCIUNĂ

    Cardul de credit ING cu dobandă 0 pentru cumpărături de la magazinele partenere este o minciună sfruntată. Am achizitionat un produs de la un magazin partener ING si trebuia să nu plătesc nici un fel de dobândă pentru cele 6 luni în care trebuia să rambursez suma integral. Surpriza a fost că am platit dobânda 12%. Am sunat la departamentul de relații cu clienții și bineînțeles că nu a știut să-mi explice de ce trebuie să plătesc dobânda de 12%, chiar dacă în mod normal nu trebuia să plătesc nimic în plus. M-a îndrumat să merg la un oficiu ING. Acolo am fost întrebață dacă am sunat la departamentul de relații cu clienții. Am spus că da, dar am fost îndrumată să vin personal la un office. Nu a știut să-mi spună nici domnișoara de la respectivul office (cel din Calea Victoriei) de ce am plăti 12% dobânda. Am anulat cardul și aștept să fiu contactată și să mi se explice. Am observat însă o nepăsare totală și din partea operatoarei de la call center, dar și a domnișoarei de la office. Eu am rămas cu paguba și ei cu banii, dacă ar fi fost altfel nu cred că mai erau așa nepăsători.

    20-04-2022

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie