Opinii clienti ING

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Cont curent

13 Aprilie 2021

Da. Daca sunteti PJ si va ganditi sa colaborati cu aceasta banca mai bine renuntati la idee.Daca aveti angaati...mai bine ii indrumati catre o alta banca ..De ce?? Pentru ca semnezi ceva ei iti schimba a doua luna in ce vor ei, deci predictibilitatea ta ca si companie este 0. Deoarece iti blocheaza conturile desi nu ai nici o datorie la nimeni, ai facut actualixare datelor (dar incopetenta lor depaseste orice limita de pristie imaginabila si inimaginabila. Deoarece iti expui angaatii unor sitiatie penibile, an de an si le faci rau.....tu semnezi ceva, iar ei temint si te prostesc pe fata....Angaatii lor sunt la fel, nu raspund la telefoane, te trateaza ca pe un nimeni..nici macar nu isi dau interesul sa te indrume catre cineva competent....deci va dati seama.... Daca esti PJ si ai nevoie de finantare...cicuciu...astia doar te upoaie de comisioane la greu....dar atat.....Nu te poti baza pe ei nici macar o secunda. Sunt genul de parteneri JEPCARI, care sug de la tine ce pot si dupa iti dau un sut in cur abandonandu-te daca nu esti obedient.....Nota mea pentru aceasta comanie este -1 .......cu minus in fata. Am lucrar cu multe banci, dar aceasta a reusit sa imi ies din orice stare de calmitate......din luna Ianurie pana in luna Aprilie..in perioada de PANDEMIE m0au agasat in permanenta...dar inpermanenta cu incompetenta lor. Ei nu vor sa faca nimic....dar nimic pentru client ca sa isi regleze macar incompetelnta lor. In timp ce alte banci iti cer sa le dai pemail sa rezolve, astia te cheama mereu sa tai bucurestiul ( ca au doar cateva sucursale bussines si te muta unde vrea pixul lor), iar in alta nu se poate rezolva, ca sunt francize....nu sediile lor....asa mi-au spus angjatii de la pasaul Muncii....Deci va recomand cu caldura orice alta banca...mai putin aceasti pretiosi, care nu stiu sa lucrezecu documente si actualizari on line, chiar daca aungi in agentie si se scarpina ei dupa ca le mai trebuie x,y documente, iti blocheaza conturile fara sa faca ceva sa previna..poate omul nu poate aunge presonal in balaceanca sa rezolve o situetie, iar credite nu dau decat daca o ai pe mama si tata garantie ..iar la PJ nu dau nimic. SCURT, Semnat, un viitor fost client al ING BANG...cred ca de maine poimaine cand merg sa le predau echipamentele primite POS-urile inapoi. Sunt alte banci care doresc colaboratori seriosi , corecti si cu potential..asa ca ADIO ING BANK

Dutu Cristina (, )

ING - Card de debit

02 Aprilie 2021

Nu stiu daca ati avut si voi probleme cu cardurile ING in ultima perioada (a inceput de prin ianuarie). Cand iti este lumea mai draga nu merg platile la POS sau platile online! Nu o data a trebuit sa ma lipsesc de cardul lor si sa platesc cu un alt card. In plus, m-am trezit contactat de banca si mi-au spus ca o tranzactie veche de 6 luni nu ar fi a mea (eu fac cca 10 portari lunare de la alte banci la ING) si ca imi vor lua banii din cont! Chiar asa varza sunteti? Faceti reconcilierile pe conturi dupa 6 luni? Le-am cerut un ragaz de cateva zile sa imi verific toate portarile, insa nesimtirea angajatului cu care am discutat la telefon a depasit orice limita si m-a amenintat ca oricum ei imi iau banii din cont! Rusine sa va fie! O sa inchid atat contul de pf de la ING cat si conturile firmelor pe care le administrez!

Mihai Georgescu (, )

ING - Card de debit

02 Aprilie 2021

Nu stiu daca ati avut si voi probleme cu cardurile ING in ultima perioada (a inceput de prin ianuarie). Cand iti este lumea mai draga nu merg platile la POS sau platile online! Nu o data a trebuit sa ma lipsesc de cardul lor si sa platesc cu un alt card. In plus, m-am trezit contactat de banca si mi-au spus ca o tranzactie veche de 6 luni nu ar fi a mea (eu fac cca 10 portari lunare de la alte banci la ING) si ca imi vor lua banii din cont! Chiar asa varza sunteti? Faceti reconcilierile pe conturi dupa 6 luni? Le-am cerut un ragaz de cateva zile sa imi verific toate portarile, insa nesimtirea angajatului cu care am discutat la telefon a depasit orice limita si m-a amenintat ca oricum ei imi iau banii din cont! Rusine sa va fie! O sa inchid atat contul de pf de la ING cat si conturile firmelor pe care le administrez!

Mihai Georgescu (, )

ING - Cont curent

15 Ianuarie 2021

Pe data de 3 ianuarie a.c. cardul meu VISA a fost clonat si mi s-au sustras prin frauda toti banii din cont, aproximativ 900 lei. Am sesizat banca telefonic, deoarece era duminica seara si nu aveam cum altcumva sa opresc furtul. Hotii au retras din contul meu banii prin clonarea cardului, activand Google Pay-ul, astfel mi-am dat seama ca cineva ma fura, deoarece eu personal nu solicitasem activarea acestui serviciu. Tranzactiile erau in asteptare si am solicitat de nenumarate ori, atat telefonic, cat si in agentia ING ca aceste tranzactii sunt neautorizate de mine, drept urmare sa fie oprite de la plata, pe motiv de frauda bancara. Am depus plangere la politie in aceeasi zi, insa am avut neplacuta surpriza ca pe data de 5 ianuarie a.c. sa constat ca platile reclamate de mine ca fiind furt din contul personal, sa fie reglate, platile intelegand ca au fost sustrase din afara tarii, de undeva din Ucraina, deci banca a reglat conform cursului valutar si a mai platit din contul meu platile reclamate ca fiind neautorizate, furate din contul personal. Am fost luni dimineata in agentie sa-mi refact cardul bancar si sa las o sesizare in scris, dar ce credeti? Au refuzat sesizarea in scris pe motiv ca nu este treaba lor, se ocupa politia... Dupa nenumarate apeluri telefonice, in care diversi angajati ai ING-ului imi dadeau fantasmagorice sfaturi, printre care: "sa iau legatura cu comerciantul - d-na Mihaela Mateoiu, SR.Chargeback Specialist Advisory Contact Center Ing Romania - "va recomand sa incercati sa luati legatura si cu comerciantul pentru a-i explica situatia..." - asta in conditiile in care eu nu am niciun fel de informatie in ceea ce priveste comerciantul, "este treaba politiei, nu tine de noi"...Am sunat la politie care m-a asigurat ca banca prin actiunile ei a devenit complice cu hotii.

Emilia Mandalac (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Credit nevoi personale cu ipoteca

23 Decembrie 2020

Buna ziua In mai 2020 mi s-a probat un credit de nevoi personale in valoare de 178000 ron. Toate bune si frumoase dupa inheierea contractului mi s-a livrat suma de 125000 ron -pe care i-am transferat catre un dezvoltator imobiliar -scopul banilor era sa platesc o parte din pretul unui apartament -altul decat cel ipotecat- Mi s-a spus ceva ca restul banilor din credit o sa fie virag direct de banca catre dezvoltator. Am inceput sa platesc ratele dupa toata suma. In decembrie urma sa platesc ultima rata ramasa catre dezvoltator, le-am cerut sa-mi confirma soldul si surpriza !!!!lipseau banii care trebuiau sa fie platiti de ING ...deci practic eu am platit rate dupa o suma pe care nu am primit-o!!!. Comunicare zero! Am trimis mail, am vorbit cu roboti la telefon nimic . Eu platesc penalizare pentru platile neefectuate! Escroci!

Attila Anderlik (, )

ING - Cont curent

10 Decembrie 2020

Atentie cand va deschideti cont la ING! Nici in cel mai urat vis al meu nu credeam ca se poate asa ceva: Banca m-a notificat ca doreste sa actualizeze datele mele, desi fusesem in office si facusem actualizarea in luna iunie a anului curent, nimic nelalocul lui(doar lipsa de profesionalism a personalului), se intampla la orice banca mi-am zis doar suntem in Romania. Numai ca intre timp am intrat in carantina si nu am putut sa ma prezint in office. Regulamentar am sunat in call center sa rezolvam problema online. O domnisoara foarte draguta m-a asigurat ca totul este "ok" si ca o sa ma sune cineva din back office si in nici un caz nu o sa se ajunga sa mi se blocheze contul. A venit termenul limita la care puteam sa actualizez datele si ghiciti ce nu am primit nici un telefon sau email dar contul a fost blocat. Ca orice om normal sun din nou la ei si mi se confirma ca urmeaza sa ma sune cineva din back office. Ca sa scurtez, am inceput sa-i contactez zilnic sa mi se actualizeze datele si sa mi se deblocheze contul, iar ei imi promit zilnic ca se rezolva. Deja am doua saptamani de cand fac asta si nu se intampla nimic. Cam asa se comporta "ING-ul" cu clientii. Am inceput sa am rabdare deoarece urmeaza sa mi se taie curentul, campaniile google s-au oprit din momentul in care s-a blocat contul, deja au inceput sa ma notifice diversi furnizori, etc.Acum tot ce-mi ramane este sa-i dau in judecata pentru toate aceste "lipsiri a dreptului de utilizare al proprietatii". In concluzie: nu va deschideti conturile la ING, sunt niste incompetenti care au imbracat haina lupului din padure ca "cea mai digitalizata banca",Aiurea, doar praf in ochii prostilor!

Constantin Arhir (Ploiesti, Prahova)

Inapoi sus