Opinii clienti GarantiBank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Card de credit

09 Iulie 2021

Am un card de cumparaturi Bonus Card la aceasta banca, facut de peste 10 ani cu limita de 1100 lei. Ceea ce nu mai reprezinta mare lucru. De aceea imi zic sa maresc limita de credit,acum avand salariul mult mai mare decat acum 10 ani. Asa ca merg la sediul principal al bancii. Inauntru,nici un client. Iasa de dupa paravan o doamna-presupun casiera, si ma intreaba ce doresc. Ii explic ce vreau si de dincolo de paravanul de pvc unde erau birourile de credit ,aud vocea tipului de la credite:spune-i sa vina mai tarziu ca acum astept sa vina cineva. Pe bune? M-a invitat sa ma plimb prin 33 de grade pana ii vine lui un potential client care nu era acolo? Nu tu sa iesi sa explici situatia,eventual sa ma inviti sa astept la o masa cu scaune care cred ca anume pt asta ati pus-o acolo, sau sa ma intrebi macar ce vreau sa-mi spui de ce acte am nevoie. Repet. Banca era goala,doar cei doi inauntru. Atata impertinenta nici la angajatii statului,renumiti in asta nu am vazut. Cand ai atatia competitori pe piata. Dezamagitor. Cel mai probabil o sa lichidez cardul si divortam ,cu acordul partilor. Asta se intampla in data de 09.07.2021 ,ora 11.15,in sediul din Alba Iulia. Emanuela Tomescu

Emanuela Tomescu (, )

GarantiBank - Credit nevoi personale

05 Aprilie 2021

Am avut o experienta ingrozitoare cu aceasta institutie.SUNT HARTUITA APROAPE ZILNIC CU TELEFOANE, 16 NUMERE DE TELEFON,DE LA CARE PRIMESC APELURI LA CARE NU VORBESTE NIMENI!! Nu au acordul meu sa imi foloseasca datele, mi-am exprimat dezacordul de fiecare data cand am fost sunata . Mama mea care a avut credit la aceasta comedie de banca, a decedat anul trecut in noiembrie. Eu personal , fiica ei,am demarat demersurile pentru a inchide acest credit cu asigurarea de viata pe care a facut-o mama mea pentru a putea obtine acest credit. Asigurarea s-a platit, din ce documente avem, inclusiv contract,nu reiese ca eventuale datorii ramase in urma platii asigurarii se platesc de catre urmasi. Am solicitat telefonic contractul pe care il detin ei, pe adresa mea de mail lasata cu ocazia decesului mamei si mi s-a spus ca a fost trimis,pe adresa mamei mele, aceasta fiind o minciuna.Pe adresa mamei mele apar 3 somatii ca si cum mama mea ar fi in viata si in care se spune ca se majoreaza rata (?) , ca o dau pe mama ,ca e inregstrata ca restantier la Biroul de credit si ca vor demara impotriva ei o actiune silita...Daca nu era tragic, as fi ras si nu putin m-a tentat sa le dau adresa de la cimitir sa o execue silit.Mi-am exprimat de fiecare data in fiecare convorbire telefonica refuzul de a prelua asa_zisul credit, in care se pare ca 'nu stiau ' ca s-a platit asigurarea.drept pentru care am demarat 2 actiuni: una la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal pentru utilizarea datelor mele fara drept si alta la politie pentru hartuire .Am toate apelurile,unele dintre ele le-am inregistrat. Nu pot sa cred ca exista asa ceva si ca in 2021 !!! Nu recomand nimanui!

Lucia Bodnar (, )

GarantiBank - Cont curent

02 Aprilie 2021

Am avut o experienta foarte neplacuta cu GarantiBank. Am fost client de aproximativ 10 ani, timp in care am luat 2 credite si le-am si rambursat anticipat. Nu stiu ce s-a intamplat la nivelul conducerii sau politicii, insa cand am vazut ca maresc comisioanele atat la administrarea contului cat si la plati, le-am solicitat o derogare tinand cont de relatia de 10 ani de colaborare. Pe langa faptul ca m-au refuzat, luna imediat urmatoare au marit iarasi comisioanele. Pai cum sa mai stai client la ei cand pe piata sunt alte banci cu conditii mult mai bune? Pacat ca trateaza cu indiferenta clientii vechi.

Mircea Dan Bancioiu (, )

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

13 Septembrie 2018

Am un credit la Garanti Bank , de cand robor-ul "a luat-o razna" sunt partinitori,adica , din surse sigure au fost clienti in aceeasi situatie cu a mea,au negociat rata cu dobânda fixa pe 3 ani, eu , ca tot omul cu constiinta ,inainte sa plec la alta banca, solicit oferta de refinantare,expunand exemple,raspunsul : "Putem sa facem restructurarea creditului !" Poftim?!?!? Nu inteleg pe ce criterii , in conditiile aceleiasi sume de credit, aceeasi perioada,acelasi salariu ! Am inteles ,banca joaca la alba- neagra sau are baza de date full de clienti si nu intereseaza pe nimeni , cine pleaca sau ramane!! Am luat la cunostinta urmatoarea miscare! Pe ei nu ii intereseaza o suma de 200000 lei dar pe mine ma intereseaz? o marire de rata de 300 lei !!

Anca Corcodel (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Doamna Corcodel, Va asiguram ca prioritatea noastra este sa venim in sprijinul clientilor nostri, pentru a identifica solutii adecvate nevoilor acestora. In situatia in care intampinati dificultati financiare, va propunem varianta de restructurare a produsului de creditare. Astfel, in eventualitatea in care sunteti interesata de oferta Bancii, va adresam rugamintea de a ne contacta prin intermediul Agentiei in care este deschis creditul, in vederea intocmirii unui dosar de restructurare (mai exact pentru a depune cererea de restructurare, documentele aferente veniturilor tuturor participantilor la credit si documente din care sa reiasa dificultatea financiara). Ulterior, Banca va efectua o analiza detaliata a informatiilor oferite si va va comunica rezolutia finala privind aprobarea sau respingerea cererii de restructurare

GarantiBank - Depozit la termen

14 August 2018

Cont curent Garanti Zilele trecute, am fost la Garanti sa deschid un cont curent in valuta urmand ulterior sa deschid un depozit, dar am avut neplacuta surpriza , ca dupa ce functionarul, care dealtfel foarte amabil, mi-a facut si completat documentele , sa primesc dupa cateva zile de insistenta raspunsul,ca "nu poate raspunde favorabil acestei solicitari"(??). Este prima oara in 20 de ani cand am o astfel de experienta si vreau sa spun , ca am lucrat in diferite moduri cu peste 15 banci , dar niciuna nu a refuzat deschiderea de cont. si a unui depozit. Am mai lucrat cu Garanti acum cativa ani , cand am avut cardul de credit, apoi am incheiat colaborarea cu ei, deoarece desi aveam doua joburi oficiale si dovada unor venituri suplimentare, nu au abrobat o majorare a liniei de credit de la 2000 lei, iar eu am primit o oferta mai buna de la alta banca. In rest nu am fost restant sau alte probleme la ei. Acum stau si ma gandesc ca in tot "raul"este si un bine ca nu mi-am bagat banii la ei, deoarece nu am aflat decat zilele trecute de problemele din Turcia.Si nu as mai face aceeasi alegere...

Cristian Moldovan (Targu Mures, Mures)

GarantiBank - Cont curent

05 Februarie 2018

Sunt client de cativa ani dar acum au aparut probleme. De o luna mi-au blocat o suma de bani. La ghiseu zice sa mai astept. La email ma ignora de o saptamana. E ceva de speriat.

Costin Botescu (Constanta, Constanta)

Inapoi sus