top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele GarantiBank

GarantiBank

Scor: 2 | 54 recenzii

Scrie o recenzie

Produse GarantiBank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    G TGabriela Todoran
    Credit nevoi personale de la GarantiBank

    OCOLITI GARANTI BANK

    NU comiteti greseala de a refinanta la Garanti Bank. Ramaneti la banca la care ati contractat creditul, oricare ar fi aceea. Eu am facut imensa prostie de a refinanta un credit de la BT. Ce am gasit la Garanti, dupa ce am incheiat contractul : personal slab pregatit, rea vointa. Cand am intampinat probleme, dupa ce au spus ca sunt deschisi spre dialog, nici vorba de asa ceva. Doar refuz, raspunsuri copy-paste, efectiv. La orice cerere, raspunsul era acelasi, cu semne de punctuatie cu tot. Plus celebra fraza: vrem sa va ajutam , va intelegem dar...ne mentinem punctul de vedere. Sunt sigura ca nici macar nu citesc ce li se solicita. Am vazut si alte recenzii la adresa acestei banci si am inteles ca asa se comporta in mod frecvent.

    12-05-2022

    A NAlina Nitu
    Recuperare creante de la GarantiBank

    Am fost victima unei fraude pe Olx

    Am fost victima unei fraude pe Olx iar banca nu m a ajutat cu nimic pana acum. Ma pasează de la agenție la call center, fără sa mi dea o soluție. Le am solicitat sa blocheze tranzacția pentru ca este ilegala și sa nu finalizeze plata, pentru a nu pierde banii. Nu au acordat prioritate cererii mele și nici nu protejează cu nimic interesele clientului, în ciuda faptului ca a fost înștiințata de un act de înșelăciune.

    26-04-2022

    E TEmanuela Tomescu
    Card de credit de la GarantiBank

    Am un card de cumparatur

    Am un card de cumparaturi Bonus Card la aceasta banca, facut de peste 10 ani cu limita de 1100 lei. Ceea ce nu mai reprezinta mare lucru. De aceea imi zic sa maresc limita de credit,acum avand salariul mult mai mare decat acum 10 ani. Asa ca merg la sediul principal al bancii. Inauntru,nici un client. Iasa de dupa paravan o doamna-presupun casiera, si ma intreaba ce doresc. Ii explic ce vreau si de dincolo de paravanul de pvc unde erau birourile de credit ,aud vocea tipului de la credite:spune-i sa vina mai tarziu ca acum astept sa vina cineva. Pe bune? M-a invitat sa ma plimb prin 33 de grade pana ii vine lui un potential client care nu era acolo? Nu tu sa iesi sa explici situatia,eventual sa ma inviti sa astept la o masa cu scaune care cred ca anume pt asta ati pus-o acolo, sau sa ma intrebi macar ce vreau sa-mi spui de ce acte am nevoie. Repet. Banca era goala,doar cei doi inauntru. Atata impertinenta nici la angajatii statului,renumiti in asta nu am vazut. Cand ai atatia competitori pe piata. Dezamagitor. Cel mai probabil o sa lichidez cardul si divortam ,cu acordul partilor. Asta se intampla in data de 09.07.2021 ,ora 11.15,in sediul din Alba Iulia. Emanuela Tomescu

    09-07-2021

    L BLucia Bodnar
    Credit nevoi personale de la GarantiBank

    Am avut o experienta ing

    Am avut o experienta ingrozitoare cu aceasta institutie.SUNT HARTUITA APROAPE ZILNIC CU TELEFOANE, 16 NUMERE DE TELEFON,DE LA CARE PRIMESC APELURI LA CARE NU VORBESTE NIMENI!! Nu au acordul meu sa imi foloseasca datele, mi-am exprimat dezacordul de fiecare data cand am fost sunata . Mama mea care a avut credit la aceasta comedie de banca, a decedat anul trecut in noiembrie. Eu personal , fiica ei,am demarat demersurile pentru a inchide acest credit cu asigurarea de viata pe care a facut-o mama mea pentru a putea obtine acest credit. Asigurarea s-a platit, din ce documente avem, inclusiv contract,nu reiese ca eventuale datorii ramase in urma platii asigurarii se platesc de catre urmasi. Am solicitat telefonic contractul pe care il detin ei, pe adresa mea de mail lasata cu ocazia decesului mamei si mi s-a spus ca a fost trimis,pe adresa mamei mele, aceasta fiind o minciuna.Pe adresa mamei mele apar 3 somatii ca si cum mama mea ar fi in viata si in care se spune ca se majoreaza rata (?) , ca o dau pe mama ,ca e inregstrata ca restantier la Biroul de credit si ca vor demara impotriva ei o actiune silita...Daca nu era tragic, as fi ras si nu putin m-a tentat sa le dau adresa de la cimitir sa o execue silit.Mi-am exprimat de fiecare data in fiecare convorbire telefonica refuzul de a prelua asa_zisul credit, in care se pare ca 'nu stiau ' ca s-a platit asigurarea.drept pentru care am demarat 2 actiuni: una la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal pentru utilizarea datelor mele fara drept si alta la politie pentru hartuire .Am toate apelurile,unele dintre ele le-am inregistrat. Nu pot sa cred ca exista asa ceva si ca in 2021 !!! Nu recomand nimanui!

    05-04-2021

    M BMircea Dan Bancioiu
    Cont curent de la GarantiBank

    Am avut o experienta foa

    Am avut o experienta foarte neplacuta cu GarantiBank. Am fost client de aproximativ 10 ani, timp in care am luat 2 credite si le-am si rambursat anticipat. Nu stiu ce s-a intamplat la nivelul conducerii sau politicii, insa cand am vazut ca maresc comisioanele atat la administrarea contului cat si la plati, le-am solicitat o derogare tinand cont de relatia de 10 ani de colaborare. Pe langa faptul ca m-au refuzat, luna imediat urmatoare au marit iarasi comisioanele. Pai cum sa mai stai client la ei cand pe piata sunt alte banci cu conditii mult mai bune? Pacat ca trateaza cu indiferenta clientii vechi.

    02-04-2021

    A CAnca Corcodel
    Credit imobiliar de la GarantiBank

    Am un credit la Garanti

    Am un credit la Garanti Bank , de cand robor-ul "a luat-o razna" sunt partinitori,adica , din surse sigure au fost clienti in aceeasi situatie cu a mea,au negociat rata cu dobânda fixa pe 3 ani, eu , ca tot omul cu constiinta ,inainte sa plec la alta banca, solicit oferta de refinantare,expunand exemple,raspunsul : "Putem sa facem restructurarea creditului !" Poftim?!?!? Nu inteleg pe ce criterii , in conditiile aceleiasi sume de credit, aceeasi perioada,acelasi salariu ! Am inteles ,banca joaca la alba- neagra sau are baza de date full de clienti si nu intereseaza pe nimeni , cine pleaca sau ramane!! Am luat la cunostinta urmatoarea miscare! Pe ei nu ii intereseaza o suma de 200000 lei dar pe mine ma intereseaz? o marire de rata de 300 lei !!

    13-09-2018

    Răspuns GarantiBank

    Doamna Corcodel, Va asiguram ca prioritatea noastra este sa venim in sprijinul clientilor nostri, pentru a identifica solutii adecvate nevoilor acestora. In situatia in care intampinati dificultati financiare, va propunem varianta de restructurare a produsului de creditare. Astfel, in eventualitatea in care sunteti interesata de oferta Bancii, va adresam rugamintea de a ne contacta prin intermediul Agentiei in care este deschis creditul, in vederea intocmirii unui dosar de restructurare (mai exact pentru a depune cererea de restructurare, documentele aferente veniturilor tuturor participantilor la credit si documente din care sa reiasa dificultatea financiara). Ulterior, Banca va efectua o analiza detaliata a informatiilor oferite si va va comunica rezolutia finala privind aprobarea sau respingerea cererii de restructurare

    C MCristian Moldovan
    Depozit la termen de la GarantiBank

    Cont curent Garanti Zil

    Cont curent Garanti Zilele trecute, am fost la Garanti sa deschid un cont curent in valuta urmand ulterior sa deschid un depozit, dar am avut neplacuta surpriza , ca dupa ce functionarul, care dealtfel foarte amabil, mi-a facut si completat documentele , sa primesc dupa cateva zile de insistenta raspunsul,ca "nu poate raspunde favorabil acestei solicitari"(??). Este prima oara in 20 de ani cand am o astfel de experienta si vreau sa spun , ca am lucrat in diferite moduri cu peste 15 banci , dar niciuna nu a refuzat deschiderea de cont. si a unui depozit. Am mai lucrat cu Garanti acum cativa ani , cand am avut cardul de credit, apoi am incheiat colaborarea cu ei, deoarece desi aveam doua joburi oficiale si dovada unor venituri suplimentare, nu au abrobat o majorare a liniei de credit de la 2000 lei, iar eu am primit o oferta mai buna de la alta banca. In rest nu am fost restant sau alte probleme la ei. Acum stau si ma gandesc ca in tot "raul"este si un bine ca nu mi-am bagat banii la ei, deoarece nu am aflat decat zilele trecute de problemele din Turcia.Si nu as mai face aceeasi alegere...

    14-08-2018

    C BCostin Botescu
    Cont curent de la GarantiBank

    Sunt client de cativa an

    Sunt client de cativa ani dar acum au aparut probleme. De o luna mi-au blocat o suma de bani. La ghiseu zice sa mai astept. La email ma ignora de o saptamana. E ceva de speriat.

    05-02-2018

    G EGeorgiana Enache
    Cont curent de la GarantiBank

    Buna ziua! O experienta

    Buna ziua! O experienta total neplacuta cu Garanti Bank. La data de 22.09.2017 am depus o contestatie la plata pentru 2 tranzitii respinse. Precizez ca am incercat de 2 ori sa platesc un serviciu, iar cu ambele ocazii am primit raspuns ca plata a fost refuzata, fiindu-mi blocata suma respectiva. Mentionez faptul ca am depus contestatia in aceeasi zi in care au fost facute si tranzactiile in cauza, la agentia Baneasa, anexand si bonurile justificative care atesta eroarea la POS-ul comerciantului. Desi am contactat de nenumarate ori atât agentia Baneasa, cat si serviciul de relatii cu clienti al bancii, si desi au trecut mai mult de 30 de zile de la sesizarea bancii, nimeni nu imi poate rezolva problema. De asemenea, precizez ca reprezentantii bancii in cauza mi-au comunicat faptul ca termenul de solutionare a astfel de solicitari este de 30 de zile. Ma declar total nemultumita de modul in care decurg lucrurile, iar banca da dovada de o totala lipsa de respect fata de clientii sai.

    25-10-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimata doamna Enache, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Pe aceasta cale, mentionam faptul ca inca de la receptionarea solicitarii dumneavoastra initiale am intreprins demersurile necesare in vederea verificarii si solutionarii situatiei semnalate, iar sumele mentionate au fost deblocate. Reprezentantii nostri vin intotdeauna in sprijinul clientilor Garanti Bank, cu scopul solutionarii favorabile si cat mai rapide a tuturor solicitarilor primite, respectand totodata normele si procedurile de lucru in vigoare. Va asteptam in continuare in Agentia Bucuresti Pipera, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti

    I CIulian Cojanu
    Probleme diverse de la GarantiBank

    Extrasul de cont livrat

    Extrasul de cont livrat de firma de curierat Pink Post ajunge foarte tirziu iar in legatura cu aceeasta firma la fel lucreaza si cu Engie facind livrarea in doua saptamini de la data prezentare pe plic mai exact pe plicul meu scrie 08.08.2017 iar eu l-am primit in data de 21.08.2017 cu toate eu verific cutia postala zilnic.va inteleg ca poate costurile cu aceasta firma va convin, dar nu si noua clientilor deservirea lor.

    22-08-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimate domnule Cojanu, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, va rugam sa ne trimiteti un mail care sa contina datele dumneavoastra de identificare pe adresa contact@garantibank.ro, pentru a putea investiga situatia semnalata. Puteti, de asemenea, opta pentru optiunea livrarii extrasului prin email. Printre avantajele acestei optiuni se numara si faptul ca acesta ar ajunge la dumneavoastra chiar în ziua emiterii si v-ar oferi mai mult control asupra operatiunilor financiare. Pentru setarea acestei optiuni, puteti apela oricand la colegii nostri din orice agentie Garanti Bank sau puteti suna in Call Center. O zi buna, Echipa Garanti Bank

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie