Opinii clienti GarantiBank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

13 Septembrie 2018

Am un credit la Garanti Bank , de cand robor-ul "a luat-o razna" sunt partinitori,adica , din surse sigure au fost clienti in aceeasi situatie cu a mea,au negociat rata cu dobânda fixa pe 3 ani, eu , ca tot omul cu constiinta ,inainte sa plec la alta banca, solicit oferta de refinantare,expunand exemple,raspunsul : "Putem sa facem restructurarea creditului !" Poftim?!?!? Nu inteleg pe ce criterii , in conditiile aceleiasi sume de credit, aceeasi perioada,acelasi salariu ! Am inteles ,banca joaca la alba- neagra sau are baza de date full de clienti si nu intereseaza pe nimeni , cine pleaca sau ramane!! Am luat la cunostinta urmatoarea miscare! Pe ei nu ii intereseaza o suma de 200000 lei dar pe mine ma intereseaz? o marire de rata de 300 lei !!

Anca Corcodel (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Doamna Corcodel, Va asiguram ca prioritatea noastra este sa venim in sprijinul clientilor nostri, pentru a identifica solutii adecvate nevoilor acestora. In situatia in care intampinati dificultati financiare, va propunem varianta de restructurare a produsului de creditare. Astfel, in eventualitatea in care sunteti interesata de oferta Bancii, va adresam rugamintea de a ne contacta prin intermediul Agentiei in care este deschis creditul, in vederea intocmirii unui dosar de restructurare (mai exact pentru a depune cererea de restructurare, documentele aferente veniturilor tuturor participantilor la credit si documente din care sa reiasa dificultatea financiara). Ulterior, Banca va efectua o analiza detaliata a informatiilor oferite si va va comunica rezolutia finala privind aprobarea sau respingerea cererii de restructurare

GarantiBank - Depozit la termen

14 August 2018

Cont curent Garanti Zilele trecute, am fost la Garanti sa deschid un cont curent in valuta urmand ulterior sa deschid un depozit, dar am avut neplacuta surpriza , ca dupa ce functionarul, care dealtfel foarte amabil, mi-a facut si completat documentele , sa primesc dupa cateva zile de insistenta raspunsul,ca "nu poate raspunde favorabil acestei solicitari"(??). Este prima oara in 20 de ani cand am o astfel de experienta si vreau sa spun , ca am lucrat in diferite moduri cu peste 15 banci , dar niciuna nu a refuzat deschiderea de cont. si a unui depozit. Am mai lucrat cu Garanti acum cativa ani , cand am avut cardul de credit, apoi am incheiat colaborarea cu ei, deoarece desi aveam doua joburi oficiale si dovada unor venituri suplimentare, nu au abrobat o majorare a liniei de credit de la 2000 lei, iar eu am primit o oferta mai buna de la alta banca. In rest nu am fost restant sau alte probleme la ei. Acum stau si ma gandesc ca in tot "raul"este si un bine ca nu mi-am bagat banii la ei, deoarece nu am aflat decat zilele trecute de problemele din Turcia.Si nu as mai face aceeasi alegere...

Cristian Moldovan (Targu Mures, Mures)

GarantiBank - Cont curent

05 Februarie 2018

Sunt client de cativa ani dar acum au aparut probleme. De o luna mi-au blocat o suma de bani. La ghiseu zice sa mai astept. La email ma ignora de o saptamana. E ceva de speriat.

Costin Botescu (Constanta, Constanta)

GarantiBank - Cont curent

25 Octombrie 2017

Buna ziua! O experienta total neplacuta cu Garanti Bank. La data de 22.09.2017 am depus o contestatie la plata pentru 2 tranzitii respinse. Precizez ca am incercat de 2 ori sa platesc un serviciu, iar cu ambele ocazii am primit raspuns ca plata a fost refuzata, fiindu-mi blocata suma respectiva. Mentionez faptul ca am depus contestatia in aceeasi zi in care au fost facute si tranzactiile in cauza, la agentia Baneasa, anexand si bonurile justificative care atesta eroarea la POS-ul comerciantului. Desi am contactat de nenumarate ori atât agentia Baneasa, cat si serviciul de relatii cu clienti al bancii, si desi au trecut mai mult de 30 de zile de la sesizarea bancii, nimeni nu imi poate rezolva problema. De asemenea, precizez ca reprezentantii bancii in cauza mi-au comunicat faptul ca termenul de solutionare a astfel de solicitari este de 30 de zile. Ma declar total nemultumita de modul in care decurg lucrurile, iar banca da dovada de o totala lipsa de respect fata de clientii sai.

Georgiana Enache (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Enache, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Pe aceasta cale, mentionam faptul ca inca de la receptionarea solicitarii dumneavoastra initiale am intreprins demersurile necesare in vederea verificarii si solutionarii situatiei semnalate, iar sumele mentionate au fost deblocate. Reprezentantii nostri vin intotdeauna in sprijinul clientilor Garanti Bank, cu scopul solutionarii favorabile si cat mai rapide a tuturor solicitarilor primite, respectand totodata normele si procedurile de lucru in vigoare. Va asteptam in continuare in Agentia Bucuresti Pipera, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

18 Octombrie 2017

Buna ziua, In cadrul procesului de acordare a creditului ipotecar, in faza finala de aprobare dupa ce au fost parcursi pasii de aprobare juridica si evaluarea imobilului, acordarea creditului a fost respinsa pe motivul "lichiditate scazuta garantie" (desi raportul de evaluare mentiona lichiditatea ca fiind medie). Faptul ca am aflat in faza finala ca banca nu acorda credite in zona in care se afla imobilul ales de mine denota lipsa de profesionalism si dezinteresul total al acestei institutii bancare fata de clientii ei. Inca din faza aprobarii juridice mi se putea comunica faptul ca zona nu este agreata de catre banca fara a mai fi nevoie sa platesc 500 de lei evaluarea imobilului. Am aflat in agentie ca defapt zona aleasa nu este agreata de banca. In agentia Garanti am aflat ca defapt exista si un evaluator intern care poate sa nu tina cont de evaluarea platita de mine. Nu mai pot folosi acea evaluare la alta banca deoarece evaluarea a fost platita catre Garanti iar adresa este facuta catre Garanti. Nu recomand aceasta banca. Sper sa existe cat mai multe persoane care sa nu se lase influentate de dobanda scazuta si sa evite aceasta institutie bancara.

Timotei Dariciuc (Timisoara, Timis)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Dariciuc, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii ce doresc sa foloseasca diverse solutii financiare puse la dispozitie de catre banca, inslusiv creditele imobiliare la care dumneavoastra faceti referire. Dupa cum stiti deja, inainte de a acorda un credit imobiliar, Garanti Bank analizeaza atat daca toate conditiile de acordare ale acestuia sunt indeplinite, dar si raportul de evaluare. Intocmirea raportului de evaluare nu presupune si aprobarea creditului, raportul de evaluare fiind verificat si de catre un departament intern al Bancii. Astfel, deciziile luate de catre departamentul de Risc al Garanti Bank sunt cele considerate ca finale. Referitor la utilizarea evaluarii in vederea acordarii unui credit de catre o alta banca, decizia apartine acelei banci si va fi luata in conformitate cu politicile fiecarei banci in parte. Va trebui sa luati legatura cu reprezentantii respectivei banci, pentru a afla exact in ce masura poate fi utilizat. In speranta ca informatiile prezentate clarifica solicitarile dumneavoastra, va multumim si ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Probleme diverse

22 August 2017

Extrasul de cont livrat de firma de curierat Pink Post ajunge foarte tirziu iar in legatura cu aceeasta firma la fel lucreaza si cu Engie facind livrarea in doua saptamini de la data prezentare pe plic mai exact pe plicul meu scrie 08.08.2017 iar eu l-am primit in data de 21.08.2017 cu toate eu verific cutia postala zilnic.va inteleg ca poate costurile cu aceasta firma va convin, dar nu si noua clientilor deservirea lor.

Iulian Cojanu (Galati, Galati)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Cojanu, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, va rugam sa ne trimiteti un mail care sa contina datele dumneavoastra de identificare pe adresa contact@garantibank.ro, pentru a putea investiga situatia semnalata. Puteti, de asemenea, opta pentru optiunea livrarii extrasului prin email. Printre avantajele acestei optiuni se numara si faptul ca acesta ar ajunge la dumneavoastra chiar în ziua emiterii si v-ar oferi mai mult control asupra operatiunilor financiare. Pentru setarea acestei optiuni, puteti apela oricand la colegii nostri din orice agentie Garanti Bank sau puteti suna in Call Center. O zi buna, Echipa Garanti Bank

Inapoi sus