Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Opinii clienti BCR

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Banca pentru locuinte

16 Septembrie 2019

Si eu am 2 conturi la BPL unul a expirat in mai la care nu am primit nici o prima de la stat si unul expira in octombrie. Ma alatur celor care vor sa dea in judecata banca

Laurentiu Tiron (, )

BCR - Transfer international

29 August 2019

Ast?zi am fost împreun? cu so?ul meu pentru a ridica ni?te bani trimisi prin MoneyGram la o sucursala BCR. So?ul meu este cet??ean pakistanez cu drept de sedere in Romania cu toate actele în regula. O doamna foarte intepata de la un ghi?eu al?turat a spus ca nu este permis pentru cet??enii pakistanezi in acea banca precizând c? aceasta este politica bancii. Noi nu am mers acolo pentru a cere ceva de la acea banca. Am vrut sa ridicam doar banii care ne-au fost trimisi. Pana la urma cand i-am cerut acelei persoane o dovad? despre ceea ce a afirmat problema noastr? s-a rezolvat. Cred c? ar trebui revizuit si comportamentul si cuno?tin?ele unora dintre angaja?ii dumneavoastr?. A?tept un r?spuns dac? se poate :este sau nu aceasta politica companiei dumneavoastr??

Elena Gabriela Kayani (, )

BCR - Prima de la stat

14 August 2019

In leg?tur? cu Bpl sunt ?i eu în situa?ia multora.doresc sa va spun c? nu mi-am primit prima de la stat pe anul 2017.acum câteva s?pt?mâni am fost sunata sa merg la banca sa dovedesc ce am f?cut cu banii.tin sa precizez c? banii economi?ti prin Bpl i-am folosit c? ?i avans in achizi?ionarea unei locuin?e ?i am mai laut ?i împrumut de la BCR.am dus toate dovezile la Banca dar nu am primit înc? prima de 2017.

Edina Bungo (, )

BCR - Cont curent

26 Iunie 2019

Sunt clienta bancii cu salariul, dar si mandatara unui coleg, plecat in strainatate, al carui tata a decedat anul trecut si dupa dezbaterea succesiunii doreste sa lichideze conturile defunctului si sa-i fie transferate soldurile in tara unde locuieste. Dupa luni de sesizari si verificari ale BCR, departamentul juridic al bancii isi da acceptul pentru lichidarea conturilor, dar surpriza a venit de la ghiseu, unde cel care ar fi trebuit sa faca operatiile a fost blocat de catre departamentl IT. Incerc de 5 zile sa aflu motivele si cum putem debloca situatia, toate documentele fiind in perfecta stare de legalitate si sunt plimbata de la un centru la altul, chiar si sesizarile trebuie sa aiba in spate circa 30 de minute de asteptare. Consider ca deja ne aflam in fata unui abuz administrativ, pe care NIMENI din structura sistemului BCR nu si-o asuma. Cred ca voi sesiza si ANPC pentru atitudinea total nesatisfacatoare fata de clientii BCR si eventual justitia, daca daunele devin semnificative. Suzana Georgescu

Suzana Georgescu (, )

BCR - Fond de investitii

10 Mai 2019

DACA AM DEPUS EURO NU TREBUIA SA-MI INAPOIEZE EUROMDE CE SUNT EU NEVOIT SA SUPORT TRANSFERUL IN LEI SI APOI IN EU.,N-AM ROSTIT NICIODATA CUVANTUL LEI,NU ESTE DE DATORIA FUNCTIONARULUI SA MA INDRUME,PIERD IN JUR DE 40 €.2 IN RELATIILE MELE CU BCR AM FOST ESCROCAT DE 800 € IAR UN CONT CU 4 MIL.VECHI MI S-A INCHIS SI CONFISCAT SUMA.DE CE ACTIVITATEA BCR ESTE BAZATA PE ESCROCHERIE,DE CE IN RELATIA CU BCR TOTUL ESTE COMPLICAT

CRISTIAN MARINESCU (, )

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

25 Februarie 2019

Buna ziua, Sunt client BCR One, incasez salariul la ei, am de asemenea cateva produse bancare si vreau sa va aduc la cunostinta experinta mea total neplacuta cu doamna Alina Visan de la BCR, Agentia Victoriei. Nu este o chestiune personala dar trebuie sa va aduc la cunostinta si dvs aceste lucruri pentru a nu va lovi de aceleasi probleme/persoane. Pe scurt am luat initial un credit de nevoie personale de la BCR de aprox 12K euro ce urma sa fie o parte din avans pentru un credit ipotecar pentru o casa pentru care urma sa fac un credit de 116 000 euro. Si acum incep problemele cu aceasta domana Visan de la agentia Victoriei; La accesarea creditului de nevoi personale, desi am specificat ca nu doresc asigurare de viata, doamna Visan a introdus-o totusi in credit. In fine, dupa ce am luat creditul acesta am facut o cerere de renuntare la aceasta asigurare. Insa, dupa cateva zile cand am ajuns la banca (pt creditul ipotecar) cererea de renuntare la asigurare zacea pe birou si nu fusese trimisa catre colegii doamnei Visan. Acesta este doar un aspect minor. Inca de la primul contact cu aceasta doamna Visan, mi-am dat seama ca ceva nu este in regula si anume cand am sunat-o pentru prima oara (s-o intreb ce documente imi trebuiesc de la angajator) mi-a raspuns rastit ca ea are treaba si sa nu o mai stresez...asta in conditiile in care era printre primele interactiuni. De altfel cand eram la ea la birou spune ca "toti clientii o streseaza ..mai are sa le repare caloriferele ca in rest le face pe toate" citand-o pe dansa :) De fiecare data cand o sunam pe doamna Visan nu raspundea, la email daca raspundea dupa 1-2 zile era ok. De altfel m-a chemat la banca de 2 ori si stabilisem ora exacta, insa cand am ajuns acolo doamna Visan nu era, am incercat sa o sun, imi inchidea telefonul si bineinteles ca nu mai revenea inapoi. Am spus ok, merg mai departe chiar daca se comporta nepoliticos si neprofesional. Revenind la creditul ipotecar pt casa, doamna Visan mi-a spus ca cei din centrala sunt dispusi sa finateze doar 109 000 euro; am spus ok, voi rambursao parte din creditul de nevoi personale pentru a putea lua suma necesara creditului cum de altfel am si procedat. Am asteptat si dupa 4 zile revine doamna Alina Visan spunandu-mi ca de fapt s-a aprobat 59 000 euro din cei 116 000... O intreb cum e posibil ca acum o saptamana sa dea ok-ul pentru 109 000 euro, sa fac rambursare anticipata si acum sa primesc mult mai putin, domna Visan imi tipa in telefon spunand "Te rog sa taci cand vorbesc eu..." si ca ea nu a spus niciodata asa ceva. Aceasta a fost ultima discutie cu doamna Alina Visan fiind momentul in care mi-am dat seama ca nu mai pot continua colaborarea cu dansa. Este pacat pentru BCR ca are asemenea angajati si marturisesc ca nu am fost abordat in asemenea mod niciodata, la nicio banca. Desi imi place BCR, primesc salariul la ei in cont si folosesc serviciile lor aceasta experinata mi-a lasat un gust amar. Poate ca doamna Visan este obosita, are multi clienti inteleg asta, dar daca nu poate duce cat si-a asumat mai bine nu ma lua ca si client si nu era nicio problema. Felul in care comunica cu clientii, nepasarea, neprofesionalismul si dezinteresul dansei este peste orice prag suportabil. Va multumesc pentru timpul alocat citirii acestei sesizarii, nu este o chestiune personala, este doar experinta mea de colaborare cu doamna Alina Visan, BCR Victoriei. O zi buna va doresc, numai bine!

Mihai Penescu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus