Opinii clienti BCR

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Banca pentru locuinte

31 August 2021

La fel si eu am cotizat,si am respectat termenul . Prima de la stat nu am primit doresc si eu sa fac parte grupului de pe wathap .0747518781

Sabou Laviniu (, )

BCR - Card de credit

23 August 2021

Desi am card inrolat in 3D si mai toate tranzactiile online necesita o parola statica si una primita prin Sms, in data de 21.08.2021 am avut neplacuta surpriza sa fiu debitat cu 3 tranzactii consecutive (100$, 200$ si 1000$) de catre o aplicatie de incarcare masini electrice, fara ca banca sa verifice nimic....Am reusit sa vb cu cei de la banca, mi au blocat cardul si am facut un aviz de refuz plata pentru a nu se face decontarea sumelor (dupa cum au spus cei de la callcenter).A 2 a zi surpriza : cu toate demersurile facute,tranzactiile au fost mutate de la sume blocate la cheltuieli realizate cu comisioanele aferente care nu sunt deloc mici (aprox 110 Ron in total), iar la telefon mi s a explicat sec, ca BCR nu poate bloca, impiedica nici o tranzactie chiar daca e posibil frauduloasa (si uite cum este lasat clientul pe mana hackerilor si a birocratiei - sa faca cereri, sesizari.....plangeri si stiti vb aia : si cu banii luati si....)Dupa discutii si cu cei de la aplicatia care a generat tranzactiile (au recunoscut ca au avut mari probleme la sistemul de securitate la tranzactii) banii au fost inapoiati, dar fiind vb de tranzactii in $, am "beneficiat" de aceleasi comisioane generoase (inca 110 ron)! Vreau sa marturisesc ca am fost f dezamagit de reactia BCR ului pt ca pana la aceste probleme, consideram ca detinerea unui card de credit presupune riscuri f mici, banca avand f multe instrumente de a impiedica fraudele si de a impiedica tranzactii frauduloase, mai ales cand acestea le sunt semnalate (altor colegi care utilizeaza aceasta aplicatie, le au fost refuzate platile de catre banca, fiind considerate tranzactii dubioase....).Desi contactati telefonic, cei de la BCR nu au gasit rezolvare la aceste probleme, iar eu ca si client fidel m am ales cu o pierdere de aproximativ 220 Ron .Multumesc BCR! Sunteti cei mai tari! :(

Emil Costin Negut (, Bucuresti)

BCR - Transfer international

06 August 2021

Nu am vazut politica mai mizerabila decat a voastra! Nu am folosit niciodata BCR (si cu siguranta nici nu o voi face de acum inainte) pana astazi cand am avut nevoie. Am primit un transfer prin SmallWorld, mi s-a zis ca trebuie sa ii ridic de la BCR... Am fost la sucursala BCR Craiova Centru, mi s-a zis ca aici merge doar cu programare... AICI. Ok.. am plecat la o agentie de cartier in zona Brazda, aveau un singur client. Domnul tanar era ocupat sa vb la telefonul, domnul in varsta se ocupa de client intrebandu-ma irascibil ce imi trebuie. I-am zis ca am de ridicat niste bani prin transfer, mai sa ma certe ca ce transfer, prin ce transfer, SMITH&SMITH sau cum se numeste?? cate cifre are codul?? I-am zis ca este prima data cand folosesc, nu ma pricep, dar ma uit. Am verificat, am vazut ca era SmallWorld, atunci mi s-a zis ca ei sunt ocupati, sa sun la nr de pe usa sa ma programez la ce casierie o fi libera, ei nu au loc. Cu toate restrictiile COVID, nu m-am lovit niciodata de o asemenea mizerie!!! Sa ma plimb de la o agentie la alta ca sa mi se spuna ca este nevoie sa ma programez "pe unde o fi loc", sa ma plimb prin tot orasul pt un amarat de transfer.

Corina Popescu (, )

BCR - Prima de la stat

15 Iunie 2021

Niste incompetenti! Dupa 15 ani ca si client al acestei banci, am numai nemultumiri, am sperat ca o sa se schimbe in bine dar din ce in ce mai rau, pana aici, stop bataii de joc cu care isi trateaza clientii BCR-ul! Nici banii pe banca pentru locuinte nu I am primit pana acum din cauza procesului lor cu statul!

Luminita Vicol (, )

BCR - Call Center

21 Martie 2021

Ma numesc Maria, sunt client BCR atat ca PJ in Bucuresti - de peste 6 ani cat si ca PF. Am lucrat in ultimii 20 de ani cu mai multe banci insa pot spune ca de departe BCR ESTE TOPUL DEZASTRELOR BANCARE la toate capitolele- dezinteres fata de clienti, comisioane care apar din neant si pe care nu le justifica - deci minciuna. Experienta mea de pana acum ca PersJuridica cu BCR a fost mereu negativa. Fiecare intalnire (fie la ghiseu, fie online) a fost mereu o experienta dureroasa si Orwelliana - asemanatoare cu experienta sordida din unele spitale din Romania. La un moment dat mi-au aparut niste comisioane pe care contabilitatea mi le-a semnalat, am facut petitii pentru a cere justificare pentru o lista lunga de comisioane care nu apareau in contract - am primit de la ei doua scrisori format hartie (cu toate ca am cerut raspuns pe e-mail in repetate randuri) - ambele raspunsuri au fost EXACT ACEEASI SCRISOARE care nu continea decat un text abracadabrant, ININTELIGIBIL, care cita in mod ridicol o tona de legislatie - nici contabilitatea nu a ce vroiau sa spuna si nici eu - pentru ca bineinteles un raspuns coerent i-ar fi incriminat. Nimic din ce contineau cele doua scrisori nu era justificarea NICI UNEI SUME pe care ei LE-AU SUSTRAS efectiv din contul de PJ. Auzisem acest lucru de la o alta doamna contabila care a avut o situatie similara cu un client, insa nu am acordat importanta in acel moment, ba chiar am avut tendinta sa contrazic ce spunea doamna in ideea ca nicio banca nu poate sustrage sume nejustificate din conturi. Dar scriu toate acestea pentru ca capacul MI L-A PUS CALL CENTER-UL LOR. Cu toate ca sunt foarte tech-savy, la majoritatea logarilor cu aplicatia GEORGE intampin probleme. GEORGE ESTE UN COSMAR INFORMATIC. Sa zicem ca apar diverse bug-uri si extra-filtre in multe aplicatii bancare. DAR LA EI ESTE CULMEA - capacul este pus de incredibilul timp de asteptare care depaseste MEREU 45 de minute. Intai te ghideaza in aplicatie CA SA REZOLVI MAI REPEDE PROBLEMA. aplicatia e blocata, deci problema nu poate fi rezolvata mai repede. In schimb, ca sa se asigure ca niciodata nu mai indraznesti sa ii deranjezi cu telefoane, sub pretextul ca au un numar imens de apeluri te tin in telefon IN ASTEPTARE PESTE 45 DE MINUTE. Am tras concluzia ca au probabil un singur angajat maxim doi pentru ca ii doare undeva cum spune romanul. ASTAZI AU PUS CAPAC - AM ASTEPTAT IN APEL 1 ORA SI 3 MINUTE. Dupa o ora si 3 minute a intervenit UN ROBOT VOCAL cu mesajul: SORRY WE ARE CURRENTLY EXPERIENCING ..... (nu se intelegea ce) ..... AND ARE UNABLE TO TAKE YOUR CALL, PLEASE TRY AGAIN LATER In concluzie, BCR s-a dovedit in relatia cu noi o banca DE COSMAR si nedemna de a sta la noi in tara. Polishata la suprafata si HELL in relatia cu clientii.

Maria Negre (, )

BCR - Prima de la stat

17 Februarie 2021

Reaua credinta a BCR este mai mult decat evidenta prin solicitarea si insusirea comisionului de 500 lei solicitati la deschiderea contractului.Acest comision este evident in stransa legatura cu valoarea primei de stat.Altfel nu era nimeni interesat sa dea 500 lei drept comision de deschidere pentru un depozit cu dobanda de 2 sau 3% atat timp cat asemenea depozite se puteau deschide fara niciun fel de comision.Doresc sa fac parte din grupul Wapp: 0742178245

Andrada Elena Mantescu (, )

Inapoi sus