Opinii clienti BRD

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD - Credit nevoi personale

01 Noiembrie 2020

SPER SA VADA CAT MAI MULTI MESAJUL ASTA !!!! BRD ESTE CEA MAI EXECRABILA BANCA DIN ROMANIA. AM FACUT LA EI UN CREDIT DE NEVOI PERSONALE DE 5000 LEI. LA SFARSITUL CREDITULUI, AM RATAT DIN GRESEALA 2 LUNI DE PLATA DIN CAUZA CA ERAM PLECAT SI MAMA SE OCUPA DE PLATILE ONLINE IN CONTEXTUL CORONAVIRUSULUI SI NU DOREA SA IASA DIN CASA. CE FAC CEI DE LA BRD? IN LOC SA CONTACTEZE IMEDIAT UN EXECUTOR CUM AR FI NORMAL DE ALTFEL SA INCERCE SA MA CONTACTEZE, SA SE REZOLVE CU PLATILE SAU SA PRIMESC MACAR O HARTIE IN POSTA, AR FI VAZUT-O MAICAMEA SI MI-AR FI SPUS.....NU DOMLE EI DAU MAI DEPARTE CREDITUL MEU CELOR DE LA TBI SA POATA SI AIA SA SUGA PUTIN SA CAPUSEZE CAT SE POATE CA DUPA CEI DE LA TBI SA CONTACTEZE UN EXECUTOR PRIVAT SI ALA LA RANDUL LUI SUGAND CATE CEVA......PRIN URMARE DE LA UN CREDIT DE 5000 LEI AU MANCAT FLAMANZII DE LA BRD, HABSANII DE LA TBI SI AUROLACA DE EXECUTOARE.....SPER CA DE AIA 1000-1500 LEI SA LE LUATI LUMANARI ALORA PE CARE II IUBITI CEL MAI MULT (CEI DIN BRD GALATI BRAILEI SI TBI SA SE STIE SI DESPRE CINE E VORBA :D )

Mihai Popa (, )

BRD - Cont curent

26 Iulie 2020

Am avut un cont curent la BRD si pentru ca nu am avut depuneri anul acesta din cauza crizei financiare provocate de Coronavirus am decis sa inchid acest cont. Am fost la banca la ghiseu si mi s-a spus ca nu se poate inchide deoarece contului curent fusese atasat un cont de economii mai vechi. Timp de 5 ani nu am primit nici o informare despre acest cont de economii. Banca a facut ce a vrut cu el si a aplicat cele mai mizerabile dobanzi. A strambat din nas cand a vazut si agentul BRD si mi-a recomandat sa bag banii in certificate de trezonerie. In fine am lichidat contul de economii inainte de termen ca sa nu ies in pierdere si mai rau cu contul curent. Pentru 3 retrageri doua de pe bancomat si ultima de la caserie) banca a incasat 100lei pentru o suma de 8000lei. Stati ca acum vine partea cea mai mizerabila. In fine, am achitat toate taxele si am predat cardul agentului BRD si am multumit lui Dumnezeu ca am scapat de paguba...Dar, a doua zii ma suna din nou banca ca am de platit un comision. Cardul fiind predat la ei in custodia bancii. Ce comision? Comision de retragere si daca nu il achit ei nu inchid contul. Toate comisioanele au fost achitate cu o zi inainte... Cea mai mizerabila banca este BRD! Am toate chitantele si pot dovedii oricui ca asa stau lucrurile!

Cristian Miron (, )

BRD - Cont curent

07 Iunie 2020

Ok

Danciu George (Harsova, Constanta)

BRD - Tranzactii la ghiseu

18 Mai 2020

Angajati numai nesimtite! Dupa ce ca,am stat in soare impreuna cu fiul meu,1 ora doar ca acea angajata numara niste bani,o alta angajata se rasteste la clienti! Cucoana de la ghiseul de la BRD Pitesti din Craiovei,a avut tupeul nesimtit sa imi las fiul de 10 ani la usa!!! Dar este animal cumva?!!!!! Sunteti de tot rasul! Angajati nesimtite si niste needucate!!! Rusine! Sa luati masuri impotriva ei! Ea este animal si trebuie sa stea afara,nu copilul meu!

Iuliana Bucuroiu (, )

BRD - Tranzactii la ghiseu

18 Mai 2020

Angajati numai nesimtite! Dupa ce ca,am stat in soare impreuna cu fiul meu,1 ora doar ca acea angajata numara niste bani,o alta angajata se rasteste la clienti! Cucoana de la ghiseul de la BRD Pitesti din Craiovei,a avut tupeul nesimtit sa imi las fiul de 10 ani la usa!!! Dar este animal cumva?!!!!! Sunteti de tot rasul! Angajati nesimtite si niste needucate!!! Rusine! Sa luati masuri impotriva ei! Ea este animal si trebuie sa stea afara,nu copilul meu!

Iuliana Bucuroiu (, )

BRD - Call Center

29 Decembrie 2019

Un serviciu de toat? mila. Manipulatori ?i perfuzii la fel ca ?i angaja?ii BCR. Doar ??tia de la call center lucreaz? pentru banca nu pt client, nu? Am avut o sesizare la ei ca în seara de 05. 10.2019 am b?gat 400 lei in bancomat, de prima data arata pe ecran suma de 200 îns? depisteaz? ca s-a produs o eroare ?i mi-i returneaz? pe to?i înapoi. Încerc a doua oara opera?iunea la robo?elul din incinta Brd din Centrul comercial Orhideea, asta pentru ca celelalte bancomate erau ocupate de al?i clien?i, ei bine, dup? ce bag din nou banii, aparatul ii înghite ?i îmi elibereaz? bon ca as fi înc?rcat contul cu 200 lei în loc de 400. Poate trebuia sa bag câte o bancnot? pe rand ?i nu pe toate odat? (erau 4 buc??i de 100), dar chiar ?i asa nu ar trebui sa dea asemenea erori ?i fraude. La nici o alta banca nu am mai întâlnit asa ceva sa bagi banii în bancomat ?i sa se înregistreze doar jum?tate din suma, dar iat? ca ??tia de la Brd î?i permit sa programeze în asa fel bancomatele încât sa poat? fura. Banii mei sau f?cut ca ?i nev?zu?i, i-a sustras o angajata Nicoleta, "specialista" în rela?ia cu clien?ii. Dup? ce i-am spus ce mi s-a intamplat, mi-a zis sa vin a doua zi sa depun cerere, ca era dup? 21 ?i aveau închis? filiala, ei bine, pana a doua zi cand am venit eu, aia a sustras banii ?i ia b?gat în buzunar. ?i îmi repro?eaz? înc? de ce nu am venit de diminea?a ca ea chiar azi a golit caseta, iar noua caseta se va umple peste 4 zile ?i sa a?tept. Întrebarea mea este: de ce sa a?tept peste 4 zile un rsp dac? banii mei erau în caseta care ei au golit-o înainte de venirea mea? Funtionarasa respectiva înc? îmi accentueaz? ca "dac?" se vor g?si bani în plus mi-i va întoarce... Dup? discursul acesteia îmi era clar ca nu mai vad banii mei. Iar când ma duc sa întreb stadiul cererii mele, nu era cucoana, ci o tân?r? care g?se?te cererea mea, dar se teme sa-mi spun? solu?ia finala ?i zice ca înc? nu a fost solu?ionat? cererea mea ?i încearc? sa pun? cap?t discu?iei( asta dup? aproximativ 10 zile). Ma duc în alta zi ?i era hotomanca aia Nicoleta care avea un client la masa, b?iatul la fel a venit cu o plângere ca i s-a sustras subit din cont de c?tre un site str?in 8 euro ?i ca nu î?i poate da seama cum s-a putut întâmpl? asa ceva. Dup? mul?i nervi pierdu?i ?i emo?ii (?ti?i starea aia când e?ti furat ?i ?i se încalc? v?dit anumite drepturi) o convinge pe aia sa ii returneze banii în cont, cum asa sa ii dispar?, ?i dup? ce pleac? b?iatul sa remarce tocmai "specialista" pt rela?ii cu clien?ii ca b?iatul a fost cam neobr?zat dup? p?rerea ei ?i ca nu ar fi trebuit s?-i întoarc? banii, hmmm, asa ceva, asta o spunea în glas ca s? aud? ?i colega ei. M-a v?zut ?i pe mine ca a?tept?m ?i între timp a ap?sat un buton ?i a chemat paza ca s? nu fac scandal, asta ca s? ma intimideze cu prezenta omului de la paza, îmi da ea verdictul ca nu au fost g?si?i banii mei si chiar a încercat sa ma fac? mincinoas? ca mint ?i ca eu pretind bani de la ei, ca atata cât s-a înregistrat, ar??i bani am b?gat în aparat. Am solicitat sa ne uitam pe camere (apropo robo?elul ala a lor nu are nici o camera cum are bancomatele obi?nuite, exista doar o camera sus în colt) , zice ca nu se poate acum, am solicitat sa-mi fac? ?i mie o copie dup? solu?ia lor finala ca s? fac plângere la Protec?ia Consumatorilor, cic? nu se poate ca e document inter, "document intern" fals ?i abuziv îns? care ma vizeaz?, nu în?eleg de ce îmi refuza?i o copie simpla, nu va cer originalul ii zic, la fel a refuzat. Îmi zice sa sun la call center, ni?te incompeten?i la fel ca ?i angaja?ii care dup? ce a înregistrat datele îmi zice ca vor analiza peti?ia mea ?i voi fi contactata, nu m-au sunat nici pana azi.

Victoria Vvvv (, )

Inapoi sus