top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BRD

BRD

Scor: 2 | 137 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D CDinut Constantin
    Credit nevoi personale de la BRD

    Astept răspuns

    Am depus o cerere pentru credit de nevoi personale la BRD – Agenția Curtea de Argeș pe 17 octombrie 2025. După mai bine de 3 săptămâni nu am primit niciun răspuns, iar la agenție mi s-a spus că nu pot oferi informații despre cerere. Am trimis o reclamație oficială la BRD și aștept clarificări. Sper ca banca să îmbunătățească transparența și comunicarea cu clienții.

    13-11-2025

    P VPopa VIOLETA
    Cont curent de la BRD

    Angajații BRD își bat joc de noi

    Bună ziua, azi am fost sa îmi închid un cont de care am uitat și am primit un sms prin care eram instintata ca am de plata pt administrare cont, deși eu nu am ridicat cardul din agenție deoarece expirase de 2 ani. Am fost la prima sucursala din Craiovita, unde după ce ca ne țineau la ușa și am stat la rand 15 min îmi zise agentul de securitate de la ușa ca la persoane juridice puteam întra, dar el nu avea de unde sa știe de ce stau eu la rand. La birou doamna mă întreabă unde am deschis contul acolo să mă duc, zic ok, mă duc pe Severinului și surpriza acolo nu mai era, se mutasera. Plec la sediu pe Mihai Viteazu, acolo o dominisorica îmi zice doamna trebuie sa mergeți în Craiovita pe Segarcea că acolo s-au mutat cei de pe Severinului si că acolo trebuie sa merg. Ok, bag str Segarcea pe waze, nimic. Ajung în Brazda la BRD și întreb acolo dacă pot să îmi închid contul, și bineînțeles ca da, acolo s-a putut deoarece am dat de un om competent și care chiar merită toate laudele domnul Draghici Marian Dănuț care a rezolvat ce în celelalte doua sucursale nu s-a vrut. Stau și întreb - timpul meu, benzina mea si stresul cine mi le da înapoi. NU RECOMAND BRD CRAIOVA NICIODATA. DE RAHAT

    30-05-2025

    V DValentin Dinu
    Credit nevoi personale de la BRD

    Fugiți de BRD

    Fugiți de BRD faceți la alta banca, cea mai nenorocita banca posibila și cei mai mari cămătari legalizati plus de asta în majoritatea sucursalelor personalul este jalnic te tratează cu indiferenta,etc...Fugiți de banca asta nenorocita BRD.

    24-03-2025

    Z MZita Magyari
    Tranzactii la ghiseu de la BRD

    BRD Dej, sucursala Regina Maria.

    BRD Dej, sucursala Regina Maria: atitudine arogantă, nepăsătoare față de client, comunicarea informațiilor de bază, necesare tranzacției bancare, anevoioasă, parțială și pasivă. Doamna de la ghișeu m-a plimbat de 6 ori, fără să-mi explice clar din start ce anume trebuie să fac ca să depun o sumă într-un cont diferit de BRD. "Mulțumesc" BRD pentru ajutorul acordat și mai ales pentru lipsa culturii centrată pe client. Cred că ar trebui să mai investiți în traininguri specializate cea ce privește comportamentul profesionalist față de client.

    31-12-2024

    C FCosti Furfurica
    Probleme diverse de la BRD

    Calvarul BRD nu s-a terminat inca

    Calvarul BRD nu s-a terminat inca pentru mine. Rapa itatea acestei asazise banci se extinde asupra proprietatii clientilor si atunci cand acestia vor sa plece. Dupa cum am mai scris am avut un depozit cu termen oa 02 august a .c. dar suma plus dobanda mi-au fost transferate in cont la ora 23:05 (de fapt mai tarziu pentru ca verificasem si la miezul noptii ). Sambata si duminica am 8ncercat sa transfer banii in contul de la o alta banca prin app YOU BRD dar surpriza tranzactiile asazise instant sunt limitate la suma de 50k ron. si 100k ron pe zi. Comisionul binenteles ca se ia pentru fiecare tranzactie si este de 6 ron/zi. Asta n-ar fi nimic dar 0roblema e ca in afara unui mesaj ca plata a fost transmisa nu se intampla nimic. Nici macar debitarea contului curent si normal nici aparitia sumei la contul destinatie. La fel si duminica am mai inregistrat doua transferuri de cate 10k eur. Asta inseamna ca pentru cele peste 100k eur de transferat voi mai poerde cel putin doua zile si suma de 66 ron. Mie mi se pare o incalcare a dreptului de proprietate si o practica ilegala atata timp cat s-au operat modificari privind conditiile de transfer si comisioane de mai multe ori de la depunerea initiala din 8 august 2023. Sunt curios ce se ga intampla luni 5 septembrie. Voi reclama la ONPC aceasta situatie intolerabila ca si la Asociatia Bancilor din Romania sa cedem care e punctul lor de vedere.

    04-08-2024

    C FCosti Furfurica
    Depozit la termen de la BRD

    Dubiosenii si japca la BRD

    Am depus aprox 100k eur la BRD depozit Progresso cu dobanda mixta 6 luni + 6 luni dobanda + 0.2% p.a. Scadenta depozitului era 02 August 2024. In dimineata respectiva constat cu stupoare ca nu a fost creditat contul curent pe care in mod fortat m-au obligat să-l deschid ( comision 10 lei /luna *'12 luni ) . Depozitul a fost fara prelungire automata si cu capitalizare ( adică după 6 luni dobanda obținută - impozit se capitaliza in soldul depozitului pentru urmatoarele 6 luni). Trimit pe MyBRD Contact sesizare si mi se răspunde ca email-urile de la acea adresa nu au valoare de sesizare desi este singurului mod de contactare în aplicația YouBRD destinată PF. Am insistat si pe la ora 16 locală sunt sunat de o "roboată" care după ce mă interoghează in vederea identificării imi transmite bomba: "scadenta depozitului este într-adevăr 2 august iar banii ii veti avea n cont după procesarea de EOD (închiderea zilei ) . La ora 23:05 cică s-ar fi creditat contul. Ii răspund că ca este un abuz si ca este o încălcare a scadentei. Fiind o zi de vineri voi considera prelungirea scadentei până luni 5 august., fapt pentru care am pretentia adaugarii dobanzii aferenta celor 3 zile calendaristice.. Nici o informatie privind impozitul retinut ba mai mult constat ca nu a fost scazut comisionul contului curent din dobanda impozitata, acest comision fiind un cost mai mult sau mai putin ascuns. Nu stiu ce experiențe ați avut cu BRD dar mie mi se pare ca cineva de la Trezo se ocupa cu niste "optimizari" ilegale. Poate in primul rănd direcția de control BNR ar trebui sa ii mai verifice din când in când. Poate imi explica cineva de la ei cum as putea sa imi plasez niste bani la ora 23:05 in conditiile in care dupa ora 15 sunt rejectate deschiderile de depozite iar la transferurile interbancare SEPA nici luni nu stiu daca as fi putut sa ii plasez pe Tradeville sau sa deschid alt depozit la altii.

    03-08-2024

    K AKegye Anita
    Card de debit de la Brd

    Nu imi vine sa cred , nici dupa o sapt n

    Nu imi vine sa cred , nici dupa o sapt nu se stie nimic despre cardul meu..sun la call center ..ei nu stiu nimic despre cardul meu. .. adica...nici ca este pe drum sau a plecat cardul de la banca centrala....o sapt ....dar...clar...e de asteptat sa intri la ghiseu 1.5% pt scoaterea de la ghiseu....rusine...furt..frauda...nu brd ci RFF ..sa sch numele pt rusine frauda si furt

    13-02-2024

    S SSimona Simona
    Credit rapid de la BRD

    Tatal meu a fost fraudat cu peste 50.000

    Tatal meu a fost fraudat cu peste 50.000 lei la banca BRD. Frauda a constata intr o pacaleala de profituri prin accesarea unor link uri ceea ce a permis fraudatorilor sa faca un credit on line in numele tatalui mei si evident sa fure toti banii din cont. Tranzactia acestei sume a fost posibila intr o singura zi. BRD dã din umeri ca nu se poate face nimic si ca unica institutie care poate face urmariri este Politia. Banii din BRD au fost transferati catre un cont fals la ING( dar ING nu se baga daca clientul nu era un cont deshis la banca). CE ESTE DE FACUT? Cum este posibil sa acordam posibilitatea hotilor sa ne praduiasca parintii. Credit on line pana la varsta de 75 de ani? Cum este posibil asa ceva?

    28-12-2023

    N DNicolai Deliu
    Card de debit de la BRD

    Frauda financiara

    Pe data de 18.05.2023 am fost victima unei fraude financiare. Aveam deschis un cont pe o platformă de tranzacșionare. În momentul în care am vrut să-mi retrag banii, am avut o discuție mai lungă cu un agent al acelei platforme, care m-a pus să instalez ANYDESK pe telefonul meu. La un moment dat , mi s-a părut ciudată discuția și am închis. Intâmplător am accesat contul meu prin YOU BRD și am observat că fusese golit. Am apelat imediat call centerul BRD pentru blocarea tranzacțiilor ( au fost 3 in 2 minute). Mai târziu mi-au spus că banii fuseseră transferați într-un cont la Banca Transilvania și că au făcut cerere de returnare. La solicitare BRD am făcut și plângere la poliție, deși le-am spus că banii au plecat din BRD, nu din buzunarul meu. De atunci am avut mai multe contacte cu BRD prin care am solicitat refacerea contului meu, deoarece cele trei tranzacții au fost efectuate fără aprobarea mea (cod pin sau amprentă). Ba mai mult, YOU BRD are setat ca maxim plați online zilnice 15000 lei. Eu am fost fraudat cu peste 31000 lei. Până acum nu am avut ca reacție din partea BRD decat un răspuns din partea d-nei director Calitate Simona Voineagu prin care îmi spune să aștept returnarea banilor de către Banca Transilvania. Încă o dată, consider că banca ar trebui să-și revizuiască măsurile de securitatea tranzacțiilor, iar în acest caz particular să-și asume responsabilitatea.

    02-08-2023

    C VCasandra Vasiliu
    Credit nevoi personale de la BRD

    Experienta total neplacu

    Experienta total neplacuta pt mine in calitate de client la BRD Magheru. Lipsa totala de profesionalism, multa indolenta, indiferenta si nepasare din partea angajatei Voicu Ana-Maria. O banca de evitat!

    22-03-2022

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie