Opinii clienti Raiffeisen Asset Management

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Asset Management - Transfer international

08 August 2018

Timp de doi ani de zile am avut parte de o gramada de probleme: - am platit online o factura dupa care m-am trezit cu aceas suma extrasa din cont, dupa ce am sunat au rezolvat si au dat vina pe o eraore de sistem. - am gasit in cont o suma care nu era a mea iar dupa o luna ma suna inapoi sa zica ca vor banii inapoi, ca a fost o eroare umana - intarziere in transferuri internationale, acum astept sa imi primesc suma dupa ce o alta persoana a primit banii cu mult timp inaintea din acelas loc in aceas banca(sucursala) - concluzia e ca se joaca cu banii clientiilor cum vor ei. - in curand inchid conturile, nu mai pot permite asa ceva. - Nu sunt singurele greseli...

Radu Gavrilescu (Buftea, Ilfov)

Raiffeisen Asset Management - Credit nevoi personale

06 Decembrie 2016

Am apelat on-line la accesarea unui credit de la Raiffeisen Bank, dupa preaprobarea on-line,am depus toate documentele cerute de functionarul de la ghjiseu...apoi dupa o asteptare de cateva zile, am mai facut o vizita la banca, raspunsul fiind, nu avem certitudinea ca veniturile dvs. sunt reale!!! (am depus declaratiile ANAF, am veniturile din PFA,care functioneaza din 2011.)

IOAN COMANAR (Sacele, Brasov)

Raiffeisen Asset Management - Fond de investitii

01 Aprilie 2011

Am avut 10.000 lei depusi pentru scurt timp la voi la insistenta unei functionare din Raiffeisen Bank sucursala Radauti si acum mi-ati trimis scrisoare de la ANAF JIGODII SI TICALOSI ce sunteti abia astept sa-mi lichidez contul de la banca voastra si sa nu mai aud de Raiffeisen Bank, banca de *****.

gheorghe schipor (Radauti, Suceava)

Raiffeisen Asset Management - Fond de investitii

03 Mai 2010

Numele meu este Ionescu Martina. Din pacate experienta mea cu Raiffeisen Bank Ag. Calea Mosilor. In data de 28 Aprilie 2010 ora 09:06:13 am depus cererea de rascumpararea de unitati ale fondului nr.R0000039974; plata s-a stabilit ca se va face prin virament intr-un cont deschis tot la aceasta agentie. i s-a comunicat ca transferul, respectiv rascumpararea dureaza 2 zile - deci rugamintea mea ca Vineri 30 Aprilie ora 9:30 era foarte posibila daca angajatii si-ar fi facut datoria. Astfel ca ma invoiesc din nou si la ora stiuta merg sa imi ridic banii; dupa ce astept circa trei sferturi de ora sunt informata ca transferul nu a avut inca loc si sa vin mai tarziu - in jur de 12:30. Am replicat ca nu pot sda intarzii atat la serviciu si ca voi reveni Luni dimineata la prima ora - 9:00, ceea ce am si facut. Din pacate nici acum nu am putut sa imi ridic banii pe motiv ca nu functioneaza sistemul si sa revin - iarasi - peste o ora, doua. Imi pun nedumerita intrebarea - cine este in slujba cui, si pe banii mei! Cum este posibil sa fiu nevoita sa ma invoiesc de 4 ori de la serviciu ca sa primesc ceea ce este al meu? Oare pe dumnealor ii controleaza cineva? Exista cineva care sa raspunda pentru timpul meu pierdut, ca sa nu mai spun, ce dobanda/daune primesc eu pentru ceea ce am patit? Va rog frumos sa imi indicati autoritatea careia sa ma adresez pentru a mi se face dreptate si aceste lucruri sa nu se mai intample. Va multumesc,

MARTINA IONESCU (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus