top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 213 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    F PFlorentin Pipau
    Call Center de la Banca Transilvania

    Bătaie de joc

    Eu nu înțeleg politica BT, un angajat la 1000 de persoane, practic nu ai cu cine discuta. Daca timpul iti permite, minim o ora, poate ai noroc sa discuti cu un operator. Si asta din cauza ca BT supraincarca personalul cu prea multe atribuții, in detrimentul unui profit considerabil.

    12-09-2025

    V IValentin Iacob
    Credit IMM de la Banca Transilvania

    Consilier care mi-a mancat timpul si sperantele

    Salut! Puteti avea sanse la un credit pe firma si mai sunteti si in sector 1 Bucuresti, doar daca la sediul din acea zona care se ocupa de firme, pe soseaua ploiesti etc, vis a vis de baneasa shopping center, doar daca nu apare un anume consilier, Andreea Teodorescu, care o sa va manance timpul, sperantele, raspunzand o data la 24 ore, dandu-va sperante, si anuland totul, pentru lipsa de respect si relatii ok pe care le are in companie. Succes!

    11-09-2025

    A CAlex CRISAN
    Call Center de la Banca Transilvania

    Timp foarte mare de asteptare la call center

    Timpuuuuul foarte mare de asteptare cand vrei sa suni in centrala la callcenter

    29-08-2025

    C Mcatalin Matei
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    Este singura banca din Romania la care

    Este singura banca din Romania la care nu as mai apela niciodata . Mi-au dat cea mai mare dobanda cu putetina la un credit de nevoi personale , in conditiile in care nu am istoric negativ, platile la zi , salariu foarte bun , datorii platite inainte de termen, credite inchise . Asa au considerat ei ca merita un nou client sa il fidelizeze . M-am dus cu gandul ca este banca cu capital romanesc si ofera si ei credite decente , dar nu . LE DORESC FALIMENT CAT MAI RAPID . NU VOI MAI APELA LA EI, SI NU RECOMAND ALTORA

    11-03-2025

    E DEmiliana Domide
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Noua aplicatia BTGo, impusa de BT

    Noua aplicatia BTGo, impusa de BT ca si sinhura modalitate de folosire a contului curent, este de toata jena. Am incercat sa fac o plata a unei facturi de utilitati, nu am reusit, am sunat la BT, am primit un link, pe care l-am accesat si 20 minute nu s-a intamplat nimic. Azi dimineata am fost la ghiseu si am stat 90 minute ca sa rezolv o problema banala. Noroc cu doamna de la ghiseu, Ruxana Gliga, care a avut amabilitatea si rabdarea sa discute cu colegii ei si sa imi rezolve situatia.

    17-02-2025

    I DIulia Dumitrescu
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Groaznic!

    Groaznic! Am deschis cont la BT doar pentru a primi bursa copiilor, scoala de la care primim banii "obligandu-ne" cumva. nu se putea plati in contul altei banci. Am facut gresela sa deschid copiilor conturi Kiddo...o aventura de 2 saptamani intre 2 sucursale pana am intrat in posesia cardurilor. Acum scriu pentru ca la fiecare incasare in contul meu BT (din raiffeisen) se percepe comision de 5 lei...daca transfer 8 lei, raman cu 3 lei in cont. Ideea este ca transfer sume mici in BT, strict cat este necesar, pentru nevoile copiilor (pachet la scoala, etc) Imaginati-va ca imi cere copilul 10 lei pe card lui...fac transfer de 10 lei. Raman cu 5. mai pun 10 lei, acelasi comision... O banca care nu isi respecta clientul, in sucursale gasesti oameni nepregatiti, care abia raspund la intrebari...

    12-02-2025

    C NCatalin Nistor
    Call Center de la Banca Transilvania

    Incompetenta la ea acasa!

    In ultima vreme, duduile de la callcenter sunt politicoase dar degeaba. Nu sunt in masura sa faca nimic, nu stiu decat niste raspunsuri standard de pe prompter, cel mult iti fac legatura la alte colege. Rezultat... nimic. In afara de faptul ca regulile bancii sunt rigide, unele dintre ele (regulile) sunt chiar stupide. Timp de asteptare intre 15 si 40 minute, cateodata se intrerupe legatura dupa 15-20 minute. Nimeni nu recunoaste ca a gresit si nimeni nu rezolva nimic. Cel mai bine e sa nu ai nevoie de callcenter, ca o sa-ti pierzi timpul degeaba. Cred ca s-a umflat un pic prea mult aceasta banca si a devenit un exemplu negativ la relatiile cu clientii.

    30-12-2024

    V Vladimir Gheorghe
    Internet banking de la Banca Transilvania

    Gramatică și profesionalism la BT

    ”Poți să acesezi NeoBT, doar dacă ai un cont deschis la Banca Transilvania.” Text pus aici prin copy-paste de pe pagina de asistenta logare NeoBT. ...........pentru clienți pretențioși.

    13-05-2024

    V Vladimir Gheorghe
    Internet banking de la Banca Transilvania

    Blocaje si dispret la NeoBT

    Folosesc uzual NeoBT cu toate diletant-ismele acestui serviciu. Am incercat sa ma loghez azi dar nu am primit sms-ul pt logare. S-a mai intamplat inainte dar raspunsul lor telefonic a fost ca nu am eu semnal telefonc suficient de bun??? desi vobeam cu operatorul lor fara probleme. Astazi am incercat sa intru in chat-ul lor INO (parca asa l-au botezat); dupa ce robotul INTELIGENT m-a chestionat, identificat prin toate codurile, cnp-urile, CI scanat in fata camerei, video identificare a fetei, etc.etc. am primit un cod prin sms (nu pentru a ma loga la contul meu) ...si in final informatia VITALA ”pentru a va loga prin Neo BT la contul dvs. introduceti codul dvs. de logare (user name) si parola, dupa care introduceti codul primit prin sms” BINGO! ridicoli mai sunteti mai baieti si fete de la BT....bineinteles ca INO nu a uitat sa bage la sfarsit si ”ne bucuram ca v,am putut ajuta!” :))). Buuun, ...mi-am zis, hai sa incerc call center-ul. Sun pe unul din numere si surpriza.....raspunde o roboțică, bla,bla,bla,.....bla. Nu va mai retin,.... dupa aprox 25 de minute de muzica in background si ”va rugam asteptati ca sa va pastrati prioritatea”, ce sa vezi si sa paralizezi......”toti operatorii nostri sunt ocupati, va rugam sa reveniti, la revedere!” . Pe pagina lor de NeoBT timpul de asteptare la call center afisat era 16 min!!!, asa ca detaliu. Cred ca merg la medic si cu siguranta imi elibereaza un certificat cu care sa cer despagubiri de la aceasta institutie financiara incompetenta care isi dispretuieste clientii. Oricum nu va sfatuiesc sa va incurcati cu ei in afaceri....nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc la Humulestii mei ...si la ce mai patesc si parintii mei cu CEC bank, ...parca totusi imi salta inima de bucurie ca nu am cont acolo....dar aia angajeaza nepoti si amante, au o scuza, sunt niste pârliți publici.......nu sunt THE GREAT BT. Și am incălecat pe-o șa și v-am spus povestea așa! Hristos a înviat!

    13-05-2024

    C DClaudia Dandoti
    Transfer international de la Banca Transilvania

    Am facut un transfer urgent vineri pe al

    Am facut un transfer urgent online vineri pe alt cont, banca BT evident luand comisionul pt transfer urgent, insa banii nu au intrat in acel cont. Au spus ca vor intra in regim normal, nu urgent cum am selectat si platit eu comisionul. Penibili!!!!

    23-03-2024

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie