Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Opinii clienti Banca Transilvania

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Mesaje pentru alti utilizatori

25 Iunie 2019

Am incercat sa iau legatura cu BTRL pentru o informatie minora. A fost o experienta teribila! 25 min timp de asteptare, discut cu persoana ( Callcenter), primesc pe mail o situatie pe care o aveam deja; revin; alte 22 min asteptare, o alta tanara care nu stie despre ce este vorba, ma paseaza la un coleg, alte 10 min asteptare, care uita sa imi trimita situatia solicitata. Revin a doua zi pe mail, nici un raspuns. Aceasta banca s-a extins rapid si agresiv, dar nu mai au timp pentru proprii clienti! De evitat!

Marina Ionescu (, )

Banca Transilvania - Probleme diverse

18 Iunie 2019

Timp foarte mare de a?teptare. Chiar dac? timpul estimat maxim este 3 min, 5 min, a?teptarea dureaz? de 3-4 ori mai mult. Va vom prelua în cel mai scurt timp posibil. Cel mai scurt? În ce secol? De?i le-am f?cut sesiz?ri sa angajeze cât mai multe persoane pe call center si mai multe linii telefonice, pu?in le pasa. Este bataie de joc ceea ce fac! De?i m-au asigurat prin r?spuns la sesiz?ri ca vor remedia situa?ia, ei nu au f?cut nimic in aceast? direc?ie. Po?i sa ai orice problema, la orice departament. Trebuie sa a?tep?i! Sa a?tep?i peste m?sur? pana când un consultant va fi disponibil sa te preia. De ce nu angajeaz? personal masiv? Geme ?ara de ?omeri mul?i tineri nu au de munca. Sa angajeze masiv personal la call center si sa deschid? cât mai multe linii telefonice. Orice institu?ie care se respecta ?i î?i respecta clien?ii ar trebui sa lase maxim 1 - 2 minute timp de a?teptare. Nu mai mult! Dar ?efilor B?ncii Transilvania nu le pasa. Dac? vor sa î?i deterioreze imaginea este problema lor ?i nu a noastr?. Sunt atâtea alte b?nci unde putem merge, dac? Banca Transilvania nu î?i rezolva problemele.

Valeriu Ghimpu (, )

Banca Transilvania - Card de debit

14 Iunie 2019

de 70 de minute stau si astept la telefon sa preia cineva apelul dar degeaba..... Intaleg ca au de lucru dar asta e deja bataie de joc......

petre adriana maria (, )

Banca Transilvania - Credit nevoi personale

06 Mai 2019

Foarte bine

Mihaela Botezatu (Onesti, Bacau)

Banca Transilvania - Probleme diverse

02 Mai 2019

Buna ziua! Vreau sa fac aceasta recenzie special pentru sucursala BT ?oseaua Alexandriei nr. 16, sector 5, Bucuresti. Mi-e groaza cand trebuie sa ajung la aceasta banca...se sta cu orele.... ziua sigur este pierduta... pleci si cu nervi, angajati NOI sunt total nepregatiti, comportament groaznic, parca ar lucra impotriva bancii.

Mihaela Iuliana Dragu (, )

Banca Transilvania - Card de credit

05 Ianuarie 2019

Vreau sa spun ca sunt client al B?ncii Transilvania din 2008 si întotdeauna m-am simtit respectata ,ajutata si inteleasa. Dar voiam sa va povestesc ultima experien??. Dat fiind faptul ca am sms alert activat si care acum imi dau seama cat merita, la ora la care va scriu,deci 1.30 noaptea,am primit 5 sms alert cu suspect frauda, ca ar fi avut loc tentative de tranzactie pe internet. Am sunat imediat la nr din sms ,call center Banca Transilvania si mi-a raspuns imediat un tip gentil si foarte prompt in informatiile date. Nu ma asteptam ca la o ora din noapte sa imi raspunda cineva. Sincer am avut experien?e si cu alte banci....nu exista termen de compara?ie. De la o simpla plata sau o informatie ceruta,nu ai aceeasi satisfac?ie ca la Banca Transilvania. Daca as cauta un sinonim pt ei ,acela e siguran??. Eu m-am sim?it mereu in siguran?? cu ei. Mul?umesc !

RODICA GAVRILA (Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti)

Inapoi sus