Opinii clienti Banca Transilvania

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Cont curent

18 Iulie 2020

Nu exista o nota mai mica de 1? Pacat, le-as fi acordat cel mult nota 0,5. Nu sfatuesc pe nimeni sa intretina un cont la aceasta banca mizerabila , care nu a invatat inca cum trebue sa se poarte cu clientii. Aroganta, provincialitate si dispret fata de client. Ca pe vremuri la comunisti. Subsemnatul sunt rezident permanent in Germania. Am deschis in Mai 2019 un cont curent, explicand la Filiala Bucuresti- Titan ca astept o suma de plata de cca. 100.000 lei in lunile urmatoare si o alta suma din vanzarea unui apartament in Bucuresti in anul 2020. Intrucat nu erau de asteptat intrari lunare, de salariu sau de pensie, am lasat inainte de plecarea in Germania o suma suficient de mare pentru a asigura cheltuelile de cont pe ca 2 ani de zile. 6 luni mai tarziu banca a inchis contul in mod abuziv, pe motiv ca nu exista intrari lunare, care sa le acopere cheltuelile de cont (??). Desi pe cont exista inca o suma suficienta, ce trebuia folosita in continuare pentru asemenea cheltueli de cont. Mai departe: cu toate ca le-am facut dovada sumei ce trebue sa mi se plateasca de catre o institutie de stat, au refuzat re-deschiderea contului, fara sa numeasca cauza acestei decizii. Masura este aroganta si abuziva, nu corespunde regulamentelor bancare ale UE. si este discriminatorie. In UE oricare cetetean are dreptul sa aibe un cont de banca, in tara de origina, al carei cetatean este. Nu exista o alta banca in UE, care sa recurga la asemenea masuri murdare. Din contra, conturi cu sume minimale de 1-2 euro, pot ramane deschise ani de zile, intrucat toate banci le oneste, nu cer sume suplimentare, inafara taxei lunare de cont. Halal Banca Transilvania, o grupa de conducere iresponsabila, care nu respecta clientul si contractul stabilit cu acesta. Banca nedemna de increderea noastra !!

Niculescu Vladimir (, )

Banca Transilvania - Cont curent

12 Mai 2020

Foarte buna! Sunt super mul?umit? de serviciile oferite. Succes în continuare tuturora ????????????

Covaci Alina (, )

Banca Transilvania - Cont curent

13 Martie 2020

Buna ziua Cu Banca Transilvania am avut o experienta neplacuta zilele trecute. Sunt client (am fost) de foarte multi ani in jur de 10 ani iar zilele trecute am aflat ca mi-au desfiintat conturile inclusiv accesul la internet bancking. Motivul lor a fost ca in ultimele 6 luni nu am avut tranzactii bancare in conturi si ei zic ca au trimis o notificare scrisa la adresa de corespondenta care acolo nu mai locuieste nimeni! In baza acestei notificari au luat decizia sa inchida conturile fara sa fiu contactat si pe alte cai de exemplu aveam trecut telefon mobil valabil si adresa de email valabila plus puteam primi mesaje pe internet bancking, ei nimic au trimis o hartie si gata au inchis conturile! Proble este ca dupa 6 luni am mai facut tranzactii bancare din acelasi conturi care nu le-au luat in considerare am ordinele de plata in format digital. In anul 2020 banca iti inchide conturile in baza unei scrisori trimise care nu stim daca a ajuns sau nu, normal ar fi trebui sa fie recomandata iar daca avea confirmarea ca nu am primit acea instiintare sa incerce contactarea clientului pe alte cai de exemplu telefonic sau pe email, dar nu si nu au inchis si gata adio client! Niciodata nu o sa mai fiu clientul vostru si basta plus ca nu o sa va recomand niciodata si am sa povestesc experianta mea cu banca. Din toata inima va doresc FALIMENT pa!....

Radu Marian (, )

Banca Transilvania - Credit IMM

10 Februarie 2020

Buna ziua Am dorit s? accesez un credit prin Divizia pentru Medici a Bancii Transilvania . M-am adresat sucursalei BT din Timisoara ( din Piata 700). Dou? domni?oare ,de la biroul de credit,discutau vesel despre programul personal al dupa-amiezii. Nu au avut timp pentru mine.Am plecat fara ca cineva din aceasta banca s?-?i fac? timp pentru mine.( 10.02.2020 orele 14). Sfat: schimba?i denumirea Divizia pentru Medici.( ar fi foarte potrivita : divizia de pierdere de timp). Ar fi foarte potrivita pentru aceasta banca.

Augustin Maroiu (, )

Banca Transilvania - Internet banking

17 Ianuarie 2020

Am un cont cu BancaTransilvania, pe care nu îl folosesc mult. Cu toate acestea, recent, am decis s? activez aplica?ia mobil? BT pe mobil ?i dup? o interac?iune telefonic? cu Banca Transilvania, a trebuit s? merg într-o sucursal? ?i s? aceasta problema. Dezam?gire mare s? a?tep?i 30 min la telefon pentru a fi informat ca nu te pot ajuta telefonic, nici m?car pt a actualiza adresa de coresponden?a. Interac?iunea telefonic? cu ei înseamn? o pierdere de timp, deci pentru acest serviciu primesc 0 stele. Cu toate acestea, în filiala Bistri?a este un angajat foarte bun, Raul Razvan Putilean, care a încercat tot posibilul s? ofere o experien?? foarte bun?, de?i într-o situa?ie specific?, ac?iunile sale erau limitate de colegii s?i si procedurile bancii. Its the kind of employee who likes to go the extra miles to satisfy its customers. Angajatul a ar?tat dorin?a de a ajuta, abilit??i excelente de a interactiona, a intelege problema si a ajunge la o solutie favorabila, astfel încât, pot numi o experien?? excelent?. Dup? aceast? experien??, m? pot exprima ca fiind cea mai bun? banc? din ora?, cu privire nu la serviciile grozave pe care le ofer?, pentru ca toate ofera aceleasi servicii insa prin puterea de a recruta oameni de calitate. Multumesc pentru aceasta experienta.

Dana Aruncutean (, )

Banca Transilvania - Cont curent

05 Decembrie 2019

O banca cu proceduri si oameni lipsiti de bun simt, institutie care deschide conturi in valuta automat fara nicio procedura sau acord, in schimb ca sa desfiintezi contul in valuta te cheama personal in sucursala. Eu sunt insarcinata in luna a 9a dar nu a parut sa-i sensibilizeze faptul ca ma pun sa vin in sucursala sa semnez desfiintarea contului in euro purtator de taxe lunare, dupa ce mi l-au infiintat peste noapte fara acord, doar pentru ca un furnizor s-a gandit sa plateasca in euro. Ei nu fac conversie automata ca orice banca normala si sustin ca acest lucru e precizat in 'termeni si conditii', insa e cu totul altceva sa scrii 'nu facem conversie automata' versus 'iti infiintam automat un cont in valuta cu taxe lunare de administrare'. Operatoarea call center super nesimtita si ne empatica. Dar ei nu au nevoie de empatie si politete, clientii sunt doar niste prosti care justifica prezenta lor pe piata, atat, nu reprezinta baza businessului ca sa aiba de ce sa le pese de ei, evident. Wake up BT, o sa-ti pierzi clientii, nu mai esti ce trebuie. Consider ca in felul asta isi da arama pe fata aceasta banca dornica sa para prietenoasa.

Elena Georgescu (, )

Inapoi sus