top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

P VPopa VIOLETA
Cont curent de la BRD

Angajații BRD își bat joc de noi

Bună ziua, azi am fost sa îmi închid un cont de care am uitat și am primit un sms prin care eram instintata ca am de plata pt administrare cont, deși eu nu am ridicat cardul din agenție deoarece expirase de 2 ani. Am fost la prima sucursala din Craiovita, unde după ce ca ne țineau la ușa și am stat la rand 15 min îmi zise agentul de securitate de la ușa ca la persoane juridice puteam întra, dar el nu avea de unde sa știe de ce stau eu la rand. La birou doamna mă întreabă unde am deschis contul acolo să mă duc, zic ok, mă duc pe Severinului și surpriza acolo nu mai era, se mutasera. Plec la sediu pe Mihai Viteazu, acolo o dominisorica îmi zice doamna trebuie sa mergeți în Craiovita pe Segarcea că acolo s-au mutat cei de pe Severinului si că acolo trebuie sa merg. Ok, bag str Segarcea pe waze, nimic. Ajung în Brazda la BRD și întreb acolo dacă pot să îmi închid contul, și bineînțeles ca da, acolo s-a putut deoarece am dat de un om competent și care chiar merită toate laudele domnul Draghici Marian Dănuț care a rezolvat ce în celelalte doua sucursale nu s-a vrut. Stau și întreb - timpul meu, benzina mea si stresul cine mi le da înapoi. NU RECOMAND BRD CRAIOVA NICIODATA. DE RAHAT

30-05-2025

S SSorin Sandru
Asigurare de viata de la NN Romania

Am primit toate informațiile.

Am primit toate informațiile, dar timpul de așteptare a fost puțin cam lung.

28-05-2025

T CTURDA CLUJ
Tranzactii la ghiseu de la BCR

Problema cu un transfer

5 mai 2025.trebuia ridicata o suma trimisa prin smith@smith bcr,de la ghiseu,turda.aflam ca nu.mai fac plati acolo ,sa mergem la cluj,cu programare. Dar in sucursala ,nimeni nu are amabilitatea de a programa pe a doua zi .mai bine te trimit la alte banci sa iti ceri banii ajunsi bcr.6 mai ,ajungem la cluj,pe bulevardul 21 dec 1989.nu se realizeaza plata pt ca nu gasesc operatiunea introducand codul de 11 cifre.singura explicatie lógica e ca nu au fost capabili sa il introduca corect.te trimit si de acolo acasa ,sa astepti.nu stiu ce sa astepti.asa 2 zile.a treia zi ,7 mai ,sun la orele 16.00 sa intreb si mi se spune ca nu au avut timp sa se uite.asta e interesul pe care l-au aratat in aceste sucursale ,ca sa ne realizeze cea mai simple opeatiune ,ZERO.daca ar fi avut interesul sa introduca codul de mai multe ori,sigur ar fi iesit corect ,o data.am facut multe sesizari si nu mi se raspunde care a fost motivul.dar am fost sunata de la cluj sa mi se reproseze acest lucru,pe motiv"ca vede toata lumea" si m-a sicat sa aud ca dna nici macar nu stia ce suma trebuia sa ne fie platita.tinea una si buna ca era o suta,cand nu e asa.i-am spus de cateva ori ca nu e asa,dar o tinea una si buna cu ale ei.asta arata ca ori confundanpersoana ori atentia a fost zero la ce i s-a spus.si insista sa denunt de ce de la turda nu ni s-a facut programare pt sucursala la cluj.asa ca ,noi presupunemca nu a fost capabila sa introduca un cod corect,nu este alta explicatie.astept raspund prin mail la sesizari,dar si acolo ma ignora,asa ca daca nu se intampla ,plangere la protectia consumatorului o sa fac ,fara nici cea mai mica indoiala.dupa ce ne-au batjocorit atatea zile ,fara nici o solutie,nici nu primesc raspuns la sesizari.o sa ii intrebe atunci cei de la protectia consumatorului.si nu e prima data cand ne confruntam cu probleme din cauza incompetentei unor angajati bcr.nu e prima data cand santem mai multe zile pe drumuri ,fara nici un rezultat.de fiecare data esti trimis la plimbare,chiar daca mergi cu programare. E mai usor sa scoti problema la plimbare,decat sa oferi solutie.nu e asa?

15-05-2025

O COlimpia Caratus
Credit nevoi personale de la TBI Bank

Am solicitat un credit pt a cumpăra masina

Am solicitat un credit pt a cumpăra masă și scaune în bucătărie. Am cerut firmei de mobila anularea comenzii, pt ca, după 6 săptămâni de așteptare, mi-au comunicat ca nu au produsul pe stoc. Ei au cerut TBI anularea creditului. Deși exista dovada solicitării anularii, TBI îmi trimite SMSuri somandu-ma sa plătesc acest credit de care nu am beneficiat, chiar și mesaje vocale. Am intrat în contact cu ei, mi-au spus ca e o problema de timp, pana se confirma anularea, din cauza sistemelor. Totuși, de aproape 2 luni de când am cerut anularea, primesc in continuare somații de plata. IN PLUS, MI-AU ACORDAT O LINIE DE CREDIT DE 7.500 RON, CU FORTA, NU AM SOLICITAT EU ACEST SERVICIU, LINIE CARE APARE IN BIROUL DE CREDIT. Am depus plângere la OPC, niciun răspuns pana acum, am fost sunata azi de o reprezentanta a TBI, care m-a întrebat dacă vreau anularea liniei de credit, de care nici nu aveam habar și care m-a enervat și mai tare ca m-a făcut sa realizez ca mi s-a băgat pe gat și acest produs. Exista politie economica, exista vreo autoritate care analizează și aceste recenzii și încearcă sa regleze abuzurile? Sau trebuie sa ma cert cu ei în continuare? Sau trebuie sa ma duc peste ei sa le f..t câte un pumn în cap? Sau trebuie sa fac AVC?

13-05-2025

M MMihaila Mihai
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Pentru un credit de 500 lei, mi-au cerut

Pentru un credit de 500 lei, mi-au cerut girant care, sa aiba aceeasi adresa de domiciliu cu a mea :))) Sarmanii de ei!

08-04-2025

M MMarius Macovei
Cont curent de la BCR

BCR-aplicația George

Bună ziua. Mi-am schimbat telefonul și a trebuit să instalez din nou aplicația George, la call-center nu răspunde nimeni am stat în așteptare 30 minute pe zi timp de o săptămână până m-am plictisit,si azi m-am dus la sucursala de pe Șoseaua Pantelimon lângă Shop&go, intru înăuntru erau două funcționare care nu aveau nici un client doar stăteau pe o rețea socială, îi spun problema cu aplicația George, la care ea foarte iritată îmi spune că nu se poate în acel moment îmi trebuie programare în zilele următoare…. În secunda doi am plecat și am transferat toți banii din contul BCR în alt cont ING tot al meu. Am cont bancar la ING, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, la aceste bănci am transferat aplicațiile fără probleme. În perioada următoare o să-mi închid contul la acesta rușine de banca numită BCR . O zi bună.

31-03-2025

D VDoina Vina
Cont curent de la Raiffeisen Bank

Sucursala din strada Vergului

Sucursala din strada Vergului. Incinta Carrefour Pantelimon. Personalul se poarta foarte urat cu clientii. Am avut chiar azi o experienta de genul acesta cu d-na Cristiana Vulcan. Nu recomand aceasta sucursala si nici aceasta persoana.

27-03-2025

V DValentin Dinu
Credit nevoi personale de la BRD

Fugiți de BRD

Fugiți de BRD faceți la alta banca, cea mai nenorocita banca posibila și cei mai mari cămătari legalizati plus de asta în majoritatea sucursalelor personalul este jalnic te tratează cu indiferenta,etc...Fugiți de banca asta nenorocita BRD.

24-03-2025

Y YYuyu Yoyo
Card de debit de la CEC Bank

AM AVUT UN CONT CURENT PLUS 2 CARDURI

FERITI-VA DE AGENTIA AMZEI BUCURESTI, UNDE EXISTA UN INDIVID PE NUME ADY BOSOANCA CARE SE PREFACE CA MUNCESTE, ESTE NEPOLITICOS CU CLIENTII SI COLEGII LUI. NU ACORDA ATENTIE CLIENTILOR POTENTIALI/ACTUALI. PROBABIL IL DOR OASELE SI PENSIA IL ASTEAPTA. AM AVUT UN CONT CURENT PLUS 2 CARDURI. AM FOST IN 2 AGENTII SA-L INCHID. NU AU REUSIT SA IL INCHIDA. TIN SA MENTIONEZ CA AU TRECUT 2 LUNI PANA AM REUSIT. CONDUCEREA CEC BANK REPREZINTA NISTE INCOMPETENTI COMUNISTI MAREA MAJORITATE. PACAT DE UNII OAMENI CARE CHIAR MUNCESC SI NU SUNT INCOMPETENTI. SUMARUL: AM PLATIT COMISIOANE DEGEABA TIMP DE 2 LUNI. FERITI-VA DE ACEASTA TARABA. TRAIESC IN ANUL 1902 DIN PACATE FARA RESPECT PENTRU CLIENTI, ETC... DOAMNE AJUTA CA AM REUSIT SA INCHID ACEST CONT. MILA PENTRU CEI CARE AU CREDITE.........

17-03-2025

R DRadu Dobrescu
Credit nevoi personale de la TBI Bank

Am avut cu acestia 3 credite

Am avut cu acestia 3 credite care s-au inchis, in urma multor recenzii reale citite si oameni care spun clar ca nu sunt seriosi ca IFN sau banca cum cred unii, o confirm cat si cei de la banca unde am refinantat tot creditul cu acestia mi-au spus frumos sa am grija, ca daca am facut plati anticipate acestia le iau in considerare cand doresc ei, in urma inchiderii tuturor creditelor, au ramas cca 2000-2400 Ron ce trebuiesc returnati persoanei mele, si amana plata, care ar putea fi facuta in 3-5 zile lucratoare legal, cu toate ca exista dovezile de inchidere, acestia imi explica ca totul este in analiza si cand va fi momentul, nu se stie cand vor rezolva aceasta problema, urmand de aprox 2 saptamani, tot astept un raspuns clar cu returnarea sumelor pe plus ramase in conturile acestora, nu ofera data, mi se arunca vorba de genul, "In cel mai scurt timp legal!", asa ca va recomand urgent sa evitati acest IFN, care nu este banca inca odata, iar legile din Romania pentru acestia conform BNR nu exista. In alta ordine de idei, va spun ca au comisioane exorbitante cat si dobanzi ce clar BNR nu le va accepta. Evitati orice chestie cu acestia chiar daca vi se pare usor si simplu, urmand aceasta am facut o verificare si la ANAF, unde voi duce dovezile singur, lasa istoricul cum ca ai credit la acestia cu LUNILE, dovada ca nu sunt profesionist iar la inchiderea unui credit apari cu istoricul lor ca inca mai ai de plata. Ramane daca intarzierile acestora vor fi cine stie cand in 2025, dupa ce am incheiat legal orice socoteala cu acestia, sa recurg la avocat si sa fac citatie pentru sumele ce le au acestia restante, deoarece pentru ei este legal sa isi bata joc de clienti. Bafta in alegerile cu acestia. Va recomand sa evitati.

13-03-2025

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie