Opinii clienti UniCredit Leasing

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

UniCredit Leasing - Leasing auto

10 August 2012

In august 2007 am contractat un leasing financiar ,pe firma, pe 3 ani, pentru un Fiat, pe care voiam sa-l folosim pentru taxi. Desi am specificat la firma Autocalabria scopul achizitionarii masinii, nu am fost avertizati nicio clipa ca unicredit nu permite ca utilizatorul sa foloseasca obiectul leasingului pentru prestarea de servicii de transport public in regim de taxi. Ne-am ,,razboit" atunci si cu Autocalabria, care a mediat contractul cu unicredit, am facut ,,n" demersuri la unicredit pentru a-i convinge sa fie de acord cu folosirea automobilului in regim taxi, dar, degeaba....Ne-am chinuit timp de 3 ani sa achitam ratele si asigurarile (val. rca 1100ron, pe an, casco) si, cu o intarziere de cateva luni, am achitat si ultima rata de inchiderea contractului, desi in contract nu era precizat un asemenea cost, valoarea reziduala fiind inclusa in rata.De aici urmeaza alt episod tragic al ,,telenovelei"! Am asteptat sa primim documentatia pentru transferul proprietatii, dar, contrar asteptarilor, aceasta nu a venit, in schimb, deconturile veneau unul dupa altul. Am sunat pentru lamuriri si ni s-a spus ca, pana nu achitam toate deconturile si rca-ul, nu putem face transferul.Bineinteles ca de atunci am fost depasiti de situatie cu aceste cheltuiei, in loc sa se opresca, sa facem transferul, sa achitam pana la data respectiva deconturile si rca-ul restanta, dumnealor au facut alte contracte cu asiguratorul ,,unjcredit broker" si datoriile catre d-lor au crescut pe zi ce trece, pana la un moment dat, cand am primit o ,,notificare de reziliere", prin care am fost somati sa predam obiectul de leasing in cateva zile. Am apelat la un avocat, pe moment am fost de acord sa achitam cei 8500 roni, cat s-au stras din momentul inchiderii contractului ,pentru facturi casco si rca, dar nu stiu cand se va opri aceasta nebunie, deoarece d-lor zic ca in termen de 30 zile vom putea face transferul, de la data achitarii restantelor, intre timp vom mai primi alte deconturi, pe care nu stiu cum le vom achita si cine ne va mai imprumuta. Pe de alta parte, cum pot afla eu daca este corect cum procedeaza unicredit? Este normal sa-mi ia masina daca am achitat-o, incluziv taxa de inchidere a contractului? Este normal si corect sa-mi trimita in continuare deconturi, pe care nu le mai pot achita? Cat au de gand sa continue? Chiar este nevoie sa ajungem in tribunal pentru a lamuri lucrurile?

Aurelia Statie (Ramnicu Valcea, Valcea)

UniCredit Leasing - Leasing auto

07 Octombrie 2010

Am citit cu atentie cazurile expuse de dumneavoastra si ma uimeste faptul ca aceleasi persoane angajate Unicredit Leasing sunt, se pare, legate intr-un fel de cazurile dumneavoastra. Oare persoane platite bine sunt dispuse sa faca orice pentru acel salariu , inclusiv, sa minta in scris sau verbal , sa promita nejustificat, sa insele practic prin , fals , uz de fals, ele fiind perfect constiente ca reprezinta Unicredit Leasing in aceste discutii cu clientii, .... ma intreb, oare sunt dispuse sa faca toate astea pentru salariu?(intrebare prosteasca) Raspunsul il dau tot eu : DA. banca ii apara , pentru ca au profit de pe urma "escrocheriilor" lor pe spatele celor ca noi. (inselati , pagubiti, dusi cu vorba , facturati apoi abuziv, invoiti de la servici pentru a depune plangeri impotriva lor , persiflati ) Si eu ma gasesc in situatia de a avea un conflict , nu primul , in urma OUG50/2010 . Mi-au trimis 2 acte aditionale in urma ordonantei semnate Antoaneta Curteanu-Presedinte al Directoratului si Dan Teodor Constantinescu -Vice-Presedinte : - primul imi cere sa fiu deacord cu titlul de"cost opertional lunar" preschimbat in "comision de administrare" , care acum este acoperit de OUG50/2010. - al doilea sa fiu deacord cu "comision unic"( ce este acoperit si prezent in OUG50/2010 dar fara valoare specificata) , in valoare de 80 euro exclusiv TVA descris de ei(Unicredit Leasing) ca fiind: " Suma pe care Utilizatorul (eu) o datoreaza Finantatorului (Unicredit Leasing ) pentru oricare din serviciile prestate de catre Finantator exclusiv la solictarea expresa a Utilizatorului si care nu sunt obligatorii si/sau gratuite in temeiul Constractului. Dupa plangerea scrisa depusa in termen legal de la data afisata pe plic, cum ca NU sunt deacord cu cele doua acte aditionale, inmanata personal (cu numar de intrare, semantura de primire, stampila bancii) am primit raspuns intr-o saptamana care suna asa: ATENTIE PENTRU CA ESTE PE CAT DE HILAR PE ATAT DE BATJOCORITOR SI HOTzESC "Referitor la nelamurirea prind Comisionul de Administrare: Acest comision nu se percepe contractului dumneavoastra de leasing, acesta redenumire a Costului operational lunar in Comision de administrare intra in vigoare pentru contracte ce prevad acest cost. Actul Aditional se considera acceptare tacita in temeiul OUG 50/2010 " Intrebare:daca nu face obiectul contractului meu , de ce mi l-au trimis, si mai mult de ce sunt fortat sa accept tacit acest Act Aditional? ...retorica dealtfel deci , nu mi se aplica mie , dar se aplica tacit. :) ,incalcand si notiunea de "tacit"( ca numai tacita nu poate fi considerata o plangere impotriva lor, un telefon si o discutie cu CallCenterul lor ) si OUG si tot ce e de bun simt si probabil considerat vreodata Respect pentru Client si legile Statului Roman si ale Directivelor Europene si tot . Tradus se poate citi: taci si accepta ce acte iti trimitem noi(Unicredit Leasing), oricum vor intra in vigoare "tacit" Raspunsul la plangere a venit de la Daniela Dima "Customer Operations Manager", cu care am dorit sa discut personal la telefon dar nu am trecut de prima fata din CallCenter, care se uita pentru prima data pe actele mele si cu care nu am putut discuta mai mult de "Se accepta tacit de catre dumneavoastra nesemnarea actelor aditionale" ...lucru invatat precum "scolarii" de pe tabla din sala de training. Mai sunt si alte baliverne in actele aditionale , toate taxate cu exemple din OUG 50/2010 si linkuri catre aceasta lege si comunicate publicate pe site-ul ANPC in plangerea depusa. "toate-s vechi si noi sunt toate"

Drumea Dan (Bucuresti, Bucuresti)

UniCredit Leasing - Leasing auto

28 Septembrie 2010

Buna ziua, Astazi am primit si eu de la Unicredit Leasing, scrisoare cu modificarea actului aditional. Am incercat sa inteleg mai multe din descrierea lor foarte tehnica...!!!! Am deschis calculatorul si am cautat informatii suplimentare. Am dat peste site-ul cu informatiile/mesajele de la dumneavoastra. Am fost pe de o parte placut surprinsa de profesionalismul de care dati dovada si in acelasi timp ingrijorata, pentru ca am realizat ca am multe probleme pe care nu le-am observat pana acum. Mai exact am un contract de leasing din decembrie 2006, incheiat pe persoana fizica. Ma ingrijoreaza faptul ca am primit de atatea ori instiintari cu marirea dobanzii, inclusiv acea instiintare cu: "Baza de refinantare pentru trimestrul I anul 2009 = (Suma valorilor cotatiilor zilnice ) / (Numarul de zile lucratoare bancare) = 84.766 / 20 = 4.24 % ", dar scrisoarea incepe cu mesajul":" UniCredit Leasing Corporation IFN SA isi propune sa mentina o relatie transparenta cu clientii sai si sa se implice in informarea acestora. Ne face placere sa va aducem la cunostinta ca incepand cu 1 ianuarie 2009 valoare dobanzii contractului dumneavoastra de leasing se va diminua in conformitate cu reducerea bazei de calcul (EURIBOR 3 luni). ". Nu am simtit scaderea, sa inteleg ca totusi au facut-o sau e o simpla fraza si este aceeasi situatie ca cea a unui client care v-a scris? Oricum data de finalizare a contractului se apropie (pe 1. 12 2010 este ultima factura) si le-am cerut sa-mi spuna (evident nu cu exactitate, dar aproximativ ) ce sume se adauga suplimentar la sfarsitul contractului. Au spus ca nu-mi pot spune, mi-au insirat o serie de copieri din acte normative (ceva de genul: se achita in cazul......., nu se achita in cazul....) fara sa-mi spuna ce si cat si ca nu-mi pot spune nici cat e taxa vamala. Sa fac eu cerere cu inchidere aticipata (dar nu vreau inchidere anticipata deorece taxa de inchidere depaseste dobanda pe care o mai am de plata), iar o colega a primit finalizarea contractului cu sume fabuloase. Mentionez ca am achizitionat un spark, contractul e fara valoare reziduala, valoare contract 5923 si am achitat un avans de 2073 (35%). Nu are rost sa va mai spun ca modul de comunicare (e drept prin email) a pus o distanta mare intre mine-clientul si cei de la firma (la care nu puteam ajunge nici cu scara...). Ce as putea face pentru a fi sigura ca nu sunt pacalita, mai ales ca am fost un client foarte bun platnic ( ce plateste oricum ....zic ei...)? cu stima,

Daniela STOIAN (Bucuresti, Bucuresti)

UniCredit Leasing - Leasing auto

20 Septembrie 2010

Buna ziua, In aprilie 2008 am incheiat cu Unicredit Leasing un contract de leasing pentru achizitionarea unui autoturism. In primele 9 luni, din 3 in 3 luni am primit instiintare cu privire la modificarea (cresterea) EURIBOR si prin urmare, mi-a crescut dobanda care era variabila in functie de EURIBOR. Incepand cu 1 ianuarie 2009 si pana in prezent (septembrie 2010) rata lunara a ramas constanta si nu am mai primit nici o instiintare cu privire la modificarea EURIBOR (care a fost in scadere) care a ramas la valoarea stabilita de ei in decembrie 2008. Azi, 20 septembrie 2010, am fost la sediul Unicredit Leasing pentru a cere informatii despre semnarea actului aditional (pentru care din nou nu am primit nici un fel de instiintare scrisa acasa) si am cerut si un scadentar si uimitor dar incepand cu 1 octombrie 2010 apare in scadentar ca rata scade (desi timp de 21 de luni EURIBOR-ul a ramas nemodificat). Am intrebat un reprezentat Unicredit Leasing cu privire la aceasta "stationare" a EURIBOR-ului si mi-a zis ca sa fiu multumita ca nu au marit marja. As dori sa aflu mai multe amanunte despre ce plangere ar trebui sa depun. Va multumesc,

Botoc Andreea (Bucuresti, Bucuresti)

UniCredit Leasing - Leasing auto

15 Mai 2010

Am avut in derulare un contract de leasing auto cu UniCredit, luna trecuta pe m-am hotarat sa achit integral acest contract drept pentru care le-am inaintat un mail prin care sa-mi spuna exact cat mai am de platit ca sa încheiem contractul. dinsii mi-au trimis un mail cu o factura proforma pe care am achitato a doua zi. le-am trimis imediat copie dupa O.P dar dupa o saptaman primesc de veste de la cei de la asigurari si anume Aliantz, ca de fapt trebuie sa platesc valoarea politei casco pana la sfarsitul anului de asigurare si anume luna august pentru ca am avut o dauna in noimbrie anul trecut. Din punctul meu de vedere atunci cand le-am cerut factura proforma celor de la leasing i-am intrebat destul de clar cat mai am de paltit, si le-am platit cat au vrut ei, dar acum nu vor sa-mi emita actele de proprietate pe motiv ca trebuie sa-i platesc asiguratorului integral polita pana in august. Eu nu am semnat nici un contract de asigurare si cu atat mai mult cand i-am rugat sa-mi trimita pe mail o copie dupa contract sa vad si eu unde era stipulata clauza aceasta nu mi-au trimis nimic. Eu oricum instrainez masina imediat ce am actele asa ca mi se pare absurd sa platesc casco pana in august pe un bun pe care nu il mai am. Oameni buni nici macar nu stii cum sa te mai comporti in tara asta cu o parte din institutiilw financiare, daca nu le dai banutii nu e bine daca vrei sa le platesti tot si sa termini cu ei iarasi mai gasesc ei ceva ............e JALE. VA MULTUMESC

bogdan timofte (Piatra Neamt, Neamt)

UniCredit Leasing - Leasing auto

08 Decembrie 2009

S.C Belvedere Andy SRL :

Deci,dupa evenimentele mentionate pe site-ul dumneavoastra am angajat o avocata.

A  trimis o scrisoare cu curierat la Unicredit Leasing.Bineinteles ca a ramas fara raspuns, si bineinteles ca D-na Apostol  a continuat sa ignore orice telefon ( fie pe mobil sau la birou ) .

Intre timp Unicredit Leasing a prelungit asigurarea casco cu un an intreg, fara sa ne intrebe de parere sau macar sa ne anunte. Ne-am trezit direct cu deconturi.

Saptamana trecuta ne-au anuntat fostii vecini din Deva ( unde am avut sediul acum 3 ani ) ca avem o corespondenta.Spre surprinderea noastra a fost de la un executor din Deva care a preluat dosarul de la un executor din Bucuresti. Ni s-a cerut sa aducem autoturismul la Deva in maxim o zi ! ( in conditiile in care masina nu are RCA si nici macar numere rosii ) .Avocata noastra s-a prezentat la executor si i-a prezentat situatia de plata.A constatat si dansul ca de fapt nu are ce sa execute din momentul in care masina este achitata integral.

Am sunat la Unicredit leasing si am cerut o programare pentru audienta la d-le director Dan Constantinescu. Reprezentantul a ocolit subiectul  elegant si ne-a reamintit ca avem o restanta de doua deconturi ( din prelungirea contractului cu Allianz Tiriac )  si un litigu.Am cerut din nou programare.Am fost pus in asteptare .Cand a revenit,ne-a anuntat ca cineva de la “recuperari” ne va suna. Binenteles ca au fost doar vorbe in vant.

Asadar, astazi , 2 Noiembrie, am plecat cu avocata la Bucuresti, sa vedem ce putem face la Unicredit Leasing.Dupa o ora si jumatate de asteptare ne-a primit un domn pe numele Ioan Otelea,Legal Advisor- Collection Manager.Probabil ca dansul a terminat o facultate de drept, dar una de bun simt, nu a terminat.

Avocata noastra a prezentat punctul nostru de vedere.La argumentele aduse acest domn ba tragea din umeri ba se stramba.

Cateva lucruri care ne-au socat :

1.I s-a aratat corespondenta cu d-na Apostol. Raspunsul dansului a fost ca aceste emailuri sunt scoase din context .I s-a aratat adresa de la Unicredit Leasing semnata de manuta lui si de catre D-l Dan Constantinescu.In aceasta adresa este mentionata conversatia cu d-na Apostol.   

2.Am intrebat pe acest domn, de ce a fost trimis dosarul la executor ?  Raspunsul a fost ca contractul s-a reziliat .Ca si concluzie, intelegerea cu Unicredit Leasing facuta cu d-na Apostol este nula. Am intrebat daca Unicredit Leasing vrea si banii si masina ??  La aceasta intrebare d-l a raspuns,tineti-va bine… “DA” ! Deci d-lui i s-a parut normal sa incaseze 40,000 euro, din care cca. 8000 euro profit si sa ramana si cu masina. La acest raspuns i-am spus d-lui ca acest lucru se numeste FURT, la care dansul ma intreaba “Cand ati semnat contractul ce a fost ? “   Nici pana acum nu imi dau seama daca dansul era pus pe glume  sau chiar ne acuza cumva fara nici o baza de furt (!? ) prin simplul fapt ca am semnat un contract de leasing.

D-l ne-a zis ca a tras 3 concluzii din discutia cu noi :

1.Unicredit Leasing nu stie sa se comporte cu clientii

2.Actionam in instanta

3.Apelam la media

 

Am intrebat daca d-l Constantinescu este in cladire. Ne-a intrebat daca  avem programare. Am spus ca nu avem fiindca ni s-a refuzat elegant o programare si ca a ramas sa ne sune cineva din departamentul dansului.Mare a fost surpriza dansului cand a auzit acest lucru. S-a oferit sa coboare jos cu noi la receptie ca sa facem o programare fiindca “ va dati seama ca dansul este un om ocupat, si poate sa fie liber astazi sau poate nu “. Am preferat sa plecam.

Deci,cam asta a fost intalnirea noastra cu reprezentantii Unicredit Leasing. Multa batjocura,tragere din umeri, refuz de a recunoaste o intelegere, crearea unei atmosfere de genul “ Eu sunt mult mai destept ca voi si mai uit de sus in jos , pe voi, cei de la provincie”.

Viliam Dollinger (Petrosani, Hunedoara)

Inapoi sus