Opinii clienti BRD Finance

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD Finance - Credit ipotecar/ imobiliar

16 Octombrie 2018

Buna ziua am luat si eu un credit prima casa, multe asteptari,bani ceruti pe rand nu sti la ce sa te astepti din partea lor,in loc sa specifice de la inceput tot ce trebuie doar primeam telefoane ca trebuie sa mai depun am uitat sa va spun si asta am patito de cateva ori,in loc sa iti spuna din prima tot ce trebuie,si cu asigurarea de viata am patit la fel.Din punctul meu de vedere nu sunt pregatiti.

Cristina Baciu (Sibiu, Sibiu)

BRD Finance - Card de credit

06 Februarie 2018

Buna ziua, Institutie ca BRD Finance, nu veti mai gasi nicaieri in tara asta! O banca pe care o cauti cu politia si nu o gasesti, care nu raspunde niciodata la telefon! Este inadmisibil sa vrei sa afli cateva date de doi lei despre un card la fel de doi lei si el si sa nu poti sa prinzi o legatira!! Stai cu oerele pe fir si cand ai prins in sfarsit legatura te loveste-n cap incompetenta!! Sunt clientul lor de cativa ani si isi bat pur si simplu joc de banii nostri! NU MAI APELATI LA EI OAMENI BUNI, FERITI-VA DE BRD FINANCE!!! Dau tepe si apoi sunt de negasit, duduile nesimtite din Dedeman SI Carefour te iau peste picior... banuiesc ca au angajat cei mai ieftini oameni din moment ce nu stiu sa de o informatie!

Dumitru Priguza (Bucuresti, Bucuresti)

BRD Finance - Card de credit

17 Ianuarie 2018

Buna seara,sa ma povestesc experienta mea de curând cu domnii de la BRD FINANCE si angajatii lor de tot r...tul!! Acum 2 luni merg in magazinul Dedeman sa fac si eu ca tot omul o rata! Fiind prima rata nu stiut ce si cum! Domnisoara angajata in Dedeman Tomis 3 Constanta a fost foarte nesimtita la propriu si la figurat si deloc seriosa mi-a expus o oferta la început de 20 rata fara dobânda suma minima de care puteam beneficia fiind de 5000 RON , zis si facut ma trimite sa iau produsele pe care le vreau sa vin cu ele casa intre timp ma anunta ca nu mai pot lua de suma aceea si ca la salariul care il am (Mentionez 2100 RON salariul net) imi poate oferii credit in valoare de 3300 RON din care trebuia sa fac o plata anticipata in avans de 400 RON , ok accept las unele lucruri de oparte si iau strict de suma care mi s-a acordat ! Ajung la ghiseu cu produsele luate nu imi expune contractul doar ma pune sa semnez spunându-mi ca mi-a facut la inceput prezentarea ofertei lor! Acum la prima rata ce sa vezi in loc de 178 RON cat era mi-a venit 255 ! Iar in loc de 20 rata fara dobânda mi-au bagat pe gat 24 de rate cu o dobânda uria?e !! Foarte neseriosi si ei ca institutie si angajatii acestora ! Încercând sa sun sa cer explicatii nimeni nu a stiut sa imi spuna nimic!

Cosmin Mihai (Valu lui Traian, Constanta)

BRD Finance - Card de credit

19 Decembrie 2017

Am deschis doua conturi BRD Finance,iar cand am dorit sa le reziliez am fost plimbata de la un ghiseu la celalalt.Am depus 4 cereri de reziliere la post de lucru BRD din Dedeman Sos. Giurgiului si nu au ajuns niciuna la sediul principal,mai mult,dupa 3 luni am primit mesaj pe telefon ca mi s-au mai adaugat 18 lei de plata.Am sunat si am discutat cu 3 persoane diferite si am primit tot timpul alt raspuns si alti pasi de urmat.Vreau o decizie in care sa imi spuna ca s-au incheiat contractele pentru ca nu mai am incredere in companie si ma astept ca peste ceva timp sa mai primesc alte sume de plata.

Maria Ionita (Bragadiru, Ilfov)

BRD Finance - Card de credit

22 August 2017

In Septembrie 2015 am cump?rat dintr-un magazin specializat in electrocasnice, un telefon a c?rui valoare era de 3199 lei , beneficiind de fidelitate am putut sa il achizi?ionez in rate egale fara dobânda . La în?elegerea dintre angajatul magazinului si o d-soara "ambulant?" credite mi-au facut contract prin BRD , de?i ni vroiam . Ok , toate bune si frumoase s-a scurs 22 de luni din cele 24 de contract , suma pe care o datoram sa terminat si am zis sa iau legatura cu cei de la BRD FINANCE sa anunt , încheierea pl??ii si închiderea contractului. Am sunat azi ,22.08.2017 in jurul orelor 11 si dupa numai 24 de minute si 17 secunde am reu?it prin perseverenta sa intru in legatura cu o operatoare , putin cam nervoasa si foarte plictisita, care-ia i-am expus situa?ia , iar dumneaei dupa cateva încerc?ri de a ma convinge sa p?strez cardul pe care nu l-am folosit nici macar nu l-am desf?cut din plic, ma trimite într-un magazin Carrefour sau Dedeman sa completez o cerere . Bun dar eu locuiesc inAlexandria si nu avem astfel de magazine ce sa fac nu exista alte variante care sa mu implice costuri de deplasare si timp pierdut, iar creditul mi sa acordat in Alexandria nu in Carrefour sau Dedeman . Scurt numai acolo se poate si convorbirea sa încheiat aici , in era super tehnologiei de comunicare email, fax ,twitter, Skype , Facebook etc .noi trebuie sa ne deplasam km pt a completa o cerere. Ce are de spus BRD GroupSocieteGeneral?!!!

Ion Marin Pascu (Alexandria, Teleorman)

Raspunsul BRD Finance

Va multumim pentru timpul acordat in cadrul discutiei de vineri si ne bucuram ca am gasit impreuna solutia optima pentru solicitarea transmisa. Pentru a proceda la inchiderea contractului, asteptam formularul de reziliere card (model de formular transmis catre dumneavoastra pe e-mail), completat si semnat de dumneavoastra. Pentru depunerea acestui formular nu este nevoie sa va deplasati in unul din punctele noastre de lucru, fiind suficient sa ne transmiteti documentul mai sus mentionat pe adresa de e-mail contact.brdf@brd.ro. Ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice detalii suplimentare.

BRD Finance - Card de credit

13 Aprilie 2017

Am facut o comanda online la unul dintre partenerii BRD Finance, cu plata in rate si achitata cu un card All Inclusive. Autorizatia platii s-a facut in data de 30 martie, insa la 2 zile am cerut anularea si comandarea aceluias produs de la alt partener (1 aprilie). Dupa nenumarate telefone catre partile implicate (inclusiv CALLCENTER BRD care este ABSOLUT INCAPABIL sa ofere orice fel de informatie), am aflat prin e-mail ca platforma de plata online are cererea de anulare datata 5 aprilie. Pusi in fata informatiilor adunate, am primit un raspuns telefonic din partea BRD ca suma va fi restituita pe data de 22 aprilie (intr-o sambata?!), dupa aproape 1 luna de la anulare! Inca astept un raspuns scris la mail-ul adresat ieri, 12 aprilie, in care sa-mi fie demonstrat prin ce metoda de comunicare am luat la cunostiinta sau cel putin am fost informat cu privire la procedurile returnarii si durata acestora. Tin sa mentionez ca in momentul de fata sunt pus de catre BRD in situatia de imposibilitate a achitarii ratei pentru comanda facuta. Lipsa de comunicare, lipsa de profesionalism si tendinte marsave in relatia cu un client ce n-a depasit niciodata termenul de plata al ratelor. NU RECOMAND!

Maria Avram (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus