Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Opinii clienti BCR

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Credit nevoi personale

09 Iunie 2016

Oexperienta f, f, f trista din care m-am ales cu sechele f. serioase!In 2007 datorita *transparentei* bcr care era laudata peste tot , am facuto refinantare ! Au inceput telefoane de promavari , etc! ratele au mers f. bine pana cand , am fost internata la spital! Ratele mergeau la doctori, eu am incercat de multe ori sa pastrez legatura cu banca rugandu-i sa aiba un pic de rabdare ca imi voi reveni si voi da toate ratele! M=am dus dupa 2luni si 27 zile sa platesc dar nu mi-a fost primita rata si m-am trezit....la KRUK! ALT CALVAR ALTI OAMENI CARE JIGNESC MAI ALES PENSIONARII

karla ontan (Comanesti, Bacau)

BCR - Overdraft/Descoperit cont

30 Ianuarie 2016

Anul trecut pe vremea aceasta m-am gandit sa mi fac un overdraft.Bad decisions!! Eram angajata de careva luni bune si ce i drept, aveam ceva nevoie de niste banuti mai multi si gramada pentru a mi rezolva niste probleme.Am nimerit o doamna draguta, care vazandu ma asa tinerica m a "invartit" si m a "sucit" pana, pe langa plafonul de descoperit de cont in valoare de 5000 lei, m am facut si cu un card de cumparaturi cu limita pana la 3000 de lei! ( o sa postez si despre acesta in curand) Nu prea stiam cu ce se "mananca" descoperitul acela de cont si chiar nu stiam cum pot restitui bani, ideea era ca aveam un termen de 1-2 ani sa i inapoiez, iar ceea ce stiam de pe la colegi, cunoscuti etc era ca trebuie sa las lunar o suma de bani din cont pt a si retrage ei dobanda.Pana aici a fost ok.Lasam ce i drept sume nu foarte mari, gen 100 lei/luna si s a intamplat in 2-3 luni sa las ceva mai putin.Totul a fost ok.Intre timp, cam prin vara, am renuntat la acel loc de munca.Sunt plecata din tara de atunci, iar prin octombrie am inceput sa virez niste bani in contul acela (2000 lei si saptamana trecuta 300 lei).Totalul ar fi de 2300, dar in cont sunt numai 1700 si ceva? 500 si ceva de lei lipsesc...pe dobanzi??In nici 4 luni. As vrea sa scap cat mai repede de aceasta "problema" si as avea nevoie de niste sfaturi...Nu mai vreau refinantari sau altele.Pur si simplu vreau sa inchid tot.Cum s putea fce acest lucru.Cat ar trebui sa restitui? Dobanda este de 12,49%.Multumesc!

Andreea Robu (Focsani, Vrancea)

BCR - Cont curent

13 Noiembrie 2015

Stiind doar CNP beneficiarului, nu se poate depune de catre alta persoana bani in contul beneficiarului. La Brasov asa este. Lucru de neacceptat atata timp cat la alte banci se poate si este logic asa sa fie. Nu umbla nimeni cu contul bancar la el scris sau.....memorat.

Viorica Hadareanu (Brasov, Brasov)

BCR - Card de credit

01 Septembrie 2015

In luna Iulie a anului 2011 am solicitat emiterea unui card de credit Mastercard Gold, garantat cu depozit colateral. Limita de credit a fost de 2500 EUR pe cand depozitul colateral de 3000 EUR. Motivul principal al solicitarii a fost folosirea beneficiilor oferite de card, precum accesul la business lounge-ul Otopeni, discount-uri la magazine si asa mai departe. In Luna August 2015 am solicitat inchiderea acestui card, respectiv tragerea celor 2500 EUR din depozitul colateral care acum era in cuantum de 3150 EUR. Mi s-a spus ca este imposibil si ca trebuie sa achit eu 2500 EUR dupa care BCR va debloca suma aferenta depozitului colateral in 2-3 zile. Acest lucru dupa parerea mea este complet absurd, incoerent si complet ilogic. Trecand peste acest lucru, am achitat 2500 EUR pentru a inchide cardul si m-am prezentat la BCR pentru a completa cererea de inchidere a cardului de credit si a solicita deblocarea depozitului colateral. Am constatat cu stupoare maxima faptul ca functionarele BCR m-au informat ca dureaza 30 de zile deblocarea depozitului, de la 2-3 zile cat dura initial cand am intrebat. In plus, motivarea a fost ca poate mai exista tranzactii in decontare. Le-am intrebat respectuos daca acum exista sume blocate pe card si raspunsul a fost ca nu. Au spus ca poate vor mai fi pana cand se inchide cardul. Le-am rugat sa blocheze cardul pe loc. L-au blocat. Am intrebat din nou acum de ce mai dureaza 30 de zile daca nu exista tranzactii in decontare iar cardul este blocat. Raspuns: "Domnule, asta e procedura, ce nu intelegeti?!" Un astfel de raspuns si o astfel de abordare nu este sub nicio forma demna de vreun respect. Aceasta procedura este complet inutila, ilogica si aberanta. Mai mult decat atat, abordarea fata de clienti este de o impertinenta rara. Practic ei din blocati banii oamenilor fara niciun motiv, iar cand li se invoca faptul ca ceea ce fac este ilogic, intervina caseta cu "Asta e procedura". Traim in 2015 nu in 1990, putem plasa banii oriunde in Europa si cu certitudine nu in Romania. Cu atat mai putin la BCR. Aceasta experienta s-a petrecut la BCR Sucursala Unirea.

Andrei Serban (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

15 August 2015

O banca oribila ca si serviciu cu clientii. S-a facut un antecontract cu vanzatorul locuintei, cu despagubire de 1000 de eur in cazul in care nu achit pretul apartamentului. BCR a dat, inainte de a incheia antecontractul, dupa o sumara analizare a dosarului de catre ofiterul de credit, toate garantiile ca creditul va fi acordat. Ba chiar s-au evaluat posibilitatile maririi acestui credit. Au fost luate in calcul veniturile a 3 persoane. Una din ele era propriul administrator al firmei. 2 persoane lucrau la firma si a 3a bugetara ca si coplatitor. Bugetara coplatitor avea venitul cat veniturile cumulate ale celor doi imprumutati. La cumul de salarii, bugetara nu era luata in calcul, fiind suficiente veniturile celorlalte 2 persoane. A durat 2 saptamani pentru a verifica dosarul si BCR a respins creditul pe motiv ca numarul de tel al firmei nu mai fusese reactualizat la finante. S-a renuntat la o parte din credit cat asigura respectiva persoana si s-a cerut din nou analizarea dosarului. Au mai trecut 2 saptamani si din nou au refuzat dosarul pe motiv ca persoana care era administrator la firma nu dovedea ca firma este de incredere desi stiau ca creditorul este propriul administrator. Au considerat ca si-a marit salariul doar pentru a contracta creditul. Creditul solicitat initial reprezenta doar jumatate din valoarea apartamentului. Valoarea apartamentului era de 45000 de eur. Deci un credit de 22.000 de eur pe 10 ani. Sau pierdut 1000 de eur aiurea. Evitati BCR. Sunt niste gunoaie. Nu acceptati niciodata pe antecontract despagubiri la vanzator pentru situatia cand nu puteti plati deoarece nu da banca creditul. Riscati sa pierdeti, nu doar cu BCR. Astea-s bancile din Romania. S-a reusit pana la urma contractarea creditului la BRD. Cele 2 banci mentionate, sunt singurele care accepta credit in lei cu dobanda fixa.

Pop George (Iasi, Iasi)

BCR - Tranzactii la ghiseu

21 Iulie 2015

In atentia conducerii BCR Sistemul de transfer de sume intre un cont si altul a fost schimbat de cateva luni, si "imbunatatit" in sensul ca acum de fiecare data cand doresc sa alimentaz cardul meu BCR cu bani care se afla tot in contul meu la BCR trebuie sa petrec minute in sir completand, de mana, un formular asemanator cu cele pentru mandatele postale. As dori sa stiu cine, in secolul 21 si al tranzactiilor electronice, risipeste banii BCR pe hartii inutile si isi bate joc de timpul meu si al celor care asteapta in urma mea, punandu-ma sa completez CNP, nume si prenume de doua ori, IBAN tot de doua ori, de la cele doua conturi, etc., in loc ca pur si simplu sa cer functionarului de la ghiseu sa transfere suma si sa semnez ca eu am cerut si autorizat tranzactia? Daca ati angajat cumva recent un factor postal dintr-o regiune rurala, sau vreun diriginte de oficiu postal din vreo comuna, care nu stie sa lucreze pe calculator, va sugerez sa-i gasiti altceva de facut. Deocamdata va face de rasul clientilor si risipeste banii BCR pe teancuri de formulare completate, spatiu de depozitare (cu siguranta necesar), timp de lucru al salariatilor care in loc sa se ocupe de treburile bancii trebuie sa stea sa tina evidenta acestor formulare (cu siguranta cineva trebuie sa tina aceasta evidenta), etc, etc. Va rog mult de tot sa reveniti in secolul 21 si, cand aveti nevoie de idei inovatoare, sa le cautati la specialisti si nu la asemenea personaje. Intr-o societate comerciala nu e loc de pile in functii de decizie, pentru ca incompetenta costa bani.

Cristian Racareanu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus