Opinii clienti BCR

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Probleme diverse

03 August 2017

Cea mai proasta experienta din viata mea cu un serviciu de relatii clienti... incerc de 3 zile! de la 9 dimineata sa dau de cineva de la Leasing BCR sa imi raspunda la 2 intrebari simple, nimeni nu raspunde nicaieri, am incercat 4 numere, aceasi chestie, "toti consilierii sunt in alte conversatii, asteapta"... 25-30 de minute, de vreo 6 ori pe zi, cand in sfarsit, a doua zi de incercari, imi raspunde o doamna, ii spun ce vreau, imi face legatura in alta parte, suna 2 minute, se intrerupe legatura... de la capat... ce trebuie sa fac? sa vin la bucuresti? sa sun la alt numar? sau sa imi dau banii altor banci? plus... nu mai recomand nimanui sa intre sau sa se gandeasca sa mai lucreze cu BCR slab, slab, slab serviciu

lucian zsiga (Cluj-Napoca, Cluj)

BCR - Card de credit

01 August 2017

Justificarea notelor: 1 la transparenta costurilor deoarece BCR a eliminat rambursarea 1% si 2% (datorita careia se numea Bun De Plata) fara notificare, chiar consultantii nu ofereau explicatii; deoarece calculul dobanzii in situatia intarzierii rambursarii nu este explicat clar, incat chiar si functionarii confirma calculul gresit al clientului; vezi si ultimul paragraf 1 la timpul de asteptare deoarece semnarea contractului de catre titularul cardului auxiliar a durat 2 ore fiinds aplicatia IT functiona absurd; la orice petitie astepti cel putin 28 zile raspunsul, iar daca nu este la obiect sau este absurd, faci revenire si astepti alte 28 zile, iar raspunsurile sunt identice, incat nu stii cu care reclamatie corespund 1 la functionari deoarece fiecare iti da alta informatie (unitati si Call Center); de asemenea, in unitati isi declara disponibilitatea pe un subiect, te pun sa astepti la rand, ca apoi sa-si decline competenta pe acelasi subiect, deci ai asteptat degeaba 1 la procedura, deoarece exista o campanie concertata de dezinformare a clientului prin toate mijloacele: consultanti din unitati si Call Center, miniextras ATM (schimbare de semnificatie a rubricilor neexplicata clientului, si necunoscuta de catre consultanti, chiar valori numerice eronate, etc.), internet banking (soldul de rambursat sistematic eronat, sistematic indicate rambursari false), incat si cel mai vigilent client (capabil de reverse-engineering pe extrase) ajunge sa plateasca dobanzi/comosionane/etc. neprevazute, deoarece a fost indus in eroare Revin cu detalii

Eduard STANESCU (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Credit nevoi personale

01 August 2017

Justificarea notelor: 3 la transparenta costurilor deoarece din neglijen?a functionarilor sunt pus in situatia de a plati simultan 2 dobanzi si deoarece ma astept si la alte surprize, stil BCR (vezi postarea urmatoare) 3 la timpul de asteptare deoarece desi creditul a fost aprobat si mi s-a calculat dobanda, banii nu mi-au fost pusi la dispozitie si nici rambursarile nu au fost efectuate 3 la functionari deoarece nu isi fac treaba conform contractului (as vrea sa pot insa acorda nota 6 personal-banker-ului) 3 la procedura, deoarece nu se respecta un contract incheiat Experienta: Conform postarii din 17 iulie, nu am curaj sa semnez Conventia cu BCR BpL, doarece chiar 2 salariati BCR confirma ca risc sa pierd primele de stat nevirate inca (peste 2000 EUR!). De aceea am contractat un credit de nevoi personale la BCR. Deoarece suma minima era 40000 si depaseam gradul admis de indatorare, am convenit sa fie refinantate creditele la BT (datorie 12600) si ING (datorie 4200), conditia a fost sa se realizeze acest lucru inainte de 25.07, scadenta la BT si totodata aveam nevoie de bani pentru cardul de credit BCR, cu aceeasi scadenta. Vineri 21.07 am primit sms ca mi s-a aprobat creditul, am trecut personal la unitatea BCR si am fost asigurat ca se vor face rambursarile la BT si ING. In cont nu am primit insa decat 8000, deoarece mi-au fost blocate limitele de credit 22000, respectiv 10000, desi comunicasem prin extrase de cont debitele de 12600, respectiv 4200. Nici macar luni 24.07 nu fusesera platite datoriile totalizand 16800, desi din suma contractata imi fusesera blocati 32000 (aproape dublu!), eu fiind in situatia de a plati in continuare dobanda la ING, in conditiile in care deja mi se calculase dobanda la sumele care NU mi-au fost puse la dispozitie, dar NICI virate pentru refinantare! A trebuit sa ma duc personal la BCR si sa AMENINT cu aplicarea clauzei care permite rezilierea contractului in primele 14 zile de la semnare, pentru ca in final sa primesc in cont diferenta de la 8000 pana la 23200 si sa fie facute in timp util rambursarile la BT si ING, dar NUMAI DATORITA PERSONAL-BANKER-ULUI CARE S-A RUGAT DE COLEGI SA-SI FACA TREABA! Cat timp am incheiat contractul, la fel se rugase de colegi sa faca platile intarziate (conform contractului!) pentru alti clienti, deoarece ei aveau neaparata nevoie de bani sau de viramentele respective. Deci BCR este o banca la care faci un contract, dar banii nu ii primesti si viramentele nu se efectueaza decat daca ai un personal-banker care sa se "milogeasca" de functionari sa-si faca treaba (nu e vorba de operatiuni anticipate, ci care trebuiau efectuate de cateva zile!).

Eduard STANESCU (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Card de credit

19 Iunie 2017

Buna ziua! Sunt client la BCR din anul 2012, la inceput cu un card de student, ulterior am imbnatatit portofoliul de produse detinure (depozite, fonduri de investitii, asigurari, card de credit, IB). Sunt foarte multumit de serviciile oferite, o banca serioasa. Am accesat un card de credit, am primit cardul in 4 zile, plus ca au o campanie de toate in rate cu dobanda 0%. Foarte multumit! Recomand!

Ciprian Gabriel (Rasnov, Brasov)

BCR - Credit Prima casa

16 Februarie 2017

Buna ziua. Am cerut un credit Prima Casa pe numele meu, ca unic platitor al ratelor in conditiile in care am un salariu mai mare fata de sotul meu, iar el este in evidenta biroului de credit ca rau platnic (ultima actualizare a datelor bancare este in decembrie 2015, adica achitarea datoriei). Mi s-a spus ca nu inca nu se aproba creditul, deci eu il voi plati, sunt singura responsabila si n-am avut niciodata probleme cu bancile. Nu inteleg de ce este analizata si situatia lui, desi nu aplica el pentru credit si de ce mi s-a spus ca as putea incerca din nou in decembrie 2017. As vrea sa stiu mai concret cat trebuie sa astept, un an sau doi? Sau pot aplica acum pentru un credit sub 20.000? Va rog sa-mi explicati ce pot face in situatia asta. Multumesc

Ioana Maties (Cluj-Napoca, Cluj)

BCR - Economisire-Creditare

12 Ianuarie 2017

Am facut in martie 2015 (la indemnul unui angajat al bancii BCR) un contract de economisire-creditare pe numele meu si unul pe numele copilului meu in varsta de 14 ani. Desi am intrebat de cateva ori, daca este posibil contractul cu un minor, am fost asigurata ca nu este nicio problema. Am achitat luna de luna sumele stabilite pentru ambele contracte. Acum vad ca situatia este foarte incalcita si ca am luat teapa ca si voi. Intrebarea mea este ce vom face de aici inainte... adica incercam sa ne adunam toti cei pagubiti si sa-i actionam in judecata sau merge fiecare pe drumul sau incercand sa mai recupereze....nimic.

Irina Deleanu (Galati, Galati)

Raspunsul BCR

BCR Banca pentru Locuinte apara interesele clientilor sai Bancile pentru Locuinte (Sistemul Bauspar) reprezinta o institutie europeana de traditie de peste 100 de ani. Sistemul Bauspar din Romania, introdus in anul 2002, urmareste intocmai filozofia si practica Sistemului Bauspar european de a stimula atat economisirea cat si creditarea persoanelor fizice pentru case mai bune, mai sigure, mai sanatoase pentru cei care le locuiesc. Legislatia nationala care reglementeaza acest sistem este in perfecta armonie cu legislatia si practica europene. Situatia creata este generata de o decizie a Curtii de Conturi in baza unei interpretari proprii pe care o consideram neconforma cu legea sistemului de economisire creditare actuala. Decizia Curtii de Conturi itereaza faptul ca pentru a incasa prima de stat (datorata conform prevederilor legale in vigoare, daca este indeplinita perioada de economisire de 5 ani fara niciun fel de justificare suplimentara) intreaga suma acumulata trebuie sa fie utilizata de catre clienti in scop locativ. Curtea de Conturi, a dispus in mod discriminatoriu ca in cazul clientilor persoane in varsta (peste 65 de ani), dar si a minorilor, sa nu mai fie acordate primele de stat si dobanzile aferente. BCR Banca pentru Locuinte considera ca situatia creata de Curtea de Conturi se datoreaza unei interpretari proprii a legislatiei aplicabile si nu este in linie cu prevederile legale si practica bancara din ultimii 10 ani. BCR Banca pentru Locuinte va apara interesele clientilor sai de efectele negative ale deciziei Curtii de Conturi. Drept urmare, am contestat in justitie decizia emisa de Curtea de Conturi a Romaniei, considerand-o neconforma atat cu principiile europene, cat si cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare. BCR Banca pentru Locuinte a luat decizia pentru moment, pana la finalizarea litigiilor impotriva Curtii de Conturi, de a plati, din resurse financiare ale bancii fondurile echivalente primei de stat cuvenite clientilor. Va asiguram ca vom face tot posibilul pentru ca relatia de buna colaborare in spiritul bunei-credinte, manifestate pana acum atat de clientii nostri, cat si de BCR Banca pentru Locuinte sa nu fie influentata negativ de catre o decizie neconforma cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare a Curtii de Conturi bazata pe o interpretare pe care o consideram nelegala. Ne cerem scuze clientilor pentru neplacerile create si reiteram faptul ca situatia creata este independenta de vointa noastra. Ii asiguram pe clientii nostri ca BCR - Banca pentru Locuinte a depus si va depune toate eforturile pentru respectarea intocmai a obligatiilor contractuale, in conditiile legislative existente.

Inapoi sus