Vocea clientului BCR - Internet banking

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Internet banking

26 Martie 2013

Sunt client BCR de ani de zile, folosind Internet Banking-ul cam de cand l-au facut gratuit clientilor retail (o oferta de prin 2005-2006) iar acum platesc pentru acest serviciu. Am mai multe lucruri de semnalat: 1. sa nu ai de-a face cu sucursala. Am avut probleme la inchiderea conturilor (trebuind sa ma deplasez de mai multe ori), la radierea unor entitati fictive create de catre angajatii bancii (practic, apaream de mai multe ori in sistem, cu acelasi nume dar cu CNP usor modificat) 2. sa nu ai de-a face cu call-center-ul. Rata de succes a fost sub 50%, dupa ce iti citeste 3 cartonase te trimite in sucursala (nu iti poate spune un IBAN, nu poate vedea conturile, nu poate vedea tranzactiile, nu-ti poate explica sumele blocate, nu-ti poate debloca internet banking-ul). 3. modifica comisioane, termeni si conditii dupa cum au ei chef. Au majorat comisioane in 2012, majoreaza si acum in 2013, iar la ghiseu ma anunta cu nonsalanta ca o sa imi modifice si tipul de pachet contractat (evident, ca sa fac aceleasi operatiuni ca astazi ar trebui sa platesc mai mult) 4. stati pe internet banking-destul de cuprinzator, desi si aici am dat intr-o belea intrucat nu mi-a raportat neplata unui direct debit, iar luna urmatoare m-am trezit debransat de la gaze :D 5. au multe ATM-uri, iar cash-ul e inca foarte util in tara asta. trebuie sa ma hotarasc in 30 de zile daca gasesc alt lac in care sa ma arunc cand plec din putul BCR. costurile la alta banca le banuiesc a fi similare, insa poate dau de niste servicii mai prietenoase la distanta: in Bucuresti, chiar este o problema sa pierzi 1-2 ore in trafic + sucursala pentru a depune o solicitare ce poate fi foarte bine rezolvata la telefon.

Adrian Cirlomanu (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Internet banking

07 Octombrie 2009

COLABORARE FOARTE BUNA

OANA RADU (Pitesti, Arges)

Inapoi sus