top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre tranzactii la ghiseu BCR

Tranzactii la ghiseu BCR

Scor: 2 | 5 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    T CTURDA CLUJ
    Tranzactii la ghiseu de la BCR

    Problema cu un transfer

    5 mai 2025.trebuia ridicata o suma trimisa prin smith@smith bcr,de la ghiseu,turda.aflam ca nu.mai fac plati acolo ,sa mergem la cluj,cu programare. Dar in sucursala ,nimeni nu are amabilitatea de a programa pe a doua zi .mai bine te trimit la alte banci sa iti ceri banii ajunsi bcr.6 mai ,ajungem la cluj,pe bulevardul 21 dec 1989.nu se realizeaza plata pt ca nu gasesc operatiunea introducand codul de 11 cifre.singura explicatie lógica e ca nu au fost capabili sa il introduca corect.te trimit si de acolo acasa ,sa astepti.nu stiu ce sa astepti.asa 2 zile.a treia zi ,7 mai ,sun la orele 16.00 sa intreb si mi se spune ca nu au avut timp sa se uite.asta e interesul pe care l-au aratat in aceste sucursale ,ca sa ne realizeze cea mai simple opeatiune ,ZERO.daca ar fi avut interesul sa introduca codul de mai multe ori,sigur ar fi iesit corect ,o data.am facut multe sesizari si nu mi se raspunde care a fost motivul.dar am fost sunata de la cluj sa mi se reproseze acest lucru,pe motiv"ca vede toata lumea" si m-a sicat sa aud ca dna nici macar nu stia ce suma trebuia sa ne fie platita.tinea una si buna ca era o suta,cand nu e asa.i-am spus de cateva ori ca nu e asa,dar o tinea una si buna cu ale ei.asta arata ca ori confundanpersoana ori atentia a fost zero la ce i s-a spus.si insista sa denunt de ce de la turda nu ni s-a facut programare pt sucursala la cluj.asa ca ,noi presupunemca nu a fost capabila sa introduca un cod corect,nu este alta explicatie.astept raspund prin mail la sesizari,dar si acolo ma ignora,asa ca daca nu se intampla ,plangere la protectia consumatorului o sa fac ,fara nici cea mai mica indoiala.dupa ce ne-au batjocorit atatea zile ,fara nici o solutie,nici nu primesc raspuns la sesizari.o sa ii intrebe atunci cei de la protectia consumatorului.si nu e prima data cand ne confruntam cu probleme din cauza incompetentei unor angajati bcr.nu e prima data cand santem mai multe zile pe drumuri ,fara nici un rezultat.de fiecare data esti trimis la plimbare,chiar daca mergi cu programare. E mai usor sa scoti problema la plimbare,decat sa oferi solutie.nu e asa?

    15-05-2025

    E GEugen Gliga
    Tranzactii la ghiseu de la BCR

    Am dorit sa achit o taxa

    Am dorit sa achit o taxa pentru RA-APPS la sucursala din Floresti-Vivo. Doamnele de la ghiseu, cu toate ca erau libere, au binevoit sa ma trimita afara la Robotel, unde am stat 5 minute la coada , apoi am pierdut alte 10 minute pana am gasit pe penultima pagina beneficiarul (de nu pot fi ordonati alfabetic??) si mi-am introdus datele, timp in care s-a facut coada in spatele meu. Inteleg situatia pandemica in care ne aflam, si se doreste evitarea aglomeratiei din sediul bancii, dar totusi coada de la robotel, care se face pe culoarul de acces din mall, m-a pus in apropierea a aproximativ 200 de oameni care au trecut pe langa mine in cele 15 minute. Pe langa toate acestea, am constatat la final ca Robotelul BCR, care este si un bancomat, NU DA REST. Si nu am gasit niciunde sa te anunte de acest aspect. Can am intrebat la ghiseu despre acest lucru, mi s-a raspuns ca trebuia "sa depun suma exacta"...

    20-10-2020

    C RCristian Racareanu
    Tranzactii la ghiseu de la BCR

    In atentia conducerii BC

    In atentia conducerii BCR Sistemul de transfer de sume intre un cont si altul a fost schimbat de cateva luni, si "imbunatatit" in sensul ca acum de fiecare data cand doresc sa alimentaz cardul meu BCR cu bani care se afla tot in contul meu la BCR trebuie sa petrec minute in sir completand, de mana, un formular asemanator cu cele pentru mandatele postale. As dori sa stiu cine, in secolul 21 si al tranzactiilor electronice, risipeste banii BCR pe hartii inutile si isi bate joc de timpul meu si al celor care asteapta in urma mea, punandu-ma sa completez CNP, nume si prenume de doua ori, IBAN tot de doua ori, de la cele doua conturi, etc., in loc ca pur si simplu sa cer functionarului de la ghiseu sa transfere suma si sa semnez ca eu am cerut si autorizat tranzactia? Daca ati angajat cumva recent un factor postal dintr-o regiune rurala, sau vreun diriginte de oficiu postal din vreo comuna, care nu stie sa lucreze pe calculator, va sugerez sa-i gasiti altceva de facut. Deocamdata va face de rasul clientilor si risipeste banii BCR pe teancuri de formulare completate, spatiu de depozitare (cu siguranta necesar), timp de lucru al salariatilor care in loc sa se ocupe de treburile bancii trebuie sa stea sa tina evidenta acestor formulare (cu siguranta cineva trebuie sa tina aceasta evidenta), etc, etc. Va rog mult de tot sa reveniti in secolul 21 si, cand aveti nevoie de idei inovatoare, sa le cautati la specialisti si nu la asemenea personaje. Intr-o societate comerciala nu e loc de pile in functii de decizie, pentru ca incompetenta costa bani.

    21-07-2015

    M AMarius Albinita
    Tranzactii la ghiseu de la BCR

    BCR, este cea mai prost

    BCR, este cea mai prost administrata banca din Romania, sunt dispusi sa investeasca sume mari de bani in reclame pentru retardati cu Feti Frumosi si Povesti ca-n Povesti, dar cand vine vorba de experienta si timpul clientului se fac ca ploua. Caz concret, platesc rata bancara pentru un credit tip Prima Casa (am venituri in lei), dar niciodata nu am cumparat Valuta de la BCR, pentru simplu fapt ca celelalte banci prezente in zona (Banca Carpatica) au un curs de schimb mai bun (cum de acestia pot, e un mare mister), problema este ca exista o singura persoana la casierie (care aproape ca nu are niciodata pauza, vezi conditii de lucru). De ce nu angajeaza inca o persoana pentru a grabi lucrurile?! Da stiu au servicii de internet banking, dar eu nu sunt dispus sa platesc pentru ele, asta inseamna ca trebuie sa am parte de tratament discriminatoriu si sa fiu "fortat" sa accesez acest serviciu ?! Si nu numai din acest motiv imi pastrez parerea ca BCR este CEA MAI PROST ADMINISTRATA BANCA DIN ROMANIA! PS: Agentia Sebastian (aveau si Agentia Ferentari, dar au inchis-o in primavara, ca de nu mai "vindeau" suficiente credite)

    29-08-2013

    A BAnamaria B
    Tranzactii la ghiseu de la BCR

    Cum este posibil ca la o

    Cum este posibil ca la o agentie BCR aflata in buricul targului(Arad) sa nu existe casierie, iar cei care au de facut o plata care nu se poate efectua online (deoarece numai BCR are nr de cont) sa stea la coada la un consultant, care oferteaza/prezinta diverse produse bancare clientilor. Cu 3 clienti in fata, cu 2 ghisee la care se platea/consilia, am asteptat mai mult de 45 min. Poate ne explica cei de la BCR care este logica acestei masuri, in afara de faptul ca-si reduc costurile prin disponibilizarea personalului. Le urez mult succes celor de la BCR pe noul drum pe care l-au ales!

    14-03-2013

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie