Vocea clientului BCR - Tranzactii la ghiseu

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Tranzactii la ghiseu

21 Iulie 2015

In atentia conducerii BCR Sistemul de transfer de sume intre un cont si altul a fost schimbat de cateva luni, si "imbunatatit" in sensul ca acum de fiecare data cand doresc sa alimentaz cardul meu BCR cu bani care se afla tot in contul meu la BCR trebuie sa petrec minute in sir completand, de mana, un formular asemanator cu cele pentru mandatele postale. As dori sa stiu cine, in secolul 21 si al tranzactiilor electronice, risipeste banii BCR pe hartii inutile si isi bate joc de timpul meu si al celor care asteapta in urma mea, punandu-ma sa completez CNP, nume si prenume de doua ori, IBAN tot de doua ori, de la cele doua conturi, etc., in loc ca pur si simplu sa cer functionarului de la ghiseu sa transfere suma si sa semnez ca eu am cerut si autorizat tranzactia? Daca ati angajat cumva recent un factor postal dintr-o regiune rurala, sau vreun diriginte de oficiu postal din vreo comuna, care nu stie sa lucreze pe calculator, va sugerez sa-i gasiti altceva de facut. Deocamdata va face de rasul clientilor si risipeste banii BCR pe teancuri de formulare completate, spatiu de depozitare (cu siguranta necesar), timp de lucru al salariatilor care in loc sa se ocupe de treburile bancii trebuie sa stea sa tina evidenta acestor formulare (cu siguranta cineva trebuie sa tina aceasta evidenta), etc, etc. Va rog mult de tot sa reveniti in secolul 21 si, cand aveti nevoie de idei inovatoare, sa le cautati la specialisti si nu la asemenea personaje. Intr-o societate comerciala nu e loc de pile in functii de decizie, pentru ca incompetenta costa bani.

Cristian Racareanu (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Tranzactii la ghiseu

29 August 2013

BCR, este cea mai prost administrata banca din Romania, sunt dispusi sa investeasca sume mari de bani in reclame pentru retardati cu Feti Frumosi si Povesti ca-n Povesti, dar cand vine vorba de experienta si timpul clientului se fac ca ploua. Caz concret, platesc rata bancara pentru un credit tip Prima Casa (am venituri in lei), dar niciodata nu am cumparat Valuta de la BCR, pentru simplu fapt ca celelalte banci prezente in zona (Banca Carpatica) au un curs de schimb mai bun (cum de acestia pot, e un mare mister), problema este ca exista o singura persoana la casierie (care aproape ca nu are niciodata pauza, vezi conditii de lucru). De ce nu angajeaza inca o persoana pentru a grabi lucrurile?! Da stiu au servicii de internet banking, dar eu nu sunt dispus sa platesc pentru ele, asta inseamna ca trebuie sa am parte de tratament discriminatoriu si sa fiu "fortat" sa accesez acest serviciu ?! Si nu numai din acest motiv imi pastrez parerea ca BCR este CEA MAI PROST ADMINISTRATA BANCA DIN ROMANIA! PS: Agentia Sebastian (aveau si Agentia Ferentari, dar au inchis-o in primavara, ca de nu mai "vindeau" suficiente credite)

Marius Albinita (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Tranzactii la ghiseu

14 Martie 2013

Cum este posibil ca la o agentie BCR aflata in buricul targului(Arad) sa nu existe casierie, iar cei care au de facut o plata care nu se poate efectua online (deoarece numai BCR are nr de cont) sa stea la coada la un consultant, care oferteaza/prezinta diverse produse bancare clientilor. Cu 3 clienti in fata, cu 2 ghisee la care se platea/consilia, am asteptat mai mult de 45 min. Poate ne explica cei de la BCR care este logica acestei masuri, in afara de faptul ca-si reduc costurile prin disponibilizarea personalului. Le urez mult succes celor de la BCR pe noul drum pe care l-au ales!

Anamaria B (Arad, Arad)

Inapoi sus