Vocea clientului BCR - Probleme diverse

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Probleme diverse

29 Octombrie 2019

Ora 16:45 se intra in sediul unitatii BCR ghisee inca ocupate se astepta eliberarea unui ghiseu Ora 16:55 se ajunge sa se discute cu persona de la ghiseu ORA 17:00 INCHIDEREA Ora 17/:05 Ghiseu "- se poate rexolva dar dureaza 20 min " Ok astept Dar dureaza 20 minute Da astept Este 17:10 si mai dureaza 20 minute Fisa pica ( fraiere eu am inchis ghiseul si trebuie sa plec - ce ar fi mataluta sa faci pasi si sa revii cand sunt in timpul programului) Asa am inteles ca bine nu ne mai facem, ca functionari acri si plictisiti nu sunt numai la stat, sunt si la privati. Ca cei care iti maninca banii (la banci e mai palpabil) si taie frunza sunt aproape peste tot Asa inteleg pe cei care cred in monede virtuale, card virtual si altele. Am citit ca nu e posibila informatizarea bancilor din Romania, din cauza ca 50% dintre clienti nu au acces la net, si chiar daca au e greu sa o conving pe bunica sa nu mearga la ghiseu asa ca mai avem de asteptat

Mihai Lazar (, )

BCR - Probleme diverse

14 August 2017

E o nesimtire mare de tot în cadrul BCR Botosani. Functionarii se misca in reluare sfidând orice regula de bun simt. Exemplu casa 4 si casa 6

Petru Adrian (Botosani, Botosani)

BCR - Probleme diverse

03 August 2017

Cea mai proasta experienta din viata mea cu un serviciu de relatii clienti... incerc de 3 zile! de la 9 dimineata sa dau de cineva de la Leasing BCR sa imi raspunda la 2 intrebari simple, nimeni nu raspunde nicaieri, am incercat 4 numere, aceasi chestie, "toti consilierii sunt in alte conversatii, asteapta"... 25-30 de minute, de vreo 6 ori pe zi, cand in sfarsit, a doua zi de incercari, imi raspunde o doamna, ii spun ce vreau, imi face legatura in alta parte, suna 2 minute, se intrerupe legatura... de la capat... ce trebuie sa fac? sa vin la bucuresti? sa sun la alt numar? sau sa imi dau banii altor banci? plus... nu mai recomand nimanui sa intre sau sa se gandeasca sa mai lucreze cu BCR slab, slab, slab serviciu

lucian zsiga (Cluj-Napoca, Cluj)

BCR - Probleme diverse

14 Aprilie 2011

Experienta...! Nici vorba! Au completat un contract cu datele mele; operatie denumita de BCR si procurori ,,precompletare" care de fapt conform legii penale e fals toata ziua. Acest contract a fost pus in efecte juridice si eu anuntat peste o luna acest fapt fiind vazut de BCR ca o facere de bine iar de procurori ,,conferirea " de servicii. Cu incalcarea secretului bancar si faptul ca angajatorul meu m-a disponibilizat disimulat ca am dat BCR in judecata nu va mai plictisesc ... Cititorule daca stii un dictionar care sa explice ,,contract-cadru" ,,precompletare" si ,,conferirea" (de servicii ) da-mi si mie o referinta, fiindca am sentimentul ca nu mai inteleg limba romana, nu refuz nici explicatia BCR avand in vedere ca are experienta din ,,Scoala de bani" si ca conform idealurilor din decembrie 1989,,GANDIM LA FEL!" cand zeci de oameni au murit pentru acest ideal nobil de a gandi la fel! Adresa mea de e-mail grigore_romaero@yahoo.com 0740161307 Sa auzim numai de bine!

Costel Grigore (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Probleme diverse

08 Decembrie 2009

Prin septembrie 2009 am fost la banca unde am completat/semnat formularul pentru TCGA = Termeni si conditii generale de afaceri pentru persoane fizice(mentionez ca nu mi s-a inminat exemplarul TCGA, am semnat doar ca am primit). In decembrie 2009 constat ca iar trebuie sa semnez formularul pentru ca au modificat TCGA-ul. N-am vrut sa semnez si mi-au spus ca-mi restrictioneaza accesul la cont. Cind le-am spus de OPC, mi-au invocat sistemul informatic care nu merge mai departe pina cu semnez eu respectivul document. Pina la urma, directorul bancii tot mi-a facut transferul cerut chiar daca nu am semnat documentul. Pe linga toate astea, as dori sa mentionez si ca agentul de paza al bancii statea rezemat de ghiseul operatoarei si asista la toate operatiunile clientilor. Clientii stateau aliniati dupa linia de discretie, agentul de paza statea rezemat in cot la ghiseu si asista la toate operatiunile. A fost cireasa de pe tort si impulsul perfect pentru a ma muta la alta banca care are 0% comisioane la ATM-uri, internet banking etc.

Petro Thekla (Brasov, Brasov)

BCR - Probleme diverse

05 Noiembrie 2009

Buna ziua, Ne miram de ce se poarta astia asa cu noi la ghiseu.Am impresia ca unii dintre ei sunt traumatizati. Am fost de curand la BCR Unirea Center,o agentie destul de micuta sa imi platesc o rata si am ramas surprins cand am auzit pe cineva(o doamna sau o scorpie?) ca tipa de mama focului la celelalte fete din agentie pentru ca i se daduse ceva sa semnzeze ca sa aflu mai tarziu ca era directoarea si ca reactia asta o are mereu.Ba mai mult,mi-au zis ca acum a fost nimic pe langa ce le face in general. Nu tinea cont ca este banca plina si ca noi toti asistam la un circ.Cred ca ar trebui sa se intereseze cineva de soarta acestor oameni pentru ca si eu am un post asemanator doar ca nu tot in banca dar sincer nu m-as duce intr-o astfel de agentie nici daca mi-ar da salariul dublu. Scuze ca v-am retinut dar am ramas fara cuvinte cand am vazut ce \"puscarie\" este acolo. Cu respect, Marius

Marius Borcea (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus