Opinii clienti BCR

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Credit Prima casa

07 Decembrie 2017

Serviciile BCR, competenta si profesionalismul angajatiolor sai de o extrem de proasta calitate. Asemenea erori si lipsa de rigoare si seriozitatea - rar am intalnit. Am depus prima data dosarul prima Casa in luna mai 2017. Dupa ce am fost amanata 4 luni din fel si fel de lipsuri ale dosarului; caci ma anuntau la fiecare 2-3 saptamani ca mai lipseste ceva; apoi 3 saptamani stagna, ulterior isi mai aminteau ca iar mai lipseste ceva; Dupa ce a fost complet la finaul celor 4 luni de asteptare, s-a trimis la Fond, trecand iarasi prin filtrele Centralei bancii...unde a fost returnat de 11 ori, motivele nu mi-au fost comunicate si nu tineau de mine. A fost returnat de inca 4 ori si de catre fond pe fel si fel de gaselnite, si cand in sfarsit s-a aprobat dupa alte 3 luni; am constat ca suma creditata era gresita.!!!! Este inadmisibil! In urma reclamatiilor pe care le-am facut in call center mi s-a spus ca asa e procedura si ca s-a intarziat din cauza mea, caci dosarul avea nevoie de completari. Asadar, clientul era de vina; Eu nu am contestat acest fapt, ci doar neglijenta, amanarea si lipsa de interes fata de a-mi rezolva problema. Cum e posibil sa depun dosarul, sa-l verific impreuna cu d-soara de la front office si sa incuviinteze ca este in regula...iar apoi din 3 in 3 saptamani sa-si dea seama ca tot mai trebuie ceva. Evitati Sucrsala Afi Cotroceni;

Nicoleta Gherghina (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Credit Prima casa

12 Noiembrie 2017

Am ramas profund dezamagita de BCR. Avand incredere ca BCR este o companie serioasa cu angajati seriosi, am asteptat rabdatoare vesti privind parcursul dosarului de credit Prima Casa. In mai 2017 am depus la banca toata documentatia, insa dosarul a fost trimis catre Fond pe 7 noiembrie. Au fost necesare 6 luni pentru completarea, analizarea dosarului de catre banca. Insa nu va ganditi ca am fost sunata si anuntata de banca, nici vorba – consiliera din sucursala nu mai raspundea la telefon. Cand cei de la Fond mi-au spus ca ei de fapt nu au primit dosarul, am realizat ca am fost mintita de cate ori mi se spunea sa nu-mi fac griji pt ca totul este in regula – la Fond dureaza foarte mult, angajatii de acolo sunt foarte inceti. Angajatii nepasatori erau de fapt cei ai BCR-ului. Trebuia sa merg in sucursala, sa ma milogesc, abia atunci a fost trimis dosarul catre Fond. Acum astept iar, cu speranta ca dosarul a fost completat corect. Serviciile bancii sunt taxate, mi se pare penibil sa insist prin telefoane si rugaminti, deseori trebuie sa apelam la reclamatii, sesizari si chiar la instrumente juridice. Din pacate nu mai pot schimba banca pentru acest credit insa recomand o banca mai mica, care isi respecta clientii, este atenta la nevoile lor. Se pare ca o banca mare nu mai are aceste griji, ba chiar mai mult: este deranjata de clienti.

Diana Maria Ungureanu (Brasov, Brasov)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

01 Septembrie 2017

In 2007 am cumparat un apartament cu ipoteca la BCR. Din 2007 in 2011 cand am plecat la alta banca a crescut dobanda in euro de la 7% la 11% fara acte aditionale sau ceva de genul in contextul in care euriborul a scazut cu vreo 4%. Contract mai stufos si clauze contractuale abuzive, costuri ascunse nu cred ca mai este la o alta banca din Romania. M-am gandit o perioada sa-i dau in judecata dar am renuntat la idee si am facut refinantare in alta parte. Fugiti de BCR si lasatii sa falimenteze.

Marius Lupu (Iasi, Iasi)

BCR - Credit Prima casa

18 August 2017

Neseriozitate, incompetenta, minciuna...La inceputul negocierilor se vorbea de un maxim o luna jumate ,dosar aplicat în data de 10 iulie , în ziua de azi 18 august nu se stie în ce stadiu se afla..necomunicarea cu clientul produce multa tensiune..nu am cuvinte despre aceasta experienta negativa..si se pare ca sunt unul din miile de clienti nemultumiti..... BCR=neprofesionisti

Amarioare Dragos (Campina, Prahova)

BCR - Probleme diverse

14 August 2017

E o nesimtire mare de tot în cadrul BCR Botosani. Functionarii se misca in reluare sfidând orice regula de bun simt. Exemplu casa 4 si casa 6

Petru Adrian (Botosani, Botosani)

BCR - Credit Prima casa

10 August 2017

Am incheiat in anul 2015 un contract de credit Prima Casa cu BCR Brasov, credit unde eram co-debitor. In 2016 am iesit din acest contract, cedand jumatate din imobil catre titularul de credit, care a ramas singurul platitor. De un si un pic eu inca figurez ca si co-debitor la acest credit, desi detin acte doveditoare de la banca si notariat care atesta faptul ca eu nu mai am absolut nicio obligatie financiara. De curand am contractat un credit de nevoi personale la o alta institutie bancara si, daca nu prezentam aceste documente, nu mi se acorda creditul respectiv. Mi se pare absolut aberant ca dupa un an de zile sa mai figurez ca parte a creditului de Prima Casa. Functionarii BCR nu isi fac datoria. Anul trecut am fost asigurata de catre consultanta lor care s-a ocupat de dosar ca nu voi avea nicio problema. Acum trebuie sa merg din nou la BCR pentru a pune capat acestei probleme unde eu nu am nicio vina. Ce s-ar intampla daca titularul nu si-ar plati ratele? Ar veni BCR sa ma traga de maneca, sa ma oblige pe mine sa platesc, iar eu sa umblu cu hartoagele dupa mine de fiecare data? Ca mai apoi sa isi ceara scuze ca ma pune intr-o situatie penibila? Rusine BCR!

Ioana Brinzi (Breaza, Prahova)

Inapoi sus