top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BCR

BCR

Scor: 1.7 | 325 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M MMariana Mirescu
    Banca pentru locuinte de la BCR

    Rog sa fiu adaugat in gr

    Rog sa fiu adaugat in grup ul de WhatsApp.tel. 0727993365

    11-08-2020

    M MMariana Mirescu
    Banca pentru locuinte de la BCR

    Buna ziua.pentru ce suma

    Buna ziua.pentru ce suma trebuie aduse documente justificative. Contractul este in valoare de 44000? Eu am depus in primii doi ani 3400, alti doi ani 4400, ultimul 4000, comisionul mi s-au incasat la deschidere 340 iar in al 3lea an am mai platit 100. Mi s-au restituit de catre banca suma 21300. Multumesc

    11-08-2020

    C LCsaba Lukacs
    Refinantare credit de la BCR

    Dezastru

    Dezastru

    29-07-2020

    A HAnca Maria Hristea
    Banca pentru locuinte de la BCR

    Doresc sa ma alatur si e

    Doresc sa ma alatur si eu grupului fraudat de BCR prin programul Banca Pentru Locuinte. Prima de la stat prevazuta prin contract - lipsa, insa comisioanele aberant de mari. Am optat pentru acest program nu pentru a mi se schimba unilateral clauzele. Vreau dreptate! Doresc sa fiu contactat prin e-mail pentru nr. de telefon. amhristea@yahoo.com

    30-06-2020

    M IMariana Ilies
    Call Center de la BCR

    Buna ziua, am avut o exp

    Buna ziua, am avut o experienta foarte neplacuta cu Call Center Bcr dar si cu cei de la sediu. Am facut un descoperit de cont pentru care s-a aplicat o dobanda mai mare decat cea comunicata, eram in perioada de amanare a dobanzii dar totusi a fost perceputa dobanda pe care nimeni nu a stiut sa o explice, am fost amanata, apoi, am solicitat desfasuratorul pentru care am asteptat o luna si acesta cuprinde cifre fictive, coloane cu diferite procente si nici o clarificare, iar cand am solicitat punctual informatii, nu mi s-a raspuns la sesizari si am fost trimisa la sediu dar initial cand am cerut explicatii la sediu mi s-a spus ca o sa fiu sunata. Am mai sunat la ei sa intreb despre comisionul de depunere numerar in contul meu din partea alte persoane, si am fost informata gresit. Altadata, am avut un apel pierdut de a ei si cand am sunat inapoi nu stia sa imi spuna de ce am fost sunata si nici ni s-a mai revenit cu apel.Abia astept sa imi inchid cardul la Bcr si sa ma mut cu salariu la Brd care este mult mai serios. Intamplarea mea doresc sa fie utila si pentru alti clienti. Sub orice critica Bcr-ul din prezent!

    22-06-2020

    A PAngela Pascaru
    Prima de la stat de la BCR

    Buna ziua, deoarece sunt

    Buna ziua, deoarece sunt in aceeasi situatie ca restul pagubitilor si consider ca acest depozit este o mare bataie de joc prin felul in care am fost mintiti si manipulati pana am depus banii. Cand a trebuit sa primim prima de la stat s-au schimbat conditiile de plata dupa un lung proces cu statul. Bine inteles ca nici statul si nici banca nu isi doreau de fapt sa ne ajute pe noi cetateni de rand, drept dovada teapa care ne-au dat-o prin semnarea acelui contract. As dori daca se mai poate sa ma alatur grupului de oameni care dau in judecata banca pentru depozitul pentru casa cu prima de la stat. Ma nunesc Pascaru Angela. tel 04745260642. Multumesc

    10-06-2020

    F MFlorin Moisescu
    Banca pentru locuinte de la BCR

    Nu am primit prima de la

    Nu am primit prima de la stat la BPL si vreau sa ma alatur grupului pe whatsapp pentru a solicit in instanta aceasta prima 0723127069

    15-05-2020

    F MFlorin Moisescu
    Banca pentru locuinte de la BCR

    Vreau sa ma alaturi si e

    Vreau sa ma alaturi si eu grupului de whatsapp in legatura cu banca pentru locuinte 0723127069

    15-05-2020

    D Idorina ichim
    Call Center de la BCR

    buna ziua! Ma numesc ich

    buna ziua! Ma numesc ichim dorina si sunt clienta bcr.Am scris putin mai devreme experienta deplorabila pe care am avut-o cu call-center-ul bcr pe care i-am rugat sa-mi deblocheze ap george.Persoana care mi-a rezolvat problema si careia ii multumesc din suflet(a 5-a pers cu care vorbisem),nu se cheama OTILIA,cum gresit am scris,ci CECILIA.Am vrut sa corectez acest lucru pt ca intreaga scrisoare am scris-o pt a-mi arata recunostinta fata de dansa.Daca cineva citeste acest e-mail ,desi ma-ndoiesc,sa inteleaga cat de putini oameni de calitate,competenti,amabili,politicosi,rabdatori,au mai ramas in amarata asta de tara...Cu amara dezamagire..ICHIM DORINA

    08-05-2020

    D Idorina ichim
    Call Center de la BCR

    Ma numesc ichim dorina s

    Ma numesc ichim dorina si sunt clienta bcr de multi ani.Nu sunt ,,reclamagioaica,,din fire si nici nu ma prea pricep la tehnologie[am aproape 70 de ani],dar de aceasta data m-am hotarat sa scriu ce mi s-a intimplat.Inteleg ca e o situatie mai speciala cu aceasta pandemie si ,probabil,s- a redus pers din call-center,dar nu pot intelege pe ce criterii angajati pers care raspunde la problemele oamenilor.In data de 6 mai am sunat la call-center bcr pt a mi se debloca aplicatia George.Trecem peste timpii de asteptare ,care ajung si la o ora,dar cand,in sfirsit mi s-a raspuns ,de la jumatatea pasilor,nerezolvand problema ,mi s-a spus ca se va comunica la depart it si sa revin cu tel.A doua zi am reluat procesul:tel,astept in jur de 45 min pana mi se raspunde,relatez din nou problema si...acelasi raspuns:se va comunica la dep it pt rezolvare.Am repetat de 4 ori procedeul,in urma caruia mi-au raspuns persoane diferite[nu le dau numele ca n-are rost] si care mi-au spus acelasi lucru.Daca am vazut asa ,m-am deplasat personal la agentia bcr-giurgiului-acolo locuiesc,si d-na de acolo,nu-i spun numele,mi-a spus saa revin a doua zi ca se apropie inchiderea si nu mai are timp,desi mai era o jum de ora.Daca a vazut ca nu plec ,a incercat sa ma ajute sa deblochez aplicatia.La jumatatea pasilor am intimpinat aceeasi problema si ,nervoasa,mi-a spus ca tel este devina ,ca e vechi si nu suporta update-urile si sa-mi iau alt tel sau sa nu mai folosesc aplicatia.Poate nu v-as fi scris toate astea si nici nu cred ca va citi cineva,dar vreau sa laud a cincea persoana care mi-a raspuns la tel de la call center,OTILIA se cheama si care mi-a rezolvat problema.Ii multumesc din suflet,altfel aruncat un tel bun ,care n-avea nici o vina.De aceea va intreb,pe ce criterii angajati personal la bcr?!Caci asta nu are legatura cu pandemia, va multumesc daca ati citit.ICHIM DORINA

    08-05-2020

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie