Opinii clienti BCR

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Economisire-Creditare

10 Decembrie 2016

Asemenea altor persoane am incheiat atat eu cat si sotul meu un contract cu BCR BPL de economisire-creditare . (cel cu prima de la stat de 25% din valoarea anuala depusa, dar care nu poate depasi 250Euro anual..) La fel ca multi alti oameni ce se regasesc in situatia mea, am aflat ca nu pot beneficia de acea prima (desi anul trecut ..la data scadenta a celor 5 ani era trecuta in contul meu..si as fi putut chiar sa o incasez). Eu mi-am respectat contractul incheiat si semnat cu BCR BPL, dar deoarece din ce am inteles acestia se afla in proces cu Curtea de Conturi nu pot beneficia de primele stipulate in contract si existente in cont, ajungand la situatia stupida incat daca as scoate acum banii economisiti ar fi mai putini decat am depus. (considerand comision de deschidere ,etc.) Banuiesc ca mai sunt persoane cin aceasta situatie, sunt disponibil pentru a ma alatura ca parte civila intr-un eventual proces

georgiana tana (Brasov, Brasov)

BCR - Card de debit

13 Iunie 2016

Proast? pentru calitate

pavel ene casota (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Credit nevoi personale

09 Iunie 2016

Oexperienta f, f, f trista din care m-am ales cu sechele f. serioase!In 2007 datorita *transparentei* bcr care era laudata peste tot , am facuto refinantare ! Au inceput telefoane de promavari , etc! ratele au mers f. bine pana cand , am fost internata la spital! Ratele mergeau la doctori, eu am incercat de multe ori sa pastrez legatura cu banca rugandu-i sa aiba un pic de rabdare ca imi voi reveni si voi da toate ratele! M=am dus dupa 2luni si 27 zile sa platesc dar nu mi-a fost primita rata si m-am trezit....la KRUK! ALT CALVAR ALTI OAMENI CARE JIGNESC MAI ALES PENSIONARII

karla ontan (Comanesti, Bacau)

BCR - Overdraft/Descoperit cont

30 Ianuarie 2016

Anul trecut pe vremea aceasta m-am gandit sa mi fac un overdraft.Bad decisions!! Eram angajata de careva luni bune si ce i drept, aveam ceva nevoie de niste banuti mai multi si gramada pentru a mi rezolva niste probleme.Am nimerit o doamna draguta, care vazandu ma asa tinerica m a "invartit" si m a "sucit" pana, pe langa plafonul de descoperit de cont in valoare de 5000 lei, m am facut si cu un card de cumparaturi cu limita pana la 3000 de lei! ( o sa postez si despre acesta in curand) Nu prea stiam cu ce se "mananca" descoperitul acela de cont si chiar nu stiam cum pot restitui bani, ideea era ca aveam un termen de 1-2 ani sa i inapoiez, iar ceea ce stiam de pe la colegi, cunoscuti etc era ca trebuie sa las lunar o suma de bani din cont pt a si retrage ei dobanda.Pana aici a fost ok.Lasam ce i drept sume nu foarte mari, gen 100 lei/luna si s a intamplat in 2-3 luni sa las ceva mai putin.Totul a fost ok.Intre timp, cam prin vara, am renuntat la acel loc de munca.Sunt plecata din tara de atunci, iar prin octombrie am inceput sa virez niste bani in contul acela (2000 lei si saptamana trecuta 300 lei).Totalul ar fi de 2300, dar in cont sunt numai 1700 si ceva? 500 si ceva de lei lipsesc...pe dobanzi??In nici 4 luni. As vrea sa scap cat mai repede de aceasta "problema" si as avea nevoie de niste sfaturi...Nu mai vreau refinantari sau altele.Pur si simplu vreau sa inchid tot.Cum s putea fce acest lucru.Cat ar trebui sa restitui? Dobanda este de 12,49%.Multumesc!

Andreea Robu (Focsani, Vrancea)

BCR - Cont curent

13 Noiembrie 2015

Stiind doar CNP beneficiarului, nu se poate depune de catre alta persoana bani in contul beneficiarului. La Brasov asa este. Lucru de neacceptat atata timp cat la alte banci se poate si este logic asa sa fie. Nu umbla nimeni cu contul bancar la el scris sau.....memorat.

Viorica Hadareanu (Brasov, Brasov)

BCR - Card de credit

01 Septembrie 2015

In luna Iulie a anului 2011 am solicitat emiterea unui card de credit Mastercard Gold, garantat cu depozit colateral. Limita de credit a fost de 2500 EUR pe cand depozitul colateral de 3000 EUR. Motivul principal al solicitarii a fost folosirea beneficiilor oferite de card, precum accesul la business lounge-ul Otopeni, discount-uri la magazine si asa mai departe. In Luna August 2015 am solicitat inchiderea acestui card, respectiv tragerea celor 2500 EUR din depozitul colateral care acum era in cuantum de 3150 EUR. Mi s-a spus ca este imposibil si ca trebuie sa achit eu 2500 EUR dupa care BCR va debloca suma aferenta depozitului colateral in 2-3 zile. Acest lucru dupa parerea mea este complet absurd, incoerent si complet ilogic. Trecand peste acest lucru, am achitat 2500 EUR pentru a inchide cardul si m-am prezentat la BCR pentru a completa cererea de inchidere a cardului de credit si a solicita deblocarea depozitului colateral. Am constatat cu stupoare maxima faptul ca functionarele BCR m-au informat ca dureaza 30 de zile deblocarea depozitului, de la 2-3 zile cat dura initial cand am intrebat. In plus, motivarea a fost ca poate mai exista tranzactii in decontare. Le-am intrebat respectuos daca acum exista sume blocate pe card si raspunsul a fost ca nu. Au spus ca poate vor mai fi pana cand se inchide cardul. Le-am rugat sa blocheze cardul pe loc. L-au blocat. Am intrebat din nou acum de ce mai dureaza 30 de zile daca nu exista tranzactii in decontare iar cardul este blocat. Raspuns: "Domnule, asta e procedura, ce nu intelegeti?!" Un astfel de raspuns si o astfel de abordare nu este sub nicio forma demna de vreun respect. Aceasta procedura este complet inutila, ilogica si aberanta. Mai mult decat atat, abordarea fata de clienti este de o impertinenta rara. Practic ei din blocati banii oamenilor fara niciun motiv, iar cand li se invoca faptul ca ceea ce fac este ilogic, intervina caseta cu "Asta e procedura". Traim in 2015 nu in 1990, putem plasa banii oriunde in Europa si cu certitudine nu in Romania. Cu atat mai putin la BCR. Aceasta experienta s-a petrecut la BCR Sucursala Unirea.

Andrei Serban (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus