Vocea clientului BCR - Cont curent

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Cont curent

26 Iunie 2019

Sunt clienta bancii cu salariul, dar si mandatara unui coleg, plecat in strainatate, al carui tata a decedat anul trecut si dupa dezbaterea succesiunii doreste sa lichideze conturile defunctului si sa-i fie transferate soldurile in tara unde locuieste. Dupa luni de sesizari si verificari ale BCR, departamentul juridic al bancii isi da acceptul pentru lichidarea conturilor, dar surpriza a venit de la ghiseu, unde cel care ar fi trebuit sa faca operatiile a fost blocat de catre departamentl IT. Incerc de 5 zile sa aflu motivele si cum putem debloca situatia, toate documentele fiind in perfecta stare de legalitate si sunt plimbata de la un centru la altul, chiar si sesizarile trebuie sa aiba in spate circa 30 de minute de asteptare. Consider ca deja ne aflam in fata unui abuz administrativ, pe care NIMENI din structura sistemului BCR nu si-o asuma. Cred ca voi sesiza si ANPC pentru atitudinea total nesatisfacatoare fata de clientii BCR si eventual justitia, daca daunele devin semnificative. Suzana Georgescu

Suzana Georgescu (, )

BCR - Cont curent

13 Noiembrie 2015

Stiind doar CNP beneficiarului, nu se poate depune de catre alta persoana bani in contul beneficiarului. La Brasov asa este. Lucru de neacceptat atata timp cat la alte banci se poate si este logic asa sa fie. Nu umbla nimeni cu contul bancar la el scris sau.....memorat.

Viorica Hadareanu (Brasov, Brasov)

BCR - Cont curent

30 Septembrie 2014

BCR sub toate a?tept?rile de fiecare data. Pentru a putea retrage o suma in valuta accelasi raspuns nu avem valuta va trebuie programare. Sunt de acord cu politica b?ncii dar de fiecare data nu au macar suma sub plafonul pentru a face programare.De exemplu ast?zi in Constanta la Sucursala de pe str ?tefan cel Mare nici macar nu au avut inten?ia a îmi face o programare in vederea retragerii unei sume sub plafonul de programare.Motivul nu îmi trebuie programare si sa merg la sediul central. Astea sunt serviciile in Romania si se mai întreab? de ce tr?im prost si in mediocritate. E foarte simplu. Sunt angaja?i to?i incompeten?ii pe baza de nepotism nu pe capacitatea lor intelectuala.Domnilor de la BCR închide?i banca sau angaja?i oameni care stiu sa atrag? clien?ii nu sa ii alunge din banca.

eduard bogdan (Constanta, Constanta)

BCR - Cont curent

14 Noiembrie 2012

Mi-a fost oferit un token gratuit dar in realitate costa 2,5 lei lunar ,iar cand am spus functionarei acest lucru a spus ca nu-i adevarat . In plus,ani de zile am avut depozite si card BCR dar nu mi s-a spus ca exista posibilitatea ca,atunci cand vrei sa scoti bani de pe depozit sa fie transferati pe CARD si astfel costurile pt.client sa fie mai mici.Functionarii sunt foarte secretosi in privinta detaliilor ,insa detaliile fac diferenta.AM SCHIMBAT BANCA

ioan Cauni (Lupeni, Hunedoara)

BCR - Cont curent

21 Mai 2010

Daca as putea sa dau acestei banci note cu - (minus)as pune dupa minus infinit. Sunt o banca foarte "importanta" motiv pentru care isi permit sa isi tina clientii la cozi enorme. Va marturisesc ca am fost astazi la mai multe sucursale din Brasov (Harmanului, Calea Bucuresti, si Grivitei) si am fost uimita sa observ ca, in afara de sucursala de pe Harmanului la celelalte erau cozi de peste 10 persoane, 1 singura casiera si ambele (la sucursale diferite) se miscau ca moartele. Am ajuns la sucursala de pe Hramanului la 15:30 pentru a-mi retrage din cont o suma. Cu un pas inaintea mea a intrat o hoasca batrana (clienta) care m-a auzit in momentul intrarii vorbind la telefon si spunand ca sunt extrem de grabita, ca trebuie sa scot niste bani din cont si sa ii depun la alta banca pentru ca imi intra un bilet la ordin. Bineinteles ca hoasca batrana nu ar fi zis ca ma lasa inainte, ca doar na ea e hoasca batrana, merita respect, sa ii acordam locul in tramvai zic!!!, si s-a dus glont la casa la care se afla limbricul casier, miezul de la nuca costelino, inventatorul costumer care-ului. Si s-au asezat ei la o sueta desre depozite bancare, asigurari, unit-link-uri, carduri de credit, banca pentru locuinte....etc...in timp ce eu mai primeam cate un telefon la fiecare 3 minute de la administratorul firmei care avea biletul la ordin in pending si care ma ruga sa ma grabesc pentru ca o sa ii dea refuz la biletul la ordin. In tot acest timp ma aflam la 1 metru de cei doi suetisti care nu mai terminau, si care ma auzeau vorbind disperata la telefon. Dupa vreao 20 minute o colega de la un ghiseu, auzindu-ma, m-a chemat sa imi faca tranzactia pe calculator, urmand ca limbricul casier sa imi dea banii de indata ce termina de vorbit cu hoasca batrana. Dupa inca 10 min m-am dus si am rugat-o sa imi anuleze tranzactia ca nu mai suport sa mai stau in acea banca. Mi-a spus ca trebuie sa se stea de vorba cu fiecare client, si inteleg, dar sunt ghisee la care se face acest lucru, nu cred ca e normal sa blochezi singura casierie din banca pentru asta...si firma a intrat in CIP. RUSINEEEEEEEEE!!! Intotdeauna m-am comportat exemplar cu aceasta banca a carei clienta nu o sa mai fiu niciodata si cu alti oameni care erau grabiti in banci. De azi inainte oare...sa mai procedez la fel?

Radu Mihaela (Brasov, Brasov)

BCR - Cont curent

21 Februarie 2010

Experienta mea nefericita cu BCR a constat in faptul ca am ridicat 35000 Euro(suma ce imi revenea ca plata in urma unei op. de vanzare-cumparare, suma pe care banca mi-a "livrat-o" exact ca o "caramida", numai in bancnote de 50 Euro, legate fedeles. Eu am facut greseala sa nu verific pe loc bancnotele, iar cand am depus suma respectiva la o alta banca (a doua zi) am costatat ca in "caramida" erau 8 bancnote lipite cu banda adeziva si cu adnotari pe ele!!! Am avut noroc ca suma depusa era mare si banca respectiva avida de numerar!Verificati intotdeauna starea bancnotelor pe care le primiti de la o banca!!! Toata actiunea bancii a fost premeditata iar eu, in veci, nu mai vreau sa am de a face cu aceasta institutie.

mirela vlad (Timisoara, Timis)

Inapoi sus