Vocea clientului BCR - Call Center

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Call Center

21 Martie 2021

Ma numesc Maria, sunt client BCR atat ca PJ in Bucuresti - de peste 6 ani cat si ca PF. Am lucrat in ultimii 20 de ani cu mai multe banci insa pot spune ca de departe BCR ESTE TOPUL DEZASTRELOR BANCARE la toate capitolele- dezinteres fata de clienti, comisioane care apar din neant si pe care nu le justifica - deci minciuna. Experienta mea de pana acum ca PersJuridica cu BCR a fost mereu negativa. Fiecare intalnire (fie la ghiseu, fie online) a fost mereu o experienta dureroasa si Orwelliana - asemanatoare cu experienta sordida din unele spitale din Romania. La un moment dat mi-au aparut niste comisioane pe care contabilitatea mi le-a semnalat, am facut petitii pentru a cere justificare pentru o lista lunga de comisioane care nu apareau in contract - am primit de la ei doua scrisori format hartie (cu toate ca am cerut raspuns pe e-mail in repetate randuri) - ambele raspunsuri au fost EXACT ACEEASI SCRISOARE care nu continea decat un text abracadabrant, ININTELIGIBIL, care cita in mod ridicol o tona de legislatie - nici contabilitatea nu a ce vroiau sa spuna si nici eu - pentru ca bineinteles un raspuns coerent i-ar fi incriminat. Nimic din ce contineau cele doua scrisori nu era justificarea NICI UNEI SUME pe care ei LE-AU SUSTRAS efectiv din contul de PJ. Auzisem acest lucru de la o alta doamna contabila care a avut o situatie similara cu un client, insa nu am acordat importanta in acel moment, ba chiar am avut tendinta sa contrazic ce spunea doamna in ideea ca nicio banca nu poate sustrage sume nejustificate din conturi. Dar scriu toate acestea pentru ca capacul MI L-A PUS CALL CENTER-UL LOR. Cu toate ca sunt foarte tech-savy, la majoritatea logarilor cu aplicatia GEORGE intampin probleme. GEORGE ESTE UN COSMAR INFORMATIC. Sa zicem ca apar diverse bug-uri si extra-filtre in multe aplicatii bancare. DAR LA EI ESTE CULMEA - capacul este pus de incredibilul timp de asteptare care depaseste MEREU 45 de minute. Intai te ghideaza in aplicatie CA SA REZOLVI MAI REPEDE PROBLEMA. aplicatia e blocata, deci problema nu poate fi rezolvata mai repede. In schimb, ca sa se asigure ca niciodata nu mai indraznesti sa ii deranjezi cu telefoane, sub pretextul ca au un numar imens de apeluri te tin in telefon IN ASTEPTARE PESTE 45 DE MINUTE. Am tras concluzia ca au probabil un singur angajat maxim doi pentru ca ii doare undeva cum spune romanul. ASTAZI AU PUS CAPAC - AM ASTEPTAT IN APEL 1 ORA SI 3 MINUTE. Dupa o ora si 3 minute a intervenit UN ROBOT VOCAL cu mesajul: SORRY WE ARE CURRENTLY EXPERIENCING ..... (nu se intelegea ce) ..... AND ARE UNABLE TO TAKE YOUR CALL, PLEASE TRY AGAIN LATER In concluzie, BCR s-a dovedit in relatia cu noi o banca DE COSMAR si nedemna de a sta la noi in tara. Polishata la suprafata si HELL in relatia cu clientii.

Maria Negre (, )

BCR - Call Center

22 Iunie 2020

Buna ziua, am avut o experienta foarte neplacuta cu Call Center Bcr dar si cu cei de la sediu. Am facut un descoperit de cont pentru care s-a aplicat o dobanda mai mare decat cea comunicata, eram in perioada de amanare a dobanzii dar totusi a fost perceputa dobanda pe care nimeni nu a stiut sa o explice, am fost amanata, apoi, am solicitat desfasuratorul pentru care am asteptat o luna si acesta cuprinde cifre fictive, coloane cu diferite procente si nici o clarificare, iar cand am solicitat punctual informatii, nu mi s-a raspuns la sesizari si am fost trimisa la sediu dar initial cand am cerut explicatii la sediu mi s-a spus ca o sa fiu sunata. Am mai sunat la ei sa intreb despre comisionul de depunere numerar in contul meu din partea alte persoane, si am fost informata gresit. Altadata, am avut un apel pierdut de a ei si cand am sunat inapoi nu stia sa imi spuna de ce am fost sunata si nici ni s-a mai revenit cu apel.Abia astept sa imi inchid cardul la Bcr si sa ma mut cu salariu la Brd care este mult mai serios. Intamplarea mea doresc sa fie utila si pentru alti clienti. Sub orice critica Bcr-ul din prezent!

Mariana Ilies (, )

BCR - Call Center

08 Mai 2020

buna ziua! Ma numesc ichim dorina si sunt clienta bcr.Am scris putin mai devreme experienta deplorabila pe care am avut-o cu call-center-ul bcr pe care i-am rugat sa-mi deblocheze ap george.Persoana care mi-a rezolvat problema si careia ii multumesc din suflet(a 5-a pers cu care vorbisem),nu se cheama OTILIA,cum gresit am scris,ci CECILIA.Am vrut sa corectez acest lucru pt ca intreaga scrisoare am scris-o pt a-mi arata recunostinta fata de dansa.Daca cineva citeste acest e-mail ,desi ma-ndoiesc,sa inteleaga cat de putini oameni de calitate,competenti,amabili,politicosi,rabdatori,au mai ramas in amarata asta de tara...Cu amara dezamagire..ICHIM DORINA

dorina ichim (, )

BCR - Call Center

08 Mai 2020

Ma numesc ichim dorina si sunt clienta bcr de multi ani.Nu sunt ,,reclamagioaica,,din fire si nici nu ma prea pricep la tehnologie[am aproape 70 de ani],dar de aceasta data m-am hotarat sa scriu ce mi s-a intimplat.Inteleg ca e o situatie mai speciala cu aceasta pandemie si ,probabil,s- a redus pers din call-center,dar nu pot intelege pe ce criterii angajati pers care raspunde la problemele oamenilor.In data de 6 mai am sunat la call-center bcr pt a mi se debloca aplicatia George.Trecem peste timpii de asteptare ,care ajung si la o ora,dar cand,in sfirsit mi s-a raspuns ,de la jumatatea pasilor,nerezolvand problema ,mi s-a spus ca se va comunica la depart it si sa revin cu tel.A doua zi am reluat procesul:tel,astept in jur de 45 min pana mi se raspunde,relatez din nou problema si...acelasi raspuns:se va comunica la dep it pt rezolvare.Am repetat de 4 ori procedeul,in urma caruia mi-au raspuns persoane diferite[nu le dau numele ca n-are rost] si care mi-au spus acelasi lucru.Daca am vazut asa ,m-am deplasat personal la agentia bcr-giurgiului-acolo locuiesc,si d-na de acolo,nu-i spun numele,mi-a spus saa revin a doua zi ca se apropie inchiderea si nu mai are timp,desi mai era o jum de ora.Daca a vazut ca nu plec ,a incercat sa ma ajute sa deblochez aplicatia.La jumatatea pasilor am intimpinat aceeasi problema si ,nervoasa,mi-a spus ca tel este devina ,ca e vechi si nu suporta update-urile si sa-mi iau alt tel sau sa nu mai folosesc aplicatia.Poate nu v-as fi scris toate astea si nici nu cred ca va citi cineva,dar vreau sa laud a cincea persoana care mi-a raspuns la tel de la call center,OTILIA se cheama si care mi-a rezolvat problema.Ii multumesc din suflet,altfel aruncat un tel bun ,care n-avea nici o vina.De aceea va intreb,pe ce criterii angajati personal la bcr?!Caci asta nu are legatura cu pandemia, va multumesc daca ati citit.ICHIM DORINA

dorina ichim (, )

Inapoi sus