Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Opinii clienti BCR

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

01 Septembrie 2017

In 2007 am cumparat un apartament cu ipoteca la BCR. Din 2007 in 2011 cand am plecat la alta banca a crescut dobanda in euro de la 7% la 11% fara acte aditionale sau ceva de genul in contextul in care euriborul a scazut cu vreo 4%. Contract mai stufos si clauze contractuale abuzive, costuri ascunse nu cred ca mai este la o alta banca din Romania. M-am gandit o perioada sa-i dau in judecata dar am renuntat la idee si am facut refinantare in alta parte. Fugiti de BCR si lasatii sa falimenteze.

Marius Lupu (Iasi, Iasi)

BCR - Credit Prima casa

18 August 2017

Neseriozitate, incompetenta, minciuna...La inceputul negocierilor se vorbea de un maxim o luna jumate ,dosar aplicat în data de 10 iulie , în ziua de azi 18 august nu se stie în ce stadiu se afla..necomunicarea cu clientul produce multa tensiune..nu am cuvinte despre aceasta experienta negativa..si se pare ca sunt unul din miile de clienti nemultumiti..... BCR=neprofesionisti

Amarioare Dragos (Campina, Prahova)

BCR - Probleme diverse

14 August 2017

E o nesimtire mare de tot în cadrul BCR Botosani. Functionarii se misca in reluare sfidând orice regula de bun simt. Exemplu casa 4 si casa 6

Petru Adrian (Botosani, Botosani)

BCR - Credit Prima casa

10 August 2017

Am incheiat in anul 2015 un contract de credit Prima Casa cu BCR Brasov, credit unde eram co-debitor. In 2016 am iesit din acest contract, cedand jumatate din imobil catre titularul de credit, care a ramas singurul platitor. De un si un pic eu inca figurez ca si co-debitor la acest credit, desi detin acte doveditoare de la banca si notariat care atesta faptul ca eu nu mai am absolut nicio obligatie financiara. De curand am contractat un credit de nevoi personale la o alta institutie bancara si, daca nu prezentam aceste documente, nu mi se acorda creditul respectiv. Mi se pare absolut aberant ca dupa un an de zile sa mai figurez ca parte a creditului de Prima Casa. Functionarii BCR nu isi fac datoria. Anul trecut am fost asigurata de catre consultanta lor care s-a ocupat de dosar ca nu voi avea nicio problema. Acum trebuie sa merg din nou la BCR pentru a pune capat acestei probleme unde eu nu am nicio vina. Ce s-ar intampla daca titularul nu si-ar plati ratele? Ar veni BCR sa ma traga de maneca, sa ma oblige pe mine sa platesc, iar eu sa umblu cu hartoagele dupa mine de fiecare data? Ca mai apoi sa isi ceara scuze ca ma pune intr-o situatie penibila? Rusine BCR!

Ioana Brinzi (Breaza, Prahova)

BCR - Probleme diverse

03 August 2017

Cea mai proasta experienta din viata mea cu un serviciu de relatii clienti... incerc de 3 zile! de la 9 dimineata sa dau de cineva de la Leasing BCR sa imi raspunda la 2 intrebari simple, nimeni nu raspunde nicaieri, am incercat 4 numere, aceasi chestie, "toti consilierii sunt in alte conversatii, asteapta"... 25-30 de minute, de vreo 6 ori pe zi, cand in sfarsit, a doua zi de incercari, imi raspunde o doamna, ii spun ce vreau, imi face legatura in alta parte, suna 2 minute, se intrerupe legatura... de la capat... ce trebuie sa fac? sa vin la bucuresti? sa sun la alt numar? sau sa imi dau banii altor banci? plus... nu mai recomand nimanui sa intre sau sa se gandeasca sa mai lucreze cu BCR slab, slab, slab serviciu

lucian zsiga (Cluj-Napoca, Cluj)

BCR - Card de credit

01 August 2017

Justificarea notelor: 1 la transparenta costurilor deoarece BCR a eliminat rambursarea 1% si 2% (datorita careia se numea Bun De Plata) fara notificare, chiar consultantii nu ofereau explicatii; deoarece calculul dobanzii in situatia intarzierii rambursarii nu este explicat clar, incat chiar si functionarii confirma calculul gresit al clientului; vezi si ultimul paragraf 1 la timpul de asteptare deoarece semnarea contractului de catre titularul cardului auxiliar a durat 2 ore fiinds aplicatia IT functiona absurd; la orice petitie astepti cel putin 28 zile raspunsul, iar daca nu este la obiect sau este absurd, faci revenire si astepti alte 28 zile, iar raspunsurile sunt identice, incat nu stii cu care reclamatie corespund 1 la functionari deoarece fiecare iti da alta informatie (unitati si Call Center); de asemenea, in unitati isi declara disponibilitatea pe un subiect, te pun sa astepti la rand, ca apoi sa-si decline competenta pe acelasi subiect, deci ai asteptat degeaba 1 la procedura, deoarece exista o campanie concertata de dezinformare a clientului prin toate mijloacele: consultanti din unitati si Call Center, miniextras ATM (schimbare de semnificatie a rubricilor neexplicata clientului, si necunoscuta de catre consultanti, chiar valori numerice eronate, etc.), internet banking (soldul de rambursat sistematic eronat, sistematic indicate rambursari false), incat si cel mai vigilent client (capabil de reverse-engineering pe extrase) ajunge sa plateasca dobanzi/comosionane/etc. neprevazute, deoarece a fost indus in eroare Revin cu detalii

Eduard STANESCU (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus