top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

Scor: 2 | 181 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    N ZNicusor Zaharia
    Credit Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, Pe scurt v

    Buna ziua, Pe scurt va comunic faptul ca am depus actele pentru prima casa, toate bune si frumoase, am semnat si antecontract, dupa alte documente suplimentare cerute, avizul juridic in regula si in momentul in care au fost trimise actele pentru aprobarea finala, de aproximativ in data de 02.03.2017, nimeni absolut nimeni nu mai stie nimic de dosarul meu. Agentul de la banca mi-a comunicat ca cei de la Bucuresti unde este dosarul nu le furnizeaza nici o informative legata de dosar. Am sunat la Bucuresti la CallCenter si mi-au comunicat ca acest department "mister" caruia nu ii stie numele, dar exista, nu poate lua ,absolut nimeni, legatura cu ei. Am cerut o simpla informatie legat de termentul de "2 zile care scrie pe site pentru aprobare finala", de ce nu este respectat sau macar cat mai dureaza. 2 saptamani, sau 2 luni. Tin sa mentionez ca deja am scos cred ca destule carti funciare si deja mi-a expirat si aceasta, urmand sa mai scot, habar nu am cate, pana la solutionarea dosarului in analiza juridica finala. Este inadmisibil ca o banca sa MINTA, atat de frumos si colorat si clientii sa nu aiba habar de nimic. Legea nr. 677/2001 art. 12 si art. 13, ne spune ca avem drepturi la informare, privind datele prelucrate cu caracter personal. Si vin cu intrebarea catre Raiffeisein Bank: Chiar atat de mult dureaza aceste dosare de analizat in conditiile in care a fost analizat deja de doua ori si acum este doar o completare???? Cine ma poate ajuta cu un raspuns din acest department "mister" de care nimeni nu stie ce este cu el si se ocupa de dosarele Prima casa. Dezamagire totala din partea celor de la Bucuresti.

    13-03-2017

    F RFlorea Roxana
    Transfer international de la Raiffeisen Bank

    In anul 2017 un transfer

    In anul 2017 un transfer international de bani catre un cont in valuta Raiffeisen Bank , dureaza chiar si 4 zile, ca in 99` In plus, daca soliciti niste raspunsuri de la raiffeisen online, in chat ti se dau raspunsuri standard, fara ca cineva sa verifice contul sau tranzactia in sine, iti spun asteapta for ajunge banii, sau chiar "Odata banii ajunsi la noi , sunt automat trimisi la Dumneavoastra in cont" ceea ce este ne adevarat, deoarece sumele nu sunt deocontate atumoat, fiindca in zile ne lucratoare nu se vireaza + in orele tarzii cand banca nu este deschisa.. Te minte in fata, iti dau raspunsuri automate , si nu te ajuta cu nici un raspuns real. Per total un transfer international in 2017 sa dureze 4 zile, este ceva ireal!!!! Mesaj pentru Raiffeisen Bank: Ori evoluati , si angajati oameni competenti , ori pune-ti direct roboti pe chat cu raspunsuri automate, caci platiti angajatii degeaba!

    28-01-2017

    A BAlex Barbu
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    In data de 27 decembrie

    In data de 27 decembrie 2016 am solicitat la Raiffeisen Bank reducerea limitei de credit la cardul de cumparaturi. Am procedat la aceasta operatie deoarece am aplicat la Programul Prima Casa. Mi s-a comunicat ca la sfarsitul lunii se va face transmiterea la Biroul de Credit.\r\nIn data de 17 ianuarie banca la care am aplicat a obtinut formularul Detalii Conturi. Acest document certifica faptul ca nu mi-au fost actualizate datele de la 01 august 2016, inclusiv faptul ca nu s-a transmis reducerea limitei de credit. Mentionez ca banca mi-a eliberat chiar un document care certifica ca operatia a fost facuta. Deasemenea Raportul de activitate emis in luna ianuarie arata acelasi lucru: limita de 4.000 lei. Si uite asa, Raiffeisen Bank imi pune in pericol acordarea Creditului Prima Casa, implicit pierderea unui avans consistent, practic imi "darama" un proiect foarte important pentru mine.

    23-01-2017

    R BRadu Balas
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    In 2014, Februarie, am d

    In 2014, Februarie, am decis, impreuna cu sotia, sa ne luam locuinta noastra. Am mers la 3 banci ( Bcr, Cec, Raiffeisen) . La BCR am fost refuzat, dar politicos. La CEC, parca ceream de pomana, nici nu m-au tinut de vorba ( scarbos personal mai au) . La Raiffeisen, a stat doamna aia si mi-a raspuns frumos la multele intrebari ce le-am avut, si de costuri, si de comisioane, si de documente necesare... etc. Ma suna mereu, daca lipsea vreun document. Intradevar a durat fix doua luni, dar exact asa am fost informat de la inceput. Eu cred ca e si dupa persoana care e angajatul bancii.

    29-11-2016

    G Vgeorge daniel vijelie
    Depozit la termen de la Raiffeisen Bank

    am fost inselat/furat pe

    am fost inselat/furat pe fata de catre banca raiffeisen cu un depozit la termen

    10-11-2016

    V RValeriu Ciprian Rateanu
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Am o poprire pe salariu

    Am o poprire pe salariu de acum 4 ani..suma totala fiind de 43.000.000 ron.De acum 4 ani m-i se vireaza de catre unitatea la care lucrez lunar..suma stabilita de catre ex.judecatoresc.Acum o saptamana am primit o actualizare la acea poprire in valoare de 64.000.000 ron.Am intrebat de ce a crescut suma asa de mult...dar..am fost pasat de la unul la altul.Am fost si la banca...dar,degeaba,au spus ca nu se ocupa ei cu asa ceva si m-au sfatuit sa vb cu ex.judecatoresc,care la randul lui..m-a sfatuit sa merg la banca.Subiectul este inca deschis,am cerut desfasurator de plata de la unitatea la care lucrez,urmand...probabil sa vb cu un avocat ptr a da banca in judecata.

    11-10-2016

    C Bcornel badea
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    La fel si la mine, dosar

    La fel si la mine, dosarul a fost trimis in central pe data de 10 Aprilie, de atunci astept aprobarea finala. Bineinteles, ca nimeni nu are nicio explicatie care sa tina apa. Sunt profund dezamagit de Raiffeisen Bank, si-au batut joc de increderea pe care le-am acordat-o.

    18-07-2016

    A DAlexandru-Iulian Deaconu
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Am dosar prima casa in d

    Am dosar prima casa in derulare cu pre-aprobarea din 15 mai si dosar complet, cu antecontract semnat, pt a fi trimis mai departe de pe 30 mai.Nimeni nu are nici un raspuns, cei din agentie dau vina pe centrala iar cand sun in call center ma trimit la agentie pt informatii.Nu poate nimeni sa iti dea nici un raspuns,nici o informatie, dosarele nu sunt blocate dar nici nu merg mai departe la fond ! Bataie de joc, sa te faca sa pierzi timp si bani si atat, o data ce si-au vazut interesul isi bat joc de tine. Nu am nici o indoiala ca si restul de banci sunt lafel dar in cazul de fata ma pronunt : Rusine Raiffeisen! Nota 0 , promisiuni si atat, nu recomand !

    11-07-2016

    A IAndrei Ibraim
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Am aplicat pentru credit

    Am aplicat pentru creditul Prima Casa, totul a decurs foarte rapid pana la momentul aprobarii finale a creditului. De aproximativ 2 saptamani sunt in asteptare si nu inteleg de ce? Preaprobarea a durat 3 zile iar aprobarea finala dupa aprox. 2 saptamani este inca incerta .

    24-05-2016

    M XMaria xxxxx
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    Pot incepe prin a spune

    Pot incepe prin a spune ca niciodata nu m-am asteptat de la o institutie financiara sa faca tranzactii la ghiseu fara a cere clientului sa se identifice, dar se pare ce in aceasta banca oricine poate sa semneze in numele meu, sa se foloseasca se numele si identitatea mea, pentru ca nu i se cere nici un act de identitate, multumesc mult pentru nesiguranta oferita meritati 0. Oricum de azi nu mai sunt clientul vostru, dar daca credeti ca puteti sa va jucati cu datele mele, sa lasati pe altcineva sa semneze in locul meu si sa faca tranzactii in locul meu, iar eu nu am sa apelez la masuri legale, va inselati. AA si daca directoarea de filiala acopera proprii angajati poate sa renunte si la clienti.

    22-04-2016

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie