Vocea clientului Raiffeisen Bank - Internet banking

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Internet banking

23 August 2021

Intreaga mea experienta este foarte dezamagitoare cu banca asta. De la activarea cardului pana la plati online, peste tot numai probleme am avut. Am cont ca persoana juridica si de la deshiderea contului timp de 2 saptamani ma uitam la banii mei in banca fara sa fie posibil plata online. Procesul este foarte lung si complicat pentru 2021. Mi se pare inacceptabil ca in lumea asta de telefoane si aplicatii o persoana sa nu poata sa efectueze o tranzactie direct de pe aplicatie de la bun inceput. Mai intai intri pe browser pentru care ai nevoie de token (cand intr-un singur telefon ai toata viata ta si toate aparatele si gadget-urile, tu umbli dupa tine cu token numai pentru banca), dupa creezi sabloane si toate cele, si de abia dupa aia poti sa intri iar in aplicatie (de unde ai plecat) sa faci plata. Eu nu am vazut asa ceva la celelalte banci. Mare greseala sa aleg banca asta pentru firma mea, dar din fericire se poate schimba.

Andrea Lukacs (, )

Raiffeisen Bank - Internet banking

21 Decembrie 2020

Relatia cu banca asta a ajuns sub orice critica. Te lasa fara bani daca esti in strainatate si nu mai ai acces la telefonul pe care il stiu ei. Raspund dupa 30 de minute dupa care iti inchid pt ca nu te pot "identifica". Ca sa stiti, un apel de 30 minute ma costa 24 de euro. Sigur urmeaza niste scuze din parte unui robot uman care ma trimite sa sun din nou si sa o iau de la capat cu apelul si sa nu imi recunoasca numarul. Fugiti cat puteti de banca asta !!! Merita dati in judecata pt abuz !!!

Bogdan Gheorghe (, )

Raiffeisen Bank - Internet banking

04 Iulie 2019

Am platit o taxa pentru emitere pasaport nou utilizand platforma Raiffeisen online - sectiunea impozite si taxe - prefectura Ph. Plata s-a debitat rapid in acel cont pus la dispozitie pe platforma dar chitanta electronica emisa ca dovada a platii nu afost admisa la politie, sectia pasapoarte sustinand ca contul in care s-a facut plata nu este cel agreeat de ei. A trebuit sa platesc inca odata cash ca sa pot obtine pasaportul. Am incercat sa-mi recuperez banii platiti online dar "marea" banca Raiffeisen nu a dorit sa ma ajute deloc desi era vina lor ca au publicat un cont neagreat de politie pe platforma online, iar prefectura sustine ca nu poate face retur la acei bani daca nu sunt intr-un cont la trezorerie. Suspectez un circuit infractional al banilor , agreat de catre banca Raiffeisen si prefectura (sper sa fie doar o impresie) astfel: utilizatorul de buna credinta plateste online in contul pus la dispozitie pe platforma RZB -> banii se debiteaza rapid si intra intr-un cont pe care prefectura nu-l recunoaste -> clientului ii e solicitata plata din nou, de data asta cash la cec pt eliberare pasaport si nu i se accepta chitanta electronica emisa din platforma Rzb -> clientului nu i se returneaza plata online deoarece nu este intr-un cont de trezorerie. Astfel, clientul este taxat de 2 ori pt acelasi serviciu fara posibilitate de recuperare a banilor iar ambele institutii (banca si prefectura) nu fac absolut nimic (intentionat cred eu) pt a rezolva situatia. Suspectand o situatie de natura infractionala am depus petitie la Ipj, petitie la sectia pasapoarte, petitie la prefectura, reclamatie la Rzb (rezolvata cu nu e treaba noastra), reclamatie Anpc privind restituirea banilor de catre prefectura, reclamatie Anpc privind platforma online a Rzb care induce in eroare clientii (intentionat cred eu) si in cazul in care tot nu imi primesc banii inapoi urmeaza reclamatie la avocatul poporului, ministerul de interne si DIICOT pt ca atunci e clar ca situatia e infractionala si deliberata, adica pe romaneste ii voi acuza de FURT. Mentionez ca am contactat RZB atat pe e-mail, la ghiseu si la call center si nu au dorit sa ma ajute cu absolut nimic. Cea mai slaba banca din Romania, ar trebui inchisi definitiv pentru asa ceva.

razvan Ciuna (Ploiesti, Prahova)

Raiffeisen Bank - Internet banking

04 Aprilie 2012

O experienta foarte placuta.

Alexandru-Marian Danila (Cugir, Alba)

Raiffeisen Bank - Internet banking

22 Septembrie 2009

Hm... cu spamul mai merge dar gata cu timpul liber, Raiffeisen Online iti ia mult mai mult timp si este cu mult mai complicat decat statul la coada! ... acum au shimbat modul de logare si plata on-line: stai zeci de minute in sir in plus pentru cateva plati. La fiecare plata, nu logare, ti se cere pin-ul cardului on-line, din nou suma, un cod (!?!?) al beneficiarului, de parca numele, contul IBAN si restul datelor furnizate la introducerea lui nu mai sunt suficiente... si de cateva ori pe sesiune esti pus sa retragi si sa reintroduci cardul! Apoi, trebuie sa cari dupa tine peste tot cutiuta respectiva cu card cu tot: n-ai cutiuta sau card, n-ai servicii on-line! Chiar ca suntem in pericol: daca isi inchipuie cei de la Raiff... ca trebuie multa minte unui haker sau craker sa faca un softulet care sa genereze codurile cutiutei respective, cred ca se insala - au incercat si altii mai faimosi (daca nu mai inteligenti) sa scape.... O solutie mai inteligenta nu s-o gasi? Chiar sa ne mutam conturile la alta banca... ??!

360 bvd (, )

Raiffeisen Bank - Internet banking

07 Iulie 2009

Nu sunt client Raiffeisen dar primesc pe e-mail o gramada de mesaje despre probleme cu contul meu si invitatia de a intra pe un site denumit Raiffeisen. Daca banca nu poate combate existenta unor astfel de incercari de tip spam/pishing cum pot avea incredere sa devin vreodata client al acestei banci ? Cum as putea avea incredere sa folosesc net-ul ca mediu pentru tranzactii ? PS Deoarece primesc mesaje nesolicitate veti intelege ca nu doresc sa imi dau numele. Adresa de e-mail este reala.

confidential confidential (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus