Vocea clientului Raiffeisen Bank - Probleme diverse

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Probleme diverse

13 Noiembrie 2017

Am apelat in mai multe randuri la functionarii unei sucursale din Iasi si de fiecare data am primit lamuriri pertinente si informatii utile si sunt placut impresionat de profesionalismul dumnealor (abordare,dialog si un climat ospitalier)

Dumitru Vicol (Iasi, Iasi)

Raiffeisen Bank - Probleme diverse

11 Martie 2016

-SUNT CLIENTUL BANCII DE 9 ANI,PERSOANA JURIDICA,DAR CA ACUM NU AM INTALNIT ASA CEVA-AM AJUNS SA FIU TRATAT CA O SLUGA LA POARTA" IMPERIULUI" LOR DE CATRE ANGAJATII SI PERSONALUL DE CONDUCERE IN CONDITIILE CAND AM FOST UN CLIENT FIDEL,NU AM INTARZIAT NICI O ZI CU PLATILE.AM SUNAT DE 5 ORI IN DOUA ZILE LA RAND LA CONDUCERE ,NU A RASPUNS NIMENI DE TEAMA CA NU AU CE-MI RASPUNDE .PACAT!! AUDE CINEVA ACOLO SUS?!SOLUTIA-ALTA BANCA CU COMISIOANE MAI MICI,PROMTITUDINE SI RESPECT!STIMATI DIRECTORI DIN RAIFFAISEN

VIRONICA CIUCANU (Piatra Neamt, Neamt)

Raiffeisen Bank - Probleme diverse

04 Februarie 2015

Furios pe o institute de camatareala proasta ! Pentru ca ca banca considera sa angajeze oameni de cea mai slaba pregatire si calitate, poate din pricina costurilor, lacomiei actionarilor, etc.., actele generate de acestia in numele bancii sunt gresite de foarte multe ori. Chiar departamentul de legal este "populat" cu astfel de specimene, care in aceeasi fraza , in acelasi context, editeaza si intocmesc acte care ajung sa contravina legii. Aceste documente sunt mai greu de identificat de client, pentru ca nu toti avem pregatire in drept si cutuma uzantelor si a procedurilor legale.

Cristian Cojocaru (Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Probleme diverse

16 Decembrie 2014

Am cautat calificativul 0 (zero - foarte slab) ca sa pot da o marime a incompetentei, indiferentei fata de client, promptitudinii nule a angajatilor din serviciul Raiffeisen Direct, insa nu l-am gasit. (din fericire pentru ei ) Mi-am dechis cont la dansii in februarie 2013, obligat fiind de angajator ca singura optiune ptr mine in ceea ce priveste Banca, pentru virament salariu lunar. M-am prezentat la Sediul din Calea 13 Septembrie, Nr. 221-225, Sector 5, pentru deschiderea unui cont de salariat/cont curent, cu precizarea repetata ca acest cont are o destinatie precisa: virare salariu iar contul ar trebui sa fie supus intelegerii dintre firma angajatoare si banca raiffeisen. Mentionez ca la data respectiva nu stiam despre ce intelegere  angajator-banca era vorba. Urma sa aflu ulterior, dupa 1 an si 10 luni, intamplator, dintr-o discutie cu colegii de serviciu care erau datele acelei intelegeri: comisioanele pentru interogare sold si extragere ATM erau zero. Insa nu si la mine. De 1 an si 10 luni am fost taxat pentru fiecare RON scos de la bancomatele bancii Raiffeisen, fara ca cineva sa sesizeze si sa indrept acest lucru (!). In schimb, eram bombardat cu telefoane despre carduri de cumparaturi, credite si alte mizerii. In Octombrie 2014, am fost la sediul Raiffeisen din 13 Septembrie pentru a incerca sa clarific care e de fapt conventia dintre Angajator si Banca si sa intreb de ce nu s-a aplicat in tot acest timp. Domnisoara de acolo (A.C.) a gasit intradevar acel agreement dintre cele 2 entitati, si, evident s-a trecut la calculul comisioanelor percepute eronat de catre banca, mai precis din februarie 2013. Am facut cerere/reclamatie pentru restituirea acestei sume dar si o cerere de schimbare de tip de abonament; de pe Eficient pe Standard. Aici a inceput distractia: domnisoara A.C. n-a stiut sa-mi dea un timp de asteptare pentru aceste 2 cereri/reclamatii; bineinteles ca dupa 4-5 zile lucratoare am inceput cu telefoanele la sediul lor, mai ales ca trecerea la tipul de abonament Standard s-a facut in 2 zile lucratoare. Dupa ce s-au plictisit si enervat pe/de mine, pentru ca simteai nervozitatea angajatul Raiffeisen de partea cealalta a firului, mi s-au dat mai multe cateva (1-2) termene de rezolvare, un 30 de zile lucratoare initial, apoi 45 de zile lucratoare. Dupa fix 40 de zile lucratoare, echivalentul a 60+ de zile calendaristice, timp in care am facut si sezizari telefonice prin Raiffeisen Direct (cu rezultate ZERO de fiecare data), am primit un telefon de la angajata G.D., cea care initial imi deschisese contul in 2013 februarie, sa-mi comunice urmatoarele: Banca nu poate face absolut NIMIC iar VINA pentru aceasta situatie este impartita. Prin urmare, si eu sunt vinovat pentru ca dansa nu si-a facut treaba. Am intrebat cum se poate rezolva sau aplana aceasta situatie pentru ca eu doresc restituirea sumei repspective iar solutia a fost: banii mi-i va da dansa din propriu buzunar la primul salariu, lucru care s-a si intamplat. Prin urmare, BANCA nu o sa va plateasca niciodata niciun ban, insa angajatii ei, DA. Lunile Octombrie si Noiembrie 2014 au fost de cosmar, in ceea ce priveste comisioanele de administrare lunara: am fost taxat si ptr internet banking, abonament standard si abonament eficicient la un loc. Ajunsesem la un comision total de 12.90 ron /luna si incepusem sa ma intreb daca nu cumva eram un client VIP al bancii. Am sunat la Raiffeisen Direct, fara niciun rezultat dupa o saptamana, m-am prezentat personal la sediul Bancii, problema s-a rezolvat in 2 minute, 2 clickuri, prin stornare comision. Asta s-a intamplat in Octombrie. In Noiembrie, aceeasi problema, suprataxare, comisionat pentru 2 tipuri de abon, am sunat la Direct intreband daca e nevoie ca pe fiecare luna de acum incolo, sa ma prezint la banca pentru aceasta stornare (?!!). Cei de la Raiffisen Direct m-au linistit, spunandu-mi ca e  vorba de o, citez, "eroare de sistem". Bineinteles ca a trecut o saptamana si problema nu a fost rezolvata, am sunat la Banca, pentru ca sa mi se comunice ca problema e inca in Centrala si se va rezolva pana la sfarsitul zilei. Bineinteles ca nu s-a rezolvat in acea zi, ci in ziua urmatoare, cand mi s-a facut stornare, insa mi s-a gresit IAR, de catre domnisoara A.C., grila de comisionare si am fost, bineinteles, taxat de la ATMuri bancii. Daca timp de 2 luni +, incerci si nu reusesti sa schimbi un nenorocit de tip de abonament sau o grila de comisionare, eu zic ca e de bun augur sa te duci acasa si te apuci de altceva. Mi s-a adus la cunostinta faptul ca domnisoara A.C. face multa munca de teren dar si de birou, insa, dupa mine, mai bine ar ramane doar la una dintre ele. E clar ca nu le poate face pe amandoua. Pe langa aceste intamplari recente nefericite care au pus capac, mai am de relatat una: in Aprilie 2014, verificand intamplator Raiffeisen Online, in sectiunea Sume retinute, imi apareau 2 tranzactii online neautorizate de mine, in valoare de 1500 de ron, catre 2 siteuri comerciale. Am blocat imedait card, am schimbat card, mi-au fost returnati banii dupa o saptamana, INSA nici pana astazi nu mi s-a spus ce s-a intamplat de fapt, nici din partea lor si nici din partea politiei (unde am facut plangere penala pentru furt). Absolut nimic. Cei de la Banca ma trimiteau catre Politie, Politie facea investigatie si tot asa. Avand aceste experiente negative la activ si satul pana peste cap de "erorile lor de sistem" (pe banii mei, nu ai lor) dar si modul indiferent si indolent cu care isi trateaza clientii, am gasit logica si cat se poate de pertinenta decizia de a-mi inchide toate conturile deschise la aceasta banca sinistra, la data de 5 Decembrie 2014. Concluzii: - Raifeissen este o banca in care TU, trebuie sa te zbati sa-ti faci dreptate singur. Daca nu trimiti emailuri cui trebuie sau insisti cu telefoanele, Banca nu-ti va rezolva nicio problema niciodata. - Serviciu Raiffeisen Direct, prin telefon este absolut degeaba. Dupa ORE INTREGI de petrecut la telefon cu ei, n-am  reusit sa rezolv niciodata nimic. Nu forwardeaza probleme, n-au habar de reclamatiile angajatilor din teren, comunicarea intre ei fiind nula. - Nimeni, niciodata, nu te va suna sa-ti confirme solutionarea vreunei reclamatii ridicate. Tu trebuie sa suni si sa suni pana cand se vor satura de tine. Problema cu returnarea comisionelor a fost clasata de doamna G.D. ca "Foarte Satisfacut" (de fapt, cred ca acest calificativ conteaza cel mai mult pentru ei) - Oameni incompetenti si nepregatiti profesional - Indolenta si lene duse la extrem; probleme de 2 clickuri si jumatate sunt rezolvate in saptamani intregi. - Gust amar dupa experienta aceasta; Nu recomand aceasta banca nimanui.

Mihai Bercu (Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Probleme diverse

27 Iunie 2014

Am avut experiente neplacute la Raiffeisen. Una din ele a fost la Agentia Delfinului din Sos. Pantelimon. nr.254. Mama mea avea un cont la termen la Raiffeisen iar eu eram imputernicit sa fac orice operatiuni in contul mamei mele. Am fost astazi 18 mai 2014 la Raiffeisen Delfinului in jurul orei 16:00, cu intentia de a imi schimba datele de identitate in acel cont unde sunt imputernicit, deoarece actul de identitate pe care il aveau in sistem era expirat si am facut unul nou. Aceasta procedura trebuia sa dureze mai putin de 5 minute. M-am dus la ghiseu unde dna Izabela, asa s-a recomandat cand I-am cerut numele si din pacate nici unul din angajati nu poarta ecuson cu numele lor, dupa mari eforturi la computer datorate cred crasei incompetente, m-a anuntat la inceput ca nu poate gasi contul, cu toate ca ii dadusem si o factura primita de la banca cu toate informatiile necesare. Dupa mari eforturi a reusit performanta de a gasi contul respectiv dar ajuns la concluzia ca habar nu avea cum sa schimbe datele mele de identitate si atunci am inceput sa ma intreb daca era asa de neinstruita, de ce lucra la acel ghiseu. Pe un ton rastit si obraznic mi-a spus ca trebuie sa astept la colega ei de la unul din cele doua birouri. In timp ce asteptam la acel birou, am constatat ca dna Izabela trata cam toti clientii cu aceeasi obraznicie si lipsa de profesionalism. Clientul pe care l-a servit imediat dupa mine a plecat pe usa bancii bombanind: Ce banca de...La urmatorul client a ridicat vocea si i-a tras un perdaf de nu se mai oprea. Am ramas socat vazand ca asa un comportament este aceptabil la Raiffeisen Bank, unde aptitudinile de customer service se pare ca nu exista. Dupa ce am mers la colega ei la care fusesem trimis, am asteptat in total 35-40 minute, cand mi s-a comunicat de la acel birou ca va mai dura destul de mult pana voi putea efectua banala operatiune de a da bancii informatiile noului meu act de identitate care ar fi trebuit sa ia doar 5 minute. Dezamagit si satul de atitudinea si ineficienta celor de la Raiffeisen am plecat fara a rezolva nimic. M-am oprit la Pireus Bank, chiar alaturi, unde trebuia sa fac aceeasi modificare de date de identitate si unde am rezolvat in 5 minute. Vreau sa mai adaug ca nimeni din cadrul acelei filiale nu si-a cerut scuze nici macar o data pentru ca nu au reusit sa ma ajute sau pentru timpul lung de asteptare. Atata lipsa de respect si de instruire relatii client este ceva de neimaginat intr-o tara civilizata e clar ca managerii si trainerii de la biroul central nu isi faci datoria de a instrui angajatii de la filiale. Am mers acasa unde am trimis prim email or reclamatie la biroul central Raiffeisen. Dupa vreo saptamana, nu primisem un raspuns la sesizarea facuta. Am mai trimis un email reamintindu-le ca asteptam un raspuns. Abia pe 6 iunie, deci cam 18 zile dupa ce facusem sesizarea am primit un raspuns de la cineva pe nume Valentina Mirea de la departamentul Complaints Management Raiffeisen. Erau niste scuze penibile in ceea ce priveste timpul lung de asteptare pe care l-am intampinat la filiala Delfinului. Nu era nici o mentiune despre vreo masura pe care o vor lua pentru a scurta timpul de asteptare la acea filiala. Nu era nici o mentiune despre obraznicia angajatei de la Delfinului, desi au camere de luat vederi in acea filiala si puteau cerceta arhiva pentru a se face o investigatie si a o sanctiona si reinstrui. In consecinta am trimis inca un email Valentinei Mirea de la Complaints Management Raiffeisen rugand-o sa adreseze profesional sesizarile mele sa investigheze ce s-a intamplat si sa ofere solutii nu doar o simpla scuza, pentru ca altfel problemele se vor repeta. Bineinteles ca de atunci nu am mai primit nici un raspuns de la ei. Asta denota or crasa incompetenta si o totala lipsa de interes chiar la nivelul biroului central Raiffeisen. Nu au nici un respect pentru clienti si nici o dorinta de a rezolva problemele clientilor. De atunci mama mea si-a inchis toate conturile avut la aceasta banca, transferand banii la o alta banca competitoare, care ne trateaza cu respect. Nici eu nici familia mea nu vom mai apela la serviciile acestei banci care isi trateaza clientii cu nesimtire si nepasare.

P Sebastian (Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Probleme diverse

27 Iunie 2013

o experienta neplacuta,,,,uneori nici banca nu respecta contractul... si ti vinde dosarul,sau mai elegant ,cum mi sa spus mie externalizeaza,fara se te anunte asa,cum scrie in contract.eu cand nu am depus rata la timp,am platit penalitati,conf contractului.banca,in schimb apeleaza si divulga contul si datele unei terti firme cu activitatea dubioasa,care incearca sa te intimideze,,,daca poate.eu nu as mai lua nici un credit de la banca... nici raiffeisen,nici alta banca mai bine de la camatari...tot aia e. d zeu va da fiecaruia ce merita,asta e sigur

andrei katona (Timisoara, Timis)

Inapoi sus