top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre call center Raiffeisen Bank

Call Center Raiffeisen Bank

Scor: 1 | 1 recenzie

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A CAndreea Calin
    Call Center de la Raiffeisen Bank

    O experienta terifianta

    O experienta terifianta cu aceasta banca, indiferent daca apelezi la call center sau mergi la vreun sediu, timpul de asteptare este de CEL PUTIN 30 DE MINUTE ceea ce este total inacceptabil. Aplicatia lor merge extrem de defectuos de cate ori isi face actualizari, ai nevoie de 2 aplicatii care ocupa in plus spatiu pe telefon fata de aplicatiile tuturor celorlalte banci care se descurca si cu una singura, si nu poti rezolva nicio problema cu acestea decat daca suni in call center unde chiar si daca incerci sa reclami problemele pe care le ai, operatorii schimba subiectul sau se misca de parca ar fi cu incetinitorul. Daca ai vreo solicitare la banca asta vreodata fii pregatit sa te inarmezi cu ore de rabdare pentru ca nici reclamatiile sau erorile nu le proceseaza. De 5 zile astept sa imi fie restituita o suma de bani care a fost transferata intr-un cont gresit si nu se intampla nimic, decat un timp de asteptare de 40 de minute la telefon pentru a primi drept raspuns un ridicat din umeri si un "nu stiu, nu cred, daca nu va convine mergeti in instanta". Total dezamagita de aceste servicii !!!!

    02-12-2020

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie