top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre card de debit Raiffeisen Bank

Card de debit Raiffeisen Bank

Scor: 2.2 | 11 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    S VStanciu Vasilescu
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    Bani blocati in loc sa ajunga pe Revolut

    Am avut nevoie sa fac un transfer urgent cu o suma mare in Revolut si de-acolo sotiei mele care pleaca a doua zi in UK. Raiffeisen a blocat banii desi a trimis eroare spre Revolut. Am vorbit la Revolut si mi-au spus ca dureaza maxim 5 zile deblocarea automata, am vorbit apoi cu Raiffeisen si mi-au spus ca dureaza 30 de zile nu automat, ci cu interventia lor, dar ca in general dureaza mai putin. Au deschis dosar si astept sa ma sune. Au trecut 24h de la eroare si inca astept rezolvarea ei.

    31-05-2023

    J GJohn Greenwich
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    The worst ever bank

    The worst ever bank. They blocked my money (block technic), promised to unblock and say "tomorrow" every day and weeks. The problem has not been solved yet! And.. this is for a premium account. The hotline is crap, if you choose English support + premium client in the voice menu - you'll get useless romanian speaker who could tell you: "we will call you back". They never call you back, just remember ???? Be careful with this bank, avoid and sidestep this bank!

    05-06-2022

    S GSalim Georgiana eugenia
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    Nici una

    Nici una

    13-01-2022

    S GSalim Georgiana eugenia
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    Nici una

    Nici una

    13-01-2022

    I CIustina Codreanu
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    Am sunat acum 4 zile sa

    Am sunat acum 4 zile sa mi sincrinizeze nr de telefon cu contul, pt a putea efectua plati online. Timpul de asteptare in a mi prelua apelul a fost de 48 de minute si cateva secunde. Din spusele celei de la cealalta parte a "firului", am inteles ca problema a fost rezolvata. Am incercat sa fac onplata online acum, si ce sa vezi??? Nu era nr adaugat! Am sunat din nou, am asteptat 38 de minute pt a mi fi preluat apelul. Am dat de un "domn" Andrei si mi a spus ca daca nu mi convine sa astept atat, sa schimb banca sau sa ma duc la ghiseu! Atat de simplu!!! Tin sa mentionez ca am mers la ghiseu innainte de a apela la ei telefonic, iar doamna din acea sucursala mi a spus ca ei nu se ocupa cu asa ceva. Ca trebuie sa sun neaparat! Foarte nemtumita sunt si chiar dezamagita. Ne rugam de ei, pe banii nostrii sa si faca meseria!!!

    04-11-2020

    N SNicolae Stoica
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    So?ia mea sre un card de

    So?ia mea sre un card de debit la aceast? banca ?i a f?cut o sesizare privind folosirea ilegala a acestuia ?i nu a primit niciun r?spuns dup? 50 de zile. Mai grav este ca are serviciu de alarmare privind folosirea cardului ?i dup? ce a primit mesaj pe telefon ca s-a f?cut o plata online c?tre Amazon a sunat la banca ?i a sesizat acest lucru cerând blocarea tranzac?iei. Acest lucru s-a întâmplat pe 21 iunie ?i surpriza banca a finalizat tranzac?ia ?i au dat drumul la bani pe 24 iunie. Ce încredere sa mai avem în aceasta banca ?i pentru ce pl?tim serviciile de securitate, anun?are ?i protec?ie? Ru?ine.

    13-08-2019

    M MMadalin Madalin
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    Facand un card de cump?r

    Facand un card de cump?r?turile la raiffeisen si totodata cumparand cu el,mi s-a facut o rata 50 lei/luna.. Eu fiind o persoana ce nu vrea sa se pungeasca cu datoriile,am decis sa faca o plata lunara de cate 200 de lei...In decembrie 2018 am terminat toate ratele de platit,iar surpriza mi-a fost sa aflu in aprilie ca trebuie sa le confirm printr-un apel la call center precum ca am terminat acele rate,de parca le era greu sa se vada in sistem ca nu mai sunt dator si sa se faca confirmarea automata,asa cum se face mai peste tot...ok...am facut si confirmarea insa eu tot primeam plicuri cu rapoarte de activate in fiecare luna,in conditiile in care eu nu foloseam deloc cardul si nu mai eram dator fata de ei,dar na...tot au gasit o solutie sa mai scobeasca ei putin in buzunarul meu... cand am decis sa inchid cardul,am avut inca o surpriza din partea lor,desi am facut platile mereu la bancomatul lor,s-au gandit sa nu imi recunoasca o plata...iar cand am sunat sa se rezolve,mi s-a spus ca daca nu am tinut bonul 5 luni de zile,as fi bun de plata.... cu alte cuvinte,chiar daca eu am efectuat toate platile dar la ei in sistem nu apare lucrurul asta,ei nu isi asuma greseala interna,iar eu sunt nevoit sa mai platesc inca o data pentru greseala lor... De fiecare daca cand am sunat in call center am fost tratat cu arogante si cu incercarile lor sa se scoata "basma curata" in cat sa fiu eu nevoit sa scot bani din buzunar pentru greselile lor. Pot spune ca este o firma de toata jena,orice ati face...evitati bancile...mai ales aceasta banca!!!

    13-08-2019

    F VFlorian-Daniel Vasilescu
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    Eu am avut o experienta

    Eu am avut o experienta extrem de neplacuta cu aceasta banca legat de siguranta operatiunilor on-line. Iata despre ce este vorba : am platit on-line un serviciu de socializare la o societate pe nume "be2" cu suma de 8 euro pentru prestatie timp de o luna si atentie, escrocii astia de la "be2" au facut un asa-zis "contract" pe trei luni pe care l-au semnat electronic in numele meu si FARA STIREA Si ACORDUL MEU pe care l-au trimis bancii pentru retinerea unei sume de 67 de euro pe luna timp de trei luni !!! Am fost surprins ca banca NU a verificat corectitudinea acestui "contract" si a subscris escrocheriei achitand acestor escroci FARA STIREA SI CONFIRMAREA MEA suma de 67 de euro (300 lei) !!! In intentia mea de a rezolva amiabil aceasta neintelegere, m-am lovit pe de-o parte de incompetenta si limitele unor functionari de banca si NEPASAREA conducerii centrale in rezolvarea unor astfel de probleme GRAVE, pasand reponsabilitatea in sarcina mea, in sensul ca nu am fost atent cand am "semnat" acel contract ! Nici macar nu mi-a fost aratat, sa stiu si eu CE cuprinde si UNDE mi-as fi pus semnatura, fie ea si electronica si m-au trimis la plimbare fara sa-mi rezolve situatia, iar eu am ramas PAGUBIT de aceasta banca de escroci. In urma celor intamplate, mi-am re-evaluat relatia cu banca si daca nu mi se va rezolva problema, sunt hotarat sa inchei toate legaturile vechi de peste 15 ani cu aceasta si sa renunt la serviciile sale... O spun cu regret, dar asta e !

    18-06-2018

    M HMadalina Huzuneanu
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    In data de 24 februarie

    In data de 24 februarie 2015, am vrut sa retrag suma de 400 lei de la un bancomat ce apartine Bancii Transilvania, de pe un card Raiffeisen. Tranzactia a esuat, suma de bani nu a fost eliberata de aparat, insa banii mi-au fost retrasi din cont. Desi, am sesizat imediat Banca Raiffeisen cu privire la evenimentul neplacut si m-am plans de faptul ca am fost prejudiciata, singurul lucru pe care l-am obtinut a fost numarul sesizarii. Dupa o luna, am primit un mesaj pe telefonul mobil, prin care banca, al carei client sunt de cativa ani, ma anunta ca solicitarea mea necesita timp suplimentar de analiza. I-am contactat la nr. de telefon 021 306 3002, iar raspunsul a fost : Trebuie sa asteptati 45 zile, pentru ca Banca Transilvania, cea care are bancomatul buclucas, nu ne-a oferit niciun raspuns. Concluzie: Din cauza unui bancomat posibil defect, eu am ramas fara 400 lei si astept, in continuare, rezultatul celebrei investigatii, de 30 zile... Si atunci ma intreb: "Unde este siguranta banilor mei ?"...

    25-03-2015

    M HMadalina Huzuneanu
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, luni, 17.09.2

    Buna ziua, luni, 17.09.2012, intre orele 10.00-10.40 am incercat sa scot o suma de bani din ATM-urile a doua agentii Raiffeisen din Constanta, Far si Histria, insa nu am reusit. Angajatii agentiilor m-au informat ca niciun ATM din oras nu este alimentat cu banii, ptr ca nu a venit masina de la Tulcea si mai dureaza cel putin o ora pana se remediaza problema. Acest incident m-a obligat sa retrag banii de la ghiseu, respectiv 4000 lei, platind un comision de 20 lei, in conditiile in care la retragerea banilor de la ATM am comision 0. As vrea sa stiu cum mi se poate restitui acest comision, platit abuziv din cauza proastei organizari bancare. Multumesc!

    17-09-2012

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie