Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului Raiffeisen Bank - Card de debit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Card de debit

13 August 2019

So?ia mea sre un card de debit la aceast? banca ?i a f?cut o sesizare privind folosirea ilegala a acestuia ?i nu a primit niciun r?spuns dup? 50 de zile. Mai grav este ca are serviciu de alarmare privind folosirea cardului ?i dup? ce a primit mesaj pe telefon ca s-a f?cut o plata online c?tre Amazon a sunat la banca ?i a sesizat acest lucru cerând blocarea tranzac?iei. Acest lucru s-a întâmplat pe 21 iunie ?i surpriza banca a finalizat tranzac?ia ?i au dat drumul la bani pe 24 iunie. Ce încredere sa mai avem în aceasta banca ?i pentru ce pl?tim serviciile de securitate, anun?are ?i protec?ie? Ru?ine.

Nicolae Stoica (, )

Raiffeisen Bank - Card de debit

13 August 2019

Facand un card de cump?r?turile la raiffeisen si totodata cumparand cu el,mi s-a facut o rata 50 lei/luna.. Eu fiind o persoana ce nu vrea sa se pungeasca cu datoriile,am decis sa faca o plata lunara de cate 200 de lei...In decembrie 2018 am terminat toate ratele de platit,iar surpriza mi-a fost sa aflu in aprilie ca trebuie sa le confirm printr-un apel la call center precum ca am terminat acele rate,de parca le era greu sa se vada in sistem ca nu mai sunt dator si sa se faca confirmarea automata,asa cum se face mai peste tot...ok...am facut si confirmarea insa eu tot primeam plicuri cu rapoarte de activate in fiecare luna,in conditiile in care eu nu foloseam deloc cardul si nu mai eram dator fata de ei,dar na...tot au gasit o solutie sa mai scobeasca ei putin in buzunarul meu... cand am decis sa inchid cardul,am avut inca o surpriza din partea lor,desi am facut platile mereu la bancomatul lor,s-au gandit sa nu imi recunoasca o plata...iar cand am sunat sa se rezolve,mi s-a spus ca daca nu am tinut bonul 5 luni de zile,as fi bun de plata.... cu alte cuvinte,chiar daca eu am efectuat toate platile dar la ei in sistem nu apare lucrurul asta,ei nu isi asuma greseala interna,iar eu sunt nevoit sa mai platesc inca o data pentru greseala lor... De fiecare daca cand am sunat in call center am fost tratat cu arogante si cu incercarile lor sa se scoata "basma curata" in cat sa fiu eu nevoit sa scot bani din buzunar pentru greselile lor. Pot spune ca este o firma de toata jena,orice ati face...evitati bancile...mai ales aceasta banca!!!

Madalin Madalin (, )

Raiffeisen Bank - Card de debit

18 Iunie 2018

Eu am avut o experienta extrem de neplacuta cu aceasta banca legat de siguranta operatiunilor on-line. Iata despre ce este vorba : am platit on-line un serviciu de socializare la o societate pe nume "be2" cu suma de 8 euro pentru prestatie timp de o luna si atentie, escrocii astia de la "be2" au facut un asa-zis "contract" pe trei luni pe care l-au semnat electronic in numele meu si FARA STIREA Si ACORDUL MEU pe care l-au trimis bancii pentru retinerea unei sume de 67 de euro pe luna timp de trei luni !!! Am fost surprins ca banca NU a verificat corectitudinea acestui "contract" si a subscris escrocheriei achitand acestor escroci FARA STIREA SI CONFIRMAREA MEA suma de 67 de euro (300 lei) !!! In intentia mea de a rezolva amiabil aceasta neintelegere, m-am lovit pe de-o parte de incompetenta si limitele unor functionari de banca si NEPASAREA conducerii centrale in rezolvarea unor astfel de probleme GRAVE, pasand reponsabilitatea in sarcina mea, in sensul ca nu am fost atent cand am "semnat" acel contract ! Nici macar nu mi-a fost aratat, sa stiu si eu CE cuprinde si UNDE mi-as fi pus semnatura, fie ea si electronica si m-au trimis la plimbare fara sa-mi rezolve situatia, iar eu am ramas PAGUBIT de aceasta banca de escroci. In urma celor intamplate, mi-am re-evaluat relatia cu banca si daca nu mi se va rezolva problema, sunt hotarat sa inchei toate legaturile vechi de peste 15 ani cu aceasta si sa renunt la serviciile sale... O spun cu regret, dar asta e !

Florian-Daniel Vasilescu (Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Card de debit

25 Martie 2015

In data de 24 februarie 2015, am vrut sa retrag suma de 400 lei de la un bancomat ce apartine Bancii Transilvania, de pe un card Raiffeisen. Tranzactia a esuat, suma de bani nu a fost eliberata de aparat, insa banii mi-au fost retrasi din cont. Desi, am sesizat imediat Banca Raiffeisen cu privire la evenimentul neplacut si m-am plans de faptul ca am fost prejudiciata, singurul lucru pe care l-am obtinut a fost numarul sesizarii. Dupa o luna, am primit un mesaj pe telefonul mobil, prin care banca, al carei client sunt de cativa ani, ma anunta ca solicitarea mea necesita timp suplimentar de analiza. I-am contactat la nr. de telefon 021 306 3002, iar raspunsul a fost : Trebuie sa asteptati 45 zile, pentru ca Banca Transilvania, cea care are bancomatul buclucas, nu ne-a oferit niciun raspuns. Concluzie: Din cauza unui bancomat posibil defect, eu am ramas fara 400 lei si astept, in continuare, rezultatul celebrei investigatii, de 30 zile... Si atunci ma intreb: "Unde este siguranta banilor mei ?"...

Madalina Huzuneanu (Constanta, Constanta)

Raiffeisen Bank - Card de debit

17 Septembrie 2012

Buna ziua, luni, 17.09.2012, intre orele 10.00-10.40 am incercat sa scot o suma de bani din ATM-urile a doua agentii Raiffeisen din Constanta, Far si Histria, insa nu am reusit. Angajatii agentiilor m-au informat ca niciun ATM din oras nu este alimentat cu banii, ptr ca nu a venit masina de la Tulcea si mai dureaza cel putin o ora pana se remediaza problema. Acest incident m-a obligat sa retrag banii de la ghiseu, respectiv 4000 lei, platind un comision de 20 lei, in conditiile in care la retragerea banilor de la ATM am comision 0. As vrea sa stiu cum mi se poate restitui acest comision, platit abuziv din cauza proastei organizari bancare. Multumesc!

Madalina Huzuneanu (Constanta, Constanta)

Raiffeisen Bank - Card de debit

20 August 2012

Va salut, am o intrebare pentru cine cunoaste procedurile interne sau are informatii legate de acest lucru. De ce dureaza 10 zile sa se "inchida" un cont curent cu un card atasat, in conditiile in care cardul era valabil, soldul pe card era disponibil?! Intradevar s-au facut tranzactii la comercianti cu cardul, dar din cate stiu tranzactiile se deconteaza in 24h. Va multumesc

Marius Albinita (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus