Opinii clienti Raiffeisen Bank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Credit nevoi personale

19 Octombrie 2018

O experienta placuta. Angajatii de nota 10,vorbesc foarte frumos si p e intelesul tuturor. Bravo

Adrian Stroe (Codlea, Brasov)

Raiffeisen Bank - Cont curent

31 August 2018

O banca in care daca respiri totul se taxeaza.Comisioane de intretinere mari plus comisioane la retragere plus comisioane la tranzactii Am inchis conturile si prefer sa lucrez cu banci externe pentru ca costurile de intretinere si tranzactii sunt net inferioare Romania raiul samsarilor, hotilor si incompetentei

Butanescu Razvan (Ramnicu Valcea, Valcea)

Raiffeisen Bank - Overdraft/Descoperit cont

25 Iulie 2018

Am accesat o linie de credit de la Raiffeisen. Experienta avuta cu personalul cu care am intrat in contact a fost normala. Bineinteles ca "m-am lovit"de limitarile existente in sistemul lor, dar una peste alta, pot afirma ca experienta avuta ( inca o mai am) este ok. Pot cuantifica relatia cu personalul ca fiind de nota 5 ( din 5) , dar limitarile sistemului le pot cuantifica doar la 2( din 5). Pot afirma ca am avut experiente si renumita/omniprezenta ING, unde am putut testa limitarile sistemului. Au si ei limitarile lor, iar daca ajungi la ele, este ca si cum te lovesti de un zid.

Daniel Radulescu (Brasov, Brasov)

Raiffeisen Bank - Credit ipotecar/ imobiliar

17 Iulie 2018

Draga Conso, Am postat aici, in 10 iulie, o opinie nu prea magulitoare la adresa serviciilor Raiffeisen, ca sa constat azi, cand am revenit pe site , ca opinia mea a disparut. Aveti cumva ceva intelegeri cu bancile sa le spalati din cand in cand rufele murdare? Asa s-ar explica si nr relativ mic de opinii ce pot fi regasite pe site-ul vostru....

Catalina Pop (Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Credit nevoi personale

10 Iulie 2018

Aproape tot ce tine de aceasta institutie imi creeaza un ghem de neplacere in stomac si/sau o senzatie de voma, atunci cand sunt nevoita sa am de-a face cu ei. De la pacaleala colosala care a fost creditul ipotecar pe care l-am contractat cu ei, intr-un contract impanat cu clauze abuzive si promisiuni desarte, pana la faptul ca, chiar si dupa o decizie judecatoreasca a Curtii de Apel Bucuresti, aceasta banca, in stilul ei caracteristic, incearca sa ciupeasca bani de la mine (lucru pe care am inteles ca il practica si cu alti clienti aflati in aceeasi situatie), in speranta ca nu voi observa, chiar si cand sunt somati sa execute decizia si sunt atentionati ca executa gresit ( bineinteles in defavoarea mea si bineinteles refuzand sa mai raspunda reclamatiilor mele luni de zile), totul inspira un singur cuvant care defineste banca Raiffeisen : INSELACIUNE . Si nu orice fel de inselaciune, ci una in forma continuata. TUPEUL ar fi al doilea atribut care ii caracterizeaza - desi nu raspund incercarilor mele de comunicare sau negociere luni si ani de zile sau raspund cu un sec si cinic NU, cel putin lunar primesc telefoane prin care mi se propun noi produse de la ei ( a se citi tzepe). Pot sa spun cu mana pe inima ca relatia cu Raiffeisen Bank este una din cele mai nefericite experiente pe care am avut-o pana acum in viata (la aproape 40 de ani) . Faptul ca m-am incurcat cu ei nu doar ca nu m-a ajutat sa-mi realizez visele, asa cum gretos afirma ei in spoturile publicitare, ci m-au dat inapoi cu zeci de ani , stricandu-mi sanatatea blocandu-mi viitorul, ca setea de castig nemeritat a acestei banci sa fie satisfacuta.

Catalina Pop (Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Card de debit

18 Iunie 2018

Eu am avut o experienta extrem de neplacuta cu aceasta banca legat de siguranta operatiunilor on-line. Iata despre ce este vorba : am platit on-line un serviciu de socializare la o societate pe nume "be2" cu suma de 8 euro pentru prestatie timp de o luna si atentie, escrocii astia de la "be2" au facut un asa-zis "contract" pe trei luni pe care l-au semnat electronic in numele meu si FARA STIREA Si ACORDUL MEU pe care l-au trimis bancii pentru retinerea unei sume de 67 de euro pe luna timp de trei luni !!! Am fost surprins ca banca NU a verificat corectitudinea acestui "contract" si a subscris escrocheriei achitand acestor escroci FARA STIREA SI CONFIRMAREA MEA suma de 67 de euro (300 lei) !!! In intentia mea de a rezolva amiabil aceasta neintelegere, m-am lovit pe de-o parte de incompetenta si limitele unor functionari de banca si NEPASAREA conducerii centrale in rezolvarea unor astfel de probleme GRAVE, pasand reponsabilitatea in sarcina mea, in sensul ca nu am fost atent cand am "semnat" acel contract ! Nici macar nu mi-a fost aratat, sa stiu si eu CE cuprinde si UNDE mi-as fi pus semnatura, fie ea si electronica si m-au trimis la plimbare fara sa-mi rezolve situatia, iar eu am ramas PAGUBIT de aceasta banca de escroci. In urma celor intamplate, mi-am re-evaluat relatia cu banca si daca nu mi se va rezolva problema, sunt hotarat sa inchei toate legaturile vechi de peste 15 ani cu aceasta si sa renunt la serviciile sale... O spun cu regret, dar asta e !

Florian-Daniel Vasilescu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus