Opinii clienti ING

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Depozit la termen

12 August 2017

hotie maxima la depozitul la termen valuta Exemplu : depozit la termen valuta 1 an 10 000 euro ,dobanda 0.1 % = 10 euro administrare cont euro = 2 euro /luna , la un an = 24 euro La implinirea unui an dobanda de 10 euro se impozeaza cu 16% mai ramin 8.4 euro si uite asa ptr ca am tinut banii la ING bank am cheltuit 15.6 euro daca mai punem la socoteala ca daca vrem sa ne scoatem banii mai cheltuim 100 euro, ajungem la o paguba de 115.6 euro dupa un an de zile

bogdan fuiorea (Craiova, Dolj)

ING - Card de credit

18 Iulie 2017

Consider ca cei de la ING fac un abuz in acest moment cu cardul de credit. In momentul cand am contractat acest card de credit (in 2015) aveam stipulat in contract 12 rate fara dobanda . Mentionez ca nu a fost trecut ca o promotie ci pur si simplu in sectiunea dobanda fixa a Serviciului Plan de rate. In Iunie 2017 am primit o informare ca trebuie sa-mi schimb cardul , mai exact cardul MasterCard detinut nu va mai fi valabil (desi pe el scrie ca expira in 2019) si ca va fi inlocuit cu unul VISA. Tot in aceasta informare sunt anuntat ca planul de rate se va inchide si ca voi putea sa cumpar de la magazinele partenere (Pai domnilor de la ING daca vroiam sa fac asta imi facea un Card Avantaj , ca vb aia au cele mai multe magazine partenere). In acelasi timp a fost modificat si DAE (din 24.86% in 29.23%). Eu nu inteleg cum poate fi posibil acest lucru ?????? Asa ca din punctul meu de vedere ING trece pe lista neagra a bancilor cu care imi doresc sa lucrez in viitor.

Gaby Stone (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Credit nevoi personale

17 Iulie 2017

Buna ziua, In data de 17.05.2017, m-am prezentat cu sotia la unitatea ING din Tg. Mures, Piata Trandafirilor, nr.27-30, in vederea contractarii unui credit bancar. Dupa prezentarea documenteleor referitoare la venit, ni s-a comunicat faptul ca ne incadram dpdv al veniturilor si faptul ca 1/2 din suma solicitata ve fi disponibila in 2-3 zile. In continuare, am respectat intocmai solicitarile venite de la institutie, solicitari cere ni se comunicau la un interval de cca 7-10 zile(evaluare, declaratie ANAF, venituri din dividende). Toate documentele solicitate au fost depuse si acceptate de catre banca, mentionandu-se din nou faptul ca veniturile sunt mai mari decat cerintele lor si ca ne pot oferi chiar si o suma mai ma mare, ceea ce am refuzat(aveam nevoie doar de suma solicitata). Acest calvar a durat FIX 60 ZILE, astazi, ni s-a comunicat faptul ca nu ne pot acorda creditul din cauza unor neconcordanta intre conditiile lor interne si situatia existenta. Repet, desi este o mare aberatie ceea ce mi s-a comunicat, nu doresc sa supun discutiei conditiile interne stabilite de banca, ci faptul ca acest lucru mi s-a comunicat dupa 60 ZILE, atata timp cat putem urmari pe toate posturile de TV reclamele cu Creditul pe repede-inainte oferit de marea banca ING. Nu am posibilitatea sa va prezint acum daunele provocate de aceasta nepasare a lor, aceasta o voi prezenta in alt context, organelor abilitate. In incheiere, doresc sa subliniez doar faptul ca nu este normal ca intr-o relatie de parteneriat(client-banca) sa existe obligarii doar din partea clientului si nu si din partea bancii, atata timpp cat o intarziere da plata a ratelor este dur taxata de acestia. Russine voua!

Mircea Suciu (Targu Mures, Mures)

ING - Probleme diverse

30 Iunie 2017

Consider abuziva modificarea limitelor de retragere de numerar operata de ING Romania cu incepere din luna Februarie 2017. Aceasta noua limita de 100.000 lei pentru patru luni impusa discretionar de banca, fara nici un fel de notificare prealabila reprezinta o dovada de dispret fata de clientii bancii.

Ovidiu Vanca (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Credit nevoi personale cu ipoteca

12 Iunie 2017

Încasez pensia la Ing. Am încheiat contractul pt dobânda personalizata de 8,25 DAE 8,75 urmând ca aceasta sa se aplice dupa plata a 3 rate cu dobânda de 9,75. Dupa 3 luni am contactat sucursala unde am facut contractul. Mi-Au spus ca trebuie sa sun la inform. clienti. Am sunat le-am spus ca vreau sa primesc un scadenta cu ratele urmatoare. Nu am primit nici un raspuns. M-am deplasat din nou la sucursala si am reusit sa obtin scadentarul. Stupoare !. Pe acesta era trecuta dobânda 8,95. Am sunat din nou la ei pt ca altfel nu ai cum sa iei legatura cu banca. Cei din sucursala mi-au repetat ca tb sa sun personal. Dra din call center mi-a spus ca de ce nu sunt multumita ca este o don buna. I-am repetat ca nicaieri in contract nu este prev. ac. dob. A spus ca sa astept in urm. zile un raspuns in sensul ca va trimite la alt departament solic. Sunt îngrozita. Nici dupa 2 sapt. si nenumarate telef. si drumuri la banca nu am un rasp. Vreau sa-mi transfer pensia care este destul de mare la alta banca precum si creditul. Nu vreau sa mai aud de ei. Am cerut expres sa fiu contactata prin telef de ei. Mutenie totala. Din nou sunt îngrozita. Nu stiu ce sa fac !

Angelica Gradinaru (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de credit

29 Mai 2017

Am cardul de credit de peste 2 ani de zile, am rulat peste 6000 ron pe el si nu am avut niciodata nici o problema. Intotdeauna am avut grija sa pun sumele la timp singura problema pe care am avut-o cu internet banking este ca nu pot face o plata recurenta de pe contul de debit pe contul de credit.

Cristian Alupoaie (Sibiu, Sibiu)

Inapoi sus