Vocea clientului ING - Mesaje pentru alti utilizatori

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Mesaje pentru alti utilizatori

26 Septembrie 2018

a devenit o banca autoritara care cica face sondaje de opinie printre clienti. adevarul ca nu am auzit de asa ceva. cea mai recenta jmecherie de tip comunistoid e obligativitatea schimbarii parolei la homebank din litere cifre si caractere speciale in doar 5 cifre. cica e mai sigur. cand vorbesti cu angajatii nu stiu sa justifice decat iti repeta tamp acelasi lucru invatat de la sefii lor. parca esti la un ghiseu si vorbesti cu un bugetar ce iti repeta articole din lege indiferent de situatia ta. exact chestia aioa cu jandarmul care te amendeaza abuziv si tot iti repeta acelasi articol dintr-o lege ce nu o intelege. bun azi am primit un mail ca cica pt bunastarea si optimizarea clientilor se inchid ghisee cu plati cash. stim ce atm bune au. si se inchid paypointurile din sedii, platile expres. chestiile alea faine unde scanai factura si dadeai cu cardu. adio. da se baga modernism cu forta. o sa platesti cu mobile scan. adica banca a devenit elitista numa la public cu telefon bengos se adreseaza. asa ca draga clientule ing dute ia un s10 ca sa mai poti beneficia de binefacerile ing. btw o sa apara chestia aia inervanta pe care toti corporatisti o cunosc cu schimbatul parolei la 3 luni asa ca sa inebuneasca clientu retinand la parole. de parca nu ar fi banii lui. cum ar fi sa va intrebe portofelu de cate ori al deschideti parola si sa o schimbati mereu? zau ca inteleg psdisti astia ce se opun la civilizatia asta.

Cristian Mercea (Timisoara, Timis)

ING - Mesaje pentru alti utilizatori

08 Aprilie 2018

Au inceput sa se prosteasca. Au introdus abuziv si ilegal un comision de retragere, mare atentie, de la propriile bancomate, de 3 lei. Deci 3 lei comision la propria banca, nu la bancomatul altei banci. Deci asta e camata, mie nu imi convine sa mi se perceapa camata, asta e camata deja, de exemplu la 10 lei retrasi sa mi se perceapa 3 lei, deja e 30% din toata suma, in conditiile in care platesc comision lunar de 12 lei si sunt transparent. Bancomatele nu prea mai elibereaza sau in unele locuri nu mai elibereaza deloc bancnote de 5 lei, doar de 10 lei sau peste. Nu au un numar de telefon pe site afisat transparent si public pentru secretariatul de la sediul lor principal din Calea Victoriei, adica in Bd. Iancu de Hunedoara, nr lor central 0 21 222 16 00 te redirectioneaza tot la serviciul de call center, 2464, aflat in urmatoarele puncte de lucru din tara: Sibiu, Cluj, Brasov, unde habarnistii aia de operatori ai lor, platiti bine din comisioanele de la bancomat, nu stiu sa te indrume nicaieri, habar nu au cum arata sediul bancii din Bucuresti in numele careia lucreaza firma lor de call center, sau pentru care lucreaza ei, afiseaza o ipocrizie de nedescris prin formula: "eu incerc sa va ajut", iti cer CNP-ul mai ceva ca procurorii , cand ceri sa discuti cu sefii lor, se aude pe inregistrare ca ii cheama la telefon, apoi revin si spun ca nu se poate, ba iti recomanda , daca nu-ti convine, sa iti inchizi contul si sa pleci. Rog sa ma contactati ca sa ii chemam impreuna intr-o comisie de disciplina ASF, putem verifica si o inregistrare din data de 26 martie , in care se aude ca eu i-am chemat la telefon seful supervizor al operatorului cu care m-am certat, operatorul il striga pe supervizor, apoi spune ca nu se poate si imi inchide telefonul in nas. As dori sa verificam pe aceasta cale cu ce firma de call center lucreaza banca ING ,firma care are puncte de lucru in diferite orase din tara. Bataie de joc.

Marian Marian (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus