Vocea clientului ING - Probleme diverse

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Probleme diverse

10 Aprilie 2018

Voiam sa va anunt ca am aflat cu ce firma de call center, pentru reprezentanti suport clienti lucreaza ING BANK. Este vorba despre dubioasa firma americana, Computer Generated Solutions sau prescurtat CGS, cu sedii in Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Timisoara, Sibiu etc. Mai jos aveti adresa lor de internet, puteti sa ii sunati direct daca mai discutati cu un operator call center care raspunde la telefon in numele ING si va inchide telefonul in nas. http://romania.cgsinc.com/despre-noi/

Marian Marian (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Probleme diverse

30 Iunie 2017

Consider abuziva modificarea limitelor de retragere de numerar operata de ING Romania cu incepere din luna Februarie 2017. Aceasta noua limita de 100.000 lei pentru patru luni impusa discretionar de banca, fara nici un fel de notificare prealabila reprezinta o dovada de dispret fata de clientii bancii.

Ovidiu Vanca (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Probleme diverse

23 Mai 2017

Atentie daca vreti sa retrageti bani de la bancomat!!! Nu puteti retrage mai mult de 100.000 lei in decursul a 4 luni. Restul ii puteti retrage la ghiseu dar cu comision. Dupa atragerea unui numar foarte mare de clienti si-au bagat .... si au revenit la obiceiurile noastre romanesti. Ing nu mai este ce era la intrarea pe piata!!! In acest moment nu recomand aceasta banca.

dinOLT 1nu (Caracal, Olt)

ING - Probleme diverse

27 Iunie 2015

Ma numesc Ciupagea Liliana si cu respect vreau sa va aduc la cunostinta problema cu care ma confrunt am avut un card ing de cumparaturi pentru care am avut executare .Aceasta s a incheiat in noiembrie 2014 am primit procesul verbal de la executor cu incheierea definitiva a executarii cu toate acestea si la inceputul lunii iunie 2015 apaream cu datorie la ing. Problema pe care o semnalez este ca din 2008 ma aflu in Biroul de credite si am inteles ca numai banca dumneavoastra poate media retragerea mea din biroul de credite .Mentionez ca nu am mai avut intarzieri la nici o banca si ca intarzierea mea la ing s a datorat scaderii drastice a salariilor bugetarilor.La acest moment ma confrunt cu o problema de sanatate care ma obliga sa ma programez la o operatie pe tiroida dar pentru ca ma aflu in biroul de credite ca rau platnic nici o banca nu ma mai poate credita.Sunteti singura banca ce poate remedia situatia mea.In speranta ca ma veti sprijini va multumesc anticipat.Adresa! mea de email este liliciup@yahoo.com telefon 0770943250

liliana ciupagea (Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti)

ING - Probleme diverse

22 Septembrie 2014

Am gasit aceste mesaje pe home banking si nu am primit niciun raspuns din partea celor de la ING, nici macar dupa procedura umilitoare in care trebuie sa ne rugam de robot apoi de doua functionare la call center sa se faca o operatiune simpla, asa cum se face la majoritatea bancilor. Si apoi timpul pierdut? Am vazut si alta aberatie pe care o sa o postam si pe retelele sociale in care apare afisat mesajul cont indisponibil (poate e alt cuvant daca vreti va trimit poza ecranului) pt suma de 0 (asa cum vedeti zero) lei Dar acesta este alt subiect - ING nu solicita datele personale si/sau elementele de securitate ale clientilor prin accesarea unui link transmis prin email sau la telefon NU e adevarat. In momentul in care a trebuit sa fac plecaciunile de care am vorbit mai sus am dat multe date, nume, CNP si raspunsuri la alte intrebari de rutina. Pentru ce? Ca sa se faca operatiunea la timp, nu dupa o luna si ceva cum s-a intamplat in perioada precedenta. In banca erau 4 sau 5 persoane. Doi dintre cei prezenti nu aratau cei mai prietenosi, daca erai pe strada langa ei te indepartai. Mai era o batrana si inca un tanar cu prietana care probabil a iesit. Nu stiam ce sa fac: sa intrerup convorbirea si sa o reincep (mai aveam multe treburi de facut in ziua respectiva si timpul ma presa) cand eram in siguranta. Dar puteau intra altii. Am continuat cu speranta ca nu au venit sa monteze cititoare de card sau microfoane. Sper sa nu am probleme. ING nu va solicita niciodata confirmarea detaliilor personale (de ex. numarul cardului, data la care expira, codul CVV2, PIN-ul, cod Digipass, parola) printr-un mesaj e-mail sau apel telefonic; CUM ADICA? Eu cu cine am vorbit, cu frizerul? se mai foloseste si cuvantul niciodata Din eroare la DITL am avut o solicitare de blocare cont ma intreb daca nu reuseam sa razbesc cu functionarii primariei trebuia sa duc o alta lupta apriga cu functionarii bancii unii dintre ei facuti din piatra mai tare dect cei de la primarie? Sper sa se inteleaga partea pozitiva a mesajului si cei de la ING sa constientizeze ca nu se intampla ceea ce trebuie. Personal cred ca banca nu s-a adaptat conditiilor din piata, turbulentelor economice. Scuza ca nu sunt destui functionari, nu e treaba noastra, mai luati din sucursalele care au activitate mai mica doar nu asteptati sa analizam noi fisele de post si organigrama. Inchei cu speranta ca nu a fost un alt timp pierdut cat am scris aceste randuri.

Gigi A. (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Probleme diverse

11 Martie 2013

Banca ING tocmai a blocat abuziv contul sotiei, fara nici un temei si fara sa fim anuntati. Sotia e gravida si nu am putut scoate banii nostrii pentru plata medicului. Va recomand sa evitati. Asteptam sa se reglementeze situatia si sa inchidem toate conturile la ei.

Daniel Lucica (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus