top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre depozit la termen ING

Depozit la termen ING

Scor: 3 | 3 recenzii

Scrie o recenzie

Produse ING
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    B Fbogdan fuiorea
    Depozit la termen de la ING

    hotie maxima la depozitu

    hotie maxima la depozitul la termen valuta Exemplu : depozit la termen valuta 1 an 10 000 euro ,dobanda 0.1 % = 10 euro administrare cont euro = 2 euro /luna , la un an = 24 euro La implinirea unui an dobanda de 10 euro se impozeaza cu 16% mai ramin 8.4 euro si uite asa ptr ca am tinut banii la ING bank am cheltuit 15.6 euro daca mai punem la socoteala ca daca vrem sa ne scoatem banii mai cheltuim 100 euro, ajungem la o paguba de 115.6 euro dupa un an de zile

    12-08-2017

    V AVulpe Alexandru
    Depozit la termen de la ING

    Pt. Ion Ion: Vina e s

    Pt. Ion Ion: Vina e si a functionarilor de acolo pe cat e si a dvs. Regula generala la angajatii bancilor: nu va luati dupa ce va spun. Intotdeauna verificati pe site-ul bancii. Intamplator ING are un site pe care gasesti usor toate informatiile legate de dobanzi, comisioane, si mai ales acest de pozit bonus care este un produs asociat unui cont de economii.

    10-05-2013

    I IIon Ion
    Depozit la termen de la ING

    Buna ziua.

    Buna ziua. Am vrut sa colaborez cu ING,in anul 2008, octombrie, dar... nu mi-a iesit! Am vrut sa iau echivalentul a 5000E. Dupa ce mi-au intocmit dosar pentru card (la ING nu poti lua/depune bani, decat daca ai card ING!) si pentru un cont in care sa mi se vireze o suma de 19000 ron, dupa cca o saptamana mi-au dat cardul, spunandu-mi ca pt imprumut trebuie sa mai astept, pana vor da unda verde cei de la ING Bucuresti. Dupa inca 3 saptamani, m-au sunat sa-mi spuna ca este o neclaritate in privinta actului de identitate, ca nu se vede exact si clar CNP-ul (desi acelasi CNP a fost folosit si pt eliberarea cardului!). La data aceea, deja 19000 nu mai acoperea 5000E necesari mie, pt ca euro crestea in fiecarea zi. M-a chemat sefa sucursalei din Ploiesti(Mihai Viteazul), sa-mi spuna ca trebuie sa fac o copie color a CI-ului, si sa o duc la ei la sediu. Am facut o copie, color, si m-am dus intr-o sambata, (cred ca deja era prin jurul datei de 1 decembrie 2008) crezand, ca mi se va acorda imprumutul. Dar... am fost chemat doar ca sa fac un alt dosar!!!, in 3 exemplare, care urmau sa plece la Bucuresti, si sa se aprobe la Sf. Asteapta cand euro probabil ca ajungea la 4,4 ron. Cand mi-a spus acest lucru sefa sucursalei (asa s-a recomandat) am luat decizia de a nu mai face acest imprumut, si sa strang eu banii in fiecare luna, ca si cum i-as fi depus la ING. Aceasta individa m-a avertizat ca daca renunt, ING nu-mi mai acorda vreodata vreun credit, ca nu imi dau seama ce fac, ca alti oameni stau in genunchi sa li se acorde un credit, iar eu ii dau cu piciorul...etc. A 2-a colaborare... mi-a reusit! sau asa am crezut! Am incheiat o pensie anul trecut pt. procentul de 2%, dar azi cand am verificat pe site-ul Mying.ro, am descoperit ca CNP -ul meu nu este inregistrat pe acest site. Am fost personal la sediul central din Ploiesti, dar acolo o operatoare mi-a spus senin ca ea nu poate sa-mi dea vreo informatie legata de acesta pensie, ca toate informatiile despre situatia sumelor depuse pentru pensie vor fi trimise prin posta! A 3-a colaborare, nu mi-a reusit! Am fost atras de o reclama de la TV privind dobanda la depozite in lei de 6 %. Am fost la sediul lor (tot din Ploiesti, sucursala Mihai Viteazul) in data de 21 martie 2013 si am intrebat despre acest produs. Mi s-a spus ca este vb despre un depozit la care dobanda este de 6% pe an, dar pe durata a 4 luni de zile, dupa care automat depozitul se inchide, fara posibilitatea de a fi prelungit. Mi se spune de catre o operatoare de acolo, Petre Andreea , ca intai mi se va elibera un card, iar apoi voi face depozitul, pt ca ei nu lucreaza cu numerar. Peste vreo 3 zile sunt anuntat ca mi-a sosit cardul (am fost cu sotia, asa s-a nimerit, dar a fost bine, ca martor!) Operatoarea mi-a cerut cardul, mi l-a validat, si a zis ca asta este tot! Sa merg sa depun banii, ca ei vor intra in cont, si ca, pot depune sau scoate bani inainte de termen, fara sa pierd dobanda, ea calculandu-se automat pt perioada depusa. Dupa 23 de zile, mai exact pe 23 aprilie 2013, ma suna o alta operatoare (din aceeasi sucursala!), sa trec pe la sediul lor, ca sa fiu informat despre ultimul produs, respectiv depozitul de economii cu dobanda de 6%! Am crezut ca nu aud bine, si mi-am dat seama ca ceva este in neregula. Am spus ca am deja cont pt acest tip de produs, ea m-a contrazis, si mi-a spus ca pt contul unde am eu banii, dobanda este 0% !!! Am fost personal la sucursala, am vb cu alta operatoare, pt ca cea care mi-a deschis conturile si care nu mi-a explicat cum sa procedez, plecase! desi corect ar fi fost sa stea sa-si asume vina pt cele intamplate. Operatoarea care a a stat de vb cu mine, nu a stiut ce sa-mi raspunda, cand am intrebat-o cine imi plateste dobanda la suma depusa (chiar zambea, cred ca, probabil se asteapta sa ghicesc ca am pierdut dobanda definitiv!). La insistentele mele, au sunat la Bucuresti, am vb cu un anume operator ( Iulian Gorgonea) , care mi-a spus ca se investigheaza cazul meu, si ca se va incerca platirea dobanzii pt perioada in care banii nu au fost transferati banii in contul de depozit. I-am precizat, ca daca pana vineri 26 aprilie nu mi se va da un raspuns in urma investigatiei , voi retrage toti banii, si voi rezilia si contractul pentru cei 2% pt pensie(atunci nu stiam ca nici macar nu sunt inregistrat la Mying.com!). Pe 26 aprilie 2013 in jur de orele 18.00, am, fost sunat de d-l Iulian Gorgonea, care mi-a promis ca in urma investigatiei, se va acorda dobanda aferenta sumei depuse, incepand cu data depunerii (adica de pe 31 martie 2013), pentru corectia greselii facute de operatoarea din Ploiesti. Am intrebat cand se va face acest lucru, dar el nu mi-a spus o data anume, doar...ca se va face! I-am spus ca la sfarsitul lunii, adica azi 30 aprilie 2013, am sa cer un extras de cont, si daca nu gasesc dobanda corespunzatoare pt 30 de zile, inchei toate conturile cu ING. El mi-a spus ca sa stau linistit, ca se va calcula dobanda si va fi depusa in contul depozitului. Azi am fost la sediul ING Mihai Viteazul din Ploiesti, unde o alta operatoare mi-a spus ca mi s-a transmis un mail, in care se precizeaza ca, suma depusa in depozitul cu dobanda de 6%, este constituita incepand cu data de 31 martie, si nu cu data de 23 aprilie 2013. Am fost acasa, am verificat contul de e-mail, si ...nici urma de vreun mesaj de la ING. Deci operatoare m-a mintit, incercand sa scape de mine. In urma acestor fapte petrecute, am luat decizia de a-mi retrage suma depusa si de a incheia orice colaborare cu aceasta banca. Am fost la sediul ING Mihai Viteazul, si, paradoxal, cea care mi-a intocmit documentele initiale pentru constituirea acestui tip de depozit, era singura operatoare disponibila (adica Andreea Petre), iar atunci cand i-am spus ca m-a "ajutat" sa pierd dobanda pe o luna de zile pt banii acestia care reprezinta alocatia copiilor(13700 ron), a zambit usor, nici urma de vreo parere de rau sau sa-si ceara scuze pt situatia creata chiar de ea. Nu stiu daca acesti lucratori bancari primesc bonus pentru faptul ca pacalesc clientii, dar cred ca, inca de cand intra pe usa sediului bancii, daca nu sunt cunostinte cu cei care lucreaza acolo, ei sunt VICTIME SIGURE. Chiar nu se poate face nimic impotriva acestora? Sau trebuie sa incerc sa ma obisnuiesc cu ideea ca banii trebuie sa ii tin la saltea, ca pe vremurile apuse? In speranta ca ceva benefic veti putea face pentru noi, CLIENTII DE BUNA CREDINTA, astept un raspuns din partea dumneaovoastra.

    30-04-2013

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie