Opinii clienti ING

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Refinantare credit

26 Iulie 2018

Pentru inceput sa va spun situatia mea. Sunt in cincediu crester copil de 6 luni. Am primit un apel telefonic de la ING cu sugestia sa fac refinantare. I am explicat situatia si a spus sa ma duc la sucursala sa vorbesc. Asta am si facut. Mi am luat baiatul, deoarece nu am cu cine sa l las, si m am dus la sucursala. M a intrebat tantica ce indemnizatie iau ....etc. a spus ca este ok sa ii aduc actele. Am alergat la fostul loc de munca dupa adeverinta, am facut copiile necesare, mi a luat jumate de zi si cu copilul dupa mine, i am adus actele care adevereau ce i am spua mai devreme referitor la suma de bani care i iau.....si.....imi spune ca nu se poate face refinantare. Nu ma deranja sa mi spuna de la bun inceput ca nu se poate. Dar sa ma plimbe de pomana numai in romania se poate.

Andreea Grigorov (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Cont curent

06 Iunie 2018

Dupa experienta urata cu UniCredit, am incercat ING. Daca as putea sa le dau 10 cu felicitari asa as puncta tot. Doamna care s-a ocupat a fost extrem de eficienta si amabila. Mi-a explica clar tot, am primit pe loc cardul. Mai apoi m-a invatat aceeasi doamna cum sa-mi instalez pe telefon aplicatie de HomeBank, plus avantajele pe care le mai puteam primi. De 3 luni am inceput sa lucrez cu ING si nu incetez sa ma minunez zilnic cat de perfect e sistemul. In orice moment imi deschid telefonul si vad cati bani am, pot sa-i organizez catre un cont de economii, pot sa-mi platesc facturile si pot sa retrag fara comision de la orice automat, indiferent de banca. Sistemul e minunat de clar, costurile sunt minime. Ulterior am mai solicitat inca un card pe acelasi cont, l-am primit pe loc. Nu, nu e reclama, asta este pentru mine ING. Nu am absolut nimic de reprosat, cand o sa am o sa scriu.

Liliana Stefan (Galati, Galati)

ING - Card de debit

04 Iunie 2018

Daca va scriu ca sunteti incompetenti, nu va jignesc suficient, dar o sa scriu sa vada toata lumea cum eliberati voi un card in 6LUNI!!! Baaa, SASE LUNI DE ZILE!!! M-ati plimbat intre sucursale timp de 6 luni ca sa-mi spuneti, dupa ce m-ati dat afara din unitate sambata la ora 13:05 (pentru ca cele 5 minute pana la ora inchiderii le-am petrecut pe afara batand in usa, ca deh.. n-aveam card sa-mi deschid) ca nu-l gasiti! Sunteti de ras!

Mihai Copoeru (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Credit nevoi personale

24 Aprilie 2018

Detin la dansii un cont de firma, am fost in sediu sa iau un credit de nevoi personale, si doamna din sediul din brasov-cerna, foarte vehementa a zis ca banca ing nu tine cont daca ai cont de firma (chiar daca am rulat pana in prezent aproximati 1mil ron) si ei nu negociaza deloc dobanda. Ei de la sfarsit de luna o sa ramana fara un client...prefer sa platesc o taxa de administrare cont mai mare cu 10-15% dar sa imi pot negocia achizitiile de credit.... nu unul e prost si unul destept...

marcel nicolae aga (Brasov, Brasov)

ING - Probleme diverse

10 Aprilie 2018

Voiam sa va anunt ca am aflat cu ce firma de call center, pentru reprezentanti suport clienti lucreaza ING BANK. Este vorba despre dubioasa firma americana, Computer Generated Solutions sau prescurtat CGS, cu sedii in Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Timisoara, Sibiu etc. Mai jos aveti adresa lor de internet, puteti sa ii sunati direct daca mai discutati cu un operator call center care raspunde la telefon in numele ING si va inchide telefonul in nas. http://romania.cgsinc.com/despre-noi/

Marian Marian (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Mesaje pentru alti utilizatori

08 Aprilie 2018

Au inceput sa se prosteasca. Au introdus abuziv si ilegal un comision de retragere, mare atentie, de la propriile bancomate, de 3 lei. Deci 3 lei comision la propria banca, nu la bancomatul altei banci. Deci asta e camata, mie nu imi convine sa mi se perceapa camata, asta e camata deja, de exemplu la 10 lei retrasi sa mi se perceapa 3 lei, deja e 30% din toata suma, in conditiile in care platesc comision lunar de 12 lei si sunt transparent. Bancomatele nu prea mai elibereaza sau in unele locuri nu mai elibereaza deloc bancnote de 5 lei, doar de 10 lei sau peste. Nu au un numar de telefon pe site afisat transparent si public pentru secretariatul de la sediul lor principal din Calea Victoriei, adica in Bd. Iancu de Hunedoara, nr lor central 0 21 222 16 00 te redirectioneaza tot la serviciul de call center, 2464, aflat in urmatoarele puncte de lucru din tara: Sibiu, Cluj, Brasov, unde habarnistii aia de operatori ai lor, platiti bine din comisioanele de la bancomat, nu stiu sa te indrume nicaieri, habar nu au cum arata sediul bancii din Bucuresti in numele careia lucreaza firma lor de call center, sau pentru care lucreaza ei, afiseaza o ipocrizie de nedescris prin formula: "eu incerc sa va ajut", iti cer CNP-ul mai ceva ca procurorii , cand ceri sa discuti cu sefii lor, se aude pe inregistrare ca ii cheama la telefon, apoi revin si spun ca nu se poate, ba iti recomanda , daca nu-ti convine, sa iti inchizi contul si sa pleci. Rog sa ma contactati ca sa ii chemam impreuna intr-o comisie de disciplina ASF, putem verifica si o inregistrare din data de 26 martie , in care se aude ca eu i-am chemat la telefon seful supervizor al operatorului cu care m-am certat, operatorul il striga pe supervizor, apoi spune ca nu se poate si imi inchide telefonul in nas. As dori sa verificam pe aceasta cale cu ce firma de call center lucreaza banca ING ,firma care are puncte de lucru in diferite orase din tara. Bataie de joc.

Marian Marian (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus