Vocea clientului ING - Cont curent

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Cont curent

09 Noiembrie 2019

De doua luni de zile nu pot sa-mi incasez pensia deoarece Casa de Pensii nu-mi poate turna banii la ING. Am dat contul comun cu sotia. ING a refuzat sa accepte insa pensia in cont pentru ca sunt numai imputernicit. Am telefonat la ING. Mi s-a raspuns ca o sa mi se trimita prin email o scrisoare in decurs de trei zile care scrisoare va inleni turnarea pensiei in banca. Nu am primit nimic. Am dat contul ING de euro unde eram titular. Nu s-a putut din motive necunocute. Am chemat ING din nou, am fost asigurat ca se poate. A durat saptamani dar tot nu s-a putut. Am facut of petitie la ING. Dupa o saptamana mi-au raspuns ca le pare rau dar nu s-au oferit sa remedieze nimic. S-au oferit sa-mi deschida un cont de la distanta. Am raspuns sigur. A mai durat o saptamana ca ING sa confirme ca vor proceda. Dupa alte cateva zile mi-au spus ca nu ma pot contacta la telefon desi stiau ca locuiesc pe moment in afara. Le-am dat numarul de afara. Dupa o alta saptamana, mi-au raspuns ca deoarece nu ma pot contacta, desi telefonul arata ca nu ma sunasera, trebuie sa sun eu la contact ING. Am sunat. Mi-au tirmis un formular de sapte pagini desi aveam deja doua conturi cu ei. L-am completat si trimis imediat. A trecut alta saptamana. Nimic. Am sunat din nou la contact ING dar agentii spun ca ei nu cunosc cazul, refuza sa se implice si in general nu sunt de loc serviabili sau saritori. Ba dau impresia ca te trateaza de sus, ca vor sa expedieze problema cat mai repede. ING are un singur email pentru toti agentii de contact. Se pare ca orice mesaj este pus la aceeasi coada care dureaza o saptamana, ca si cum ar fi primul mesaj, in loc sa ajunga imediat la agentul care cunoaste cazul. In prezent nu stiu daca formularul de deschidere de cont a ajuns, daca este prelucrat sau ING are nevoie de alte informatii. Dar Casa de Pensii mi-a cerut urgent acum contul de banca. Nu am mai avut o experienta de acest gen pana acum "scuze, trece saptamana si de la capat". Nici in vremurile apuse nu completam formulare de sapte pagini. Nu mai reusesc sa vorbesc cu acelasi agent iar ceilalti agenti se eschiveaza. Dar la alte banci se poate deschide un cont online intr-o zi. As dori sa mi se dea un singur nume de contact, o adresa de email unde ING poate sa raspunda imediat. As dori ca operati de deschidere de cont sa fie facuta intr-o zi nu in luni de zile. ING desi pretinde ca opereaza pe Internet transforma contactul cu clientii intr-un calvar. Pe deasupa degeaba fcaeti petitii. Scuze si de la Capat.

Adrian Grigoriu (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Cont curent

27 Februarie 2019

Bun? ziua, Am sunat la banca ING sa întreb ce face un client care nu este familiarizat cu aplica?ii online sau nu dore?te s? instaleze pe telefon aceste aplica?ii pentru a face tranzac?ii fara numerar. Nu au avut r?spuns.Aproape toate sediile unde existau m?su?e pentru tranzac?ii f?r? numerar au disp?rut f?r? o informare individuala prealabil?. A? vrea s? ?tiu cum fac o tranzac?ie fara numerar în cadrul b?ncii fara a apela la mediul online? Poate renun?ând la serviciile b?ncii?

Adrian Emil Danaila (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Cont curent

06 Iunie 2018

Dupa experienta urata cu UniCredit, am incercat ING. Daca as putea sa le dau 10 cu felicitari asa as puncta tot. Doamna care s-a ocupat a fost extrem de eficienta si amabila. Mi-a explica clar tot, am primit pe loc cardul. Mai apoi m-a invatat aceeasi doamna cum sa-mi instalez pe telefon aplicatie de HomeBank, plus avantajele pe care le mai puteam primi. De 3 luni am inceput sa lucrez cu ING si nu incetez sa ma minunez zilnic cat de perfect e sistemul. In orice moment imi deschid telefonul si vad cati bani am, pot sa-i organizez catre un cont de economii, pot sa-mi platesc facturile si pot sa retrag fara comision de la orice automat, indiferent de banca. Sistemul e minunat de clar, costurile sunt minime. Ulterior am mai solicitat inca un card pe acelasi cont, l-am primit pe loc. Nu, nu e reclama, asta este pentru mine ING. Nu am absolut nimic de reprosat, cand o sa am o sa scriu.

Liliana Stefan (Galati, Galati)

ING - Cont curent

11 Martie 2017

Pot sa va spun fara sa gresesc ca este cea mai urata experienta a vietii mele . Detin la aceasta banca contul in care mi-a fost virat salariul,precum si cardul aferent acestui cont.Baiatul meu a folosit fara sa stiu toate datele cardului(adica cele care sunt inscriptionate pe card,nume ,data expirarii,precum si codurile de cifre)pentru a cumpara credite la jocurile online.Astfel m-am trezit dupa 2 saptamani ca imi lipsesc bani din cont ,iar acest lucru s-a intamplat dintr-o greseala ,atunci cand m-am dus LA un bancomat ING sa imi retrag o parte din bani pentru a-i utiliza la diferite plati. Atunci am constatat lipsa celor 4417 EURO din cont.Dupa verificarea extraselor de cont am vazut cum au fost cheltuiti acesti bani. Le-am cerut lamuriri celor de LA banca ,lamuriri care au venit sub forma"nu este vina noastra ca noi nu detinem un sistem de securitate performant pentru a va atentiona asupra tranzactiilor mai mici de 50 EURO".Am ramas inmarmurit in fata unor declaratii naucitoare de acest gen! IN CONCLUZIE : Daca sistemul lor de securitate (Acesta fiind unul din elementele de esentiale al fiecarei banci)precum si personalul care raspunde de fraude ,sunt extrem de slabe, nefiind in stare sa ma atentioneze nici macar dupa ce au vazut cheltuiala de peste 1000 EURO intr-o zi ,VA SFATUIESC SA NU OPTATI PENTRU ACEASTA BANCA IN ALEGEREA DUMNEAVOASTRA. O banca cu o bresa in sistemul de securitate,NU ESTE O BANCA SIGURA!

Dragos Vrabie (Pitesti, Arges)

ING - Cont curent

07 Martie 2017

Specific Romaniei:am atras noi clienti ING in cadrul unei campanii,urma sa primesc 50 ron pentru fiecare.Persoanei recomandata i s-a spus de catre ofiterul bancar ca nu este necesara rularea sumei minime de 700 ron/luna deoarece va incasa salariul.Am intrebat si eu de rulaj,mi s-a dat acelasi raspuns.Ei a primit 50 ron,mie nu pentru neindeplinirea conditiei impusa lui.Unde am gresit eu?

Adrian Paici (Constanta, Constanta)

ING - Cont curent

23 Februarie 2016

Mama mea a deschis un cont de pensie la ING Otopeni, unde i s-a spus ca banca se va ocupa integral de procesul transferului de pensie si de dosar, ca in 2-3 luni va intra pensia, ca nu exista comisioane si ca totul va fi ok. Dupa 3 luni, sunam si tonul devine obraznic si arogant, in sensul ca -citez- "Nu mai este problema bancii, duceti-va la casa de pensii!" . Dupa inca 3 luni, stupoare: angajatii bancii - nu numai ca NU s-au ocupat de dosar si de transfer, dar au arhivat dosarul in arhiva bancii , astfel incat mama mea putea sa stea si 5 ani, ca tot nu i se transfera pensia in cont! Ba mai mult, dupa 3 luni, banca a inceput perceperea unui comision, ca deh, asa stie ING sa trateze un pensionar! A inceput o "lupta" a telefoanelor inchise in nas, a unor sesizari ignorate zile intregi, a unei secretomanii ridicole in privinta unei informari corecte daca s-au aplicat sau nu sanctiuni persoanelor responsabile de bataia de joc provocata timp de 6 luni de zile unui pensionar. RUSINE!

Turcitu Cristina (Brasov, Brasov)

Inapoi sus