Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului ING - Cont curent

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Cont curent

27 Februarie 2019

Bun? ziua, Am sunat la banca ING sa întreb ce face un client care nu este familiarizat cu aplica?ii online sau nu dore?te s? instaleze pe telefon aceste aplica?ii pentru a face tranzac?ii fara numerar. Nu au avut r?spuns.Aproape toate sediile unde existau m?su?e pentru tranzac?ii f?r? numerar au disp?rut f?r? o informare individuala prealabil?. A? vrea s? ?tiu cum fac o tranzac?ie fara numerar în cadrul b?ncii fara a apela la mediul online? Poate renun?ând la serviciile b?ncii?

Adrian Emil Danaila (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Cont curent

06 Iunie 2018

Dupa experienta urata cu UniCredit, am incercat ING. Daca as putea sa le dau 10 cu felicitari asa as puncta tot. Doamna care s-a ocupat a fost extrem de eficienta si amabila. Mi-a explica clar tot, am primit pe loc cardul. Mai apoi m-a invatat aceeasi doamna cum sa-mi instalez pe telefon aplicatie de HomeBank, plus avantajele pe care le mai puteam primi. De 3 luni am inceput sa lucrez cu ING si nu incetez sa ma minunez zilnic cat de perfect e sistemul. In orice moment imi deschid telefonul si vad cati bani am, pot sa-i organizez catre un cont de economii, pot sa-mi platesc facturile si pot sa retrag fara comision de la orice automat, indiferent de banca. Sistemul e minunat de clar, costurile sunt minime. Ulterior am mai solicitat inca un card pe acelasi cont, l-am primit pe loc. Nu, nu e reclama, asta este pentru mine ING. Nu am absolut nimic de reprosat, cand o sa am o sa scriu.

Liliana Stefan (Galati, Galati)

ING - Cont curent

11 Martie 2017

Pot sa va spun fara sa gresesc ca este cea mai urata experienta a vietii mele . Detin la aceasta banca contul in care mi-a fost virat salariul,precum si cardul aferent acestui cont.Baiatul meu a folosit fara sa stiu toate datele cardului(adica cele care sunt inscriptionate pe card,nume ,data expirarii,precum si codurile de cifre)pentru a cumpara credite la jocurile online.Astfel m-am trezit dupa 2 saptamani ca imi lipsesc bani din cont ,iar acest lucru s-a intamplat dintr-o greseala ,atunci cand m-am dus LA un bancomat ING sa imi retrag o parte din bani pentru a-i utiliza la diferite plati. Atunci am constatat lipsa celor 4417 EURO din cont.Dupa verificarea extraselor de cont am vazut cum au fost cheltuiti acesti bani. Le-am cerut lamuriri celor de LA banca ,lamuriri care au venit sub forma"nu este vina noastra ca noi nu detinem un sistem de securitate performant pentru a va atentiona asupra tranzactiilor mai mici de 50 EURO".Am ramas inmarmurit in fata unor declaratii naucitoare de acest gen! IN CONCLUZIE : Daca sistemul lor de securitate (Acesta fiind unul din elementele de esentiale al fiecarei banci)precum si personalul care raspunde de fraude ,sunt extrem de slabe, nefiind in stare sa ma atentioneze nici macar dupa ce au vazut cheltuiala de peste 1000 EURO intr-o zi ,VA SFATUIESC SA NU OPTATI PENTRU ACEASTA BANCA IN ALEGEREA DUMNEAVOASTRA. O banca cu o bresa in sistemul de securitate,NU ESTE O BANCA SIGURA!

Dragos Vrabie (Pitesti, Arges)

ING - Cont curent

07 Martie 2017

Specific Romaniei:am atras noi clienti ING in cadrul unei campanii,urma sa primesc 50 ron pentru fiecare.Persoanei recomandata i s-a spus de catre ofiterul bancar ca nu este necesara rularea sumei minime de 700 ron/luna deoarece va incasa salariul.Am intrebat si eu de rulaj,mi s-a dat acelasi raspuns.Ei a primit 50 ron,mie nu pentru neindeplinirea conditiei impusa lui.Unde am gresit eu?

Adrian Paici (Constanta, Constanta)

ING - Cont curent

23 Februarie 2016

Mama mea a deschis un cont de pensie la ING Otopeni, unde i s-a spus ca banca se va ocupa integral de procesul transferului de pensie si de dosar, ca in 2-3 luni va intra pensia, ca nu exista comisioane si ca totul va fi ok. Dupa 3 luni, sunam si tonul devine obraznic si arogant, in sensul ca -citez- "Nu mai este problema bancii, duceti-va la casa de pensii!" . Dupa inca 3 luni, stupoare: angajatii bancii - nu numai ca NU s-au ocupat de dosar si de transfer, dar au arhivat dosarul in arhiva bancii , astfel incat mama mea putea sa stea si 5 ani, ca tot nu i se transfera pensia in cont! Ba mai mult, dupa 3 luni, banca a inceput perceperea unui comision, ca deh, asa stie ING sa trateze un pensionar! A inceput o "lupta" a telefoanelor inchise in nas, a unor sesizari ignorate zile intregi, a unei secretomanii ridicole in privinta unei informari corecte daca s-au aplicat sau nu sanctiuni persoanelor responsabile de bataia de joc provocata timp de 6 luni de zile unui pensionar. RUSINE!

Turcitu Cristina (Brasov, Brasov)

ING - Cont curent

18 Februarie 2015

Sunt client ING de cateva luni dar nu mi s-a intamplat inca asa ceva niciodata!Am depus la un ATM ING o suma de 760 lei,dupa care in cont au aparut doar 210 si 50 mi i-a reintors!Am apelat la servicii clienti si au spus ca vor face investigatii in timp de 48 h si imi vor spune raspunsul,au trecut deja mult peste 48 h si nu am nici un raspuns!Am uitat sa mentionez ca sunt studenta si nu am bursa si acei 760 lei mi i-au dat parintii pentru o perioada de doua luni si acum am ramas fara bani din cauza ATM-ului.Sincer nu cred ca nu este posibil de verificat cumva aceasta informatie,adica daca am depus eu acea suma de bani sau nu pentru ca nu am nici un interes sa spun minciuni!Multumesc.

Laura Botnari (Iasi, Iasi)

Inapoi sus