E MEmilia Mandalac
Cont curent de la ING
Pe data de 3 ianuarie a.
Pe data de 3 ianuarie a.c. cardul meu VISA a fost clonat si mi s-au sustras prin frauda toti banii din cont, aproximativ 900 lei. Am sesizat banca telefonic, deoarece era duminica seara si nu aveam cum altcumva sa opresc furtul. Hotii au retras din contul meu banii prin clonarea cardului, activand Google Pay-ul, astfel mi-am dat seama ca cineva ma fura, deoarece eu personal nu solicitasem activarea acestui serviciu. Tranzactiile erau in asteptare si am solicitat de nenumarate ori, atat telefonic, cat si in agentia ING ca aceste tranzactii sunt neautorizate de mine, drept urmare sa fie oprite de la plata, pe motiv de frauda bancara. Am depus plangere la politie in aceeasi zi, insa am avut neplacuta surpriza ca pe data de 5 ianuarie a.c. sa constat ca platile reclamate de mine ca fiind furt din contul personal, sa fie reglate, platile intelegand ca au fost sustrase din afara tarii, de undeva din Ucraina, deci banca a reglat conform cursului valutar si a mai platit din contul meu platile reclamate ca fiind neautorizate, furate din contul personal. Am fost luni dimineata in agentie sa-mi refact cardul bancar si sa las o sesizare in scris, dar ce credeti? Au refuzat sesizarea in scris pe motiv ca nu este treaba lor, se ocupa politia... Dupa nenumarate apeluri telefonice, in care diversi angajati ai ING-ului imi dadeau fantasmagorice sfaturi, printre care: "sa iau legatura cu comerciantul - d-na Mihaela Mateoiu, SR.Chargeback Specialist Advisory Contact Center Ing Romania - "va recomand sa incercati sa luati legatura si cu comerciantul pentru a-i explica situatia..." - asta in conditiile in care eu nu am niciun fel de informatie in ceea ce priveste comerciantul, "este treaba politiei, nu tine de noi"...Am sunat la politie care m-a asigurat ca banca prin actiunile ei a devenit complice cu hotii.
15-01-2021