Vocea clientului ING - Cont curent

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Cont curent

15 Ianuarie 2021

Pe data de 3 ianuarie a.c. cardul meu VISA a fost clonat si mi s-au sustras prin frauda toti banii din cont, aproximativ 900 lei. Am sesizat banca telefonic, deoarece era duminica seara si nu aveam cum altcumva sa opresc furtul. Hotii au retras din contul meu banii prin clonarea cardului, activand Google Pay-ul, astfel mi-am dat seama ca cineva ma fura, deoarece eu personal nu solicitasem activarea acestui serviciu. Tranzactiile erau in asteptare si am solicitat de nenumarate ori, atat telefonic, cat si in agentia ING ca aceste tranzactii sunt neautorizate de mine, drept urmare sa fie oprite de la plata, pe motiv de frauda bancara. Am depus plangere la politie in aceeasi zi, insa am avut neplacuta surpriza ca pe data de 5 ianuarie a.c. sa constat ca platile reclamate de mine ca fiind furt din contul personal, sa fie reglate, platile intelegand ca au fost sustrase din afara tarii, de undeva din Ucraina, deci banca a reglat conform cursului valutar si a mai platit din contul meu platile reclamate ca fiind neautorizate, furate din contul personal. Am fost luni dimineata in agentie sa-mi refact cardul bancar si sa las o sesizare in scris, dar ce credeti? Au refuzat sesizarea in scris pe motiv ca nu este treaba lor, se ocupa politia... Dupa nenumarate apeluri telefonice, in care diversi angajati ai ING-ului imi dadeau fantasmagorice sfaturi, printre care: "sa iau legatura cu comerciantul - d-na Mihaela Mateoiu, SR.Chargeback Specialist Advisory Contact Center Ing Romania - "va recomand sa incercati sa luati legatura si cu comerciantul pentru a-i explica situatia..." - asta in conditiile in care eu nu am niciun fel de informatie in ceea ce priveste comerciantul, "este treaba politiei, nu tine de noi"...Am sunat la politie care m-a asigurat ca banca prin actiunile ei a devenit complice cu hotii.

Emilia Mandalac (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Cont curent

10 Decembrie 2020

Atentie cand va deschideti cont la ING! Nici in cel mai urat vis al meu nu credeam ca se poate asa ceva: Banca m-a notificat ca doreste sa actualizeze datele mele, desi fusesem in office si facusem actualizarea in luna iunie a anului curent, nimic nelalocul lui(doar lipsa de profesionalism a personalului), se intampla la orice banca mi-am zis doar suntem in Romania. Numai ca intre timp am intrat in carantina si nu am putut sa ma prezint in office. Regulamentar am sunat in call center sa rezolvam problema online. O domnisoara foarte draguta m-a asigurat ca totul este "ok" si ca o sa ma sune cineva din back office si in nici un caz nu o sa se ajunga sa mi se blocheze contul. A venit termenul limita la care puteam sa actualizez datele si ghiciti ce nu am primit nici un telefon sau email dar contul a fost blocat. Ca orice om normal sun din nou la ei si mi se confirma ca urmeaza sa ma sune cineva din back office. Ca sa scurtez, am inceput sa-i contactez zilnic sa mi se actualizeze datele si sa mi se deblocheze contul, iar ei imi promit zilnic ca se rezolva. Deja am doua saptamani de cand fac asta si nu se intampla nimic. Cam asa se comporta "ING-ul" cu clientii. Am inceput sa am rabdare deoarece urmeaza sa mi se taie curentul, campaniile google s-au oprit din momentul in care s-a blocat contul, deja au inceput sa ma notifice diversi furnizori, etc.Acum tot ce-mi ramane este sa-i dau in judecata pentru toate aceste "lipsiri a dreptului de utilizare al proprietatii". In concluzie: nu va deschideti conturile la ING, sunt niste incompetenti care au imbracat haina lupului din padure ca "cea mai digitalizata banca",Aiurea, doar praf in ochii prostilor!

Constantin Arhir (Ploiesti, Prahova)

ING - Cont curent

09 Noiembrie 2019

De doua luni de zile nu pot sa-mi incasez pensia deoarece Casa de Pensii nu-mi poate turna banii la ING. Am dat contul comun cu sotia. ING a refuzat sa accepte insa pensia in cont pentru ca sunt numai imputernicit. Am telefonat la ING. Mi s-a raspuns ca o sa mi se trimita prin email o scrisoare in decurs de trei zile care scrisoare va inleni turnarea pensiei in banca. Nu am primit nimic. Am dat contul ING de euro unde eram titular. Nu s-a putut din motive necunocute. Am chemat ING din nou, am fost asigurat ca se poate. A durat saptamani dar tot nu s-a putut. Am facut of petitie la ING. Dupa o saptamana mi-au raspuns ca le pare rau dar nu s-au oferit sa remedieze nimic. S-au oferit sa-mi deschida un cont de la distanta. Am raspuns sigur. A mai durat o saptamana ca ING sa confirme ca vor proceda. Dupa alte cateva zile mi-au spus ca nu ma pot contacta la telefon desi stiau ca locuiesc pe moment in afara. Le-am dat numarul de afara. Dupa o alta saptamana, mi-au raspuns ca deoarece nu ma pot contacta, desi telefonul arata ca nu ma sunasera, trebuie sa sun eu la contact ING. Am sunat. Mi-au tirmis un formular de sapte pagini desi aveam deja doua conturi cu ei. L-am completat si trimis imediat. A trecut alta saptamana. Nimic. Am sunat din nou la contact ING dar agentii spun ca ei nu cunosc cazul, refuza sa se implice si in general nu sunt de loc serviabili sau saritori. Ba dau impresia ca te trateaza de sus, ca vor sa expedieze problema cat mai repede. ING are un singur email pentru toti agentii de contact. Se pare ca orice mesaj este pus la aceeasi coada care dureaza o saptamana, ca si cum ar fi primul mesaj, in loc sa ajunga imediat la agentul care cunoaste cazul. In prezent nu stiu daca formularul de deschidere de cont a ajuns, daca este prelucrat sau ING are nevoie de alte informatii. Dar Casa de Pensii mi-a cerut urgent acum contul de banca. Nu am mai avut o experienta de acest gen pana acum "scuze, trece saptamana si de la capat". Nici in vremurile apuse nu completam formulare de sapte pagini. Nu mai reusesc sa vorbesc cu acelasi agent iar ceilalti agenti se eschiveaza. Dar la alte banci se poate deschide un cont online intr-o zi. As dori sa mi se dea un singur nume de contact, o adresa de email unde ING poate sa raspunda imediat. As dori ca operati de deschidere de cont sa fie facuta intr-o zi nu in luni de zile. ING desi pretinde ca opereaza pe Internet transforma contactul cu clientii intr-un calvar. Pe deasupa degeaba fcaeti petitii. Scuze si de la Capat.

Adrian Grigoriu (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Cont curent

27 Februarie 2019

Bun? ziua, Am sunat la banca ING sa întreb ce face un client care nu este familiarizat cu aplica?ii online sau nu dore?te s? instaleze pe telefon aceste aplica?ii pentru a face tranzac?ii fara numerar. Nu au avut r?spuns.Aproape toate sediile unde existau m?su?e pentru tranzac?ii f?r? numerar au disp?rut f?r? o informare individuala prealabil?. A? vrea s? ?tiu cum fac o tranzac?ie fara numerar în cadrul b?ncii fara a apela la mediul online? Poate renun?ând la serviciile b?ncii?

Adrian Emil Danaila (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Cont curent

06 Iunie 2018

Dupa experienta urata cu UniCredit, am incercat ING. Daca as putea sa le dau 10 cu felicitari asa as puncta tot. Doamna care s-a ocupat a fost extrem de eficienta si amabila. Mi-a explica clar tot, am primit pe loc cardul. Mai apoi m-a invatat aceeasi doamna cum sa-mi instalez pe telefon aplicatie de HomeBank, plus avantajele pe care le mai puteam primi. De 3 luni am inceput sa lucrez cu ING si nu incetez sa ma minunez zilnic cat de perfect e sistemul. In orice moment imi deschid telefonul si vad cati bani am, pot sa-i organizez catre un cont de economii, pot sa-mi platesc facturile si pot sa retrag fara comision de la orice automat, indiferent de banca. Sistemul e minunat de clar, costurile sunt minime. Ulterior am mai solicitat inca un card pe acelasi cont, l-am primit pe loc. Nu, nu e reclama, asta este pentru mine ING. Nu am absolut nimic de reprosat, cand o sa am o sa scriu.

Liliana Stefan (Galati, Galati)

ING - Cont curent

11 Martie 2017

Pot sa va spun fara sa gresesc ca este cea mai urata experienta a vietii mele . Detin la aceasta banca contul in care mi-a fost virat salariul,precum si cardul aferent acestui cont.Baiatul meu a folosit fara sa stiu toate datele cardului(adica cele care sunt inscriptionate pe card,nume ,data expirarii,precum si codurile de cifre)pentru a cumpara credite la jocurile online.Astfel m-am trezit dupa 2 saptamani ca imi lipsesc bani din cont ,iar acest lucru s-a intamplat dintr-o greseala ,atunci cand m-am dus LA un bancomat ING sa imi retrag o parte din bani pentru a-i utiliza la diferite plati. Atunci am constatat lipsa celor 4417 EURO din cont.Dupa verificarea extraselor de cont am vazut cum au fost cheltuiti acesti bani. Le-am cerut lamuriri celor de LA banca ,lamuriri care au venit sub forma"nu este vina noastra ca noi nu detinem un sistem de securitate performant pentru a va atentiona asupra tranzactiilor mai mici de 50 EURO".Am ramas inmarmurit in fata unor declaratii naucitoare de acest gen! IN CONCLUZIE : Daca sistemul lor de securitate (Acesta fiind unul din elementele de esentiale al fiecarei banci)precum si personalul care raspunde de fraude ,sunt extrem de slabe, nefiind in stare sa ma atentioneze nici macar dupa ce au vazut cheltuiala de peste 1000 EURO intr-o zi ,VA SFATUIESC SA NU OPTATI PENTRU ACEASTA BANCA IN ALEGEREA DUMNEAVOASTRA. O banca cu o bresa in sistemul de securitate,NU ESTE O BANCA SIGURA!

Dragos Vrabie (Pitesti, Arges)

Inapoi sus