top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele ING

ING

Scor: 2.5 | 140 recenzii

Scrie o recenzie

Produse ING
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M GMihai Georgescu
    Card de debit de la ING

    Nu stiu daca ati avut si

    Nu stiu daca ati avut si voi probleme cu cardurile ING in ultima perioada (a inceput de prin ianuarie). Cand iti este lumea mai draga nu merg platile la POS sau platile online! Nu o data a trebuit sa ma lipsesc de cardul lor si sa platesc cu un alt card. In plus, m-am trezit contactat de banca si mi-au spus ca o tranzactie veche de 6 luni nu ar fi a mea (eu fac cca 10 portari lunare de la alte banci la ING) si ca imi vor lua banii din cont! Chiar asa varza sunteti? Faceti reconcilierile pe conturi dupa 6 luni? Le-am cerut un ragaz de cateva zile sa imi verific toate portarile, insa nesimtirea angajatului cu care am discutat la telefon a depasit orice limita si m-a amenintat ca oricum ei imi iau banii din cont! Rusine sa va fie! O sa inchid atat contul de pf de la ING cat si conturile firmelor pe care le administrez!

    02-04-2021

    M GMihai Georgescu
    Card de debit de la ING

    Nu stiu daca ati avut si

    Nu stiu daca ati avut si voi probleme cu cardurile ING in ultima perioada (a inceput de prin ianuarie). Cand iti este lumea mai draga nu merg platile la POS sau platile online! Nu o data a trebuit sa ma lipsesc de cardul lor si sa platesc cu un alt card. In plus, m-am trezit contactat de banca si mi-au spus ca o tranzactie veche de 6 luni nu ar fi a mea (eu fac cca 10 portari lunare de la alte banci la ING) si ca imi vor lua banii din cont! Chiar asa varza sunteti? Faceti reconcilierile pe conturi dupa 6 luni? Le-am cerut un ragaz de cateva zile sa imi verific toate portarile, insa nesimtirea angajatului cu care am discutat la telefon a depasit orice limita si m-a amenintat ca oricum ei imi iau banii din cont! Rusine sa va fie! O sa inchid atat contul de pf de la ING cat si conturile firmelor pe care le administrez!

    02-04-2021

    E MEmilia Mandalac
    Cont curent de la ING

    Pe data de 3 ianuarie a.

    Pe data de 3 ianuarie a.c. cardul meu VISA a fost clonat si mi s-au sustras prin frauda toti banii din cont, aproximativ 900 lei. Am sesizat banca telefonic, deoarece era duminica seara si nu aveam cum altcumva sa opresc furtul. Hotii au retras din contul meu banii prin clonarea cardului, activand Google Pay-ul, astfel mi-am dat seama ca cineva ma fura, deoarece eu personal nu solicitasem activarea acestui serviciu. Tranzactiile erau in asteptare si am solicitat de nenumarate ori, atat telefonic, cat si in agentia ING ca aceste tranzactii sunt neautorizate de mine, drept urmare sa fie oprite de la plata, pe motiv de frauda bancara. Am depus plangere la politie in aceeasi zi, insa am avut neplacuta surpriza ca pe data de 5 ianuarie a.c. sa constat ca platile reclamate de mine ca fiind furt din contul personal, sa fie reglate, platile intelegand ca au fost sustrase din afara tarii, de undeva din Ucraina, deci banca a reglat conform cursului valutar si a mai platit din contul meu platile reclamate ca fiind neautorizate, furate din contul personal. Am fost luni dimineata in agentie sa-mi refact cardul bancar si sa las o sesizare in scris, dar ce credeti? Au refuzat sesizarea in scris pe motiv ca nu este treaba lor, se ocupa politia... Dupa nenumarate apeluri telefonice, in care diversi angajati ai ING-ului imi dadeau fantasmagorice sfaturi, printre care: "sa iau legatura cu comerciantul - d-na Mihaela Mateoiu, SR.Chargeback Specialist Advisory Contact Center Ing Romania - "va recomand sa incercati sa luati legatura si cu comerciantul pentru a-i explica situatia..." - asta in conditiile in care eu nu am niciun fel de informatie in ceea ce priveste comerciantul, "este treaba politiei, nu tine de noi"...Am sunat la politie care m-a asigurat ca banca prin actiunile ei a devenit complice cu hotii.

    15-01-2021

    A AAttila Anderlik
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la ING

    Buna ziua In mai 2020 m

    Buna ziua In mai 2020 mi s-a probat un credit de nevoi personale in valoare de 178000 ron. Toate bune si frumoase dupa inheierea contractului mi s-a livrat suma de 125000 ron -pe care i-am transferat catre un dezvoltator imobiliar -scopul banilor era sa platesc o parte din pretul unui apartament -altul decat cel ipotecat- Mi s-a spus ceva ca restul banilor din credit o sa fie virag direct de banca catre dezvoltator. Am inceput sa platesc ratele dupa toata suma. In decembrie urma sa platesc ultima rata ramasa catre dezvoltator, le-am cerut sa-mi confirma soldul si surpriza !!!!lipseau banii care trebuiau sa fie platiti de ING ...deci practic eu am platit rate dupa o suma pe care nu am primit-o!!!. Comunicare zero! Am trimis mail, am vorbit cu roboti la telefon nimic . Eu platesc penalizare pentru platile neefectuate! Escroci!

    23-12-2020

    C AConstantin Arhir
    Cont curent de la ING

    Atentie cand va deschide

    Atentie cand va deschideti cont la ING! Nici in cel mai urat vis al meu nu credeam ca se poate asa ceva: Banca m-a notificat ca doreste sa actualizeze datele mele, desi fusesem in office si facusem actualizarea in luna iunie a anului curent, nimic nelalocul lui(doar lipsa de profesionalism a personalului), se intampla la orice banca mi-am zis doar suntem in Romania. Numai ca intre timp am intrat in carantina si nu am putut sa ma prezint in office. Regulamentar am sunat in call center sa rezolvam problema online. O domnisoara foarte draguta m-a asigurat ca totul este "ok" si ca o sa ma sune cineva din back office si in nici un caz nu o sa se ajunga sa mi se blocheze contul. A venit termenul limita la care puteam sa actualizez datele si ghiciti ce nu am primit nici un telefon sau email dar contul a fost blocat. Ca orice om normal sun din nou la ei si mi se confirma ca urmeaza sa ma sune cineva din back office. Ca sa scurtez, am inceput sa-i contactez zilnic sa mi se actualizeze datele si sa mi se deblocheze contul, iar ei imi promit zilnic ca se rezolva. Deja am doua saptamani de cand fac asta si nu se intampla nimic. Cam asa se comporta "ING-ul" cu clientii. Am inceput sa am rabdare deoarece urmeaza sa mi se taie curentul, campaniile google s-au oprit din momentul in care s-a blocat contul, deja au inceput sa ma notifice diversi furnizori, etc.Acum tot ce-mi ramane este sa-i dau in judecata pentru toate aceste "lipsiri a dreptului de utilizare al proprietatii". In concluzie: nu va deschideti conturile la ING, sunt niste incompetenti care au imbracat haina lupului din padure ca "cea mai digitalizata banca",Aiurea, doar praf in ochii prostilor!

    10-12-2020

    A CAlin Ciocan
    Fond de investitii de la ING

    La unit??ile de fond con

    La unit??ile de fond conservator, unde riscurile ar trebui sa fie minime, am pierdut peste 4% într-o lun?.

    14-03-2020

    N SNicolae Stoian
    Card de credit de la ING

    Dup? ce am observat c? î

    Dup? ce am observat c? în contul de credit asociat cardului de cump?r?turi cu dobând? zero apar rate e?alonate doar pentru o singur? achizi?ie din cele trei sau patru, sau c? îmi apar dobânzi aiurea ?i ni?te planuri de rambursare din care nu pricepeam nimic , m? încumet s-o sun pe Maria care evident c? nu m? recunoa?te ?i m? paseaz? Alinei care-mi în?elege nelini?tile ?i preocupat? îmi transmite c? au mai fost cazuri, vede achizi?iile în sistem, mi le enumer?, ?i c? problema se va rezolva simplu, printr-o migrare de servicii pentru produsul impricinat!?!? Am fost penalizat pentru c? nu am fost în?tiin?at înainte s? folosesc produsul? Alina m? lini?te?te, m? trimite la orice office, office-ul de care apar?in de vreo 10 ani se f?cea frumos, ?i m? asigur? c? se va efectua migrarea minunat? ?i se vor e?alona ?i ratele. Serios?! Ajung la cei din Roman?, mul?i ?i ocupa?i s? nu în?eleag? ce vreau de fapt. Se pasau de la unul la cel?lalt, c? nu s-au mai întâlnit cu situa?ia. Mai mult, ca s? se dumireasc? ?i ei cum e cu migrarea serviciilor în natur?, vorbesc ei de mai multe ori, evident, la telefonul meu, pe timpul ?i spa?iul meu, cu mai mul?i pricepu?i de la un departament care se pare c? st?pânea situa?iile de criz?. Concluzia: ei, cei din Roman?, nu pot s? migreze nimic, n-au acces la contul meu, ?i trebuie s? a?tept pân? se redeschide office-ul meu drag ?i scump. N-am a?teptat decât vreo trei zile, îmi iau avânt, m? simt bine în biroul proasp?t zugr?vit, în compania unor domni?oare pline de “bun?-voin??”, dar care se uitau n?ucite una la cealalt? neîn?elegând cam deloc ce caut eu de fapt prin zon?. P?i, ?ti?i, migrarea aia de servicii.. Ce-i aia colega? ?tii ceva despre asta? Nu ?tiu, poatea aia, sau poate cealalt?, cam cum se asambleaz? dup? manualul în limba chinez?. Nu exist? a?a ceva, lua?i dvs. leg?tura cu colegii no?tri de la credite, e treaba lor. Ghinion, sun, de fa?? cu ele, respectivul, u?or consumat nervos, îmi cere pe cineva din office, are loc o discu?ie plin? de rezultate, în sensul c? se termin? brusc, probabil cu mesajul trebuie s? faci cutare ?i cutare lucru. Un fel de perfec?ionare la locul de munc?, prin telefonul clientului. Evident, natural, se produce migrarea, e un adi?ional micu? care are ca principal scop b?nuiesc m?rirea dobânzii. Logic, doar nu era s? fie despre m?rilea salariului. Stau frumos în scaun, semnez cuminte, u?or jenat între atâtea persoane care vor s? m? ajute s? fiu mai actualizat, remarc epuizat tehnic c? acum produsul este la maximul poten?ialului ?i c? voi fi fericitul beneficiar de 12 rate cu dobând? zero pentru respectivele cump?r?turi. NU! Noi nu putem face ?i e?alonarea ratelor, ?ti?i ...noi doar migrarea ...,tot cu colegii trebuie s? lua?i leg?tura. Din nou, telefonic, trecând greu de robo?ii pu?i la intrare, de aceast? dat? cu o doamn? care e clar c? nu m-a pl?cut înc? de la începuturi, m? dojene?te iritat?, cum c? e sigur? c? am fost în?tiin?at despre migrare ?i c? am fost de acord, deci, nu se schimb? nimic. !?!? Nu e?alon?ri de rate, nu plan de rambursare, anticipat ba cost? ba nu cost?, da dobânzi, da penalit??i ?i cam tot ce putea fi mai r?u pe lume, doar pentru mine. Eu, în?elegând declinul de imagine în care m? aflu, vrându-m? egal: dac? sus?ine?i c? produsul nu putea fi folosit pentru c? eu am decis s?-l folosesc defect cu toate c? am fost în?tiin?at, cum v? explica?i faptul c?, totu?i, o achizi?ie din 4 se comport? normal, are rate e?alonate ?i tot ce trebuie, e chiar frumoas?? Ea: V-am f?cut o excep?ie, ce nu în?elege?i? Am r?mas f?r? replic?, m-am întors în office am rambursat anticipat întreaga sum?, noroc c? n-am fost aventurier, doldora de dobânzi ?i alte sume neprietenoase cu faptul c? am vrut s? m? joc cu produsul neactualizat , am retras tot ce mai aveam prin conturile lor, am mutat salariul ?i am plecat cu speran?a c? în câteva zile încet?m orice rela?ie contractual?. Da,am aflat, nu se poate dintr-o dat?, trebuie a?teptat s? vedem dac? în decurs de 30 de zile mai apare ceva de plat?. Corect, produsul pe care l-am închis ieri, ?la pe care m-am zb?tut s?-l actualizez degeaba, care mi-a consumat câteva zile, vreo 20 de apeluri telefonice, vreo câteva zeci de log on inutile, ?i care m-a f?cut s? m? simt din nou penibil pentru c? am deranjat un office plin de lucruri mai importante, produsul ?la pe care l-am redus la zero rambursând anticipat întreaga sum? cu cerere de închidere de cont semnat? ?i ?tampilat?, l-am l?sat pe zero asear? iar diminea?? l-am g?sit cerând 5 lei.

    04-02-2020

    I OIonut Oanca
    Card de credit de la ING

    Seriozitate

    Seriozitate

    30-12-2019

    A SAnca SM
    Asigurare de viata de la ING

    Atentie la NN Asigurari

    Atentie la NN Asigurari sau ING, exista consultanti orientati pe dezinformare in scopul sporirii castigurilor personale. Cititi clauzele in liniste, ma refer la toate documentele de semnat, cu cateva zile de a semna efectiv. Problemele mele au aparut pe produsul Academica. Consultantul m-a mintit efectiv in fata ca este obligatoriu sa am componente de protectie care erau de fapt optionale, fara de care nu ar fi putut sa imi ofere produsul Academica. Academica are obligatorie doar componenta de asigurare in caz de deces, restul sunt optionale. Apoi m-a dezinformat referitor la suma minima de asigurat per componenta, cereti paragraful care specifica sumele, este imperativ sa existe in acte daca chiar exista acest minim. Ca sa continuu desi am agreat anumite sume pe componente, pe hartiile efective pe care a trebuit sa le semnez electronic era altceva. Nu semnati pe baza de dispozitive electonice care nu permit vizualizarea efectiva in timp real al datelor. Si apoi mi-a consumat timp pretios incercand sa imi impuna o modalitate de plata pe care o agrea. NN Asigurari permite plata la alegere si nu ingradeste clientul. Acest consultant fie lipsit de informatiile necesare desfasurarii in conditii profesionale a consilierii, fie lipsit de etica si moralitate mi-a consumat timp, nervi si resurse financiare. Dupa ani de buna colaborare aceasta dezamagire recenta zdrucina increderea si imaginea pe care o aveam despre NN Asigurari. Mare pacat!

    13-12-2019

    A GAdrian Grigoriu
    Cont curent de la ING

    De doua luni de zile nu

    De doua luni de zile nu pot sa-mi incasez pensia deoarece Casa de Pensii nu-mi poate turna banii la ING. Am dat contul comun cu sotia. ING a refuzat sa accepte insa pensia in cont pentru ca sunt numai imputernicit. Am telefonat la ING. Mi s-a raspuns ca o sa mi se trimita prin email o scrisoare in decurs de trei zile care scrisoare va inleni turnarea pensiei in banca. Nu am primit nimic. Am dat contul ING de euro unde eram titular. Nu s-a putut din motive necunocute. Am chemat ING din nou, am fost asigurat ca se poate. A durat saptamani dar tot nu s-a putut. Am facut of petitie la ING. Dupa o saptamana mi-au raspuns ca le pare rau dar nu s-au oferit sa remedieze nimic. S-au oferit sa-mi deschida un cont de la distanta. Am raspuns sigur. A mai durat o saptamana ca ING sa confirme ca vor proceda. Dupa alte cateva zile mi-au spus ca nu ma pot contacta la telefon desi stiau ca locuiesc pe moment in afara. Le-am dat numarul de afara. Dupa o alta saptamana, mi-au raspuns ca deoarece nu ma pot contacta, desi telefonul arata ca nu ma sunasera, trebuie sa sun eu la contact ING. Am sunat. Mi-au tirmis un formular de sapte pagini desi aveam deja doua conturi cu ei. L-am completat si trimis imediat. A trecut alta saptamana. Nimic. Am sunat din nou la contact ING dar agentii spun ca ei nu cunosc cazul, refuza sa se implice si in general nu sunt de loc serviabili sau saritori. Ba dau impresia ca te trateaza de sus, ca vor sa expedieze problema cat mai repede. ING are un singur email pentru toti agentii de contact. Se pare ca orice mesaj este pus la aceeasi coada care dureaza o saptamana, ca si cum ar fi primul mesaj, in loc sa ajunga imediat la agentul care cunoaste cazul. In prezent nu stiu daca formularul de deschidere de cont a ajuns, daca este prelucrat sau ING are nevoie de alte informatii. Dar Casa de Pensii mi-a cerut urgent acum contul de banca. Nu am mai avut o experienta de acest gen pana acum "scuze, trece saptamana si de la capat". Nici in vremurile apuse nu completam formulare de sapte pagini. Nu mai reusesc sa vorbesc cu acelasi agent iar ceilalti agenti se eschiveaza. Dar la alte banci se poate deschide un cont online intr-o zi. As dori sa mi se dea un singur nume de contact, o adresa de email unde ING poate sa raspunda imediat. As dori ca operati de deschidere de cont sa fie facuta intr-o zi nu in luni de zile. ING desi pretinde ca opereaza pe Internet transforma contactul cu clientii intr-un calvar. Pe deasupa degeaba fcaeti petitii. Scuze si de la Capat.

    09-11-2019

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie