Opinii clienti ING

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Credit Prima casa

28 August 2019

Am avut mai multe tentative de colaborare cu ING pentru programul prima casa, atat din perspectiva de cumparator cat si de vanzator. Ca si cumparator am avut marea neplacere de a realiza ca mai multi consultanti ING din trei sedii diferite din Timisoara nu cunosc deloc legislatia in domeniu si am primit informatii eronate. Trei sedii cu trei informatii diferite... iar drept urmare datorita "fidelitatii" am pierdut ocazia de a cumpara imobilul. Ca si vanzator, dosarul prima casa a ajuns la fond dupa o luna jumatate de la semnarea antecontractului, deoarece angajatii bancii au vazut ca pe unul din documente era gresita adresa imobilului abia dupa 30 de zile de la semnarea antecontractului. Mai grav este ca angajatul bancii de la sucursala Oradea nu stia obiectul contractului si ca urmare nici cei de la biroul de credite ING Bucuresti denumit generic "Bucurestiul" nu avea de unde sa-l stie ...si ca urmare s-au apucat sa modifice actele eronat... ceea ce a indus o intarzierea de o luna si jumatate. Eu ne avand relatii contractuale directe cu a ING in acest caz dar fiind un client ING destul de vechi nu ma asteptam chiar la un asemenea grad de incompetenta si nepasare. Ce este si mai important este ca angajata ING Oradea nu se simte vinovata. Au mai fost si altele... dar nu tin de prima casa. Ca urmare impreuna cu familia ma gandesc serios sa incetez orice colaborare cu ING in viitorul apropiat.

Cristian Luncan (, )

ING - Cont curent

27 Februarie 2019

Bun? ziua, Am sunat la banca ING sa întreb ce face un client care nu este familiarizat cu aplica?ii online sau nu dore?te s? instaleze pe telefon aceste aplica?ii pentru a face tranzac?ii fara numerar. Nu au avut r?spuns.Aproape toate sediile unde existau m?su?e pentru tranzac?ii f?r? numerar au disp?rut f?r? o informare individuala prealabil?. A? vrea s? ?tiu cum fac o tranzac?ie fara numerar în cadrul b?ncii fara a apela la mediul online? Poate renun?ând la serviciile b?ncii?

Adrian Emil Danaila (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de credit

06 Octombrie 2018

la ing am avut un card de cumparaturi si dupa un an a bagat dobinda spunindu im ,, ca s a terminat produsul " parca i piine sa se termine, am un card de debit si mi se dadea dobinda la banii din cont , acum nu mi mai da ,dar imi ia comision cind imi intra banii in cont, plateam facturile prin serviciu plati expres la ing , l au desfiintat ,constat ca ne face tot mai complicate tranzactiile bancare si incearca sa ia tot mai multi bani! ma gindesc sa renunt la ei , dar daca dau peste niste hoti mai mari !creditul in euro are o dobinda de 3 ori mai mare ca in Germania ,de ce dace este aceeasi valuta ?

viorel costin (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Credit nevoi personale

04 Octombrie 2018

Lipsa cominicare, mesaje eronate din partea companiei de recuperare.

Nicoleta Anghel (Topoloveni, Arges)

ING - Card de credit

04 Octombrie 2018

Am vrut sa achizitionez o cumparatura in rate si ma trimit cei de la magazin la ing ca se face card de credit pe loc .... surpriza , trebyie sa aduc acte constatatoare si mai mult trebuie sa astept 3 zile lucratoare, ok am zis ... astept..., trimit mail cu actele cerute ( contract de munca +acte aditiinale) si nu primesc confirmare , a doua zi sun, nu mi se raspunde la telefon... ii trimit mesaj pe whatsup si imi spune ca e libera si ca o sa roage un coleg sa depuna actele si mai dureaza inca vreo 5 zile... Cine ne-a trimis la ing pt acest card a spus ca lui ia facut cardul pe loc, ce sa inteleg? Care minte?Si unde mai pui ca sunt si taxe de administrare de 150 lei... eu va intreb imeneste , in clipa de fata cu toate actele depuse pot sa renunt la acest card? Sa nu il mai vreau pur si simplu...astept raspuns , multumesc !

Marian Augustin Raus (Brasov, Brasov)

ING - Mesaje pentru alti utilizatori

26 Septembrie 2018

a devenit o banca autoritara care cica face sondaje de opinie printre clienti. adevarul ca nu am auzit de asa ceva. cea mai recenta jmecherie de tip comunistoid e obligativitatea schimbarii parolei la homebank din litere cifre si caractere speciale in doar 5 cifre. cica e mai sigur. cand vorbesti cu angajatii nu stiu sa justifice decat iti repeta tamp acelasi lucru invatat de la sefii lor. parca esti la un ghiseu si vorbesti cu un bugetar ce iti repeta articole din lege indiferent de situatia ta. exact chestia aioa cu jandarmul care te amendeaza abuziv si tot iti repeta acelasi articol dintr-o lege ce nu o intelege. bun azi am primit un mail ca cica pt bunastarea si optimizarea clientilor se inchid ghisee cu plati cash. stim ce atm bune au. si se inchid paypointurile din sedii, platile expres. chestiile alea faine unde scanai factura si dadeai cu cardu. adio. da se baga modernism cu forta. o sa platesti cu mobile scan. adica banca a devenit elitista numa la public cu telefon bengos se adreseaza. asa ca draga clientule ing dute ia un s10 ca sa mai poti beneficia de binefacerile ing. btw o sa apara chestia aia inervanta pe care toti corporatisti o cunosc cu schimbatul parolei la 3 luni asa ca sa inebuneasca clientu retinand la parole. de parca nu ar fi banii lui. cum ar fi sa va intrebe portofelu de cate ori al deschideti parola si sa o schimbati mereu? zau ca inteleg psdisti astia ce se opun la civilizatia asta.

Cristian Mercea (Timisoara, Timis)

Inapoi sus