Vocea clientului ING - Refinantare credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Refinantare credit

26 Iulie 2018

Pentru inceput sa va spun situatia mea. Sunt in cincediu crester copil de 6 luni. Am primit un apel telefonic de la ING cu sugestia sa fac refinantare. I am explicat situatia si a spus sa ma duc la sucursala sa vorbesc. Asta am si facut. Mi am luat baiatul, deoarece nu am cu cine sa l las, si m am dus la sucursala. M a intrebat tantica ce indemnizatie iau ....etc. a spus ca este ok sa ii aduc actele. Am alergat la fostul loc de munca dupa adeverinta, am facut copiile necesare, mi a luat jumate de zi si cu copilul dupa mine, i am adus actele care adevereau ce i am spua mai devreme referitor la suma de bani care i iau.....si.....imi spune ca nu se poate face refinantare. Nu ma deranja sa mi spuna de la bun inceput ca nu se poate. Dar sa ma plimbe de pomana numai in romania se poate.

Andreea Grigorov (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Refinantare credit

30 Decembrie 2015

Mai intai sa spun experienta mea cu OTP Bank la care aveam credit si card de salariu, in urma cu aproximativ 2 saptamani am fost la OTP Bank pentru a face o refinantare si mi-au respins refinantarea pe motivul ca apar in baza de date cu niste datorii.. bun, am fost intr-un final la cei de la ING Bank auzind reclama care se aude de ceva timp la tv. O domnisoara foarte amabila " Buna ziua cu ce va putem ajuta " i-am spus ca vreau sa fac o refinantare si sa trec cu cardul de salariu la ING Bank, a verificat totul ok, apaream cu ceva in baza de date dar a fost totul ok, mi-a spus ca nu este nici o problema ca se rezolva, pe scurt, astazi am fost la ING mi-a facut cardul pe loc, mi-au spus sa revin mai incolo dar nu am reusit pentru ca a trebuit sa ajung la munca si am ajuns a 2-a zi la ei, m-au trimis la OTP sa iau un extras de cont, m-am intors inapoi am semntat actele si imediat am primit mesaj pe telefon ca s-a aprobat creditul si ca am banii in cont. Treaba a mers foarte repede, dobanda avantajoasa, personal de nota 10 din toate punctele de vedere, foarte bine instruit nu am ce le reprosa, mi-au explicat totul ca la carte. Am avut o experienta foarte placuta cu aceasta banca, sper sa ramana o colaborare buna pe viitor !

Mihaela Suciu (Brasov, Brasov)

ING - Refinantare credit

03 Februarie 2015

Subscriu si eu la "aprecierile" transmise de alti cititori catre departamentul de analiza si risc al acestei banci, care de altfel se vrea a fi serioasa si cu campanii de promovare destul de insistente. Am depus o cerere de refinantare a unui credit in EUR pentru conversia in RON si din cauza unei intarzieri de grad 1 pentru imensa valoare de 7 EUR (retineti! gradul 1 din 8, adica achitata dupa 30+ zile, risc minim), imi transmit ca este imposibila acordarea creditului pana in luna decembrie a anului curent. Justifica in mod incompetent ca nu pot face acest lucru din cauza inregistrarii din Biroul de Credit. Spre informarea tuturor care citesc acest site si se trezesc cu justificari penibile din partea bancilor comerciale: "In Romania, compania care functioneaza ca principal birou de credit poarta chiar denumirea Biroul de Credit. Aceasta s-a infiintat in 2003 la initiativa sectorului financiar, avand 25 de banci ca principali actionari. Baza sa de date cuprinde, in prezent, atat date furnizate de bancile actionare, cat si de la banci si alte institutii financiare care au calitatea de participanti. Regula de baza este ca doar institutiile care furnizeaza date au acces la informatiile oferite de birourile de credit. In momentul in care un client solicita un imprumut de la o banca (sau institutie de credit nebancara care furnizeaza date biroului de credit), aceasta poate verifica in baza de date comuna daca solicitantul a avut restante in trecut sau daca are credite in derulare. In acest fel, se verifica atat comportamentul de plata din trecut, cat si gradul de indatorare al clientului, ajutand banca sa evalueze mai corect riscul de neplata." Deci este o decizie strict a bancii, mai bine spus a acelori baieti destepti de la analiza si risc, nicidecum vreo legislatie care sa-i impiedice. Nu va luati dupa functionari incompetenti care pun aceasta decizie sub justificarea vreunei legi sau mai stiu eu ce! Poate vad si managerii ce angajeaza... Adaug ca sunt client de peste 10 ani la ei, cu o multime de produse accesate, si am un venit care ma incadreaza fara probleme la acest produs. Explicatia este una: INCOMPETENTA MAJORA, lipsa unui proces decizional bazat pe analiza obiectiva, debandada institutionala si angajati nepregatiti.

Vlad Miron (Buftea, Ilfov)

Inapoi sus