Vocea clientului ING - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Card de credit

04 Februarie 2020

Dup? ce am observat c? în contul de credit asociat cardului de cump?r?turi cu dobând? zero apar rate e?alonate doar pentru o singur? achizi?ie din cele trei sau patru, sau c? îmi apar dobânzi aiurea ?i ni?te planuri de rambursare din care nu pricepeam nimic , m? încumet s-o sun pe Maria care evident c? nu m? recunoa?te ?i m? paseaz? Alinei care-mi în?elege nelini?tile ?i preocupat? îmi transmite c? au mai fost cazuri, vede achizi?iile în sistem, mi le enumer?, ?i c? problema se va rezolva simplu, printr-o migrare de servicii pentru produsul impricinat!?!? Am fost penalizat pentru c? nu am fost în?tiin?at înainte s? folosesc produsul? Alina m? lini?te?te, m? trimite la orice office, office-ul de care apar?in de vreo 10 ani se f?cea frumos, ?i m? asigur? c? se va efectua migrarea minunat? ?i se vor e?alona ?i ratele. Serios?! Ajung la cei din Roman?, mul?i ?i ocupa?i s? nu în?eleag? ce vreau de fapt. Se pasau de la unul la cel?lalt, c? nu s-au mai întâlnit cu situa?ia. Mai mult, ca s? se dumireasc? ?i ei cum e cu migrarea serviciilor în natur?, vorbesc ei de mai multe ori, evident, la telefonul meu, pe timpul ?i spa?iul meu, cu mai mul?i pricepu?i de la un departament care se pare c? st?pânea situa?iile de criz?. Concluzia: ei, cei din Roman?, nu pot s? migreze nimic, n-au acces la contul meu, ?i trebuie s? a?tept pân? se redeschide office-ul meu drag ?i scump. N-am a?teptat decât vreo trei zile, îmi iau avânt, m? simt bine în biroul proasp?t zugr?vit, în compania unor domni?oare pline de “bun?-voin??”, dar care se uitau n?ucite una la cealalt? neîn?elegând cam deloc ce caut eu de fapt prin zon?. P?i, ?ti?i, migrarea aia de servicii.. Ce-i aia colega? ?tii ceva despre asta? Nu ?tiu, poatea aia, sau poate cealalt?, cam cum se asambleaz? dup? manualul în limba chinez?. Nu exist? a?a ceva, lua?i dvs. leg?tura cu colegii no?tri de la credite, e treaba lor. Ghinion, sun, de fa?? cu ele, respectivul, u?or consumat nervos, îmi cere pe cineva din office, are loc o discu?ie plin? de rezultate, în sensul c? se termin? brusc, probabil cu mesajul trebuie s? faci cutare ?i cutare lucru. Un fel de perfec?ionare la locul de munc?, prin telefonul clientului. Evident, natural, se produce migrarea, e un adi?ional micu? care are ca principal scop b?nuiesc m?rirea dobânzii. Logic, doar nu era s? fie despre m?rilea salariului. Stau frumos în scaun, semnez cuminte, u?or jenat între atâtea persoane care vor s? m? ajute s? fiu mai actualizat, remarc epuizat tehnic c? acum produsul este la maximul poten?ialului ?i c? voi fi fericitul beneficiar de 12 rate cu dobând? zero pentru respectivele cump?r?turi. NU! Noi nu putem face ?i e?alonarea ratelor, ?ti?i ...noi doar migrarea ...,tot cu colegii trebuie s? lua?i leg?tura. Din nou, telefonic, trecând greu de robo?ii pu?i la intrare, de aceast? dat? cu o doamn? care e clar c? nu m-a pl?cut înc? de la începuturi, m? dojene?te iritat?, cum c? e sigur? c? am fost în?tiin?at despre migrare ?i c? am fost de acord, deci, nu se schimb? nimic. !?!? Nu e?alon?ri de rate, nu plan de rambursare, anticipat ba cost? ba nu cost?, da dobânzi, da penalit??i ?i cam tot ce putea fi mai r?u pe lume, doar pentru mine. Eu, în?elegând declinul de imagine în care m? aflu, vrându-m? egal: dac? sus?ine?i c? produsul nu putea fi folosit pentru c? eu am decis s?-l folosesc defect cu toate c? am fost în?tiin?at, cum v? explica?i faptul c?, totu?i, o achizi?ie din 4 se comport? normal, are rate e?alonate ?i tot ce trebuie, e chiar frumoas?? Ea: V-am f?cut o excep?ie, ce nu în?elege?i? Am r?mas f?r? replic?, m-am întors în office am rambursat anticipat întreaga sum?, noroc c? n-am fost aventurier, doldora de dobânzi ?i alte sume neprietenoase cu faptul c? am vrut s? m? joc cu produsul neactualizat , am retras tot ce mai aveam prin conturile lor, am mutat salariul ?i am plecat cu speran?a c? în câteva zile încet?m orice rela?ie contractual?. Da,am aflat, nu se poate dintr-o dat?, trebuie a?teptat s? vedem dac? în decurs de 30 de zile mai apare ceva de plat?. Corect, produsul pe care l-am închis ieri, ?la pe care m-am zb?tut s?-l actualizez degeaba, care mi-a consumat câteva zile, vreo 20 de apeluri telefonice, vreo câteva zeci de log on inutile, ?i care m-a f?cut s? m? simt din nou penibil pentru c? am deranjat un office plin de lucruri mai importante, produsul ?la pe care l-am redus la zero rambursând anticipat întreaga sum? cu cerere de închidere de cont semnat? ?i ?tampilat?, l-am l?sat pe zero asear? iar diminea?? l-am g?sit cerând 5 lei.

Nicolae Stoian (, )

ING - Card de credit

30 Decembrie 2019

Seriozitate

Ionut Oanca (, Bucuresti)

ING - Card de credit

13 Septembrie 2019

La începutul lunii august mi-am pierdut cardul de debit. Aveam un card ING complet(salariu, economii, homebank, etc). L-am închis ?i am încercat s? fac o solicitare pentru eliberarea unui card nou din portalul Homebank ING. Nu a mers din cauz? c?, spunea acolo, nu aveam datele personale actualizate. La cererea ING Bank am f?cut o actualizare de date din contul ING Homebank, de?i nu am avut nici o schimbare de domiciliu sau altceva cât de cât important. Am sunat ?i am aflat ca “ar fi bine” s? m? ?i prezint personal la sediul ING de care apar?in pentru actualizare ?i am f?cut ?i acest lucru. Am primit email de confirmare c? solicitarea mea de actualizare a datelor a fost primit? ?i urmeaz? s? se rezolve in cel mult 2 zile lucr?toare. Asta se întampla pe data de 13 August. Nici pâna ast?zi nu s-a solu?ionat problema. Am vizitat mai multe sedii ING pentru aceea?i problem? trimis fiind de c?tre operatorii Call Center ING. De asemenea au fost trimise mai multe cereri de urgentare(email-uri) de la aceste sedii ING. În plus am avut peste 10 discu?ii în diferite zile cu operatorii Call Center ING despre aceast? problem?. Ieri am primit un email de confirmare în care primeam scuze din partea ING ?i eram informat c? problema s-a rezolvat în final ?i sunt rugat s? ma prezint la unul din sediile ING cu buletinul ca s?-mi poat? fi eliberat cardul de credit. Am primit ?i telefon de la un angajat ING care a confirmat c? problema s-a rezolvat ?i m-a rugat s? m? prezint la sediu pentru eliberarea cardului. Am fost astazi la sediul ING pentru a nu ?tiu câta oar? pentru aceea?i problem? ?i surpriz?, nu s-a rezolvat nimic, angaja?ii ING s-au sunat unii pe altii in continuare ?i-au dat emailuri ?i cam atât, am fost rugat s? revin. In tot acest timp, peste o lun? de zile, eu nu am avut card de debit, nici card virtual nu am putut ob?ine din aceea?i cauz?. Este contul în care îmi intr? salariul, am economiile, fac pl?ti, etc.

Tiberiu Oprea (, )

ING - Card de credit

06 Octombrie 2018

la ing am avut un card de cumparaturi si dupa un an a bagat dobinda spunindu im ,, ca s a terminat produsul " parca i piine sa se termine, am un card de debit si mi se dadea dobinda la banii din cont , acum nu mi mai da ,dar imi ia comision cind imi intra banii in cont, plateam facturile prin serviciu plati expres la ing , l au desfiintat ,constat ca ne face tot mai complicate tranzactiile bancare si incearca sa ia tot mai multi bani! ma gindesc sa renunt la ei , dar daca dau peste niste hoti mai mari !creditul in euro are o dobinda de 3 ori mai mare ca in Germania ,de ce dace este aceeasi valuta ?

viorel costin (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de credit

04 Octombrie 2018

Am vrut sa achizitionez o cumparatura in rate si ma trimit cei de la magazin la ing ca se face card de credit pe loc .... surpriza , trebyie sa aduc acte constatatoare si mai mult trebuie sa astept 3 zile lucratoare, ok am zis ... astept..., trimit mail cu actele cerute ( contract de munca +acte aditiinale) si nu primesc confirmare , a doua zi sun, nu mi se raspunde la telefon... ii trimit mesaj pe whatsup si imi spune ca e libera si ca o sa roage un coleg sa depuna actele si mai dureaza inca vreo 5 zile... Cine ne-a trimis la ing pt acest card a spus ca lui ia facut cardul pe loc, ce sa inteleg? Care minte?Si unde mai pui ca sunt si taxe de administrare de 150 lei... eu va intreb imeneste , in clipa de fata cu toate actele depuse pot sa renunt la acest card? Sa nu il mai vreau pur si simplu...astept raspuns , multumesc !

Marian Augustin Raus (Brasov, Brasov)

ING - Card de credit

27 Iulie 2018

Angajatii sunt ok - analistii de contracte sunt incompetenti care fac lucrurile cu dubla masura. Pentru motive fara acoperire si pur subiective dau rezolutii de analiza dosar diferite pentru aceleasi situatii: daca primesc de la persoane frustrate (de la alte banci), pentru ca li s-a facut reclamatie, informatii denaturate, analizele de dosare sunt respinse fara motive justificate (este vorba de persoane fara nici o abatere bancara desi are multe servicii in trecut). Creditele cpe aceeasi suma au rate lunare mult mai mari decat la Pancpost sau la Banca Transilvania desi salariul se incaseaza la ING si exista si contract pe firma angajatoare cu reducere la creditare. MINCIUNI SI INSELACIUNI - va pot prezenta dovezi cu stampila bancii ING

Olaviu Opinca (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus