top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 348 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D PDiana Pavel
    Card de credit de la CEC Bank

    Bun? ziua! Revin la recl

    Bun? ziua! Revin la reclama?ia pe care am f?cut-o în martie unei angajate de la CEC Tg. Ocna. Am revenit în banca într-una din zilele lunii aprilie, sa- mi ridic cardul. Aceea?i atitudine resping?toare a angajatei, de când am întrat pe u??. Am trecut peste, am a?teptat cinci minute, am luat cardul ?i am plecat, cu gândul sa renun? la serviciile oferite de aceast? banc?. Ast?zi am primit un apel de la dna director CEC ONE?TI, care ?i-a cerut scuze pentru comportamentul angajatei de la ghi?eu, spunându-mi ca nu este normal. Dna director e ok, p?cat de unii angaja?i care nu ?tiu sa se comporte cu publicul.

    28-04-2020

    M VMagdalena Vulpe maria
    Card de debit de la CEC Bank

    Sunt foarte multuminta

    Sunt foarte multuminta

    25-04-2020

    D PDiana Pavel
    Cont curent de la CEC Bank

    Am primit mesaj de la CE

    Am primit mesaj de la CEC Bank pe 16 martie, ca ma asteapta cardul Cec sa-l ridic de la banca. Am mers la CEC Tg. Ocna pe data de 25 martie, deci la 8 zile lucratoare dupa ce am primot mesajil, am asteptat 20 minute, ca appi dna de la ghiseu, sa-mi spuna ca nu este niciun card pe numele meu venit acolo. Mai mult, mi-a spus ca pot veni in fiecare zi sa verific daca a ajuns cardul, ca doar lucrez in invatamant si am tot timpul ( avand in vedere situatia de urgenta din tara). Nu mi s-a parut adecvata atirudinea dnei si nici faptul ca am primit mesajul de 8 zile, iar cardul nu venise la sediu.

    26-03-2020

    C ZCristian florian Zamfir
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Buna ziua. Am facut la C

    Buna ziua. Am facut la CEC Bank in localitatea Pite?ti o programare de retragere numerar in data de 20 03 2020 si nici pân? ast?zi la 5 zile dup? ce am depus cererea de retragere nu am fost anun?at cand pot sa ridic banii .Mentionez ca in momentul depuneri cereri persoana care a primit cerere mi-a spus ca nu sunt bani . Spunând c? eu nu doresc s? fac un împrumut la cec si ca vreau doar sa imi retrag o parte din bani mei care au fost depusi in institutia respectiva pentru ca imi trebuie ,persoana de la biroul respectiv vizibil deranjata a spus pe un ton acru *De unde sa va dau bani de la mine de acasa ?*.Dup? înc? o încercare sa pot ob?ine cel pu?in un num?r de programare am fost informat tot pe acelasi ton ca sunt pus pe lista de a?teptare si voi fi anun?at telefonic .Acest lucru nu sa intamplat nici pân? ast?zi. Oare directorul CEC Bank Romania care are unul dintre cele mai mari salarii din tara si este platit din bani no?tri stie cum se comporta salaria?i institu?iei si cum suntem tratati noi depun?torii CEC Bank .In speranta ca voi fi lamurit de cineva competent va multumesc anticipat .

    25-03-2020

    Răspuns CEC Bank

    Domnule Cristian Florian Zamfir, Ne cerem scuze pentru neplacerile create si va asiguram ca a fost o situatie conjuncturala. Din verificarile efectuate a rezultat ca in momentul de fata situatia a fost solutionata. Va multumim ca ati ales serviciile CEC Bank si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

    V Dvalentina ioana Dura
    Transfer international de la CEC Bank

    Buna ziua cum este posib

    Buna ziua cum este posibil sa nu imi pot ridica banuti care mi au fost trimisi rin transfer rapid cu pasaportul daca buletinul abia miercuri merg dupa el ______??????????? de cand pasaportul numai este valabil pentru astfel de cazuri ---------------'''''''''''''''''''''''''''''

    23-03-2020

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna Dura Valentina-Ioana, Va multumim pentru timpul alocat transmiterii mesajului dumneavoastra si va asiguram ca suntem permanent preocupati in identificarea celor mai bune solutii de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor nostri. Mentionam ca aspectele semnalate de dumneavoastra au fost posibile datorita unei situatii conjuncturale. Totodata, CEC BANK S.A. trateaza cu seriozitate toate sesizarile cu privire la calitatea serviciilor oferite clientilor nostri. Suntem preocupati in permanenta de o atitudine deschisa, onesta si profesionista a salariatilor Bancii, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a CEC BANK S.A., iar personalul Bancii are obligatia de a va pune oricand la dispozitie cu profesionalism si competenta informatii utile, menite sa dezvolte o atitudine pozitiva de colaborare. Speram ca veti folosi in continuare serviciile oferite de CEC BANK S.A. si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

    C RClaudia Roselli
    Cont curent de la CEC Bank

    Ieri am ales sa imi desc

    Ieri am ales sa imi deschid pentru prima data un cont in EUR la CEC Bank. O dezamagire totala. Intrebasem agentul care mi-a deschis contul daca in cazul unui transfer interbancar cu valuta EURO in data de 10 Martie acestia for putea fi disponibili in contul meu in decursul aceleiasi zile -- mi s-a spus ca da. Ei, ce sa vezi? Astazi, dupa ce am primit confirmarea de la locul de munca referitor la transferul precizat, am mers increzatoare la banca.. Spre dezamagirea mea, operatoarele de la caserie m-au anuntat ca "transferurile interbancare dureaza intre 2-3 zile lucratoare". Situatia aluneca din hilar in ridicol.

    10-03-2020

    Răspuns CEC Bank

    Stimate client, nu intelegem nemultumirea dumneavoastra, in conditiile in care in data de 10.03.2020, in favoarea dumneavoastra a fost primita o incasare, aceasta fiind procesata pe contul dumneavoastra tot in data de 10.03.2020. Avem rugamintea sa verificati extrasul de cont la care aveti acces pentru a va convinge asupra operatiunilor. Va multumim.

    A PAlin Cosmin Pacurar
    Prima casa de la CEC Bank

    Am fost la o agen?ie din

    Am fost la o agen?ie din Timi?oara pentru a accesa fonduri pentru "Prima Cas?". De la întrare am fost primit a?a în zeflemeu ?i greu s-a oferit cineva s? ne fac? m?car o simulare. Ne-am a?ezat pe scaun (eu ?i so?ia mea) ?i dup? ce am zis pentru ce am venit, domni?a de acolo nici m?car nu s-a mai a?ezat pe scaun ?i ne-a spus c? nu au fonduri (de?i pe site nu apare asa ceva). Am rugat-o s? facem m?car o simulare s? ?tim dac? ne-am încadra. Evident c? a refuzat, motivând c? dac? nu au fonduri nu are ce s? verifice. Am rugat-o s? îmi spun? m?car care e gradul de îndatorare... evident c? nu ?tia. Am întrebat-o dac? m?car e real ce scrie pe site (65,4%). A ridicat din sprâncean? ?i mi-a spus c? nu are cum, unde am citit eu a?a ceva (de?i scrie foarte clar în formularul de eligibilitate). Am zâmbit, i-am mul?umit, am salutat ?i am plecat! De?i veniturile lunare nete sunt între 6500-9000ron / lun?, ne-am sim?it de zici c? am fost sa cer ajutor social, nu s? accesez un credit la care v-oi pl?ti o suma aproape dubla timp de 30 de ani!

    08-02-2020

    Răspuns CEC Bank

    In vederea identificarii unei solutii pentru contractarea unui credit prin programul Prima Casa, consiliere, prezentare documente si pentru a stabili daca sunteti eligibil, va propunem sa va adresati Sucursalei Timisoara, situata in Timisoara, str. Enrico Carusso, nr. 1, ap. 1/A, in intervalul orar 9.00-17.30. Regretam situatia creata si va asiguram de intreaga noastra consideratie

    I UIrina Udroiu
    Cont curent de la CEC Bank

    Bun? ziua ma numesc Udro

    Bun? ziua ma numesc Udroiu Irina ?i am o problema ?i nu în?eleg de ce este atât de greu de rezolvat so?ul mamei mele a decedat a avut în cont la cec bank o suma de bani am fost la ei sa discutam au spus sa venim cu o hot?râre judec?toreasc? bun zis ?i f?cut acum dup? 2 ani ne am dus cu hot?rârea judec?toreasc? acum iar nu e posibil ce sa în?eleg cine a decedat bani iau fost lua?i de c?tre banca nu i teleg ce ie ad? de greu sa înapoieze bani

    22-01-2020

    Răspuns CEC Bank

    In vederea eliberarii sumelor detinute de defunct, mostenitorii trebuie sa se prezinte la Banca, cu certificatul de mostenitor in original (sumele detinute la Banca trebuie sa fie incluse in masa succesorala), precum si actele de identitate valabile, in original. Regretam situatia creata si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

    D SDiana Soare
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Am mers în urma cu o ora

    Am mers în urma cu o ora la centrul CEC Bank din Pite?ti sa pl?tesc o tax? pentru pa?aportul copilului, care are mai pu?in de 1an. Ajunsa la ghi?eu, a?tept ca doamna sa î?i termine convorbirea personala la telefonul mobil. Doamna îns? m? întreab? printre din?i, ?optit, ce vreau. R?spund ca "trebuie sa fac pa?aport pentru copil, am venit sa pl?tesc taxa.". Doamna, in continuare la telefon, isi sf?tuie?te partenerul de convorbire cum sa î?i rezolve treburile, nici nu îmi r?spunde. Dup? ce mai a?tept înc? vreo 2 minute, îmi cere banii. Ni?te click-uri pe calculator, ni?te sfaturi în telefon, înc? 2-3 minute, ia banii. Înc? 2-3 minute de sfaturi ?i click-uri, mi se taie chitan??, mi se arat? cu degetul ca trebuie sa semnez ?i mi se da restul ?i se continua convorbirea, oricum neîntrerupt?, pe mobil. Singurul contact vizual dintre noi doua a fost la început, când am fost întrebata ce vreau. Mie nici nu mi se da la revedere, parca nici nu sunt client, convorbirea, îns?, e neîntrerupt?. Ulterior, la pa?apoarte, mi se spune ca taxa este pl?tit? pe numele meu ?i nu pe al copilului, ca numele copilului ar trebui sa fie pe chitan??, de pe certificatul de na?tere, ca e mic. Ma întorc la doamna, care acum î?i încheiase convorbirea, sa mi se r?spund? sec, pe un ton indignat, f?r? contact vizual "nu am ce sa î?i fac, mergj la prefectura". Întreb unde e prefectura, ca nu sunt din ora?, nu ?tiu. Primesc o primire consternata ?i mi se zice pe acela?i ton sec ca e o cl?dire mare la pu?in de mers pe jos de la loca?ia actuala si sa merg acolo, ca îmi spun ei ?i ce trebuie sa fac. Men?ionez ca sunt plecata de 3 ani din tara ?i nu am mai avut nevoie de aceste servicii, nicidecum în Pite?ti. Acum, am de a?teptat o s?pt?mân? pentru returnarea sumei pl?tite. Returnare care, oricum, va fi f?cut? în contul mamei, eu sunt doar în vizita în ?ar?, asa ca alte drumuri ?i ore pierdute pentru a se face dosarul de returnare, doar pentru ca doamna de la ghi?eu trebuia sa stea, în timpul serviciului ?i în timpul unor tranzac?ii bancare, la telefon. Poate, dac? doamna nu st?tea la telefon, dansa îmi cerea actul potrivit, eu ii d?deam actul potrivit la rândul meu ?i nu ar mai fi trebuit sa stau sa pierd o zi pe drumuri, cu un sugar dup? mine prin ora?.

    16-01-2020

    Răspuns CEC Bank

    Banca a verificat intern incidentul semnalat de dumneavoastra. Regretam situatia creata si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

    M PMarius Paulet
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Buna seara. Dna Ana Bala

    Buna seara. Dna Ana Balazs cum ati rezolvat problema cec bank?

    27-12-2019

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie