Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului CEC Bank - Internet banking

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Internet banking

05 Octombrie 2018

Am o matusa varstnica cu depozite bancare la CEC bank si vroiam sa aiba si internet banking pentru toate utilitatile si comoditatile,plati facturi,incarcare card,modificare de depozite ca are mai multe,NU se poate fiindca este in varsta si o placinta cat o casa de formalitati si de securizare asistata etc.,cred ca e ceva unic in lume asa ceva!

Angelica Guzgan (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul CEC Bank

Buna ziua, Va informam ca, in cazul persoanelor fizice nu se acorda acces la aplicatia Internet Banking – CEConline pe baza de procura, sau persoanelor imputernicite pe cont. Pentru a avea acces la conturi si la diverse operatiuni - prin intermediul aplicatiei CEConline - este necesar ca, titularul sa se prezinte la orice agentie CEC BANK, in vederea completarii/ semnarii contractului si a cererii de acces, aferente serviciului Internet Banking. Cu stima, CEC Bank

CEC Bank - Internet banking

26 Septembrie 2013

Buna seara.. nestiind cui sa ma adresez, as dori sa aflu cat timp dureaza sa primesti Token pentru internet banking?? Am depus cererea acum o luna si mi s-a spus ca in cel mult 2 saptamani o sa-mi ajunga ,in schimb angajata de la filiala de cec unde am deschis contul nu stie cand a sa-l aiba !! cu multumiri ... Ileana Susca , Maramures !!

ILEANA SUSCA (Viseu de Sus, Maramures)

Raspunsul CEC Bank

Va comunicam ca doamna Susca Ileana a primit dispozitivul VASCO

CEC Bank - Internet banking

03 Septembrie 2013

Multumesc mult . O sa primesc si digipas si merge si internetbankingul.

Nicolae Tanasa (Piatra Neamt, Neamt)

CEC Bank - Internet banking

02 Septembrie 2013

Apropo nu merge internet bankingu iar pe site scrie ca ne cerem scuze de la 17:30 la 18:00 nu o sa mearga . E 19:03 la naiba.

Nicolae Tanasa (Piatra Neamt, Neamt)

Raspunsul CEC Bank

CEC Bank a analizat situatia expusa si i-a raspuns clientului in mod direct

CEC Bank - Internet banking

02 Septembrie 2013

O porcarie de banca asta e clar. De o luna am intrebat pe mail daca dau digipasu ala nou nu a raspuns nimeni. La sediile din Piatra Neamt nici nu stiu ca a aparut, si inca ceva aveti numai babe analfabete la ghisee si mai trebuie sa ma plimb si de la una la alta sa pot pune niste bani in cont . In totalitate praf. Atat doar ca au spus ce si cat costa initial si nu mi-a trebuit un leu in plus.

Nicolae Tanasa (Piatra Neamt, Neamt)

Raspunsul CEC Bank

CEC Bank a analizat situatia expusa si i-a raspuns clientului in mod direct

CEC Bank - Internet banking

08 August 2013

Buna ziua , vreau si eu sa stiu cum pot schimba tokenul care l-am primit de la banca cu cardul acela nou si mult mai mic caci am trimis un mail la cec si nu mi-a raspuns nimeni de 4 zile

Nicolae Tanasa (Piatra Neamt, Neamt)

Raspunsul CEC Bank

CEC Bank a analizat situatia expusa si i-a raspuns clientului in mod direct

Inapoi sus