Vocea clientului CEC Bank - Card de debit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Card de debit

22 Februarie 2021

Am fost acum cateva zile sa imi fac un card (cea mai mare prostie , ever) , astept la coada aproximativ 30 de minute , dupa care sa ajung la ghiseu, acolo ajunsa , o doamna foarte nepoliticoasa , blonda, par scurt si foarte , foarte ingamfata , se uita la mine si ma intreaba dand ochi peste cap, cu ce ma poate ajuta?... I-am zis ca imi doresc sa deschid un cont bancar , si aceasta banca avand-o si parinti mei , mi s-a parut Ok dar nu a fost asa, doamna acea mofturoasa imi zice ca, trebuie sa fi angajata pentru a putea justifica bani, Ok... Dupa care ii explic ca, sotul meu are firma si urmeaza sa ma angajez si eu , normal este nevoie de card, imi este teama cu acest virus sa umblu cu bani in mana, dar ce sa vezi.. am fost refuzata zicandu-mi ca, “ tu esti casnica , nu poti face card, ( nici exprimarea nu era corecta, tinand cont ca , lucreaza intr-o banca cat de cat cunoscuta) si ii spun iarasi ca eu am fost plecata din tara si am nevoie sa imi pun bani pe card, nu pot sta cu ei in casa, la care ea imi Raspunde raspicat “ trebuie sa-i justifici , daca nu iti blocheaza bani pe card” , zau?! Parinti meu au avut pe card mai bine de 50.000 de lire sterline si totusi nu au fost blocati, explicatia, va rog?! ???? Don’t worry, am sa apelez la un avocat sa imi citeasca politica acestei banci, daca este sa gresesc , Ok dar daca nu, eu personal voi reclama pe acea doamna atotstiutoare , care totusi nu stie sa vorbeasca corect gramatical si lucreaza intr-o banca! Mi-as dori sa dau 0 insa nu se poate.. mentionez aceasta banca este din Barlad , Bulevardul Republicii 200

Alina Mihaela (, )

CEC Bank - Card de debit

13 Decembrie 2020

Am vrut sa obtin card de debit pt incasarea pensiei. Unitatea CEC Bank din Breaza (Prahova) era inchisa, cu toate ca eram intr-o zi lucratoare (vineri 27 noiembrie ora 14,30), iar programul afisat era luni-vineri 9-16,30. Niciun fel de anunt privind eventuala indisponibilitate a unitatii din diverse cauze, NIMIC, CI DOAR UN DISPRET SUVERAN FATA DE CLIENTI. Oare mai este dl Radu Grartian Ghetea prin CEC Bank sa ii intrebe pe salariati ceva in legatura cu inchiderea unitatii din Breaza inainte cu cateva ore fata de finalul programului afisat? Daca DA, atunci sa ii "premieze" !!! Astept raspuns!!! Viorel Archip - 0729 610 960 Multumesc!

Viorel Archip (, )

Raspunsul CEC Bank

Stimate domnule Viorel Achip Ca raspuns la aspectele semnalate, mentionam ca in anumite perioade, urmarea a unor situatii conjuncturale, programul de lucru al agentiilor poate comporta modificari ce sunt anuntate in timp util clientilor prin anunturi postate la intrarea in agentie. De asemenea, pe site-ul oficial al Bancii, https://www.cec.ro/ sunt actualizate in timp real toate modificarile programului de lucru cu publicul.

CEC Bank - Card de debit

06 August 2020

Nu sunt clienta bancii dumneavoastra, mama mea este. Mi-am insotit mama care are 80 de ani si avea nevoie sa retraga niste bani si sa ridice noul card bancar. Experienta in institutie a durat o ora dupa inca o ora de asteptare in fata cladirii.Ca si clienti, am respectat regula de a purta masti dar foarte ciudat purtarea mastii se pare ca nu este obligatorie pentru functionarele bancii.Pe parcursul orei in care doamna ar fi trebuit sa se ocupe de operatiunile bancare solicitate de catre mama mea, se ocupa preferential de alt client ignorand-ne de parca am fi venit la cersit si pliconeala. In momentul cand am protestat , a devenit agresiva verbal si sustinea ca lucreaza acolo de 22 de ani si ca stie ea ce are de facut .Asta s-a intamplat in fata altor clienti iar argumentele se puteau auzi de afara unde se mai aflau numerosi clienti.Experienta umilitoare si neplacuta cu functionara Cec filiala Murfatlar/ Constanta m-a ofensat profund, iar daca asa se comporta toti functionarii bancii dumneavoastra, atunci ar fi ultima banca la care as apela.Din cate stiu fiecare functionar reprezinta integritatea si imaginea institutiei , prin atitudinea aroganta si neprofesionala afisata de doamna , reduce semnificativ increderea si respectul pentru Cec Bank.Functioanara dumneavoastra are nevoie de cursuri intensive Relatii cu Clientii.As sugera un reprezentant al bancii sa viziteze institutia pretinzand ca e un client ca sa evalueze cam ce se intampla .Multumesc.

Liliana Girip (, )

CEC Bank - Card de debit

25 Aprilie 2020

Sunt foarte multuminta

Magdalena Vulpe maria (Ticleni, Gorj)

CEC Bank - Card de debit

30 Iulie 2019

Buna ziua , am patit acelasi lucru cu fratele meu , are cont bancar la CEC unde incaseaza cele trei pensii , de munca, insotitor si Firea cum ii spune el. A avut anul in curs o fractura la sold , se deplaseaza foarte greu din acest motiv plus ca doar mai zareste cu un ochi. Cand a cerut sa ii se elibereze un card pentru scoaterea banilor de la ATM angajata unei sucursale CEC din sectorul 2 a refuzat pe motivul ca , este nevazator si ii trebuie un reprezentat de la asociatia de nevazatori . Am sunat la asociatia de nevazatori din sectorul 2 de care apartine si Domnul Director mi-a spus ca nu este adevarat nu trebuie nici un reprezentant de la aceasta asociatie de nevazatori. Domnul Director a specificat ca este o rautate din partea celor de la CEC. Care este motivul ? sau care este legea prin care se interzice emiterea unui card pentru a retrage banii din cont prin intermediul ATM-urilor, pentru nevazatori decat in anumite conditii . Discriminare ???

Relu Marian Avramescu (, )

CEC Bank - Card de debit

08 Noiembrie 2017

Luni,06,11,2017 ,dupaamiaza,l-am insotit pe fiul meu,nevazator(Petculescu Eduard,39 ani) la CEC sediul din Camil Ressu 4 ,pentru a-si deschide un cont cu card atasat.Aici am fost poftiti de o doamna sa luam loc,si dupa cca.o jumatate de ora ne-a spus ca pentru nevazatori trebuie un aviz juridic,si prin urmare ,am plecat . Aceasta fapta,de a cere acte in plus,pentru ca este nevazator,si de al pune pe drumuri ,eu o numesc DISCRIMINARE.De ce a trebuit sa asteptam atita?,sa faca ce?Nu aveti Manual de Proceduri?Asa cum un nevazator nu poate sa citeasca un inscris,tot la fel nici un analfabet nu o poate face.De ce ii marginalizati?Consider ca acestor persoane li se pot citi cu glas tare actele ce trebuiesc semnate si apoi facuta mentiunea “ca i s-a citit inscrisul si ca cele auzite reprezinta vointa sa.”Asta daca vrem sa-i tratam ca pe niste oameni .

maria lazarescu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus