top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 351 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    N INicu Iosif
    Cont curent de la CEC Bank

    Situatie imposibila ! D

    Situatie imposibila ! Din dorinta de a inchide un cont curent in care figura suma de 0,17 RON (eu stiam ca este pe zero), am mers la sucursala CEC unde este deschis acest cont . Dupa o asteptare de circa 45 de minute afara la -7 grade vine randul bonului meu de ordine cu numarul 5. Intru , completez doua formulare pe care le-am primit de la singura oficianta care lucreaza intre ora 9 si ora 10 dimineata. Merg cu ele completate si mi se comunica ca este necesar sa retrag cei 17 bani de la casierie . Pentru asta trebuie sa platesc un comision de extragere . La prima strigare vreo 12 RON. Dupa ce mi-am exprimat nemultumirea comisionul s-a mai redus la 6,5 RON. . Mi s-a parut inacceptabil sa platesc acest comision pentru extragerea aceste sume derizorii . Fara a retrage acea suma nu puteam inchide contul . Am renuntat la inchiderea contului care oricum este inactiv . Donez aceasta suma CEC Bank . P.S. La alte banci nu este necesar sa faci act de prezenta pentru inchiderea unui cont. "Minunata" ideea programului de lucru fractionat pentru angajati . Pe usa scrie program de lucru cu publicul incepind cu ora 9 . Abia atunci incep sa vina angajatele din prima serie si pana la ora 10 lucreaza un singur birou si casieria. A doua serie vine la 10 sa-si inceapa programul. In tot acest timp clientii stau afara in ger, ploaie , soare.... asteptand sa le vina randul . Minunata banca romaneasca !

    20-02-2021

    C BCristina Burlacu
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Pe data de 14.02.2021, a

    Pe data de 14.02.2021, am dorit retragerea numerar in val de 200 lei, de la ATM Pacii!! Dupa introducerea tuturor datelor solicitate, fara ca macar sa mi se afiseze pe monitor un mesaj tip "tranzactia nu poate fi procesata", "lipsa numerar in ATM samd....banii nu au putut fi retrasi! Pe data de 15.02, pe aplicatia bancii Raifeissen Bank, figureaza aceasta tranzactie de 200 lei, care nu a existat!! As dori lamuriri

    15-02-2021

    C BCristian Bogdan
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Aveti o aplicatie de ban

    Aveti o aplicatie de banking de toata jena. Stau de 3 zile sa imi transferati suma de 1300 de RON catre o alta banca ca sa aflu astazi ca nici nu s-a inregstrat plata. Call-centerul e plin de tupeisti si incompetenti care iti cer screenshot-uri din aplicatia de mobil si nu au cu ce sa te ajute. O sa va fac o plangere la ANPC; sunteti niste derbedei... comisioane si alte comisioane dar cand vine vorba sa va asumati termenele de plata ma trimiteti la plimbare. Nu recomand aceasta banca.

    02-02-2021

    V AViorel Archip
    Card de debit de la CEC Bank

    Am vrut sa obtin card de

    Am vrut sa obtin card de debit pt incasarea pensiei. Unitatea CEC Bank din Breaza (Prahova) era inchisa, cu toate ca eram intr-o zi lucratoare (vineri 27 noiembrie ora 14,30), iar programul afisat era luni-vineri 9-16,30. Niciun fel de anunt privind eventuala indisponibilitate a unitatii din diverse cauze, NIMIC, CI DOAR UN DISPRET SUVERAN FATA DE CLIENTI. Oare mai este dl Radu Grartian Ghetea prin CEC Bank sa ii intrebe pe salariati ceva in legatura cu inchiderea unitatii din Breaza inainte cu cateva ore fata de finalul programului afisat? Daca DA, atunci sa ii "premieze" !!! Astept raspuns!!! Viorel Archip - 0729 610 960 Multumesc!

    13-12-2020

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Viorel Achip Ca raspuns la aspectele semnalate, mentionam ca in anumite perioade, urmarea a unor situatii conjuncturale, programul de lucru al agentiilor poate comporta modificari ce sunt anuntate in timp util clientilor prin anunturi postate la intrarea in agentie. De asemenea, pe site-ul oficial al Bancii, https://www.cec.ro/ sunt actualizate in timp real toate modificarile programului de lucru cu publicul.

    D NDiana NICU
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Exista oameni competenti

    Exista oameni competenti la Cec Bank Agentia Pacii? Astazi mi-a fost demonstrat ca NU si asta incepand de la directorul de agentie, pana la monitoristul/administratorul de credite. Am avut credit "Prima Casa" la ei, contractat la Agentia Pacii in 2014. In Octombrie 2020 am vandut apartamentul din Sectorul 6, cumparatorul luand creditul tot prin Cec Bank (RM Valcea). Mai aveam de achitat 20.000 euro din credit, care s-au achitat in Octombrie 2020. Nici pana in ziua de astazi, stimata doamna monitorist/administrator de credite, Ana Magdalena Pera, pe langa faptul ca nu mi-a raspuns niciodata la email-urile pe care i le-am trimis, nu a fost capabila sa se ocupe de finalizarea adreselor de radiere, prin urmare, eu nu am primit banii din vanzarea apartamentului. Este inadmisibil ca din Octombrie pana in Decembrie, sa nu fie finalizate doua hartii (adresa de radiere din partea Cec Bank si cea de la Fondul de Garantare)! Astazi, 11 Decembrie 2020, am reusit sa iau legatura cu dicrectorul de agentie de la Cec Bank Agentia Pacii (nu ii stiu numele doamnei, pentru ca nu s-a prezentat), care mi-a spus ca este normal sa nu imi raspunda colega nici la telefon, nici pe email, pentru ca este in concediu de 3 zile (bine…, dar din Octombrie si pana in Decembrie nu sunt doar 3 zile)... si ca o sa ma sune colega la inceputul saptamanii viitoare, cand se intoarce din concediu (la fel cum m-a sunat in tot acest timp?!) Am depus luna trecuta o reclamatie si la Cec Bank prin formularul de contact, dar nu binevoieste nimeni sa o citeasca, d-apoi sa mai ia si masuri... Cu alte cuvinte, eu nu mai sunt nici proprietar, dar nici banii din vanzarea apartamenului nu i-am vazut. Multumesc, Cec Bank Agentia Pacii! Sa aveti sarbatori la fel de fericite ca ale mele (o viitoare mamica, in prezent insarcinata in 8 luni)!

    11-12-2020

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna Nicu Elena Diana, Va informam ca acordul de la FNGCIMM, a fost primit in data de 04.12.20 si ulterior transmis prin curier la CEC Bank Rm. Valcea in atentia dnei Rodica Andrei, pentru a vi-l inmana in vederea radierii.

    D NDiana NICU
    Prima casa de la CEC Bank

    Exista oameni competenti

    Exista oameni competenti la Cec Bank Agentia Pacii? Astazi mi-a fost demonstrat ca NU si asta incepand de la directorul de agentie, pana la monitoristul/administratorul de credite. Am avut credit "Prima Casa" la ei, contractat la Agentia Pacii in 2014. In Octombrie 2020 am vandut apartamentul din Sectorul 6, cumparatorul luand creditul tot prin Cec Bank (RM Valcea). Mai aveam de achitat 20.000 euro din credit, care s-au achitat in Octombrie 2020. Nici pana in ziua de astazi, stimata doamna monitorist/administrator de credite, Ana Magdalena Pera, pe langa faptul ca nu mi-a raspuns niciodata la email-urile pe care i le-am trimis, nu a fost capabila sa se ocupe de finalizarea adreselor de radiere, prin urmare, eu nu am primit banii din vanzarea apartamentului. Este inadmisibil ca din Octombrie pana in Decembrie, sa nu fie finalizate doua hartii (adresa de radiere din partea Cec Bank si cea de la Fondul de Garantare)! Astazi, 11 Decembrie 2020, am reusit sa iau legatura cu dicrectorul de agentie de la Cec Bank Agentia Pacii (nu ii stiu numele doamnei, pentru ca nu s-a prezentat), care mi-a spus ca este normal sa nu imi raspunda colega nici la telefon, nici pe email, pentru ca este in concediu de 3 zile (bine…, dar din Octombrie si pana in Decembrie nu sunt doar 3 zile)... si ca o sa ma sune colega la inceputul saptamanii viitoare, cand se intoarce din concediu (la fel cum m-a sunat in tot acest timp?!) Am depus luna trecuta o reclamatie si la Cec Bank prin formularul de contact, dar nu binevoieste nimeni sa o citeasca, d-apoi sa mai ia si masuri... Cu alte cuvinte, eu nu mai sunt nici proprietar, dar nici banii din vanzarea apartamenului nu i-am vazut. Multumesc, Cec Bank Agentia Pacii! Sa aveti sarbatori la fel de fericite ca ale mele (o viitoare mamica, in prezent insarcinata in 8 luni)!

    11-12-2020

    D NDiana NICU
    Credit Prima casa de la CEC Bank

    Exista oameni competenti

    Exista oameni competenti la Cec Bank Agentia Pacii? Astazi mi-a fost demonstrat ca NU si asta incepand de la directorul de agentie, pana la monitoristul/administratorul de credite. Am avut credit "Prima Casa" la ei, contractat la Agentia Pacii in 2014. In Octombrie 2020 am vandut apartamentul din Sectorul 6, cumparatorul luand creditul tot prin Cec Bank (RM Valcea). Mai aveam de achitat 20.000 euro din credit, care s-au achitat in Octombrie 2020. Nici pana in ziua de astazi, stimata doamna monitorist/administrator de credite, Ana Magdalena Pera, pe langa faptul ca nu mi-a raspuns niciodata la email-urile pe care i le-am trimis, nu a fost capabila sa se ocupe de finalizarea adreselor de radiere, prin urmare, eu nu am primit banii din vanzarea apartamentului. Este inadmisibil ca din Octombrie pana in Decembrie, sa nu fie finalizate doua hartii (adresa de radiere din partea Cec Bank si cea de la Fondul de Garantare)! Astazi, 11 Decembrie 2020, am reusit sa iau legatura cu dicrectorul de agentie de la Cec Bank Agentia Pacii (nu ii stiu numele doamnei, pentru ca nu s-a prezentat), care mi-a spus ca este normal sa nu imi raspunda colega nici la telefon, nici pe email, pentru ca este in concediu de 3 zile (bine…, dar din Octombrie si pana in Decembrie nu sunt doar 3 zile)... si ca o sa ma sune colega la inceputul saptamanii viitoare, cand se intoarce din concediu (la fel cum m-a sunat in tot acest timp?!) Am depus luna trecuta o reclamatie si la Cec Bank prin formularul de contact, dar nu binevoieste nimeni sa o citeasca, d-apoi sa mai ia si masuri... Cu alte cuvinte, eu nu mai sunt nici proprietar, dar nici banii din vanzarea apartamenului nu i-am vazut. Multumesc, Cec Bank Agentia Pacii! Sa aveti sarbatori la fel de fericite ca ale mele (o viitoare mamica, in prezent insarcinata in 8 luni)!

    11-12-2020

    R MRenata Loredana Miron
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Exista oameni competenti

    Exista oameni competenti in vreo agentie CEC BANK din tara asta? Este CEC BANK stat in stat si noi nu stim asta? Sunt din Constanta si astazi am avut o experienta ingrozitoare la CEC BANK, mergand acolo cu bunica pentru o ridicare de numerar de pe contul bunicului, pe care aceasta este imputernicita. In primul rand, angajatele sunt desprinse din alta era si in mod clar nu sunt la curent ca suntem in 2020 si lucrurile functioneaza altfel, cum se intampla in alte banci serioase, cu angajati competenti, unde suntem obisnuiti noi...cei tineri. Din ce am citit aici, va declar ca scenariul este cam acelasi si in Constanta: angajate in varsta, zeflemiste, fara chef de munca si cu un tupeu fantastic jignitor. Intentionam sa merg maine direct la managerul agentiei sa reclam comportamentul angajatei care m-a si jignit astazi pe mine si pe bunica, insa din ce am citit aici, nu are sens pentru ca este foarte probabil sa dau peste o persoana cel putin la fel de zeflemista. Daca exista cineva din cadrul CEC BANK aici, care chiar poate prelua o reclamatie la modul serios, il rog insistent sa ma contacteze. In caz contrar, pentru ceea ce s-a intamplat astazi, voi contacta direct un avocat prin care voi reclama comportamentul jignitor al acestei banci la adresa bunicii mele, care este client al bancii. P.S am nervii tari si problema o voi rezolva intr-un fel sau altul, pentru ca nu e CEC BANK stapan pe banii clientului! Insa cu siguranta voi avea grija ca vestea sa vi se duca in toata Constanta....pentru ca, cu un astfel de comportament, ma intreb cu ce clienti veti mai ramane in urmatorii 10-15 ani....sau probabil ca nici nu va intereseaza.

    08-12-2020

    M HMaria Harja
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Buna ziua, Nu este prim

    Buna ziua, Nu este prima data cand CEC Bank nu imi elibereaza suma de la bancomat. In loc sa isi corecteze greseala si sa apara suma in cont, ma poarta pe drumuri cu o batrana de 78 ani. Am incercat sa discut in banca sa le explic situatia, sa permita sesizare prin email, dar nu vor sa discute decat cu titularul, nu inteleg ca nu o pot aduce din locatia in care este cazata in conditii de maxima siguranta epidiomiologica (mentionez ca sufera de mai multe boli incompatibile cu infectarea). Data trecuta am adus-o la banca, iar dupa 30 zile nu i-au pus banii la loc in cont, pe motiv ca hartia depusa nu era cea corecta (formularul mi-a fost dar in banca, mama doar a semnat). Toate acestea se intampla in Iasi sunt tare curioasa daca la fel procedeaza si in alte judete, poate ne asociem sa facem o petitie sa schimbe odata aceasta procedura. Sa se poata trimite sesizarea prin email, nu au decat sa verifice specimenul de semnatura, dar nici asa banca nu are nici un risc fiindca banii intra in contul din care au fost retinuti abuziv nu in alt cont. Mentionez ca este vorba de 850 lei (aproape o pensie) si ca "greseala" sistemului a lasat o batrana de aproape 80 de ani fara un ban in ajun de sarbatori, sa nu mai vorbesc de cat este de stresata ca nu intelege unde ii va intra urmatoarea pensie si de ce nu i-au dat banii. Nota acodata este mult sub 1.

    07-12-2020

    C NCornelia Nitu
    Call Center de la CEC Bank

    Am o experienta f proast

    Am o experienta f proasta cu cec bank giurgiuContabila imi blocheaza alocatia pe card sunt f. obraznici la director nu te lasa paznicul de la usa sa intri La nr gratuit cu 0800 nu raspunde nimeni sau iti inchide telefonul in nas Vorbesc f.urat cu clientii ar trebui dati afara tel 0787511549

    03-12-2020

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie