Vocea clientului CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

08 Decembrie 2020

Exista oameni competenti in vreo agentie CEC BANK din tara asta? Este CEC BANK stat in stat si noi nu stim asta? Sunt din Constanta si astazi am avut o experienta ingrozitoare la CEC BANK, mergand acolo cu bunica pentru o ridicare de numerar de pe contul bunicului, pe care aceasta este imputernicita. In primul rand, angajatele sunt desprinse din alta era si in mod clar nu sunt la curent ca suntem in 2020 si lucrurile functioneaza altfel, cum se intampla in alte banci serioase, cu angajati competenti, unde suntem obisnuiti noi...cei tineri. Din ce am citit aici, va declar ca scenariul este cam acelasi si in Constanta: angajate in varsta, zeflemiste, fara chef de munca si cu un tupeu fantastic jignitor. Intentionam sa merg maine direct la managerul agentiei sa reclam comportamentul angajatei care m-a si jignit astazi pe mine si pe bunica, insa din ce am citit aici, nu are sens pentru ca este foarte probabil sa dau peste o persoana cel putin la fel de zeflemista. Daca exista cineva din cadrul CEC BANK aici, care chiar poate prelua o reclamatie la modul serios, il rog insistent sa ma contacteze. In caz contrar, pentru ceea ce s-a intamplat astazi, voi contacta direct un avocat prin care voi reclama comportamentul jignitor al acestei banci la adresa bunicii mele, care este client al bancii. P.S am nervii tari si problema o voi rezolva intr-un fel sau altul, pentru ca nu e CEC BANK stapan pe banii clientului! Insa cu siguranta voi avea grija ca vestea sa vi se duca in toata Constanta....pentru ca, cu un astfel de comportament, ma intreb cu ce clienti veti mai ramane in urmatorii 10-15 ani....sau probabil ca nici nu va intereseaza.

Renata Loredana Miron (, )

CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

20 August 2020

Buna ziua! In calitate de client CEC Bank am mers la CEC Bank din comuna Beceni Judetul Buzau pentru a scoate bani din cont cu buletinul insa doamna, angajata a Cec Bank, mi-a spus ca nu-mi poate da bani ( pe motivul ca nu au bani foarte multi EU cerand suma de 1500 ron ) si SA merg un Buzau, in oras la o distanta foarte mare percate trebuie SA o parcurg pe cheltuiala mea.

Mariana Dobruta (, )

Raspunsul CEC Bank

Va multumim pentru timpul alocat transmiterii mesajului. In ceea ce priveste nemultumirea dumneavoastra cu privire la personalul Agentiei Beceni, ne pare rau pentru problemele intampinate. De asemenea, va asiguram ca atat atitudinea salariatilor fata de clienti cat si imbunatatirea calitatii serviciilor prestate sunt obiective prioritare si sunt permanent in atentia noastra.

CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

16 Ianuarie 2020

Am mers în urma cu o ora la centrul CEC Bank din Pite?ti sa pl?tesc o tax? pentru pa?aportul copilului, care are mai pu?in de 1an. Ajunsa la ghi?eu, a?tept ca doamna sa î?i termine convorbirea personala la telefonul mobil. Doamna îns? m? întreab? printre din?i, ?optit, ce vreau. R?spund ca "trebuie sa fac pa?aport pentru copil, am venit sa pl?tesc taxa.". Doamna, in continuare la telefon, isi sf?tuie?te partenerul de convorbire cum sa î?i rezolve treburile, nici nu îmi r?spunde. Dup? ce mai a?tept înc? vreo 2 minute, îmi cere banii. Ni?te click-uri pe calculator, ni?te sfaturi în telefon, înc? 2-3 minute, ia banii. Înc? 2-3 minute de sfaturi ?i click-uri, mi se taie chitan??, mi se arat? cu degetul ca trebuie sa semnez ?i mi se da restul ?i se continua convorbirea, oricum neîntrerupt?, pe mobil. Singurul contact vizual dintre noi doua a fost la început, când am fost întrebata ce vreau. Mie nici nu mi se da la revedere, parca nici nu sunt client, convorbirea, îns?, e neîntrerupt?. Ulterior, la pa?apoarte, mi se spune ca taxa este pl?tit? pe numele meu ?i nu pe al copilului, ca numele copilului ar trebui sa fie pe chitan??, de pe certificatul de na?tere, ca e mic. Ma întorc la doamna, care acum î?i încheiase convorbirea, sa mi se r?spund? sec, pe un ton indignat, f?r? contact vizual "nu am ce sa î?i fac, mergj la prefectura". Întreb unde e prefectura, ca nu sunt din ora?, nu ?tiu. Primesc o primire consternata ?i mi se zice pe acela?i ton sec ca e o cl?dire mare la pu?in de mers pe jos de la loca?ia actuala si sa merg acolo, ca îmi spun ei ?i ce trebuie sa fac. Men?ionez ca sunt plecata de 3 ani din tara ?i nu am mai avut nevoie de aceste servicii, nicidecum în Pite?ti. Acum, am de a?teptat o s?pt?mân? pentru returnarea sumei pl?tite. Returnare care, oricum, va fi f?cut? în contul mamei, eu sunt doar în vizita în ?ar?, asa ca alte drumuri ?i ore pierdute pentru a se face dosarul de returnare, doar pentru ca doamna de la ghi?eu trebuia sa stea, în timpul serviciului ?i în timpul unor tranzac?ii bancare, la telefon. Poate, dac? doamna nu st?tea la telefon, dansa îmi cerea actul potrivit, eu ii d?deam actul potrivit la rândul meu ?i nu ar mai fi trebuit sa stau sa pierd o zi pe drumuri, cu un sugar dup? mine prin ora?.

Diana Soare (, )

Raspunsul CEC Bank

Banca a verificat intern incidentul semnalat de dumneavoastra. Regretam situatia creata si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

14 Februarie 2017

Astazi 14.02.2017.în jurul orei 10.00 am fost la CEC Bank Pogoanele sa achit un credit la o alta banca dar care avea un numar de cont si la cec bank.doamna care era la casierie mai întâi a bagat în seama pe cunoscutii dânsei iar pe ceilalti ne lasa sa asteptam ca niste persoane invizibile .când în sfârsit a venit si rândul meu mi a vorbit pe un ton neadecvat grabita fiind asteptata de alta cunostinta. Dupa un schimb de replici am fost amenintata prin alte cunostinte ca o sa îmi rupa picioarele daca ma prinde eu fiind un client al bancii. Dansa atât si sotul dânsei având relatii gândesc ca pot ameninta pe oricine. Acum voi fi nevoita sa îmi închid contul curent de frica ca nu pot merge la banca ca îmi rupe picioarele doamna casiera .vi se pare normal ca în anul 2017 sa fii amenintata de angajata bancii unde esti Clint folosesti un cont ,un card .automat platesti niste taxe.?dansa asa procedeaza de fel este recunoscuta în localitate ca având un comportament neadecvat unui functionar al unei banci.

Mihaela iuliana Dutu (Pogoanele, Buzau)

CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

02 Decembrie 2015

Buna ziua. Experienta avuta????....hm,greu Domne',greu. Frecventez unitatile CEC din Braila,mai precis unitatea CEC Vidin,Unitatea CEC Republicii si unitatea mare de pe Bulevardul Independentei...de fiecare data cand vin la CEC ma inzestrez cu o doza necesara de rabdare,mananc bine ca sa rezist stresului de acolo.Ma intrebati ce stres?...pai da,pentru o tranzactie de primire bani din strainatate rareori scap doar cu 1/2 H.E normal,ati redus numarul angajatilor sau ce ati facut iar acestia nu pot face fata.Va rog D-nule Director sa veniti intr-o zi obisnuita sa "luati loc" la coada,sa asteptati pana va vine randul 1 H apoi sa mai asteptati inca 10-15 min procesarea tranzactiei!Pai e posibil ca asa o banca mare sa nu fluidizeze tranzitul clientilor?Cand intri intri dar cand iesi,iesi pachet de nervi!Aproximativ 300.000 de braileni dintre care o buna parte folosesc serviciile CEC Bank si dumneavoastra deserviti personal in numar de 6 ofiteri de cont sau cum se numesc in 3 locatii????(cele pe care le stiu eu) 1 ofiter Vidin,1 casiera si o sefa la Republicii 2 ofiteri si o casiera iar la "ditamai" CEC-ul pe Bulevard 3 ofiteri!?Luati si D-voastra in calcul cele de mai sus,analizati-le,testaile apoi sunt sigur ca o sa luati o decizie corecta pentru rezolvarea situatiei,nu de alta dar "151 de ani de stat la cozi" ar fi o reclama negativa,cu respect un client!

gabriel matache (Braila, Braila)

CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

26 Octombrie 2015

Experienta la CEC a fost ingrozitoare din prisma faptului ca este inacceptabil sa astepti 2 ore la o coada unde lucreaza un singur functionar, desi exista 4 ghisee. Explicatia primita : colega este in spital! Oamenii nu au timp sa astepte in aceste conditii , in anul 2015, si sa primeasca raspunsuri in scarba de la functionari plictisito si depasiti de situatie!!!!! Rezolvati-va problemele de ordine interioara!!!!!!!!!!!!!!

Veronica Liloiu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus