Vocea clientului CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

14 Februarie 2017

Astazi 14.02.2017.în jurul orei 10.00 am fost la CEC Bank Pogoanele sa achit un credit la o alta banca dar care avea un numar de cont si la cec bank.doamna care era la casierie mai întâi a bagat în seama pe cunoscutii dânsei iar pe ceilalti ne lasa sa asteptam ca niste persoane invizibile .când în sfârsit a venit si rândul meu mi a vorbit pe un ton neadecvat grabita fiind asteptata de alta cunostinta. Dupa un schimb de replici am fost amenintata prin alte cunostinte ca o sa îmi rupa picioarele daca ma prinde eu fiind un client al bancii. Dansa atât si sotul dânsei având relatii gândesc ca pot ameninta pe oricine. Acum voi fi nevoita sa îmi închid contul curent de frica ca nu pot merge la banca ca îmi rupe picioarele doamna casiera .vi se pare normal ca în anul 2017 sa fii amenintata de angajata bancii unde esti Clint folosesti un cont ,un card .automat platesti niste taxe.?dansa asa procedeaza de fel este recunoscuta în localitate ca având un comportament neadecvat unui functionar al unei banci.

Mihaela iuliana Dutu (Pogoanele, Buzau)

CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

02 Decembrie 2015

Buna ziua. Experienta avuta????....hm,greu Domne',greu. Frecventez unitatile CEC din Braila,mai precis unitatea CEC Vidin,Unitatea CEC Republicii si unitatea mare de pe Bulevardul Independentei...de fiecare data cand vin la CEC ma inzestrez cu o doza necesara de rabdare,mananc bine ca sa rezist stresului de acolo.Ma intrebati ce stres?...pai da,pentru o tranzactie de primire bani din strainatate rareori scap doar cu 1/2 H.E normal,ati redus numarul angajatilor sau ce ati facut iar acestia nu pot face fata.Va rog D-nule Director sa veniti intr-o zi obisnuita sa "luati loc" la coada,sa asteptati pana va vine randul 1 H apoi sa mai asteptati inca 10-15 min procesarea tranzactiei!Pai e posibil ca asa o banca mare sa nu fluidizeze tranzitul clientilor?Cand intri intri dar cand iesi,iesi pachet de nervi!Aproximativ 300.000 de braileni dintre care o buna parte folosesc serviciile CEC Bank si dumneavoastra deserviti personal in numar de 6 ofiteri de cont sau cum se numesc in 3 locatii????(cele pe care le stiu eu) 1 ofiter Vidin,1 casiera si o sefa la Republicii 2 ofiteri si o casiera iar la "ditamai" CEC-ul pe Bulevard 3 ofiteri!?Luati si D-voastra in calcul cele de mai sus,analizati-le,testaile apoi sunt sigur ca o sa luati o decizie corecta pentru rezolvarea situatiei,nu de alta dar "151 de ani de stat la cozi" ar fi o reclama negativa,cu respect un client!

gabriel matache (Braila, Braila)

CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

26 Octombrie 2015

Experienta la CEC a fost ingrozitoare din prisma faptului ca este inacceptabil sa astepti 2 ore la o coada unde lucreaza un singur functionar, desi exista 4 ghisee. Explicatia primita : colega este in spital! Oamenii nu au timp sa astepte in aceste conditii , in anul 2015, si sa primeasca raspunsuri in scarba de la functionari plictisito si depasiti de situatie!!!!! Rezolvati-va problemele de ordine interioara!!!!!!!!!!!!!!

Veronica Liloiu (Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

09 Martie 2015

Buna ziua, Am fost la sucursala CEC BANK de pe Calea Victoriei unde am avut nevoie de un trasfer rapid (un transfer din Spania catre mine) Saptamana trecuta am fost de doua ori, in zile diferite, si mi s-a spus ca nu au valuta in euro, eu avand de ridicat suma de doar 200 euro. Am trecut din nou azi, deci dupa 5 zile, si mi s-a spus ca n-are cine sa-mi faca transferul, fara nicio alta explicatie in plus. Mi se pare incalificabila aceasta atitudine si nu e firesc sa nu fiu servita de 3 ori la rand, in zile diferite. Apreciez anticipat, Alexandra Varzaru

alexandra varzaru (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul CEC Bank

Pentru ca ne dorim imbunatatirea calitatii serviciilor noastre, ne-ar ajuta foarte mult sa ne spuneti unitatea CEC Bank la care au avut loc cele semnalate. Aceste informatii ne sunt necesare pentru a analiza situatia si a lua masurile care se impun. Va multumim pentru ca ati ales banca noastra si va asiguram pe aceasta cale ca vom intreprinde toate masurile pentru ca astfel de situatii sa nu mai apara. Directia Marketing si Comunicare

CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

17 Decembrie 2014

Buna ziua, Cum in scurt timp imi expira cartea de identitate, am fost la sucursala CEC, din Galati, str. Domneasca, nr. 26, de langa magazinul Winmarkt Modern. Acolo vroiam sa platesc taxa de timbru si contravaloarea noii carti de identitate, asa cum am facut si in urma cu 7 ani, cand mi-am facut precedentul buletin. Cum birou de informatii nu exista in aceasta sucursala, nici macar un gardian la usa nu era, ca sa-l intreb pe el despre cum merg treburile la "minunata" dvs. banca, am incercat sa abordez o doamna de la unul din ghisee, care am vazut ca nu deservea niciun client. De fapt, nu am inteles prea bine ce facea, parea sa intoarca o foaie (aceeasi foaie) intruna de pe o parte pe alta. Am incercat sa-i explic ce vreau sa fac, dar n-am apucat sa zic 3 vorbe, pentru ca mi-a retezat-o scurt, zicandu-mi sa ma duc sa stau la coada (da, era coada de vreo 5 persoane - pana la usa) si sa-mi astept randul. Parea vadit deranjata de tupeul meu de a o deranja din ceea ce facea acolo! Imi astept cuminte randul, ajung la o alta doamna, de la ghiseul de alaturi (prima doamna era in continuare ocupata facand nimic), explic doamnei de la al doilea ghiseu ce problema am, ca sa aflu ca banca dvs. nu mai presteaza acest serviciu! Multumesc CEC! M-ati facut sa pierd jumatate din pauza de masa, ca sa stau DEGEABA la o coada intr-o sucursala de-a dvs., pentru ca nu sunteti in stare sa aveti un birou de informatii sau macar angajati decenti!

Gabriel Mototolea (Galati, Galati)

Raspunsul CEC Bank

Stimate Domnule Gabriel Mototolea, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aspectele care v-au nemultumit, ne cerem scuze pentru neplacerea provocata si va asiguram de permanenta noastra preocupare privind buna servire a clientilor. Speram ca veti folosi in continuare produsele si serviciile Bancii si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Cu stima, Directia Marketing si Comunicare

CEC Bank - Tranzactii la ghiseu

28 Noiembrie 2014

Am fost de 3 ori la cec braila de pe soseaua buzaului sa retrag bani prin transfer rapid,d na de la ghiseu ne a vorbit urat ,am ajuns la ora 9 iar dumneaiei nu avea nici macar calculatorul deschis,se schimba l a acea ora, iar la ghiseu erau multi clienti,dar ptr. dumneaiei nu era o problema,ptr. noi ca stateam ca fraierii

sorinel ifrosa (Braila, Braila)

Raspunsul CEC Bank

Stimate domnule Sorinel Ifrosa, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aceasta experienta si va informam ca am luat masurile care se impun. Va asiguram ca tratam cu seriozitate toate sesizarile cu privire la o posibila activitate a salariatilor nostri neconforma cu standardele bancare si suntem preocupati in permanenta de o atitudine deschisa, onesta si profesionista a acestora, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a CEC Bank. Ne cerem scuze pentru neplacerile provocate si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

Inapoi sus