Opinii clienti CEC Bank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Cont de economii

15 Ianuarie 2017

Buna ziua.problema mea este si a altor sute de romani.banii furati de pe cec.urile de 5000 de lei pe care bunicii sau parintii nostri i.au depus pentru noi la aceasta institutie care chiar daca a devenit comerciala atunci era institutie a statului fapt care ne garanta sumele depuse.carnetul meu cec spre exemplu are si dobanda calculata si trecuta pana in anul 1994 ajungand astfel la valoarea de 8266 lei.intrebarea mea este unde au disparut acesti bani?

Adina Basca (Pogoanele, Buzau)

CEC Bank - Cont curent

11 Ianuarie 2017

O experienta oribila . Mi au blocat niste bani pe card ca asa au vrut ei am chitante doveditoare solicit extras de cont nu imi apar tranzactiile cu sumele blocate si sold disponibil e de fapt soldul contabil. la atm imi zice alt sold disponibil cel pe care il si pot scoate de altfel. Baietii din linia intai de la carduri total dezinformati si minciunosi. M au pus sa aduc extras de cont de la OMV desi am bonul care imi atesta tranzactia refuzata. Nu exista asa ceva OMV ul sa imi elibereze extras de cont. Ca 30 zile tine banii visa blocati ca asa e protocolul le am cerut protocolul sa l vad nici ala nu mi l pot pune la dispozitie am inteles ca un extras de cont cec arata cum vrea cec ai cati bani vrea cec in cont si cand vrea cec. in urma discutiei cu un superior am inteles cam cum se intampla treaba se blocheza banii si cec ii tine cat vrea.EU nu recomand banca asta si nici nu voi mai folosi vre o data serviciile ei. stiu numai sa minta. vreau sold contabil sa imi apara pe hartie nu sold disponibil ca asta imi livreaza extrasul de cont cec. dat faceti asa sa nu poata omu depune plangere la opc.

magda voroneanu (Sfantu Gheorghe, Covasna)

CEC Bank - Credit ipotecar/ imobiliar

20 Decembrie 2016

Contractarea creditului ipotecar la CEC Bank a fost o experienta foarte placuta si eficienta. Intre depunerea initiala a actelor si semnarea actelor de vanzare/cumparare au fost 14 zile lucratoare. Va recomand cu incredere colaborarea cu agentia CEC Bank Dristor, Bucuresti.

Gabriela Anca (Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Credit ipotecar/ imobiliar

05 Octombrie 2016

Buna ziua. Poate recomandati ofiterilor de credit sa nu isi mai bata joc de clienti si sa ii minta !...concret, desi au dosarul de credit imobiliar aprobat, clientii sunt mintiti ca nu pot semna contractul de credit si ipoteca datorita faptului ca nu s-a implementat ordonanta 52 din 2016...care de fapt a intrat in vigoare de la 30.09.2016...nu este normal asa ceva, noi nu cersim bani, platim dobanzi !...Este vorba de o sucursala CEC din Bucuresti (din nefericire nu pot preciza numele agentiei...este lesne de inteles de ce). Va rog sa luati masurile ce se impun si sa informati persoanele responsabile din sucursalele CEC ca nu procedeaza corect !...acesta este respectul dvs. fata de clienti ? Multumesc.

Vasile Ionescu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul CEC Bank

“Stimate domnule Vasile Ionescu, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aceste aspecte si va asiguram ca acestea reprezinta principala noastra preocupare, salariatii CEC BANK S.A. avand obligatia de a-si indeplini atributiile de serviciu cu responsabilitate, competenta, eficienta, corectitudine si de a adopta in permanenta o atitudine deschisa, onesta si profesionista, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a Bancii. Conform instructiunilor primite pentru implementarea OUG 52 “In perioada 30.09.2016 – 05.10.2016 NU se vor perfecta noi contracte de credit si NU se vor acorda credite supuse prevederilor OUG 52/2016”. Ileana Carmen Gurgu Ofiter Marketing, Directia Marketing si Comunicare

CEC Bank - Credit ipotecar/ imobiliar

05 Octombrie 2016

Am luat credit ipotecar pe 20 de ani. Recomand CEC sucursala Mariott 13 Septembrie. Ceva birocratie dar dobanda buna.

Cornel Parscov (Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Probleme diverse

03 Octombrie 2016

Suntem mostenitoare, eu impreuna cu sora mea, pe conturile avute de tatal nostru la CEC Bank. In baza hotararii judecatoresti de partaj succesoral, am ridicat sumele cuvenite fiecareia, conform acestei hotarari, si am solicitat emiterea unor extrase de cont pentru a vedea desfasuratorul operatiunilor efectuate pe aceste conturi, pe o perioada de 12 luni anterioare decesului si pana in prezent. Ni s-au comunicat - dupa 2 saptamani, pe mail, exact in ziua in care anuntasem ca vin sa ridic si originalele- extrase de cont doar pentru perioada ulterioara decesului (produs pe 08.02.2015), dar incepand astfel:din 13.02.2015, din16.02.2015, respectiv din 10.04.2015 (sunt 3 conturi). Am sesizat acest aspect directorului sucursalei, care a motivat ca numai astfel ni se pot da relatii, adica "Numai dupa data decesului". Am rugat-o pe d-na director sa ne precizeze acest aspect in scris, astfel ca mi-a motivat in scris cererea si am raspunsul oficial scris de dansa: "Informatiile referitoare la conturile defunctului se pot furniza mostenitorilor doar de la data decesului". Consultand Conditiile de afaceri ale CEC Bank la titlul Succesorii legali, art.12 stipuleaza: "In cazul decesului Clientului, persoana fizica sau administrator-asociat unic, drepturile si obligatiile acestuia nascute din calitatea de Client, titular de cont, se transmit odata cu activul si pasivul succesoral, succesorilor legali si/sau legatarilor acestuia. Banca este indreptatita sa solicite succesorilor legali/ testamentari certificatul de mostenitor (original sau copie legalizata) emis in conditiile legii, care atesta aceasta calitate.". Noi am indeplinit conditiile acestea -am prezentat hoararea judecatoreasca in original si am atasat-o in copie, odata cu copii dupa CI noastre, la cerere, si totusi - dupa 2 saptamani!- nu ni s-a oferit serviciul solicitat, ba din contra am fost tratate ca niste infractoare, desi solicitam un serviciu indreptatit. Daca tatal nostru era dator la banca, in loc sa aiba depozite consistente, nu ne-ar fi dat nici atunci aceste extrase ca sa vedem ce a platit pana a murit, ca sa ne convingem de ce a mai ramas datorie? Ni se pare suspecta atitudinea angajatilor, faptul ca nu ni s-au respectat drepturile si in consecinta voi depune si sesizare scrisa la Sucursala Centrala CEC Bank din Bucuresti. Chiar daca suntem din provincie, nu suntem toti prosti sa nu stim sa citim o hartie si sa ne cerem drepturile, stipulate chiar de CEC Bank! Suntem aici la mana unor angajati care ne trateaza dupa cum vor ei, ne umilesc, ne trateaza de sus, ne incalca drepturile, bazandu-se pe faptul ca poate nu ni le cunoastem si ca pentru ei nu exista ierarhii institutionale. Sunt stapani pe CEC-ul orasenesc! Atata vreme cat legea mi-a dat banii mosteniti legal, nu concep ca un angajat nu vrea sa imi elibereze o hartie, fara valoare in sine, ca sa vad cum au fost rulati, desi e tot dreptul nostru legal sa o cerem? Nu se poate asa ceva! Astept raspunsul dvs. si indiferent de situatie -repet- voi face si sesizare scrisa! Va multumesc anticipat!

ELENA SORINA MAGDALENA IONELA MOROMETE (Pitesti, Arges)

Raspunsul CEC Bank

Stimata Doamna, Referitor la revenirea dumneavoastra pe site-ul conso.ro, revenire raportata la raspunsul primit din partea Agentiei Gaesti – Sucursala Targoviste, inregistrata sub nr. 6046/03.10.2016, va comunicam faptul ca in conformitate cu prevederile legale in materie, in vigoare, atat dvs cat si sora dumneavoastra – in calitate de mostenitoare dupa defunctul dumneavoastra tata Velea Constantin, puteti primi informatiile solicitate respectiv extrasele de cont aferente perioadei de 12 luni anterioare decesului. Astfel va rugam sa aveti amabilitatea de a va prezenta la sediul Agentiei Gaesti pentru a va fi inmanate aceste extrase. Regretam neplacerile aparute si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Cu multumiri, Ileana Carmen Gurgu Ofiter Marketing, Directia Marketing si Comunicare

Inapoi sus