Vocea clientului CEC Bank - Prima casa

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Prima casa

08 Februarie 2020

Am fost la o agen?ie din Timi?oara pentru a accesa fonduri pentru "Prima Cas?". De la întrare am fost primit a?a în zeflemeu ?i greu s-a oferit cineva s? ne fac? m?car o simulare. Ne-am a?ezat pe scaun (eu ?i so?ia mea) ?i dup? ce am zis pentru ce am venit, domni?a de acolo nici m?car nu s-a mai a?ezat pe scaun ?i ne-a spus c? nu au fonduri (de?i pe site nu apare asa ceva). Am rugat-o s? facem m?car o simulare s? ?tim dac? ne-am încadra. Evident c? a refuzat, motivând c? dac? nu au fonduri nu are ce s? verifice. Am rugat-o s? îmi spun? m?car care e gradul de îndatorare... evident c? nu ?tia. Am întrebat-o dac? m?car e real ce scrie pe site (65,4%). A ridicat din sprâncean? ?i mi-a spus c? nu are cum, unde am citit eu a?a ceva (de?i scrie foarte clar în formularul de eligibilitate). Am zâmbit, i-am mul?umit, am salutat ?i am plecat! De?i veniturile lunare nete sunt între 6500-9000ron / lun?, ne-am sim?it de zici c? am fost sa cer ajutor social, nu s? accesez un credit la care v-oi pl?ti o suma aproape dubla timp de 30 de ani!

Alin Cosmin Pacurar (, Timis)

Raspunsul CEC Bank

In vederea identificarii unei solutii pentru contractarea unui credit prin programul Prima Casa, consiliere, prezentare documente si pentru a stabili daca sunteti eligibil, va propunem sa va adresati Sucursalei Timisoara, situata in Timisoara, str. Enrico Carusso, nr. 1, ap. 1/A, in intervalul orar 9.00-17.30. Regretam situatia creata si va asiguram de intreaga noastra consideratie

CEC Bank - Prima casa

20 August 2019

Incerc sa platesc cateva rate in avans pentru prima casa, pana in momentul de fata am fost de cateva ori la banca fara nici un rezultat. In cat timp se poate genera graficul nou al ratelor? Multumesc!

Diana R (, )

Raspunsul CEC Bank

Clienta a fost contactata de reprezentantii bancii iar situatia s-a rezolvat.

CEC Bank - Prima casa

26 Aprilie 2018

Am depus dosarul in aprilie si aproape este finalizat. - toate costurile mi-au fost comunicate de la inceput. - timpul de asteptare a fost unul scurt. - doamnele care s-au ocupat de dosar au fost mai mult decat amabile si au lucrat foarte profesional. - procedura de lucru este una mai dificila decat la alte banci, dar cu siguranta este spre binele clientului, avand in vedere ca achizitionezi un imobil si ai nevoie de toate garantiile ca nu sunt probleme legate de acte.

Adrian Boangher (Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Prima casa

21 Decembrie 2015

IN ATENTIA DOMNULUI DIRECTOR/PRESEDINTE "CEC BANK a obtinut majorarea plavonului de garantare aferent programului Prima Casa 4 cu suma de 11,5 milioane euro, ca urmare a epuizarii plafonului acordat initial. Clientii sunt asteptati in orice unitate CEC BANK in vederea depunerii documentatiei necesare pentru accesarea creditului pentru achizitionarea/construirea unei locuinte." In urma acestui comunicat oficial, la data de 15.12.2015. mi-a fost solicitat un extras de carte funciara al imobilului, eliberat in regim de urgenta intrucat la data de 17.12.2015 a fost depus extrasul de carte functiara pentru a merge in analiza dosarul catre Fondul National de Garantare a Creditelor. Pana la data de astazi, 21.12.2015 nu a fost trimis dosarul in analiza si nici angajatii sucursale 13 Septembrie Bucuresti nu dau nici un raspuns concret. Rog respectuos sa mi se raspunda de ce celelalte banci BCR, BRD etc. au trimis dosarele catre Fondul National de Garantare si CEC BANK nu, avand in vedere ca suntem pe final de an?

Gabriel Boerescu (Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Prima casa

11 Noiembrie 2015

Buna ziua'nu stiu de ce dureaza asa mult sa se trimita dosarul pentru prima casa la fondul de garantare,astept de o luna,din 12-10-2015 este in analizaa cec bank si nici azi 11-11-2015 nuam un raspuns'vreau o solutie'multumesc

Bogdan Alexandru Rada (Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Prima casa

28 Octombrie 2015

Buna ziua Domnule Director CEC Bank, Ma aflu in plin proces de a deveni clientul dumneavoastra printr-un produs tip prima casa, insa am neplacerea sa constat ca sunteti depasiti de situatie la Constanta. Ma refer la faptul ca nu este posibil sa ai un singur analist pe dosarele de prima casa de o luna de zile. Cererea este inregistrata pe data de 8 octombrie cu toate documentele si chiar si astazi, 28 octombrie, inca nu a ajuns in atentia analistului, fiind doar in marea piramida de dosare de pe singurul birou de analiza functional... Va rog ca atat pentru angajatii dumneavoastra cat si pentru clientii dumneavoastra sa deblocati putin acest proces prin alocarea de forta de munca suplimentara la CONSTANTA. Va multumesc si sper sa vad o imbunatatire si sa imi schimb aprecierea vis-a-vis de produs si banca. Marian P.

Marian Paiu (Constanta, Constanta)

Raspunsul CEC Bank

“Stimate Domnule, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si va asiguram ca CEC Bank considera ca fiind o prioritate pentru Banca, satisfacerea cat mai fidela a nevoilor clientilor sai, atat prin oferirea unor produse cu caracteristici si costuri avantajoase cat si prin oferirea unei consilieri profesionale din partea personalului Bancii in toate unitatile sale. Referitor la detaliile privind produsul solicitat de dumneavoastra, pe viitor, avand in vedere relatia confidentiala dintre Dvs si banca, va invitam sa ne scrieti pe adresa office@cec.ro. Dorim sa va asiguram de intreg suportul si disponibilitatea noastra in punerea la dispozitie a creditului solicitat in cel mai scurt timp. Va multumim.”

Inapoi sus