Vocea clientului CEC Bank - Retragere numerar

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Retragere numerar

08 Aprilie 2021

In urma cu o luna am mers la bancomat sa scot o suma de bani. Am urmat procedura doar ca bancomatul nu mi-a eliberat suma.In schimb mi-au fost retrasi de pe card. Functionarul de la banca era langa mine si a vazut ca nu am primit banii.Am depus o contestatie, dar nu am primit niciun raspuns. Practic mi-ati luat o suma de bani fara sa mi- o eliberati. Acum va intreb ce s-ar fi intamplat daca in locul meu era un pensionar cu 1000 RON pensie? ( despre aceasta suma este vorba) Ar fi ramas bietul om fara bani de mancare si medicamente.Vi se pare normal?

Dan Olteanu (, )

CEC Bank - Retragere numerar

15 Februarie 2021

Pe data de 14.02.2021, am dorit retragerea numerar in val de 200 lei, de la ATM Pacii!! Dupa introducerea tuturor datelor solicitate, fara ca macar sa mi se afiseze pe monitor un mesaj tip "tranzactia nu poate fi procesata", "lipsa numerar in ATM samd....banii nu au putut fi retrasi! Pe data de 15.02, pe aplicatia bancii Raifeissen Bank, figureaza aceasta tranzactie de 200 lei, care nu a existat!! As dori lamuriri

Cristina Burlacu (, )

CEC Bank - Retragere numerar

02 Februarie 2021

Aveti o aplicatie de banking de toata jena. Stau de 3 zile sa imi transferati suma de 1300 de RON catre o alta banca ca sa aflu astazi ca nici nu s-a inregstrat plata. Call-centerul e plin de tupeisti si incompetenti care iti cer screenshot-uri din aplicatia de mobil si nu au cu ce sa te ajute. O sa va fac o plangere la ANPC; sunteti niste derbedei... comisioane si alte comisioane dar cand vine vorba sa va asumati termenele de plata ma trimiteti la plimbare. Nu recomand aceasta banca.

Cristian Bogdan (, )

CEC Bank - Retragere numerar

07 Decembrie 2020

Buna ziua, Nu este prima data cand CEC Bank nu imi elibereaza suma de la bancomat. In loc sa isi corecteze greseala si sa apara suma in cont, ma poarta pe drumuri cu o batrana de 78 ani. Am incercat sa discut in banca sa le explic situatia, sa permita sesizare prin email, dar nu vor sa discute decat cu titularul, nu inteleg ca nu o pot aduce din locatia in care este cazata in conditii de maxima siguranta epidiomiologica (mentionez ca sufera de mai multe boli incompatibile cu infectarea). Data trecuta am adus-o la banca, iar dupa 30 zile nu i-au pus banii la loc in cont, pe motiv ca hartia depusa nu era cea corecta (formularul mi-a fost dar in banca, mama doar a semnat). Toate acestea se intampla in Iasi sunt tare curioasa daca la fel procedeaza si in alte judete, poate ne asociem sa facem o petitie sa schimbe odata aceasta procedura. Sa se poata trimite sesizarea prin email, nu au decat sa verifice specimenul de semnatura, dar nici asa banca nu are nici un risc fiindca banii intra in contul din care au fost retinuti abuziv nu in alt cont. Mentionez ca este vorba de 850 lei (aproape o pensie) si ca "greseala" sistemului a lasat o batrana de aproape 80 de ani fara un ban in ajun de sarbatori, sa nu mai vorbesc de cat este de stresata ca nu intelege unde ii va intra urmatoarea pensie si de ce nu i-au dat banii. Nota acodata este mult sub 1.

Maria Harja (, )

CEC Bank - Retragere numerar

27 Noiembrie 2020

Buna ziua am probleme cu cek bankul deoarece tine alocatia copiilor nul elibereaza am restanta la iei dar nu au nici un drept asupra alocatiei asta se intampla din august copiii mei nu au alocatie am facut contestatie la agentia locala prin email prin tlf raspuns0000 Spunetim cu ce drept luati alocatia copiiilor ? Rog sa se faca dreptate urgent

Berszan Gabriella ibolya (, )

Raspunsul CEC Bank

Stimata Doamna Berszan Gabriella, Referitor la solicitarea dumneavoastra adresata la CEC BANK S.A., va comunicam ca, suma soliciatat a fost eliberata catre dumneavoastra la CEC Bank Agentia Baraolt.

CEC Bank - Retragere numerar

14 August 2020

Buna ziua. Astazi, 14.08.2020 in mun. Craiova, am facut o retragere de 3000 lei de la un ATM CEC. Retragerea s a inregistrat, insa banii nu au iesit din bancomat. Imediat am sunat la relatii clienti (numarul afisat pe bancomat). O doamna care mi a raspuns, m a indrumat sa merg sa fac o sesizare la cea mai apropiata agentie. Am mers la SEDIUL CENTRAL CEC, unde afara asteptau cel putin 20 persoane. Binenteles ca agentul de paza nu m a lasat sa intru decat dupa mari insistente din partea mea (era totusi o URGENTA), nu stateam sa achit vreo factura sau sa platesc telefonul. Dupa ce am intrat, ce sa vezi...inca vreo 20 persoane asteptau la ghiseul la care eu trebuia sa ajung sa depun sesizarea respectiva! Am stat aprox 1 ora, pana cand cineva m a luat la un ghiseu si m a pus sa completez o hartie (3 minute pe ceas)!!!!! CONCLUZIA - Bataie de joc, lipsa responsabilitate, nepasare pentru CLIENTI mai mare ca aceasta nu am mai vazut pana acum!!!! Mi se pare INCREDIBIL CA o banca cum este CEC bank sa aiba un astfel de comportament cu un client "pagubit", in loc sa isi ceara SCUZE pentru neplacerile cauzate acelui client! Am plecat cu un GUST AMAR, si astept sa vedem in cat TIMP SE VA SOLUTIONA problema!

Petrica Patrascu (, )

Raspunsul CEC Bank

In data de 17.08.2020, contul de card a fost creditat cu c/val tranzactiei contestate din data de 14.08.2020. Ne pare rau pentru problemele intampinate.

Inapoi sus