Vocea clientului CEC Bank - Retragere numerar

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Retragere numerar

06 Octombrie 2019

IN DATA DE 14 06 2019 AM INCERCATO RETRAGERE DIN CONT DE 2000 DE RON REPREZENTIND O PENSIE DESII BANCOMATUL DIN CENTRUL COMERCIAL A CEC BANK EURO TIMISOARA A INREGISTRAT O OPERATIUNE REUSITA DAR PE ECRAN AFISA FONDURI INSUFICIENTE NU A ELIBERAT NICI UN BAN LASINDU MA FARA PENSIE DE RUSALII .AM FACUT RECLAMATIE LA CEC BANK MI SA SPUS SA ASTEPT 90 DE ZILE CA VERIFICA IN CENTRALA IAR RASPUNSU A FOST CA ATM A ELIBERAT BANI SI NU AU CE FACE CHIAR DACA BANII AU DISPARUT EU CRED CA CINEVA DIN CEC BANK FURA ACESTI BANI NEREVENDICATI IAR SUMELE SUNT FOARTE MARI RUSINE CEC BANK

ana BALAZS (, )

CEC Bank - Retragere numerar

18 Iulie 2019

Situatie extrem de gravã astazi, 17.07.2019, la CEC Bank Timisoara- PIATA 700-ATM, unde bancomatul institutiei m-a lãsat fãrã bani. Am încercat sã scoat suma de 1600 de lei, dar ATM-ul nu mi-a eliberat niciun ban, dar a înregistrat operatia! Am dat telefon la sediul central CEC Bank, unde am discutat cu o domnisaoara care mi-a spus sa fac contestatie. Am mers la CEC Bank , am fãcut contestatie, iar acum astept rãspunsul. Dar nu-i normal sã aparã o tranzactie efectuatã, iar mie sã nu mi se elibereze niciun ban! Astazi, 18.07.2019, la mai putin de 24 de ore, CEC Bank, a dat curs contestatiei, iar problema a fost rezolvata. Le multumesc pentru promptitudine!

ANDREI ADRIANA (, )

CEC Bank - Retragere numerar

17 Iulie 2019

Situatie extrem de gravã astazi, 17.07.2019, la CEC Bank Timisoara- PIATA 700-ATM, unde bancomatul institutiei m-a lãsat fãrã bani. Am încercat sã scoat suma de 1600 de lei, dar ATM-ul nu mi-a eliberat niciun ban, dar a înregistrat operatia! Am dat telefon la sediul central CEC Bank, unde am discutat cu o domnisaoara care mi-a spus sa fac contestatie. Am mers la CEC Bank , am fãcut contestatie, iar acum astept rãspunsul. Dar nu-i normal sã aparã o tranzactie efectuatã, iar mie sã nu mi se elibereze niciun ban!

ANDREI ADRIANA (, )

CEC Bank - Retragere numerar

22 Mai 2017

Aveam un libret de economii pus pe numele meu demult, din anii 2000. Am cerut incasarea sumei de bani anul acesta (2017). Mi s-a spus ca fara libret nu pot primi banii. Din pacate nu mai gasesc libretul. Asta inseamna ca banca nu-mi mai da banii mei? Am acelasi CNP, sunt titularul libretului, nu am murit si uite ca nu-mi pot primi banii inapoi! Mai mult, banca a desfintat libretul FARA stirea mea si a transferat banii in contul CEC BANK. Acest lucru se numeste FURT!

Silviana Chisu (Cluj-Napoca, Cluj)

CEC Bank - Retragere numerar

16 Ianuarie 2015

Buna seara.As vrea sa spun ca am fost la cec bank Navodari pentru a retrage din cont o suma mica de bani.Am fost intrebata daca suma este provenita din salariu si am raspuns ca da,este provenita din salariu.Doamna de acolo sa uitat foarte mirata la suma ce era in contul meu si mi-a zis>asta e salariul?>apoi fiindca la cont aveam alta adresa si intre timp mi-am schimbat domiciliu pe navodari..doamna mi-a dat un formul pe care sa il completez cu datele din buletin(intre timp buletinul meu fiind in mana dansei )eu am completat in formular ceeace am putut lasand loc pt cnp si seria si nr buletinul pana cand termina dansa de completat in baza de date ca apoi sa completez si eu in formular...bineinteles ca imi ramasese un camp necompletat si dansa ma atentionat sa il completez si pe ala...........insa nu il vedeam si o tot intrebam unde este campul pt ca nu il vad.......dansa mereu imi spunea( fara sa imi arate cu un pix) ACOLO..i-am zis....va rog frumos aratati-mi dumneavostra pentru ca eu nu vad......iar dansa imi spune...pai acolo pe un ton foarte ignorant .tinand cont ca comportamentul ia fost mereu ignorant m-am enervat si i-am zis>dar intindeti mana si aratati-mi dumneavoastra,va doare mana sa o intintendi si sa imi arati?....in secunda 2, doamna sa inrosit la fata si si-a schimbat imediat si tonul vocii si ignoranta zicandu-mi ca pot merge la casierie sa ridic suma....ajunsa la casierie mi-am ridicat suma in euro...si am rugat casiera sa imi schimbe suma din euro in lei.cu zambetul dragalas pe buze dansa mi-a zis simplu.....NU POT. am intrebat de ce nu se poate pentru am mai schimbat si altadata......acelasi raspuns simplu si cu un zambet dragalas mi-a raspuns NU POT. am multumit si eu la fel si am plecat.......nedumerirea mea este ......oare am eu chip de prost?sau doamnele sunt obosite?

maria serban (Navodari, Constanta)

Raspunsul CEC Bank

Stimata doamna Maria Serban, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aspectele care v-au nemultumit, ne cerem scuze pentru neplacerea provocata si va asiguram de permanenta noastra preocupare privind buna servire a clientilor. Informatiile solicitate de ofiterul de cont sunt necesare pentru actualizarea bazei de date a clientilor bancii. In urma verificarilor efectuate, s-a constatat ca refuzul de a efectua schimbul valutar solicitat de dumneavoastra s-a datorat unei erori tehnice. Speram ca veti ramane in continuare clientul nostru si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Directia Marketing si Comunicare

CEC Bank - Retragere numerar

22 Decembrie 2014

Buna dimineata. Experienta mea,nu cred ca e singulara pentru ca se aflau cu aceeasi problema acolo,mai multe persoane. Deci pe scurt despre ce este vorba: Mama mea este pensionara si are o poprire efectuata deja de catre casa de pensii si reiese inclusiv de pe talonul de pensie.Aceasta poprire se efectueaza deja din luna noiembrie anul curent.Pensia este de 554 de lei din care poprirea este de 184 de lei. Pe luna noiembrie am putut ridica de pe card pensia cu suma retinuta deja.Am intrebat despre ce este vorba,in banca si mi-i s-a spus ca are o poprire.Am asteptat acasa informatii asa cum ne-a fost recomandat.Nu am primit nimic. Pe luna decembrie cand am fost la bancomat sa scoatem pensia,nu am putut.Am intrat din nou in sediu si am aflat ca este pusa poprire pe pensie.bun stiam deja pentru ca scria si pe cupon dar de ce banca blocheaza contul?banii au intrat doar in cont si nu pe card. Donsoara respectiva ne-a spus ca trebuie sa mergem sa aducem de la casa de pensii o adeverinta precum ca se efectueaza de la ei popriprea si ca deabea dupa aceea putem sa luam banii(pensia) ..hmm deci intr-un cuvant nu ai bani sa treci strada dar dute si cere o adeverinta care se poate obtine prin comunicarea intre cec bank si casa de pensii..doar suntem in era tehnologiei..nu?ma insel?La casa de pensii nu te baga nbimeni in seama..asta este foarte bine stiut de nenumaratele drumuri(mai ales in prag de sarbatori) si inclusiv din vociferarile celor in aceeasi situatie cu noi. Dar totusi se poate face ceva...o cerere e-mail intre cec bank si sediul central al bancii,dupa cate am inteles si/dar ne poate da doar 2/3 din suma ramasa,respectiv 240 de lei.Ok,acceptam. Dar aici se ridica problema!!! De ce nu ne poate da nici un document legat de aceasta tranzactie?adica reiese ca efectiv atat a dorit mama sa ridice din infama suma care i-a ramas din pensie!cum adica?este normal ca cec bank sa se preteze la astfel de lucruri?de sarbatori?Care este dreptul ei?sa accepte o retinere a bancii fara sa comenteze?de ce sa ramana in cont aceasta suma?adica respectiv 130 de lei. Nu este mare lucru pentru multi dintre cei care au salarii rezonabile dar pt un pensionar care a fost nedreptatit inclusiv de casa de pensii dupa 37 de ani de munca din care i-au acceptat doar 27 de ani,sa ramana tocmai acum de sarbatori fara amarata de pensie??Timpul petrecut in banca?hmm mult!!! 2 domnisoare citeau dosare,o singura angajata(la care asteptam si noi ) avea in jur de 8 persoane carora trebuia sa le rezolve doleantele..iar timpul per fiecare era relativ..,casiera super agitata ca nu-si putea accesa cele 2 simuri pe acelasi telefon..in fine fiecare cu problemele sale..si clienti nemultumiti!!!dupa noi urma o domnisoara care se confrunta cu aceesi p[roblema ca si noi,ne-a spus ca luna de luna trebuie sa repete ritualul cu e-mailul pentru ca,la casa de pensii nu le-a fost data nici o adeverinta. Oricum in incheiere..intreb: Este posibil ca aceasta institutie sa se preteze la astfel de lucruri?poate nu as fi reactionat asa..daca totusi mi se acorda un document din care sa reiasa ca banca pune si ea poprire din lipsa comunicarii intre cele 2 institutii...si mai ales de sarbatori! Cum poate fi recompensat un client pt dreptul sau calcat in picioare?cum poate fi recompensat un pensionar care a considerat ca trecand de la posta de unde banii nu-i veneau niciodata la timp la o banca are parte de acelasi tratament..chiar mai rau!?Plimbat pe drumuri? Ce sa mai zic de bancomat?De unde se dicteaza oprirea lor?Da,sunt de acord cu faptul ca sunt si alte banci in zona si ca exista si anumite acorduri interbancare..dar chiar si asa..plec de la un bancomat la altul tot cec bank..si minciuna iese la iveala..nu e oprit in tot sectorul cum mi s-a spus...si informatia raspicata:"Nu stiu cand ii vor da drumul!" pff..iar cand revin de la celalalt cec bank functioneaza..Domnilor,unde traim? Cat am stat a doua zi in banca o donsoara l-a oprit de cateva ori.Oare nu trebuiesc niste explicatii logice date clientilor? Oare institutia dumneavoastra foloseste "Mystery clients"?sau e prea mult? Inchei cu o mare dezamagire fata de serviciile si atitudinea angajatilor ..cat despre "stars" nu ar trebui sa fie obligatorii..nu avetio si zero sau minus.. Cu respect si multumiri acestui site pentru inlesnirea comunicarii prin intermediul internetului deoarece personal nu prea se poate ajunge nicaieri. Sarbatori fericite, Adriana Mititelu

Adriana Mititelu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul CEC Bank

Stimata doamna Adriana Mititelu, Referitor la mesajul postat pe site-ul conso.ro, cu privire la poprirea pensiei mamei dumneavoastra, va comunicam urmatoarele : Banca in calitate de tert poprit are obligatia sa dea curs popririi. In conditiile in care clientul va prezenta o adresa emisa de Casa de Pensii prin care se certifica poprirea a 1/3 din contravaloarea pensiei, se va elibera intreaga valoare a pensiei. Contul va ramane blocat pana la sosirea adresei de desfiintare a popririi, adresa care va fi emisa de executorul judecatoresc. Doamna Burcin Filofteia a fost contactata telefonic si informata cu privire la contul poprit. Va multumim anticipat si ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatii sau clarificari pe care le considerati necesare.

Inapoi sus