Vocea clientului CEC Bank - Probleme diverse

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Probleme diverse

22 August 2019

Mi-au fost furate cardurile, prin urmare a trebuit sa blochez contul si sa-mi refac cardurile. Zis si facut, dupa o perioada am fost sa ridic noile carduri de la banca. Ca sa intelegeti mai bine o sa relatez exact conversatia pe care am avut-o cu doamna de la banca. Am intrebat frumos daca mi-au ajuns cardurile iar doamna de la ghiseu mi-a raspuns, fara ca macar sa verifice, "Nu cred ca au ajuns!", am insistat si am rugat-o sa verifice, dar dansa a venit cu acelasi raspuns. Iarasi insist si ii spun numele meu aratandu-i buletinul. Abia dupa ce am precizat ca nu pot sa imi folosesc contul fiindca mi-au fost furate cardurile mi-a zis "Daca aveti rabdare sa verific 45 de carduri...". Serios???!!! In fine...ideea e ca au fost multe lucruri care nu mii s-au parut ok, cum ar fii: - faptul ca voiam sa dau un telefon si mi-a spus sa plec sa imi rezolv treaba si dupa sa vin la ea... :| - am rugat-o sa imi dea un extras de cont si mi-a zis "Nu pot acum", sub ce scuza va intrebati...Trecuse la doamna din spatele meu care completa un ordin de plata, in conditiile in care inca eram pe scaun in fata dumneaei... (!!!!!!) Daca as putea, nu as acorda nici macar o steluta!... Personalul, cel putin din sucursala din orasul meu pentru ca nu vreau sa generalizez, este foarte neatent si prost dispus de fiecare data. Eu personal nu le inteleg indispunerea zilnica si lipsa vointei de a lucra cu oamenii... Daca nu sunt capabili sa lucreze intr-un mediu in care este necesara interactiunea ZILNICA cu oamenii, ii sfatuiesc sa se reprofileze sau sa se pensioneze!!! Daca suntem mai tineri nu inseamna ca nu trebuie sa vorbiti frumos cu noi doamnelor/domnilor care "lucrati" la CEC Bank !!

Ligia Trisca (, )

CEC Bank - Probleme diverse

08 Iunie 2017

Sunt ultimii care pun in cont banii pentru indemnizatii si alocatii, functionari lenti si plictisiti, cozi interminabile, fara bani in atm uri, proceduri simple care necesita multe , multe hartii nejustificate

Georgiana Gherasim (Vaslui, Vaslui)

CEC Bank - Probleme diverse

10 Aprilie 2017

Buna ziua, in legatura cu plata unei rate la CEC BANK, SUCEAVA, PE STR. AURURA, lucreaza nista babaciuni 50+, se misca ca melcul, am stat 15 min cu 5 clienti in fata mea si nu s-a miscat nimic. Doar una lucra la un calculator iar celelalte doua se hlizeau in fata biroului la sefa, impreuna cu aceasta. Totul s-a intamplat pe 10-04-2017 de la 09.03 la 09.19 min. De ce nu le scoate careva la pensie sa poata lucra niste tineri care se pricep sa tasteze, nu niste babe care apasa pe tastatura cu un deget si cauta literele...

adi Adrian (Suceava, Suceava)

CEC Bank - Probleme diverse

03 Octombrie 2016

Suntem mostenitoare, eu impreuna cu sora mea, pe conturile avute de tatal nostru la CEC Bank. In baza hotararii judecatoresti de partaj succesoral, am ridicat sumele cuvenite fiecareia, conform acestei hotarari, si am solicitat emiterea unor extrase de cont pentru a vedea desfasuratorul operatiunilor efectuate pe aceste conturi, pe o perioada de 12 luni anterioare decesului si pana in prezent. Ni s-au comunicat - dupa 2 saptamani, pe mail, exact in ziua in care anuntasem ca vin sa ridic si originalele- extrase de cont doar pentru perioada ulterioara decesului (produs pe 08.02.2015), dar incepand astfel:din 13.02.2015, din16.02.2015, respectiv din 10.04.2015 (sunt 3 conturi). Am sesizat acest aspect directorului sucursalei, care a motivat ca numai astfel ni se pot da relatii, adica "Numai dupa data decesului". Am rugat-o pe d-na director sa ne precizeze acest aspect in scris, astfel ca mi-a motivat in scris cererea si am raspunsul oficial scris de dansa: "Informatiile referitoare la conturile defunctului se pot furniza mostenitorilor doar de la data decesului". Consultand Conditiile de afaceri ale CEC Bank la titlul Succesorii legali, art.12 stipuleaza: "In cazul decesului Clientului, persoana fizica sau administrator-asociat unic, drepturile si obligatiile acestuia nascute din calitatea de Client, titular de cont, se transmit odata cu activul si pasivul succesoral, succesorilor legali si/sau legatarilor acestuia. Banca este indreptatita sa solicite succesorilor legali/ testamentari certificatul de mostenitor (original sau copie legalizata) emis in conditiile legii, care atesta aceasta calitate.". Noi am indeplinit conditiile acestea -am prezentat hoararea judecatoreasca in original si am atasat-o in copie, odata cu copii dupa CI noastre, la cerere, si totusi - dupa 2 saptamani!- nu ni s-a oferit serviciul solicitat, ba din contra am fost tratate ca niste infractoare, desi solicitam un serviciu indreptatit. Daca tatal nostru era dator la banca, in loc sa aiba depozite consistente, nu ne-ar fi dat nici atunci aceste extrase ca sa vedem ce a platit pana a murit, ca sa ne convingem de ce a mai ramas datorie? Ni se pare suspecta atitudinea angajatilor, faptul ca nu ni s-au respectat drepturile si in consecinta voi depune si sesizare scrisa la Sucursala Centrala CEC Bank din Bucuresti. Chiar daca suntem din provincie, nu suntem toti prosti sa nu stim sa citim o hartie si sa ne cerem drepturile, stipulate chiar de CEC Bank! Suntem aici la mana unor angajati care ne trateaza dupa cum vor ei, ne umilesc, ne trateaza de sus, ne incalca drepturile, bazandu-se pe faptul ca poate nu ni le cunoastem si ca pentru ei nu exista ierarhii institutionale. Sunt stapani pe CEC-ul orasenesc! Atata vreme cat legea mi-a dat banii mosteniti legal, nu concep ca un angajat nu vrea sa imi elibereze o hartie, fara valoare in sine, ca sa vad cum au fost rulati, desi e tot dreptul nostru legal sa o cerem? Nu se poate asa ceva! Astept raspunsul dvs. si indiferent de situatie -repet- voi face si sesizare scrisa! Va multumesc anticipat!

ELENA SORINA MAGDALENA IONELA MOROMETE (Pitesti, Arges)

Raspunsul CEC Bank

Stimata Doamna, Referitor la revenirea dumneavoastra pe site-ul conso.ro, revenire raportata la raspunsul primit din partea Agentiei Gaesti – Sucursala Targoviste, inregistrata sub nr. 6046/03.10.2016, va comunicam faptul ca in conformitate cu prevederile legale in materie, in vigoare, atat dvs cat si sora dumneavoastra – in calitate de mostenitoare dupa defunctul dumneavoastra tata Velea Constantin, puteti primi informatiile solicitate respectiv extrasele de cont aferente perioadei de 12 luni anterioare decesului. Astfel va rugam sa aveti amabilitatea de a va prezenta la sediul Agentiei Gaesti pentru a va fi inmanate aceste extrase. Regretam neplacerile aparute si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Cu multumiri, Ileana Carmen Gurgu Ofiter Marketing, Directia Marketing si Comunicare

CEC Bank - Probleme diverse

23 Ianuarie 2015

Anul trecut 2014 mama a solicitat un card de pensii ,pe data de 9 martie a aceluias an mama a decedat.Cardul din emis de unitatea CEC din piata Victoriei Timisoara,nu s-a mai ridicat deoarece LA data mentionata ridicarii mama decedase.ASA ca m-am prezentat la unitatea CEC respectiva cu copia dupa certificatul de deces al mamei,cartea mea de id.mi s-a spus can nu am cf. De mostenitor, si am mai facut un drum sa aduc actul de proprietate care ma viza.???deci decesul l-am anuntat, am lasat si o copie dupa cf.deces,am mentionat ca nu folosesc contul de altfel nici nu e pe numele meu,si doresc inchiderea lui .in concluzie azi 23 ianuarie 2015 ,o functionara ma Anuta de pe nr.0256491543 ca am de plata 12 lei pt. Inchiderea contului mamei Nicolici Milosava.Nu este o suma! dar nu e Nici o rezolvare,, domnilor EU mi-am facut datoria va rog si pe dv.accelasi lucru sa-l faceti,pai cum sa platescdublu annul viitor.?cei care.nu au mostenitori CE FAC in astfel de situatii?

marina nicolici (Timisoara, Timis)

Raspunsul CEC Bank

Va comunicam ca in data de 30.01.2015 contul a fost inchis fara perceperea de comision. Directia Marketig si Comunicare

CEC Bank - Probleme diverse

11 Iulie 2014

Ma numesc Dorian Ursu sunt din Bucuresti si doresc sa va aduc la cunostinta experienta mea cu CEC BANK BUFTEA. Zilele acestea logodnica mea a primit o suma de bani din Italia prin serviciul RIA,si pentru ca doream sa primesc si informatii privitoare la un credit pentru casa si sa fac un schimb valutar 9100 CHF in RON.Am insotit-o ca la banca cu toate ca stiam de la alte personane ca s-ar putea sa fiu trimis la alta agentie apropiata din Bucuresti :)) Ajunsi la CEC Buftea aici nu ne-a bagat nimeni in seama desi erau salariate care erau preocupate cu altceva nu cu clientii(radeau,vorbeau la telefonul mobil sau vorbeau intre ele,o salariata era prin fata unitatii vorbea la telefon) am stat ca fraerii la coada ca sa fim refuzati (dupa cum stiam deja) si trimisi "la alta unitate CEC mai apropiata din Bucuresti" pe motivul ca nu au bani(Lei) pentru schimbul valutar, ca nu le merge programul RIA pentru ridicarea sumei primita de logodnica mea din Italia,iar despre credit nu a mai fost cazul sa intreb ceva pentru ca doamna directoare cu o figura acra, pe un ton ridicat si tafnos mi-a raspuns ca "este ocupata si sa astept daca doresc neaparat sa vorbesc cu ea"(din cele auzite era ocupata sa sfatuiasca pe "cineva" prin telefon, sa faca o reclamatie in legatura cu un credit tot al CECului.) :) Si auzind sfaturfile doamnei directoare date cu sarg prin telefon mi-a venit ideea sa-mi sacrific cateva minute si sa va povestesc experienta mea avuta cu agentia pe care o conduce si propunandu-mi sa nu mai calc in CEC BANK BUFTEA.

dorian ursu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul CEC Bank

Va multumim ca ati alocat timp sa prezentati situatia cu care v-ati confruntat la Agentia Buftea si va informam ca vom lua masurile corespunzatoare. In acest sens, pentru a efectua verificarile interne aferente va rugam sa ne comunicati data la care v-ati prezentat la sediul Agentiei Buftea, precum si intervalul orar aproximativ. Totodata, va rugam sa aveti amabilitatea de a ne comunica numarul dumneavoastra de telefon pentru a fi contactat in situatia in care sunt necesare informatii suplimentare, folosind adresa de email a bancii office@cec.ro. Directia Marketing si Comunicare

Inapoi sus