top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 361 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    R IRaluca Ispas
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua, As dori sa

    Buna ziua, As dori sa stiu daca este posibila achizitionarea unui apartament in bloc constructie 1944 (fara risc seismic) prin intermediul creditului Prima Casa. Multumesc anticipat

    11-03-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna, Va comunicam ca nu exista restrictii privind anul constructiei imobilului pe care doriti sa il achizitionati. Asa cum mentionati si dumneavoastra in cazul in care bunul imobil nu figureaza pe listele declarate de Consiliie Locale cu risc seismic ridicat, atunci achizitionarea acestuia poate fi finantata, in conditiile indeplinirii criteriilor de eligibilitate ale Bancii. Precizam insa ca in cazul creditelor pentru achizitionarea unui bun imobil, se va face evaluarea acestuia de catre Banca si in urma acestui proces se va stabili valoarea pe care Banca o va admite in garantie si implicit valoarea finantarii. CEC Bank - Directia Marketing si Comunicare

    A Malecu mocanu
    Credit nevoi personale de la CEC Bank

    Buna ziua, Vreau sa va

    Buna ziua, Vreau sa va spun ca am facut o refinantare in anul 2009 ,unde cec bank a achitat datoria mea la Banca Comerciala,vreau sa va spun ca dupa 5 ani primesc hartie de la Banca Comerciala ca mai am de platit 8.000 lei. atunci ce spuneti dumneavoastra de aceasta situatie.,sa platesc niste bani de doua ori. Mentionez ca si acum platesc rata la cec bank.

    18-02-2014

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si a raspuns clientului in mod direct. Directia Marketing si Comunicare

    O ZOtilia Zam.
    Prima casa de la CEC Bank

    Detaliile pe care le ofe

    Detaliile pe care le ofera angajatii CEC sunt foarte diverse. Am discutat la doua filiale din Timisoara si la call center si am primit urmatoarele informatii: pot obtine un credit prima casa fiind in concediu de crestere a copilului, nu pot obtine un astfel de credit decat dupa ce ma intorc la lucru, pot fi doar codebiotor, pot obtine un credit cu o intarziere la plata anterioara de cca 60 de zile, nu pot obtine un credit decat daca nu am nici o intarziere la plata in ultimul an, iar la final la intrebarea daca pot sa incerc sa obtin creditul la un an de la intarzierea de plata nu mi s-a mai raspuns, venitul care se ia in calcul este salariul din contract, venitul este de fapt indemnizatia, sau varianta cea mai convenabila - venitul care se ia in calcul e cel mai mic. Toate informatiile pe le-am primit de la filiala din Timisoara Girocului au venit dupa saptamani de asteptare pentru ca nimeni nu stia ce si cum. In momentul de fata nu am nici o idee daca pot sa incerc sa obtin un astfel de credit si incredibil mi se pare ca nici nu stiu cui sa ma mai adresez.

    14-02-2014

    Răspuns CEC Bank

    Banca acorda credite la orice persoana care dovedeste cu acte ca are venituri cu caracter de permanenta, inclusiv unei persoane care primeste indemnizatie pentru crestere copil. In functie de suma creditului dorit s-ar putea ca indemnizatia de crestere a copilului sa nu fie suficienta pentru a fi creditabila. De asemenea mentionam ca persoana care solicita credit nu trebuie sa figureze in istoric la Biroul de Credit si la Centrala Riscului de Credit cu mai mult de 3 incidente de plata cu grad de risc mare sau foarte mare in ultimile 12 luni anterioare datei analizei cererii de credit. Daca potentialul client are in istoric mai multe intarzieri de plata se va calcula gradul de risc pentru fiecare intarziere. La data solicitarii creditului clientul nu trebuie sa aiba restante curente. Directia Marketing si Comunicare

    M SMadalina Stan
    Prima casa de la CEC Bank

    NOTA 10 pentru CEC Bank

    NOTA 10 pentru CEC Bank !! Profesionisti,rapizi,amabili...am obtinut un credit Prima Casa ,de la depunerea actelor pana la semnarea contractului de vanzare-cumparare a durat 3 saptamani,(cu tot cu fondul de garantare),fara bataie de cap, fara costuri ascunse etc.Am fost informata de fiecare data ce documente trebuie sa aduc,a mers totul snur. Ii recomand cu toata increderea tuturor care vor sa acceseze un credit prima casa,au cele mai mici costuri dintre toate bancile. Am lucrat cu Agentia Pacii din Bucuresti sector 6 ,daca este cineva interesat. Tot respectul pentru intreg colectivul de acolo si multumiri ca in 2 saptamani ma mut in casa noua!

    09-02-2014

    M MMariana Mihai
    Prima casa de la CEC Bank

    As dori sa stiu daca est

    As dori sa stiu daca este nevoie de adeverinta de salariu pentru o rambursare anticipata partiala a unui credit prima casa la Cec Bank?

    06-02-2014

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si a raspuns clientului in mod direct. Directia Marketing si Comunicare

    C SCosmin-Mihail Stefan
    Card de debit de la CEC Bank

    Am si eu o problema cu C

    Am si eu o problema cu CEC BANK. Am castigat cateva mii de lei la o casa de pariuri din afara tarii in data de 25.ian 2013. Am verificat cardul timp de 11 zile si inca nu am primit banii in cont, in condiitile in care de la aceeasi casa de pariuri pe 2 carduri diferite, de la banci diferite banii ajung a doua zi in cont. Am vorbit cu cei din call center de la CEC si mi-au zis ca trebuie sa astept 30 de zile pana ajung banii in cont (desi la alte banci ajung maxim a 2-a zi) si desi imi zic ca banii stau in banca 30 de zile, nimeni nu ii poate vedea. Mai mult anagajatii din sucursala nu stiau nimic despre tranzactiile de acest tip, pe care ei il denumesc " refund". Astept un raspuns din partea bancii pentru ca nu mi se pare normal ca Cec-ul blocheaza niste bani pe care nici eu nu-i vad in sistem.

    04-02-2014

    Răspuns CEC Bank

    Domnului Stefan Cosmin Mihail i s-a remis raspuns specific. Mentionam ca tipul de tranzactie la care se refera clientul nu se identifica cu un ordin de plata standard sau cu un transfer interbancar si nu poate fi asimilat ca si mod de tratare acestora. Directia Marketing si Comunicare

    A DAdriana Dutu
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Ma numesc Dutu Adriana,

    Ma numesc Dutu Adriana, din Murfatlar si in data de 03.02.2014 pe la orele 10 am fost in unitatea bancara Cec Bank sa depun bani in interes de serviciu, am avut o nelamurire legata de ceea ce completez la reprezentand in cererea de depunere. Managerul firmei la care lucrez cat si superiorii mei legali , au spus sa scriu cheltuieli diverse iar doamna ofiter de cont nu era de acord spunandu-mi sa scriu incasari pariuri. Precizez ca doamna angajata a institutiei bancare nu avea ecuson, nici pe biroul dansei nu era scris numele eu nestiind cui ma adresez. Am rugat-o pe doamna daca pot sa dau un telefon superiorilor pentru ai intreba ce scriu deoarece ei nu erau de acord sa scriu pariuri sportive. Am luat legatura cu managerul iar acesta vroia sa scriu depunere numerar cheltuieli diverse, iar doamna functionara iar nu era de acord, precizez ca imi vorbea pe un ton ridicat tipand la mine ca nu stiu ce sa scriu, in acel moment mai erau clienti in banca care se uitau la noi, eu fiind pusa intr-o situatie jenanta, am rugat-o sa vorbeasca la telefon cu superiorul meu. Deranjata si de acest lucru dupa ce a vorbit cu managarul meu a tipat la mine ca dansa nu sta sa vorbeasca la telefon, apoi a plecat de la birou vorbind pe un ton ridicat ca sa o chem cand rezolv, ca dansa nu sta dupa mine. Aceasta s-a dus intr-o incapere alaturata de unde s-a intors mancand cava, apoi a dat un telefon personal. Precizez ca nu astepta nici un client la dansa, ceilalti erau pentru caserie. Dupa ce a terminat conversatia la telefon mi-a spus sa merg in sala sa astept daca nu am un raspuns de la superiori. Am asteptat in sala impreuna cu colega mea iar dupa aproximativ 3 minute a venit un client la dansa, si pe acesta tratandu-l cu dispre, vorbind iar la telefon in interes personal in acelasi timp in care clientul cerea lamuriri. Vorbeam cu colega mea incet, dar doamna a fost iar deranjata tipand la mine sa nu mai vorbesc ca nu se poate concentra. Langa mine era un client acesta confirmand ca nu vorbeam tare pentru ca el fiind langa noi si nu ne-a auzit. Am cerut un caiet de reclamatii si sugesti iar doamna mi-a spus ca nu are, iar apoi ca nu imi da. M-a sunat superiorul meu dupa ce a vorbit cu cineva de la centrala Cec Bank si mi-a spus sa scriu depunere numerar cheltuieli diverse, dar functionara nu a fost de acord. In final superiorii mi-au spus sa scriu doar depunere numerar. Sunt insarcinata in 12 saptamani iar prin situatia jenanta de astazi nu am mai trecut niciodata mai ales intr-o institutie bancara. Doresc sa fie luate masuri deoarece nu accept sa fiu tratata astfel.

    03-02-2014

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si a raspuns doamnei in mod direct. Directia Marketing si Comunicare

    G SGeorge Stoica
    Prima casa de la CEC Bank

    Am depus o cerere de cre

    Am depus o cerere de credit prima casa in noiembrie 2014 si, desi am fost asigurat ca nu exista probleme cu plafonul alocat bancii, CEC a ramas fara plafon in decembrie si am asteptat pana saptamana aceasta (29 ianuarie) sa mi se aprobe dosarul la fond. Dupa aprobare, am constatat ca perioada de creditare a fost trecuta gresit (360 luni in loc de 240 luni). Acum nu se mai poate face o noua solicitare la fond, deoarece s-au terminat si noile fonduri suplimentare. As dori sa stiu daca iau acest credit pe 360 luni, pot sa fac o cerere dupa aceea pentru a mi se micsora perioada la 20 de ani, adica o rata mai mare si fara sa fac rambursari anticipate. Multumesc

    31-01-2014

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si a raspuns clientului in mod direct. Directia Marketing si Comunicare

    I HIonut Valentin Hornea
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Fiindca institutiile sta

    Fiindca institutiile statului lucreaza cu aceasta banca suntem nevoiti sa apelam la serviciilor lor. Din fericire experienta mea cu aceasta banca este foarte sumara, de putine ori apeland la aceasta metoda de plata. Dar de fiecare data am intrat in contact cu oameni acri si plictisiti de viata dornici sa ma expedieze cat mai repede din incinta. In 3 zile consecutive am incercat la agentia de pe Mihai Bravu nr. 296, Bucuresti, sa achit diverse taxe si ce credeti? De fiecare data nu LE MERGEA SISTEMUL !!!!! In 3 zile consecutive, ba chiar intr-o dimineata nici casierita nu venise. Cum putem noi functiona intr-o societate in care nu suntem respectati ? O banca de clovni !!!

    29-01-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Ionut Valentin Hornea, Va multumim ca ati alocat timp sa ne aduceti la cunostinta aceste aspecte si ne cerem scuze pentru situatia de ordin tehnic care a impiedicat realizarea operatiunilor solicitate de dumneavoastra. Va asiguram ca se depun toate eforturile pentru a asigura o buna servire a clientilor si implicit pentru a satisface toate nevoile clientilor. Suntem permanent preocupati in identificarea celor mai bune modalitati de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor nostri, iar personalul Bancii are obligatia de a pune clientilor oricand la dispozitie cu competenta si profesionalism informatii utile, menite sa dezvolte o atitudine pozitiva de colaborare. Speram ca nu veti ezita sa folositi in continuare serviciile oferite de CEC BANK si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

    E TEduard TOLL
    Depozit la termen de la CEC Bank

    Va sciu din comuna UIVAR

    Va sciu din comuna UIVAR, despre modul incredibil cum functioneaza unitatea CEC Bank: In primul rand, programul bancii este de numai doua zile pe saptamana respectiv: marti si miercuri, in aceste doua zile este o aglomeratie de nedescris. Ar fi cazul sa se revina la programul de dinainte adica, toata sptamina. La aceasta banca vin oameni de peste 5 sate.

    18-12-2013

    Răspuns CEC Bank

    Multumim domnului Eduard Toll ca a ales sa fie clientul CEC Bank si a alocat timp sa ne descrie aspectele referitoare la functionarea Agentiei Uivar. Il informam ca programul de lucru cu publicul a fost modificat datorita unor situatii conjuncturale. Precizam, de asemenea, ca Agentia Uivar are instalat un ATM care este alimentat in mod constant si care permite pe langa retragerea de numerar si plata facturilor la utilitati (telefon, curent, gaz etc.). Totodata, invitam clientul sa utilizeze si canalele alternative puse la dispozitie de Banca, respectiv Internet Banking si Serviciul de Phone Banking –TeleCEC. Prin intermediul acestor servicii se pot efectua plati interne si externe (in lei sau valuta), schimb valutar, se pot constitui si lichida depozite, beneficiind de comisioane cu 30% mai mici fata de cele percepute in agentii.

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie